Eli parin päivän päästä lähosssä 8tunnin automatkalle. En keksi ideoita mitä tekisin sen aikana. Älkää ehdottako mitään basic juttuja esim. Musiikin kuuntelu jne. jjjjelppp!
Mitä tehdä kun on tylsää automatkalla??
8
2168
Vastaukset
- Autansinua
Ota jotain evästä mukaan ja katso puhelimelta jotain leffaa esim?
- Anonyymi
Pelaa perheen kanssa tavu- peliä! Eli sanot vaikka au ja toinen sanoo siihen sopivan tavun loppuun (esim. Au - to)! Tai nukut, otat värityskirjoja, kirjoja, tehtäväkirjoja, katselet maisemia,( ärsytät jotain perheenjäsentä🤭), keksit mielessäsi kivoja tarinoita joko silmät kiinni tai katselet maisemia yms., keksit itse laulun (laulat sen perheellesi), keksit kivoja vitsejä? Toivottavasti tuossa oli hyviä vinkkejä itse oon menossa huomenna 3 ja puolen tunnin ajomatkalle, ei niin paha xD okei toivottavasti oli kivoja, baii!
- Anonyymi
Minä viihdyn hyvin pitkillä bussimatkoilla kun otan tabletin mukaan ja katson leffoja, sarjoja tms hömppää, tosin olen tottuneempi matkaaja kuin sinä jo ikäni 60v puolesta. Pelkkä maisemien katselu on tylsää. Mulla ei ole mitään netfliksiä tms, vaan pelkkä c-more on riittänyt mainiosti noilla matkoillani. Joskus pelaan mahjongia tai jotain pasianssia tms vaihteluksi :)
- Anonyymi
Tänään olen 4 tunnin auto matkalla niin piirrän, luen kirjaa ja katson puhelinta
- Anonyymi
Tietokone on hyvä sillä voi pelata, kattoo leffoi ja kuvii ja kaikkee ite nukun vaa taka penkil
- Anonyymi
Maisemien katselu on jännää ajankulua. Ainakin minulle. Riittävästi taukoja.
- Anonyymi
Pelatkaa sellasta peliä nimeltä väripeli aiheena on vaikka nyt hedelmät eli A kirjaimenna alkavia hedelmiä ja sitten kun ei teidän mielestä ole enää niin vaihtakaa hedelmät vaikka huone kaluihin eli BCD voi skipata mutta jos oli hyvä idea niin kokeillaan ehdottomasti.
- Anonyymi
Matkalla voi veisata virsiä. Menee aika rattoisasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687574Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242989- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651679Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221512Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711461- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774