Vaihdan ainakin itse vakuutusyhtiötä tao lakkautan vakuutukseni Pohjolassa. Olen saanut 2 hylkypäätöstä kahdesta eri vakuutuksesta. Hajotin selkäni tapaturmassa mutta yhtiön mukaan se ei ole tapaturma minulta varastettiin kamera mutta koska en ollut sitä vartiounut tai sille ei ole maksettua vartijaa, Suomessa en saa korvausta. Varkaus on asia joka korvataan sanoi virkaolija, mutta tässä tapauksessa ei, eli sinun pitäisi tietää kuka sen varasti, jotta saat korvauksen
Nyt ymmärrän mistä Pohjola repii miljardin voittonsa. Se kiertää surutta ehtojaan ja ei maksa korvauksia, koska tietää että heillä on puolellaan parhaimmat ja samalla kieroimmat lakimiehet ja lääkärit
Pohola vakuutusyhtiö ei korvaa mitään
SakkeII
1
213
Vastaukset
- EISAAMUNFYRKKAA
OP POHOJALA ON VARSINAINE TULOKSEN TEKIJÄ KERÄÄ RAHAT EI MAKSA MITÄÄN.
Olen itse lopettanu asiakas suhteet moiseen laitokseen 2002.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161