Mikä on mummo sinun vihasi ja vainosi takana kun vihaat ja vainoat Aa:ta ja uskovia?
Käyttät monta tuntia päivittäin tähän ajojahtiisi.
Miksi mummomuori vainoaa Aa:ta ja uskovia?
181
1595
Vastaukset
Huokaus. Nämä trollaukset ovat tympeitä.
En vainoa ketään enkä mitään. Erityisesti koetan pitää uskovien puolta, jottei ihan kaikkia pidettäisi vastaavina kuin sitä "pientä joukkoa". Ikävää jos kuva krisitystä uskovasta muodostuu pelkästään heidän käytäksensä mukaan.
Kritisoin, eli kyseenlaistan niitä seikkoja, joista olen eri mieltä.
En käytä montaa tuntia päivittäin - tämä on taas sitä tympeää argumentointia jonka vuoksi yleensä en vastaa näihin trollausketjuihin. Vaikka kuinka tunnet inhoa tai vihaa nimimerkkiäni kohtaan, yritä edes pysyä todellisuudessa sekä faktoissa.
Olen enemmän kiinnostunut kristiuskon kysymyksistä, Raamatun tutkimisesta, yhteiskunnallisista asioista jotka vaikuttavat meidän uskovien elämään. Mieluummin keskustelen laajasti, eri näkökulmia antavien keskustelijoiden kanssa, kuin näiden käännyttäjien jankkaajien kanssa, mutta liha on heikko ja välillä trollaukseen menee mukana mm. kun näitä Aa:n juttuja, patmoksen tai joidenkin hengellisen keskuksen - homoseksuaalien - jatkuvaa aloitusten virtaa (trollausta ja muuta häirintää) alkaa tulla.
Välillä täällä on niin hyviä keskusteluja, ja suren että ne jäävät tuonne jonnekin näiden jatkuvan saman jankaamisen taakse.- älä.höpise
Älä höpise. Sinä olet aina täällä tölvimässä Raamattu-uskollisia ja niitä jotka kannattavat avioliiton säilyttämistä miehen ja naisen liittona.
- RauhoituJo
älä.höpise kirjoitti:
Älä höpise. Sinä olet aina täällä tölvimässä Raamattu-uskollisia ja niitä jotka kannattavat avioliiton säilyttämistä miehen ja naisen liittona.
Avioliitto miehen ja naisen välisenä säilyy Suomessa jatkossakin, kukaan ei ole sitä kieltämässä. Voit olla asian suhteen 100% rauhassa.
älä.höpise kirjoitti:
Älä höpise. Sinä olet aina täällä tölvimässä Raamattu-uskollisia ja niitä jotka kannattavat avioliiton säilyttämistä miehen ja naisen liittona.
Jos kyseenalaista tietyn tavan tulkita Raamattua, niin se lienee aivan normaalia keskustelua? Samoin en tölvi niitä, joiden mielestä avioliitto on heteroille mutta tölvin niitä, jotka sen vuoksi panettelevat muita ja levittävät kaikennäköisiä harhaanjohtavia mielipidekirjoituksia erityisesti muista seksuaalisista suuntauksista.
Ei se itsensä ylentäminen onnistu vaikka kuinka muita mutaan talloisi!- älä.höpise
mummomuori kirjoitti:
Jos kyseenalaista tietyn tavan tulkita Raamattua, niin se lienee aivan normaalia keskustelua? Samoin en tölvi niitä, joiden mielestä avioliitto on heteroille mutta tölvin niitä, jotka sen vuoksi panettelevat muita ja levittävät kaikennäköisiä harhaanjohtavia mielipidekirjoituksia erityisesti muista seksuaalisista suuntauksista.
Ei se itsensä ylentäminen onnistu vaikka kuinka muita mutaan talloisi!En ylennä itseäni joten turha alkaa käydä minuun kiinni!
Sinä et koskaan keskustele Raamatusta vaan politikoit ja herjaat uskovia jotka eivät niele liberaalia oppiasi. Olet täällä vain herjaamassa uskovia. älä.höpise kirjoitti:
En ylennä itseäni joten turha alkaa käydä minuun kiinni!
Sinä et koskaan keskustele Raamatusta vaan politikoit ja herjaat uskovia jotka eivät niele liberaalia oppiasi. Olet täällä vain herjaamassa uskovia.Miksi itse herjaat juuri mummomuoria?
- yksi.Puska
"Ikävää jos kuva krisitystä uskovasta muodostuu pelkästään heidän käytäksensä mukaan."
Ja tämä on siis perustelusi, että jotkut uskovat ikäänkuin ansaitsevat vihasi?
Muista että me uskovat emme vihaa missään olosuhteissa, vaikka täälläkin meitä hakataan jatkuvasti monin eri tavoin. Meidän kesken ei päde sääntö "Sitä saa mitä tilaa". Me annamme rakkautta, vaikka tilattais mitä. Näin se menee. - näin.on
mummomuori kirjoitti:
Jos kyseenalaista tietyn tavan tulkita Raamattua, niin se lienee aivan normaalia keskustelua? Samoin en tölvi niitä, joiden mielestä avioliitto on heteroille mutta tölvin niitä, jotka sen vuoksi panettelevat muita ja levittävät kaikennäköisiä harhaanjohtavia mielipidekirjoituksia erityisesti muista seksuaalisista suuntauksista.
Ei se itsensä ylentäminen onnistu vaikka kuinka muita mutaan talloisi!"Jos kyseenalaista tietyn tavan tulkita Raamattua, niin se lienee aivan normaalia keskustelua? "
Kaikki tulkinnat ovat vääriä - on vain luettava mitä kirjoitettu on. Näinhän Jeesuskin toimi. RauhoituJo kirjoitti:
Avioliitto miehen ja naisen välisenä säilyy Suomessa jatkossakin, kukaan ei ole sitä kieltämässä. Voit olla asian suhteen 100% rauhassa.
Räyhiksellä on syytä huoleen, kun puolisoa ei vain ota löytyäkseen. Edes lahkouskovaisista ei löydy ketään joka huolisi reppanan joka ei osaa ajatella juuri muuta kuin homoja ja homostelua.
älä.höpise kirjoitti:
En ylennä itseäni joten turha alkaa käydä minuun kiinni!
Sinä et koskaan keskustele Raamatusta vaan politikoit ja herjaat uskovia jotka eivät niele liberaalia oppiasi. Olet täällä vain herjaamassa uskovia.>Sinä et koskaan keskustele Raamatusta vaan politikoit ja herjaat uskovia jotka eivät niele liberaalia oppiasi.
Menepä sitten Raamattu-palstalle, jos haluat ensisijaisesti keskustella raamatusta etkä esim. hömpsähatuista. Tämä on luterilaisuus-palsta.älä.höpise kirjoitti:
En ylennä itseäni joten turha alkaa käydä minuun kiinni!
Sinä et koskaan keskustele Raamatusta vaan politikoit ja herjaat uskovia jotka eivät niele liberaalia oppiasi. Olet täällä vain herjaamassa uskovia."...et koskaan keskustele..."
Tuo on aika vaarallinen lause siinä suhteessa, että sen voi kumota milloin vain. Kyllä vain olen hyvin usein keskustellut Raamatusta.
Kun käyttää aivan omaa sanastoaan tai antaa aivan omia merkityksiä sanoille, keskustelu menee aika sekavaksi. Poltikointia on mm. Aa-yhdistyksen toiminta sekä hyvin useat tänne kopioidet Ahvion kirjoitukset. Herjaaminen voidaan tietysti käsittää siten, että on erimieltä tai huumorilla suhtautuu joihinkin ilmiöihin. Tosin näin sitä ei yleensä ymmärretä.näin.on kirjoitti:
"Jos kyseenalaista tietyn tavan tulkita Raamattua, niin se lienee aivan normaalia keskustelua? "
Kaikki tulkinnat ovat vääriä - on vain luettava mitä kirjoitettu on. Näinhän Jeesuskin toimi.Tuo on vain sinun tulkintasi oikeasta tavasta.
- oikaisenvalheesi
mummomuori kirjoitti:
Jos kyseenalaista tietyn tavan tulkita Raamattua, niin se lienee aivan normaalia keskustelua? Samoin en tölvi niitä, joiden mielestä avioliitto on heteroille mutta tölvin niitä, jotka sen vuoksi panettelevat muita ja levittävät kaikennäköisiä harhaanjohtavia mielipidekirjoituksia erityisesti muista seksuaalisista suuntauksista.
Ei se itsensä ylentäminen onnistu vaikka kuinka muita mutaan talloisi!"Jos kyseenalaista tietyn tavan tulkita Raamattua, niin se lienee aivan normaalia keskustelua?"
Ongelma onkin siinä, että kyseenalaistat uskovien ja Jeesuksen tavan lukea mitä on kirjoitettu. Haluat puolustaa tulkitsemista jolloin vastuu siirretään Jumalalta ihmiselle. - oikaisenvalheesi
mummomuori kirjoitti:
"...et koskaan keskustele..."
Tuo on aika vaarallinen lause siinä suhteessa, että sen voi kumota milloin vain. Kyllä vain olen hyvin usein keskustellut Raamatusta.
Kun käyttää aivan omaa sanastoaan tai antaa aivan omia merkityksiä sanoille, keskustelu menee aika sekavaksi. Poltikointia on mm. Aa-yhdistyksen toiminta sekä hyvin useat tänne kopioidet Ahvion kirjoitukset. Herjaaminen voidaan tietysti käsittää siten, että on erimieltä tai huumorilla suhtautuu joihinkin ilmiöihin. Tosin näin sitä ei yleensä ymmärretä."Tuo on aika vaarallinen lause siinä suhteessa, että sen voi kumota milloin vain. Kyllä vain olen hyvin usein keskustellut Raamatusta. "
Et keskustele Raamatusta, vaan keskustelet omista tulkinnoistasi. Me uskovat keskustelemme Raamatusta, koska emme tulkitse vaan luemme Jumalan Sanaa. RauhoituJo kirjoitti:
Miksi itse herjaat juuri mummomuoria?
Kyllä lähes kaikki rekatut nikit saavat Räyhikseltä osansa, paitsi OksastettuOksa ja Daavidintähti...;)
- en.pidä.sinusta
Olet kiero ja paha ihminen!
- korkkiruuville
mummomuori kirjoitti:
"...et koskaan keskustele..."
Tuo on aika vaarallinen lause siinä suhteessa, että sen voi kumota milloin vain. Kyllä vain olen hyvin usein keskustellut Raamatusta.
Kun käyttää aivan omaa sanastoaan tai antaa aivan omia merkityksiä sanoille, keskustelu menee aika sekavaksi. Poltikointia on mm. Aa-yhdistyksen toiminta sekä hyvin useat tänne kopioidet Ahvion kirjoitukset. Herjaaminen voidaan tietysti käsittää siten, että on erimieltä tai huumorilla suhtautuu joihinkin ilmiöihin. Tosin näin sitä ei yleensä ymmärretä.Olet pelkkä poliittinen soopakone!
- kyssäri
Häpeätkö itseäsi?
- er.opi.mitään
Samaa vain jatkat vieläkin.
- ne.on.aivopesty
er.opi.mitään kirjoitti:
Samaa vain jatkat vieläkin.
Ei kommari mitään opi!
- huomenta.Repe
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Sinä et koskaan keskustele Raamatusta vaan politikoit ja herjaat uskovia jotka eivät niele liberaalia oppiasi.
Menepä sitten Raamattu-palstalle, jos haluat ensisijaisesti keskustella raamatusta etkä esim. hömpsähatuista. Tämä on luterilaisuus-palsta.Mitä Repe? Oletko jo kännissä?
- Baari.Nekalassa
huomenta.Repe kirjoitti:
Mitä Repe? Oletko jo kännissä?
On se!
- kiiiskivastarannalta
Ehkä sinun olisi hyvä tunnustaa, että kissa karkasi säkistä, eikä sitä saada enää kiinni.
Mikset yksinkertaisesti myönnä, että olet suutuksissasi "pienelle joukolle" uskovia , jotka ovat kanssasi eri mieltä samaa sukupuolta olevien spn-liitoista ja samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä. Tämä pieni joukko kun kertoo, että Raamattu on Jumalan sanaa, ja siinä aivan selvästi tuomitaan spn-avioliitot ja seksisuhteet syntinä. Erimielisyys tässä asiassa on ollut se erottava tekijä. Pientä joukkoa on " tituleerattu" fundamentalisteiksi , kun ovat uskoneet, että Jumala tosiaankin on ilmoittanut nuo asiat synniksi.
Jos Raamatun pitäminen Jumalan sanana on osoitus tyhmyydestä, olen silloin mielelläni ja täydestä sydämestäni idiootti. Kiitos Jumalalle että olemme saaneet Hänen sanansa. kiiiskivastarannalta kirjoitti:
Ehkä sinun olisi hyvä tunnustaa, että kissa karkasi säkistä, eikä sitä saada enää kiinni.
Mikset yksinkertaisesti myönnä, että olet suutuksissasi "pienelle joukolle" uskovia , jotka ovat kanssasi eri mieltä samaa sukupuolta olevien spn-liitoista ja samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä. Tämä pieni joukko kun kertoo, että Raamattu on Jumalan sanaa, ja siinä aivan selvästi tuomitaan spn-avioliitot ja seksisuhteet syntinä. Erimielisyys tässä asiassa on ollut se erottava tekijä. Pientä joukkoa on " tituleerattu" fundamentalisteiksi , kun ovat uskoneet, että Jumala tosiaankin on ilmoittanut nuo asiat synniksi.
Jos Raamatun pitäminen Jumalan sanana on osoitus tyhmyydestä, olen silloin mielelläni ja täydestä sydämestäni idiootti. Kiitos Jumalalle että olemme saaneet Hänen sanansa.Aamen!
- juuri.noin
kiiiskivastarannalta kirjoitti:
Ehkä sinun olisi hyvä tunnustaa, että kissa karkasi säkistä, eikä sitä saada enää kiinni.
Mikset yksinkertaisesti myönnä, että olet suutuksissasi "pienelle joukolle" uskovia , jotka ovat kanssasi eri mieltä samaa sukupuolta olevien spn-liitoista ja samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä. Tämä pieni joukko kun kertoo, että Raamattu on Jumalan sanaa, ja siinä aivan selvästi tuomitaan spn-avioliitot ja seksisuhteet syntinä. Erimielisyys tässä asiassa on ollut se erottava tekijä. Pientä joukkoa on " tituleerattu" fundamentalisteiksi , kun ovat uskoneet, että Jumala tosiaankin on ilmoittanut nuo asiat synniksi.
Jos Raamatun pitäminen Jumalan sanana on osoitus tyhmyydestä, olen silloin mielelläni ja täydestä sydämestäni idiootti. Kiitos Jumalalle että olemme saaneet Hänen sanansa.Juuri noin!
- Anonyymi00104
RepeRuutikallo kirjoitti:
Räyhiksellä on syytä huoleen, kun puolisoa ei vain ota löytyäkseen. Edes lahkouskovaisista ei löydy ketään joka huolisi reppanan joka ei osaa ajatella juuri muuta kuin homoja ja homostelua.
Höpöhöpö!
- Anonyymi00115
Älä selitä, olet aina uskovien kimpussa.
- Anonyymi00116
älä.höpise kirjoitti:
Älä höpise. Sinä olet aina täällä tölvimässä Raamattu-uskollisia ja niitä jotka kannattavat avioliiton säilyttämistä miehen ja naisen liittona.
Juuri niin
- Anonyymi00120
Olet kiusaaja.
- Anonyymi00130
älä.höpise kirjoitti:
Älä höpise. Sinä olet aina täällä tölvimässä Raamattu-uskollisia ja niitä jotka kannattavat avioliiton säilyttämistä miehen ja naisen liittona.
Juurikin!
- Anonyymi00153
älä.höpise kirjoitti:
Älä höpise. Sinä olet aina täällä tölvimässä Raamattu-uskollisia ja niitä jotka kannattavat avioliiton säilyttämistä miehen ja naisen liittona.
Mummo on kiero.
- Mummoilkeeon
Mummolla on paljon aikaansaannosta uskoville ilkeilyssä.
- siitä.maksetaan
Kuuluu ammattiin!
- tätä.ihmettelen
Miksi aloittaja käytät monta tuntia päivittäin mummomuorin vainoamiseen?
- parasmyöntää
No mummo on ihmisenä, siis sellaisena kuin täällä esittäytyy, salakavalan ilkeä ihminen, joka keskittyy selkään puukottamiseen ja kohteena on aina uskovaiset.
Mummo on fiksu ja humaani kristitty, ja kaikki sellaiset ovat sinulle ja kaltaisillesi näköjään kauhistusten kauhistus.
- naurunpaikka
RepeRuutikallo kirjoitti:
Mummo on fiksu ja humaani kristitty, ja kaikki sellaiset ovat sinulle ja kaltaisillesi näköjään kauhistusten kauhistus.
Päivän paras vitsi ;););););););)
- TunteetKertovatTotuuden
Mummo on liberaali kristitty, joka liberaalien tavoin luottaa tunteisiinsa. Rakkaus sanana aiheuttaa mummon sieluun lämpimiä tunteita, niin johtopäätös on luonnollisesti se, että rakkaudelle ei voi olla esteitä tai rajoja. Näin siitä huolimatta vaikka Raamatussa selvin sanoin varoitellaan menemästä pelkkien tunteiden mukaan vaan kaiken pohjana on laki ja mitä on kirjoitettu.
- yksinäisyyttään.häärää
Onko mummo yksinäinen?
- epämiellyttävä.on
Kuka tuollaisen kanssa voisi olla?!
- mummoenergiaa
Mummo on tosi mukava. Uskovana häneen on helpompi samaistua kuin esimerkiksi tänne nimimerkillään vihakirjoittajiin. Mummonmuori herättelee ihmisiä ajattelemaan ettei asiat ja usko ole mitään toisten valmiiksi pureskelemia itsestäänselvyyksiä, joita syljetään alamaisuskisten päälle kuin jotkut imaamit. Usko vaatii omaa ajattelemista ja mummonmuori on siinä hyvä aktivoimaan meitä uskovia. Hän on avannut minunkin silmäni näkemään Jumalan Sanan oikein.Kiitos mummonmuori, että olet.
Juuri toisessa ketjussa uskova nimimerkki "evita-" totesi ettei palstalla vainota uskovia.
Puhuuko evita- siis totta vai valehteeko aloittaja?Joo, uskommeko evitaa vai räyhistä.
No, räyhis soittaa poskeaan niille jotka suostuu vastaamaan sille. Kun se haluaa vastauksia ja huomiota hinnalla millä hyvänsä. Kun se elää niistä. Kun sillä ei ole muuta elämää. Kun se on trolli.
- Paavali.Perusosa
Sepä juuri ?
Jotenkin tuntuu siltä että pahimmin "vainottuja" ovat itse vainoojat. Tuo farisealaisten joukko kulkee kivi viittansa taskussa ja huutaa kuinka vainottuja ovat. Kaikki muut muka ovat heitä vastaan ja vainoavat lakkaamatta heidän erikoisuuttaan ja perintöosaansa. No voi ollakin niin , että tuo on keino pitää rivit koossa. Niinhän yleensä sisäänlämpiävä yhteisö pidetään hallinnassa. Sopivan tilaisuuden tullessa sitten kopsahtaa tuo kivi kalloon joko kuten Kainin ja Abelin tapauksessa, tai sitten se kopsahtaa sanallisena tai oikeushaasteena kuten nähty on. Ennen oli kiertolaisia jotka myrkyttivät kaivot, sitten tulivat ne jotka ryöstivät lapset. Seuraavina olivat ne jotka toivat oppinsa ja saastuttivat kansan mielet. Joko kommunisti vei tai kapitalististi otti kansanomaisuuden. Eli pelote siis oli. Jotenkin tulee mieleen "meidän tulee peljätä ja rakastaa" yhdistelmä. Jos et laula kanssamme niin olet "sielunvihollisen" kätyri tai ainakin "oikean avioliiton vastustaja" jos et sitten "vääräuskoinen pakana". Voi voi miten kätkeä se tärkein niin , ettei koit syö ruoste raiskaa ja ettei se joudu jumalattomille ?
