Harrastan pesäpalloa ja jalka meni kun olin juoksemassa kakkospesältä kolmospesälle. Olin ihan loppumetreillä kun vasemmassa takareidessä tuntui muljahdus/repeämä. Kun olin pesälle päässyt oli pakko pyytää pelin keskeytystä koska kipu tuli ihan hetkessä. Lopulta sitten nilkutin vaihtopenkille jolloin jalkaan laitettiin kylmää ja puristava side. Kipua oli sen jälkeen ehkä pari viikkoa? Enemmän tai vähemmän. Kyykistyminen ja siitä pystyyn nouseminen tuotti vaikeuksia. Pari viikkoa just sitten vamman jälkeen liikuntatunnilla pelatessa jalkapalloa tuntui uudestaan että jotain oisi revennyt. Samana päivänä sitten treeneissä sama homma kun yhden hiukan pidemmän askeleen otin.
Vamma tapahtui siis 30.4 ja nyt on jo 11.7. Kipua tuntuu vielä juostessa ja venyttäessä. Käyn silti normaalisti treeneissä mutta pelejä en ole pelannut yhtään. Treeneissä teen sen mukaan kun pystyn ja aina niiden jälkeen takareisi on kipeämpi ja kramppailee hiukan. Olen huomannut myös että takareidessä tuntuu vähän niin kuin tärinää tai sellainen tosi nopea elohiiri.
Pitäisikö mennä lääkäriin? Onko kellään samanlaista/tyylistä kokemusta? Olisi helpotus jos auttaisitte, koska kaipaan jo pelaamaan.
Takareiden jänteen repeytyminen(kö)?
hiinanhaali
1
407
Vastaukset
- Anonyymi
Joo on kokemusta. Menin itsekin vaan peleihin ja nyt en pysty enää kävelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995