asunnottoma helsingissä

lfjklfhl

siis itsekkin asunnoton. miten toimii toi stadinasuntojen hakemus. Joo olen toki soittanut sinne, mutta eipä siellä turhia selitelty. Kuulema jonotus systeemiä ei ole vaan asunnot jaetaan tarve harkintana. No itse olen ollut siellä asunoton asunnon hakija noin 4v. Siis mitä ihmettä? Tänä aikana moni on lähettänyt hakemksensa sinne ja saaneet asunnon muutamassa kuukaudessa. Olenpa jopa kuullut, että joku olisi viikossakin saanut. Minun jälkeeni on moni hakemuksen laittanut ja ovat asunnon jo aikaa sitten saaneet.

Mietinkin, että kukahan tarttee asuntoa enemmän, kun asunnoton? Ketkä noita asunnon tarpeellisuuksia oikein arvioi?

6

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KukaKetäänParempi

      Täysi mysteeri. Olen kuullut että hyvässä työssä käyvä ja hyvän asunnon omaava sai nopeasti kaupungin vuokra-asunnon täysin vastoin omiaa odotustaan. Virkamiehet nauttivat vallasta.

    • väsyttämällä

      Ei kai auta muu kuin painaa sitkeästi päälle!
      Tee hakemuksia, soita sinne, vaadi selitystä, mutta asiallisesti!!
      Raivoaminen ja haukkuminen ei edistä asiaasi, paremmin pääset kuulluksi kun säilytät mielenrauhasi ja teet asiallisia kysymyksiä. Äläkä anna niitten unohtaa itseäsi!

    • TuumastaToimeen24

      Etkö ole hakenut vapailta markkinoilta sellaista edullista asuntoa, johon saa vielä hyvät tuet.

      Tiedän mm. jopa yhden alkoholistin joka on nimenomaan vapailta markkinoilta saanut useitakin erittäin edullisia asuntoja. Ei ne mitään loistolukaaleja ole, mutta ihan siistejä kumminkin.

      Voithan laittaa vaikka pienen imoituksen lehteen, että haluat vuokrata asunnon, uskon että kyllä sinullekin asunto löytyy, jos näet vähän vaivaa, etkä vaan odottele.

    • pikkukaupungeissahalpaa

      Vuokra kuuluu aina maksaa ensimmäisenä joka kuukausi . Kimpassa voi vuokrata asunnon . Jos ryyppää rajusti niin naapurit pelkää meteliä . Esimerkiksi lappeenrannassa ja Imatralla sekä Tohmajärvellä on puolet halvemmat asuntovuokrat . Myös omakotitaloja mutta naapureita ei voi silti pelotella . Jos 6-10 henkeä vuokraa kimppaan talon se on silti maksettava . Ilomantsistakin korvesta saa vuokrataloja minivuokralla .

    • imatrallahalvinta

      Kyllä 2-4 ihmistä voi yhdessä vuokrata Ns.soluasunnon . Esim.sato.fi . Yksityiset vuokraa kyllä vaikka luottotiedot olisi mennyt . Myös vapaaseurakunnat tai pelastusarmeija . Pelastusarmeijan ruokapaikka joissa saa ilmaista leipää . Ruoka maksaa jotain 3€. Pelastusarmeija asuttaa asunnottomia miehiä erikseen naisia erikseen . Kannattaa päättää kestää vieroitusoireet jos haluaa raitistua . Jeesus auttaa kun rukoilee että vapauta Jeesus pahasta ja vieroitusoireista amen. Ääneen rukoilu auttaa. Takuuvuokran voi säästää 2 kuukauden raittiusajalla....asuntovaunuja voi vuokrata. Jos olet jo sossun asiakas voit anoa sossun omia soluasuntoja . Tai asuntolapaikkaa. Opiskelijat voi hakea opiskelija asuntoihin soluina yksi huone.

    • kiitosJeesusruuasta

      Rakas Jeesus . Tunnustan että oon elänyt väärin enkä oo ollut yhtään ahkera opiskeleen tai tehnyt asioita oikein . Tunnustan syntini . Oon vaan murehtinut tuhlannut ryypännyt vihannut enkä auttanut toisia enkä itseäni . Kiitos että kuolit puolestani ristillä sovittaen syntini . Anna anteeksi pelasta sieluni amen. Oon kyllä varastanut huijannut kiroillut huorannut mutta lupaan kääntyä parempaan suuntaan . Auta Jeesus amen. Syntini on suuremmat kuin luetella taidan ....ja noit on paljon. En halua helvettiin kuolemani jälkeen . Kiitos että sovitit syntini amen. Johdata Jeesus asunto työ ammatti opiskelu raitistumis asioissa amen. Anna asunto missä voi nukkua pelkäämättä ja peseytyä amen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe