Hei!
Harrastin eilen seksiä ilman kodomia. Ja nyt huolettaa mahdollinen raskaus. Syön e-pillereitä säännöllisesti. Mutta kahtena yhdyntää edeltävänä päivänä ne jäivät väliin. Mutta kyseisenä päivänä otin pillerin. Kuukautiset minulla oli toissaviikolla ja aloitin pillerien syömisen säännöllisesti lukuunottamatta kahta unohdusta.
Lisäksi yhdyntä jäi kesken jolloin mies ei lauvennut sisääni.
Onko mahdollista että olen raskaana?
Voinko olla Raskaana?
Huoolestunutt
1
171
Vastaukset
- htyju
Eipä ne pillerit toimi, jos niitä ei syö säännöllisesti. Ihan samoin se kumikaan ei ehkäise, jos ei sitä käytä. Sekään ei muuten ehkäise, että yhdynnän jättää kesken. Mitä siitä sitten voi päätellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211