Ja eikun uutta ketjua tiskiin!

Mikä meininki? Onko tuttuja linjoilla? :P. Vielä tarvis melkein pari kuukautta hikoilla töissä, ennen ku pääsee syyskuun alussa kesälomaa viettämään.
16320
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

kuka on sun tuttu, niin voin katella onko paikalla.

Äänestä
  • Ne on tuttuja, joiden nikit näyttää tutuilta. En nyt äkkiseltään osaa niitä luetella.

Äänestä

Moi..onpa sulla kesäloma myöhään...paremminki on syysloma. ;)) Tuo on kyllä varmaan mageeta, ku toiset itkee lomien menoa ja sä saat hihkua sit sen tuloa. :))

Äänestä
  • Joo, sitä ilonpäivää mä just ootankin, että saan muille lällätellä, kun lähden lomalle. :D Katotaan, pääsenkö haravoimaan vai kolaamaan pihaa sitten lomallani. :P

Äänestä

• pz.n kirjoitti:

Joo, sitä ilonpäivää mä just ootankin, että saan muille lällätellä, kun lähden lomalle. :D Katotaan, pääsenkö haravoimaan vai kolaamaan pihaa sitten lomallani. :P

Se on kuules karmeeta, ku loma on ohi..Sillon meinaa iskeä semmonen epätoivo, ettei paremmasta väliä. :)
    Toivottavasti hyvät kelit jatkuu ja sun ei tartte haravoida eikä kolata. ;))

Äänestä

Eih. Näin alas mä taas vajosin, että rekkasin tän nikin.

Äänestä
  • :)) Mä oon ollu pohjalla koko ajan. ;)

Äänestä

Ottakaa se viimeinen maito niistä rullakoista! Vähän noloa, kun aikuiset ihmiset ei osaa ottaa viimesitä maitoa rullakon perältä vaan aloittaa seuraavasta ihan pokkana.

Äänestä

Tämä viesti on asiaton:D

Äänestä

Nuole mun munaa.

Äänestä

Kyrpä suussa on kiva olla!

Äänestä

Tilu-lilu-lii. Sima on hyvää.

Äänestä

Tämä ketju on ihan paras, koska minä olen täällä.

Äänestä

Minä täällä.

Äänestä

Olen toimittaja ja häpeän itseäni.

Äänestä

Minä juon nyt simaa ja vettä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

pz.n kirjoitti:

Mikä meininki? Onko tuttuja linjoilla? :P. Vielä tarvis melkein pari kuukautta hikoilla töissä, ennen ku pääsee syyskuun alussa kesälomaa viettämään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu