Mikä meininki? Onko tuttuja linjoilla? :P. Vielä tarvis melkein pari kuukautta hikoilla töissä, ennen ku pääsee syyskuun alussa kesälomaa viettämään.
Ja eikun uutta ketjua tiskiin!
16
309
Vastaukset
- tarkkailija-
kuka on sun tuttu, niin voin katella onko paikalla.
- pz.n
Ne on tuttuja, joiden nikit näyttää tutuilta. En nyt äkkiseltään osaa niitä luetella.
Moi..onpa sulla kesäloma myöhään...paremminki on syysloma. ;)) Tuo on kyllä varmaan mageeta, ku toiset itkee lomien menoa ja sä saat hihkua sit sen tuloa. :))
- pz.n
Joo, sitä ilonpäivää mä just ootankin, että saan muille lällätellä, kun lähden lomalle. :D Katotaan, pääsenkö haravoimaan vai kolaamaan pihaa sitten lomallani. :P
pz.n kirjoitti:
Joo, sitä ilonpäivää mä just ootankin, että saan muille lällätellä, kun lähden lomalle. :D Katotaan, pääsenkö haravoimaan vai kolaamaan pihaa sitten lomallani. :P
Se on kuules karmeeta, ku loma on ohi..Sillon meinaa iskeä semmonen epätoivo, ettei paremmasta väliä. :)
Toivottavasti hyvät kelit jatkuu ja sun ei tartte haravoida eikä kolata. ;))
Eih. Näin alas mä taas vajosin, että rekkasin tän nikin.
- VitunJuntit
Ottakaa se viimeinen maito niistä rullakoista! Vähän noloa, kun aikuiset ihmiset ei osaa ottaa viimesitä maitoa rullakon perältä vaan aloittaa seuraavasta ihan pokkana.
- Rukoilijasirkka
Tämä viesti on asiaton:D
- GayMenAreSexy
Nuole mun munaa.
- Mielisairaspotilas
Kyrpä suussa on kiva olla!
- RakastanVettä
Tilu-lilu-lii. Sima on hyvää.
- Lenkkeilijä5
Tämä ketju on ihan paras, koska minä olen täällä.
- HilleviHiiri0
Minä täällä.
- ManipuloinKansaa
Olen toimittaja ja häpeän itseäni.
- EttäTiedäSäSe
Minä juon nyt simaa ja vettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648