Siinähän se kysymys onkin, mikä siis mättää?
Omalta osaltani kyse on että testoa ei ole kehittynyt nuorena tarpeeksi joten olen tällainen persjalkainen lähes karvaton vaalea mies. Penis on varsin pieni lepoasennossa mitätön.
Muuten perusterve, joka näyttää kolmekymppisenä kaksikymppiseltä.
Muuten miehen kokoinen ja näköinenkin sekä oloinen.
Isän puolella vakaita perusmiehiä jotka olleet naisten suosiossa, mutta äitini puolella paljon peräkammarinpoikia josta kaiketi nämä paskat geenit periytyneet.
Muuten olen reipas ja itsevarman oloinen, mutta naisten kanssa kokematon jolla tulee ujous jaksoja kun ei ole kokemusta oikein suhteilusta eikä seksistäkään.
Ainoat kiinnostuneet yh-äitejä ja pyöreitä naisia joista en itse viitsi valita.
Olisi pitänyt kaiketi kouluttautua insinööriksi että tienaisi sen vähintään 3000 kuukaudessa niin statuksella voisi "ostaa" naisia. Mutta tuskin pääsisin kuin siihen alempaan ktm luokkaan joka tarkoittaa että se nainen ettisi jossain vaiheessa komeamman tai normaalikokoisen peniksen.
Parempi kaiketi yksin sen vuoksi.
ATM = mikä tekee teistä ätmin?
22
315
Vastaukset
- genetics
Naama ja pituus, jos näissä ei satu arpaonni kohdalle niin käy juuri noin että tarjolla onkin vain lihavia yksinhuoltajia.
- Suhteellisenfiksu
Jaah, olen kyl keskipituinen ja naama on symmetrinen, mutta ei sellainen karhean komea mitä naiset ettii vaan sellainen puhtoinen vaalea pallinaama.
Naiset kyllä mielellään kattelee mua silmiin ja hymyyn, mutta ei sillä naisia voiteta kuin hetkeksi kun pitäisi omata miesmäisiä ominaisuuksia enemmän sekä isompi kovempi kulli.
- kaitunnustaasaa
Naisviha.
- sinkkuakka
Sä oot sentään rehellinen. Arvostan.
- EipJakssa
öö tulee niin paljon vaivattomammin toimeen ja ilman sydän suruja :)
"tällainen persjalkainen lähes karvaton vaalea mies."
Tuollaisiahan suurin osa suomalaismiehistä on.- Suhteellisenfiksu
Jolla on siis aika pieni penis jne. eikä merkittävää statusta. ehkä suurin osa meistä on ätmejä?
- 3378
Suhteellisenfiksu kirjoitti:
Jolla on siis aika pieni penis jne. eikä merkittävää statusta. ehkä suurin osa meistä on ätmejä?
Mitä merkitystä sillä peniksen koolla on, kun ätmi ei pääse koskaan niin pitkälle, että asia tulisi ilmi?
- Suhteellisenfiksu
3378 kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä peniksen koolla on, kun ätmi ei pääse koskaan niin pitkälle, että asia tulisi ilmi?
Sillä on merkitystä että ätmi pelkää että sen koko paljastuu joka saa ätmin entistä pelokkaammaksi ja epävarmaksi naisten suhteen joten hän ei uskalla olla rohkea, tehdä aloitteita eikä vaikuta itsevarmalta joka panee naisen taivaisiin joten lopulta ollaan täysin ätmejä.
- 692
Suhteellisenfiksu kirjoitti:
Sillä on merkitystä että ätmi pelkää että sen koko paljastuu joka saa ätmin entistä pelokkaammaksi ja epävarmaksi naisten suhteen joten hän ei uskalla olla rohkea, tehdä aloitteita eikä vaikuta itsevarmalta joka panee naisen taivaisiin joten lopulta ollaan täysin ätmejä.
Jaa, no en minä ainakaan ole koskaan naisen kanssa tekemisissä ollessani ajatellutkaan kokoa tai mitä mieltä nainen siitä on. Ei ole ollut ajankohtaista, kun ei olla edetty lievempäänkään fyysiseen kontaktiin.
