Mikä meininki? Onko tuttuja linjoilla? :P. Vielä tarvis melkein pari kuukautta hikoilla töissä, ennen ku pääsee syyskuun alussa kesälomaa viettämään.
Ja eikun uutta ketjua tiskiin!
16
172
Vastaukset
- tarkkailija-
kuka on sun tuttu, niin voin katella onko paikalla.
- pz.n
Ne on tuttuja, joiden nikit näyttää tutuilta. En nyt äkkiseltään osaa niitä luetella.
Moi..onpa sulla kesäloma myöhään...paremminki on syysloma. ;)) Tuo on kyllä varmaan mageeta, ku toiset itkee lomien menoa ja sä saat hihkua sit sen tuloa. :))
- pz.n
Joo, sitä ilonpäivää mä just ootankin, että saan muille lällätellä, kun lähden lomalle. :D Katotaan, pääsenkö haravoimaan vai kolaamaan pihaa sitten lomallani. :P
pz.n kirjoitti:
Joo, sitä ilonpäivää mä just ootankin, että saan muille lällätellä, kun lähden lomalle. :D Katotaan, pääsenkö haravoimaan vai kolaamaan pihaa sitten lomallani. :P
Se on kuules karmeeta, ku loma on ohi..Sillon meinaa iskeä semmonen epätoivo, ettei paremmasta väliä. :)
Toivottavasti hyvät kelit jatkuu ja sun ei tartte haravoida eikä kolata. ;))
Eih. Näin alas mä taas vajosin, että rekkasin tän nikin.
- VitunJuntit
Ottakaa se viimeinen maito niistä rullakoista! Vähän noloa, kun aikuiset ihmiset ei osaa ottaa viimesitä maitoa rullakon perältä vaan aloittaa seuraavasta ihan pokkana.
- Rukoilijasirkka
Tämä viesti on asiaton:D
- GayMenAreSexy
Nuole mun munaa.
- Mielisairaspotilas
Kyrpä suussa on kiva olla!
- RakastanVettä
Tilu-lilu-lii. Sima on hyvää.
- Lenkkeilijä5
Tämä ketju on ihan paras, koska minä olen täällä.
- HilleviHiiri0
Minä täällä.
- ManipuloinKansaa
Olen toimittaja ja häpeän itseäni.
- EttäTiedäSäSe
Minä juon nyt simaa ja vettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009