Mikä meininki? Onko tuttuja linjoilla? :P. Vielä tarvis melkein pari kuukautta hikoilla töissä, ennen ku pääsee syyskuun alussa kesälomaa viettämään.
Ja eikun uutta ketjua tiskiin!
16
310
Vastaukset
- tarkkailija-
kuka on sun tuttu, niin voin katella onko paikalla.
- pz.n
Ne on tuttuja, joiden nikit näyttää tutuilta. En nyt äkkiseltään osaa niitä luetella.
Moi..onpa sulla kesäloma myöhään...paremminki on syysloma. ;)) Tuo on kyllä varmaan mageeta, ku toiset itkee lomien menoa ja sä saat hihkua sit sen tuloa. :))
- pz.n
Joo, sitä ilonpäivää mä just ootankin, että saan muille lällätellä, kun lähden lomalle. :D Katotaan, pääsenkö haravoimaan vai kolaamaan pihaa sitten lomallani. :P
pz.n kirjoitti:
Joo, sitä ilonpäivää mä just ootankin, että saan muille lällätellä, kun lähden lomalle. :D Katotaan, pääsenkö haravoimaan vai kolaamaan pihaa sitten lomallani. :P
Se on kuules karmeeta, ku loma on ohi..Sillon meinaa iskeä semmonen epätoivo, ettei paremmasta väliä. :)
Toivottavasti hyvät kelit jatkuu ja sun ei tartte haravoida eikä kolata. ;))
Eih. Näin alas mä taas vajosin, että rekkasin tän nikin.
- VitunJuntit
Ottakaa se viimeinen maito niistä rullakoista! Vähän noloa, kun aikuiset ihmiset ei osaa ottaa viimesitä maitoa rullakon perältä vaan aloittaa seuraavasta ihan pokkana.
- Rukoilijasirkka
Tämä viesti on asiaton:D
- GayMenAreSexy
Nuole mun munaa.
- Mielisairaspotilas
Kyrpä suussa on kiva olla!
- RakastanVettä
Tilu-lilu-lii. Sima on hyvää.
- Lenkkeilijä5
Tämä ketju on ihan paras, koska minä olen täällä.
- HilleviHiiri0
Minä täällä.
- ManipuloinKansaa
Olen toimittaja ja häpeän itseäni.
- EttäTiedäSäSe
Minä juon nyt simaa ja vettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin101217Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3051175Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3721111Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.92766Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s113730Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte12711Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J371680Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6640- 30617
Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!113611