Siinäpä ikiaikainen ongelma ja kun ratkaisu on lopuksi yksinkertainen , jos mitään otettavaa ei ole ei ole ottajaakaan. Eläkäämme ihmisiksi !!- mitä.yritit.sanoa
Hähhhhh?
- PiispaHenrik
Ala-arvoista ja moukkamaista epäkeskustelua. Eikö täällä voisi keskustella asioista eikä henkilöistä?
- ksjdfbv
Kysy mummolta!
- nurinoikein
Uskovaiset, miksi olette noin katkeria ja vihaisia?
- tiedätkö.sinä
Miksi kommarimummo on katkera ja vihainen uskoville?
- aate.vaatii
tiedätkö.sinä kirjoitti:
Miksi kommarimummo on katkera ja vihainen uskoville?
Kunnon kommarin pitää olla!
- yhteinen.asia
Samasta syystä kuin Saatanakin.
- natsukka.on
Hedelmistä puu tunnetaan.
- hyi.olkoon
natsukka.on kirjoitti:
Hedelmistä puu tunnetaan.
Joo, ja mummon hedelmä on paha!
- Sanallasanoen
hyi.olkoon kirjoitti:
Joo, ja mummon hedelmä on paha!
Läpimätä!
- Anonyymi00170
hyi.olkoon kirjoitti:
Joo, ja mummon hedelmä on paha!
Juurikin niin.
Paljonko Suomessa on "kommareita"? Kummallista ettei vasemmistopuolueiden kannatus ole nykyistä suurempaa, koska ilmeisesti maassamme on merkittävä vähemmistö vasemmistolaisen äärilaidan ihmisiä?
- velvoite
Mummo on setan asialla!
- Ncnfn
Setan ja Saatanan!
- siitäsyystä
Samasta syystä kuin kaikki saatanan kätyrit.
- tiettyniin
Jepjep!
- huolestunutKansalainen_
Mummomuori on punavihernatsi! Punavihernatseille on luontaista vihata suomalaisia ja suomea. Muslimeita he sen sijaan rakastavat yli kaiken. Jos arvata pitää, niin mummomuori on yksi näistä heikossa asemassa olevien matujen seksuaalisia hyväksikäyttäjiä. Se paistaa selvästi läpi mummon punavihernatsimaisista kirjoituksista.
Päällimmäisenä mummon kirjoituksissa paistaa järkyttävä viha kantasuomalaisia kohtaan. En ihmettelisi vaikka tuo yksilö joskus napsahtais ja tekis jotain karmeaa.- huolestunutKansalainen_
RepeRuutikallo kirjoitti:
Sulla on selvästi jo napsahtanut, nyt vain odotellaan lisää seuraamuksia.
Jaa ja sieltä tuli sitten toinen punavihernatsi kommentoimaan! :D Repe taitaa olla noita perämoottoripoikia, ku nuoret muslimimiehet noin kovasti kiinnotaa!
Veikkaan, että Repe löytyy mummomuorin kanssa samasta "matubordellista" ostamassa palveluita ihmiskaupan uhreilta. Eipä siis ihme, että yrittävät pitää nämä loiset kynsin hampain suomessa! huolestunutKansalainen_ kirjoitti:
Jaa ja sieltä tuli sitten toinen punavihernatsi kommentoimaan! :D Repe taitaa olla noita perämoottoripoikia, ku nuoret muslimimiehet noin kovasti kiinnotaa!
Veikkaan, että Repe löytyy mummomuorin kanssa samasta "matubordellista" ostamassa palveluita ihmiskaupan uhreilta. Eipä siis ihme, että yrittävät pitää nämä loiset kynsin hampain suomessa!Hau-ko-tus. 🤒
huolestunutKansalainen_ kirjoitti:
Jaa ja sieltä tuli sitten toinen punavihernatsi kommentoimaan! :D Repe taitaa olla noita perämoottoripoikia, ku nuoret muslimimiehet noin kovasti kiinnotaa!
Veikkaan, että Repe löytyy mummomuorin kanssa samasta "matubordellista" ostamassa palveluita ihmiskaupan uhreilta. Eipä siis ihme, että yrittävät pitää nämä loiset kynsin hampain suomessa!Aika hyvä 🤗
Tämä aloitus on yksiselitteisesti vainoa ja väärän tiedon levittämistä. Voi se myös kertoa luetun ymmärtämisen vaikeudesta.
- höpönpöpönn
Aloitus ei ole vainoa eikä väärän tiedon levittämitä!
- höpönpöpönn
Eerikatässämoi kirjoitti:
Yksiselitteisesti vainoa ja kiusaamista, eikä liity luterilaisuuteen.
Mummo levittää ateistista ja vihervasemmistolaita politiikkaans juuri tällä palstalla ja on tehnyt sitä jo 16vuotta.
höpönpöpönn kirjoitti:
Mummo levittää ateistista ja vihervasemmistolaita politiikkaans juuri tällä palstalla ja on tehnyt sitä jo 16vuotta.
Ajatteletko että me muut olemme lukutaidottomia? Että sinun pitää selittää meille, että ymmärtäisimme?
- höpönpöpönn
Eerikatässämoi kirjoitti:
Ajatteletko että me muut olemme lukutaidottomia? Että sinun pitää selittää meille, että ymmärtäisimme?
Se oli kommentti sinulle. Kestä se.
höpönpöpönn kirjoitti:
Se oli kommentti sinulle. Kestä se.
Kestä sinäkin se, että vastaan sinulle.
- höpönhöpönn
Eerikatässämoi kirjoitti:
Kestä sinäkin se, että vastaan sinulle.
Toki, eikä tee edes vaikeaa.
höpönhöpönn kirjoitti:
Toki, eikä tee edes vaikeaa.
Ihana asia. Sitten voimme jatkaa tasokasta keskusteluamme vaikka kuinka kauan.
Hyvin on mummonmuori Saatanaa ärsyttänyt, kun on laittanut Räyhiksen kivjroittamaan aloituksen. Kivrjoitusvirheistä Se tunnetaan ja vihankylvöä täynnä olevista Jeesukseen uskovaan kohdistuneista kommenteistaan. Mummopa päihitti Saatanan taas 10-0.
- TupuHupuLupu_
mummo taitaa olla itse saatana! Tai ainakin hän taitaa islamistina olla saatanan kätyreitä!
- ei.sen.kummempaa
Mummo on kommunisti ja kommunistit vihaa uskovia.
- ja.mummo
Sen todistaa historia ja nykypäivä.
- dededrfrgt
miksi ns uskovaiset vainoavat aina ja alati vähemmistöjä milloin herjaten milloin panetellen milloin solvaten milloin tuomiten. ovat aina ajamassa toisia sinne viimmeiseen kiirastuleen vaikka heistä s raamattu on yhtä kaukana kuin päivä yöstä. turhaa se aloittaja täällä syyttelee kerään nämä ns fundisuksovaiset ovat sairasta porukkaa
- kestä.totuus
Ketään ei vainota mutta kristillisellä palstalla on selvää, että asioista sanotaan mitä Raamattu niistä sanoo.
- Juuri.niin
kestä.totuus kirjoitti:
Ketään ei vainota mutta kristillisellä palstalla on selvää, että asioista sanotaan mitä Raamattu niistä sanoo.
Juuri niin.
kestä.totuus kirjoitti:
Ketään ei vainota mutta kristillisellä palstalla on selvää, että asioista sanotaan mitä Raamattu niistä sanoo.
Täällä uskovat sanovat lähinnä sen mitä he itse asioista ajattelevat.
Monenkaan uskovan ajatuksia ja kirjoituksia ei Raamatusta löydy.- kestä.totuus
torre12 kirjoitti:
Täällä uskovat sanovat lähinnä sen mitä he itse asioista ajattelevat.
Monenkaan uskovan ajatuksia ja kirjoituksia ei Raamatusta löydy.Ei tietenkään höpsö, mutta kyllä ne raamit sieltä löytyvät.
kestä.totuus kirjoitti:
Ei tietenkään höpsö, mutta kyllä ne raamit sieltä löytyvät.
Älä yritä harhauttaa.
Viimeksi eilen todistin kuinka uskova kertoi Raamatusta, mutta sen jälkeen Raamattu muuttui tunnistamattomaksi. Raamatun "raamit" olivatkin uskovan omia ajatuksia. Uskova siis kertoi sen kuinka hänen mielestään Raamatussa olisi pitänyt lukea.
- lyhytyhteenveto
Mummomuori on vasemmiston lähettiläs joka tuputtaa homoutta tällä palstalla.
- on.epämiellyttävä
Totta.
- Nostoa
Nostos
- nostoa
nostoa
- siinä.syy
mummomuori on henkisesti sairas
"Oikeauskoiset" toteuttavat ns. oikeauskoisten kristillistä rakkautta valehtelemalla ja vihaamalla. Jos Jumala on olemassa niin mitähän tuosta tuuminee?
sage8 kirjoitti:
"Oikeauskoiset" toteuttavat ns. oikeauskoisten kristillistä rakkautta valehtelemalla ja vihaamalla. Jos Jumala on olemassa niin mitähän tuosta tuuminee?
Sinulla on varmaan oikein todisteitakin noista vihaamisista ja valehteluista?
sage8 kirjoitti:
Todisteet ovat kaikkien nähtävissä tässä ja sadoissa muissakin ketjuissa.
No, sittenhän sinun on helppo ottaa tähän muutama esimerkiksi, eikös niin?
Katsellaan yhdessä minkä sinä koet vihaksi ja valheeksi.- eiesimerkkejä
usko.vainen kirjoitti:
No, sittenhän sinun on helppo ottaa tähän muutama esimerkiksi, eikös niin?
Katsellaan yhdessä minkä sinä koet vihaksi ja valheeksi.Ei tule esimerkkejä ;(
Miksi avaaja vainoaa mummomuoria?
- nostoa
nostoa
- mumohuori
Mummo on kommunisti ja haluaa kulttuurimaexismin toteutumista maassamme.
- tottatuo
Totta!
- RealiteetitOvatTotta
Onko tuo koko avioliitosta sösssöttävä AA-liike edes enää olemassa? Siihen joku oikein kuuluu? Onko tämä jokin vitsi?
- Anonyymi00073
Hyvää pohdintaa.
- Anonyymi00074
Pakkomielle?
- Anonyymi00075
Sairaalloisen pakkomielteisesti siis nostit trollaten kymmenet mummomuori-aiheiset aloitukset vailla uutta asiaa, vain häiriköiden, sekoittaen palstan, aito_lais-räyhis
- Anonyymi00076
Maanisuuttaan?
- Anonyymi00077
Maksusta?
- Anonyymi00078
Mummo on suvaitsematon.
- Anonyymi00079
Joku mania?
- Anonyymi00080
On paha.?
- Anonyymi00081
ArtoTTT
Matt. 23:
13»Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät. - Anonyymi00084
Pimpon!
- Anonyymi00085
Joku mania?
- Anonyymi00086
Sairasta vihata normaalia avioliittoa.
- Anonyymi00089
Koska on paha.
- Anonyymi00095
Katkeruus.
- Anonyymi00096
Se on ilmeinen syy.
- Anonyymi00097
Viha sen aiheuttaa
- Anonyymi00098
Koska on ilkeä.
- Anonyymi00099
Koska inhoaa niitä,
- Anonyymi00100
Koska kokee ne uhaksi?
- Anonyymi00101
Viha on syvällä.
- Anonyymi00102
Pahuutta.
- Anonyymi00103
Niinpä, kunpa kertoisi
- Anonyymi00106
Joku kauna se varmaan on.
- Anonyymi00107
On tehny jo 25 vuotta niin.
Teillä aitolaisilla on ihmeellinen tapa kuvitella että joku vihaa teitä jos ei ole samaa mieltä teidän kanssanne. Taas toisaalta tuo kertoo hyvin siitä, miksi teitä pitää vastustaa. Nimittäin jos teidän porukka pääsisi valtaan, niin kaiki ne jotka ovat eri mieltä kuin te vietäisiin "nauttimaan" leirielämästä.....
- Anonyymi00109
Hyvä että mummo saanut jonkin käännytettyä uskoon.
Ei se sana tyhjänä palaa. - Anonyymi00110
Vaikka saattaa tuntua siltä että kaikki on turhaa että ei mikään eikä kukaan koskaan muuttu, niin sllti Jumala voi tehdä ihmisten kautta muutoksia, saattaa jonkin ihmisen sanan kautta Jumalan luo ja avata hänen sydämensä rakkauden sanomalle.
Siksi ei kannata koskaan menettää toivoaan vaikka joskus joku vähän soutaa vastavirtaan. Ihmeitä voi tapahtua. - Anonyymi00112
Katkeruus paistaa mummon kommenteissa.
- Anonyymi00113
Jos yksikin on kääntynyt niin se hyvä juttu.
Taivaassa iloitaan enemmän yhdestä joka on kääntynyt ja pelastuu kuin kaikista, jotka ovat jo kääntyneet herjaamaan toisia uskovia.
Kadonneen lampaan löytyminen on aina iloinen asia taivaassa ja siinä saa myös palkinnon se, kuka on saattanut lampaan kotiin. - Anonyymi00114
Ilmeisesti mummo on heille katkera.
- Anonyymi00117
Kateutta.
- Anonyymi00119
Tehnyt sitä jo 25 vuotta.
- Anonyymi00124
Koska vihaa heitä,
- Anonyymi00125
Koska on ilkeä.
- Anonyymi00126
19 👍
- Anonyymi00127
Koska vihaa totuutta
- Anonyymi00128
Räyhis on saanut pahasti nenuun mummikselta. Hyvä mummis. 100- 0 K.O.
- Anonyymi00129
Totuus ärsyttää pahoja.
- Anonyymi00131
Kerro mummo!
- Anonyymi00132
Huhuu mummo!
- Anonyymi00134
Koska on maanikko.
- Anonyymi00135
Koska vihaa kaikkia uskovia
- Anonyymi00136
Mummo on raukkis.
- Anonyymi00137
Pahuus teettää kaikenlaista.
- Anonyymi00141
22 👍
- Anonyymi00142
23 👍
- Anonyymi00143
Mitäpä mummo tähän?
- Anonyymi00144
Mummo voisi itse kertoa.
- Anonyymi00145
Koska totuus ärsyttää häntä.
- Anonyymi00146
25👍
Mummomuori on ilmeisesti taas laittanut verbaalisesti sinua nenuun kun pitää kaikki vanhatkin lokaketjusi nostella.
- Anonyymi00147
Kyllä se on mummo joka saa pataansa, kuten sinäkin, 😆
Anonyymi00147 kirjoitti:
Kyllä se on mummo joka saa pataansa, kuten sinäkin, 😆
Sinun jutuissasi ei juhli kuin painovirhepaholainen.
- Anonyymi00148
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Sinun jutuissasi ei juhli kuin painovirhepaholainen.
Mummomuori esitti toisessa ketjussa kysymyksen https://keskustelu.suomi24.fi/t/19379955/israel--on-ja-pysyy-jumalan-valittuna-kansana#comment-142476054
ja kun sen aloittaja ei osannut vastata, niin alkoi taas tämä mummomuoriin kohdistuvien ketjujen nostelu.
Heti kun luin ketjun otsikon "Israel on ja pysyy Jumalan valittuna kansana", niin minulle heräsi samat kysymykset. Anonyymi00148 kirjoitti:
Mummomuori esitti toisessa ketjussa kysymyksen https://keskustelu.suomi24.fi/t/19379955/israel--on-ja-pysyy-jumalan-valittuna-kansana#comment-142476054
ja kun sen aloittaja ei osannut vastata, niin alkoi taas tämä mummomuoriin kohdistuvien ketjujen nostelu.
Heti kun luin ketjun otsikon "Israel on ja pysyy Jumalan valittuna kansana", niin minulle heräsi samat kysymykset.No ehkä aloittaja etsii Rasmatustaan vastauksen.
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
Mummomuori esitti toisessa ketjussa kysymyksen https://keskustelu.suomi24.fi/t/19379955/israel--on-ja-pysyy-jumalan-valittuna-kansana#comment-142476054
ja kun sen aloittaja ei osannut vastata, niin alkoi taas tämä mummomuoriin kohdistuvien ketjujen nostelu.
Heti kun luin ketjun otsikon "Israel on ja pysyy Jumalan valittuna kansana", niin minulle heräsi samat kysymykset.Mummomuorille vastattiin siellä tyhjäntävästi. Voit ihan hyvin käydä lukemassa vastaukset miksi Jumala valintaansa kadu!!
- Anonyymi00150
Anonyymi00149 kirjoitti:
Mummomuorille vastattiin siellä tyhjäntävästi. Voit ihan hyvin käydä lukemassa vastaukset miksi Jumala valintaansa kadu!!
Israel on maa, eikä kansa. Jos haluttiin viitata israelilaisiin juutalaisiin, niin ymmärtäisin, mutta otsikossa virheellisesti oli Israel (maa) on Jumalan valittu kansa (ihmisryhmä). Tuon ketjun aloittajalle kävi kämmi ja sillä sipuli.
- Anonyymi00151
Anonyymi00150 kirjoitti:
Israel on maa, eikä kansa. Jos haluttiin viitata israelilaisiin juutalaisiin, niin ymmärtäisin, mutta otsikossa virheellisesti oli Israel (maa) on Jumalan valittu kansa (ihmisryhmä). Tuon ketjun aloittajalle kävi kämmi ja sillä sipuli.
Kenties ap tarkoitti, että Israel on juutalaisia eli seemiläistä kansaa, joka polveutuu Raamatun Aabrahamista, Iisakista ja Jaakobista?
- Anonyymi00152
Anonyymi00151 kirjoitti:
Kenties ap tarkoitti, että Israel on juutalaisia eli seemiläistä kansaa, joka polveutuu Raamatun Aabrahamista, Iisakista ja Jaakobista?
Aitolaisen tarkoitusperistä ei ota pirukaan selvää.
- Anonyymi00155
Niin kaikki punikit tekee
- Anonyymi00156
Kommunismi teettää vihaa
- Anonyymi00157
Olisiko syynä mummon tyhmyys?
- Anonyymi00159
26 👍
- Anonyymi00160
27 👍
- Anonyymi00161
28 👍
- Anonyymi00163
Olisiko joku mania?
- Anonyymi00164
Mielenkiintoista.
- Anonyymi00165
Israel viha on nykyään mummo pääkohde.
- Anonyymi00166
Ei hän vastaa.
- Anonyymi00167
Mummolla on sellainen usko! Se kasvaa vähitellen.
- Anonyymi00169
29 👍
- Anonyymi00171
Ei nyt sentään. Mielestäni mummo kannustaa aa-kerhoon menemistä ja alkoholi ongelman käsittelyä.
- Anonyymi00173
Hänellä on varmaan siitä henkilökohtaista kokemusta.
- Anonyymi00174
Anonyymi00173 kirjoitti:
Hänellä on varmaan siitä henkilökohtaista kokemusta.
Aloittajalla sitä vasta henkilökohtaista kokemusta onkin.
- Anonyymi00175
Anonyymi00174 kirjoitti:
Aloittajalla sitä vasta henkilökohtaista kokemusta onkin.
Olitteko samaa AA-ryhmässä?
- Anonyymi00176
Anonyymi00174 kirjoitti:
Aloittajalla sitä vasta henkilökohtaista kokemusta onkin.
Joo aloittajalla on selvästi
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487