Harrastan pesäpalloa ja jalka meni kun olin juoksemassa kakkospesältä kolmospesälle. Olin ihan loppumetreillä kun vasemmassa takareidessä tuntui muljahdus/repeämä. Kun olin pesälle päässyt oli pakko pyytää pelin keskeytystä koska kipu tuli ihan hetkessä. Lopulta sitten nilkutin vaihtopenkille jolloin jalkaan laitettiin kylmää ja puristava side. Kipua oli sen jälkeen ehkä pari viikkoa? Enemmän tai vähemmän. Kyykistyminen ja siitä pystyyn nouseminen tuotti vaikeuksia. Pari viikkoa just sitten vamman jälkeen liikuntatunnilla pelatessa jalkapalloa tuntui uudestaan että jotain oisi revennyt. Samana päivänä sitten treeneissä sama homma kun yhden hiukan pidemmän askeleen otin.
Vamma tapahtui siis 30.4 ja nyt on jo 11.7. Kipua tuntuu vielä juostessa ja venyttäessä. Käyn silti normaalisti treeneissä mutta pelejä en ole pelannut yhtään. Treeneissä teen sen mukaan kun pystyn ja aina niiden jälkeen takareisi on kipeämpi ja kramppailee hiukan. Olen huomannut myös että takareidessä tuntuu vähän niin kuin tärinää tai sellainen tosi nopea elohiiri.
Pitäisikö mennä lääkäriin? Onko kellään samanlaista/tyylistä kokemusta? Olisi helpotus jos auttaisitte, koska kaipaan jo pelaamaan.
Takareiden jänteen repeytyminen(kö)?
hiinanhaali
1
394
Vastaukset
- Anonyymi
Joo on kokemusta. Menin itsekin vaan peleihin ja nyt en pysty enää kävelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789