- Suhteellisenfiksu
692 kirjoitti:
Jaa, no en minä ainakaan ole koskaan naisen kanssa tekemisissä ollessani ajatellutkaan kokoa tai mitä mieltä nainen siitä on. Ei ole ollut ajankohtaista, kun ei olla edetty lievempäänkään fyysiseen kontaktiin.
Okei, no mulla on, koska olen ollut noissa tilanteissa, kyllä se takaraivossa alkaa jossain vaiheessa tykyttämään sitten.
Naiset eivät tee aloitteita.
- gfgdfgfd
Tai saattaa ne tehdä mutta siinä tapauksessa vain super-ytm:lle joka on aina naista korkeampitasoinen. Toisinsanoen nainen ottaa riskin vain jos palkintona on lottovoitto.
- Suhteellisenfiksu
Minua ei ole kyllä lähestynyt kun baariruusut ja sitten netissä jotkut yh:t ja pyöreät naiset.
Vaikka oli merkintä että "ei lapsia" ja ikärajat niin kuvattomaan profiiliin tuli viestejä juuri heiltä kun oli niin fiksu ja huumorintajuinen.
Tietysti niiden muiden kanssa karahti kiville joko kuvia vaihtaessa tai treffeillä.
Ei ole vain tarpeeksi tumma sänki öyhöttäjä joka tiirais mulkku kovana sopivaa väliä mihin sen työntää.
- super.mega.hc.aatm
Voin kertoa, jos yhtään lohduttaa, että 3000 tuloista ei ole naisen saannissa mitään apua. Naisia saattaa kiinnostaa raha, mutta ei tuollaiset pikkurahat. Ehkä joku 10000 saattaisi nostaa statusta.
Itselläni on asiallinen naama, ja edes yh:t tai lihavat eivät huoli. En tiedä, missä vika. Olisi kiva, jos naiset kertoisivat.- sellast.se.on
Ongelmana on se että tavalliset miehet ja rumat miehet on samalla tasolla netissä, kumpikaan ei herätä naisen mielenkiintoa.
Naisen mielenkiinnon herättää vain mallinaamaiset pitkät miehet tai erityisen rikkaat. - Suhteellisenfiksu
Aattelin että omalla kohdalla kyllä saisi enemmän mahdollisuuksia jos tienais vähintään sen 3000 kk, tuskin se tohon pieni penis syndrommaan auttaa kuitenkaan.
Kumma kun sua ei yh:t ja lihavat huoli. Mulla toimii toi huumoripuoli ja kaiketi olen fiksu. Naama on symmetrinen ja vaikutan itsevarmalta sen hetken ajan ainakin. Sitten en enää ja homma kusee.
- Ktm_tässä_terve
Turha kadehdia meitä keskitason miehiä. Heti kärkeen myös sanottava, ettei niitä naisia sillä pelkällä ktm-statuksella ostella. Tasonnosto atm -> ktm tuo tietysti määrällisesti useampia naisia tarjolle, mutta naisten tasoon joutuu usein pettymään. Onhan sekin tietysti ätmille jonkinlainen parannus edelliseen, mutta samat lihavat ja tatuoidut yh-naiset ketmilläkin riesana. Muutenkin taidat jo olla ktm, kun sinulla on varaa valita. Nykyään tarjolla olevien naisten taso niin luokatonta, joten itsekkin viihtynyt kohta 10v sinkkuna, vaikka parisuhteeseen olisin useamman kanssa päässyt.
- joo_ujo
Toiseenkin ketjuun kommentoin että pelkkä ujo luonne riittää siihen että taso on atm vaikka ulkonäöllisesti olisi normaali. Tosin olen myös hoikka ja kevytrakenteinen mikä tietysti on lisähaitta.
Olen ätmi, koska olen ruma mies. En ole vaativa naisten suhteen mutta jokainen nainen vaatii itselleen komean miehen omasta ulkonäöstään riippumatta. Poikkeuksena vähän vanhemmat naiset, etenkin yh-naiset, jotka ovat kiinnostuneita ainoastaan miehen rahoista.
Olen atmien aatelia. Tosi atm, täysin kokematon. Miten elämä menikään tähän pisteeseen että naiset ei koskaan tule minusta tykkäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574