https://www.youtube.com/watch?v=h8fmnIWR_9w
Mukavaa päivää siis!
;).
Tänäänhän on oikein hieno ilma!
11
238
Vastaukset
- auringonsäteetiholla
Mukavaa päivää sinulle😊 Aurinkoista ja lämmintä on (melkein)!...:)
- sullemyöshymiö
Niin on täälläkin :) Hyvä ilma autoajelulle ja luonnonkuvaamiselle.
- Onnukkaaaa
:D
- bumblebeee
upea video!
- hilmanhajatuspäivään
Rakkaus
kukka
joka kasvaa ja kukoistaa
ilman vuodenaikojen apua.
*hymy hetkiin*- hilmanhajatuspäivään
ps.eikä pörriäinen
sitä pelkää - KesäPörriäinen_
hilmanhajatuspäivään kirjoitti:
ps.eikä pörriäinen
sitä pelkääHilmalla hyviä ajatuksia:) Mutta minä ainakin pelkään pörriäisiä vaikka pörriäiset eivät pelkäisi minua
- Sivullinenjoku
ps.eikä pörriäinen
sitä pelkääHilma rulez! :)
- Kukkasen
ps.eikä pörriäinen
sitä pelkääLöytäähän se varmasti sen oikean? Ettei käy vieraissa..
- hilmanhajatuspäivään
KesäPörriäinen_ kirjoitti:
Hilmalla hyviä ajatuksia:) Mutta minä ainakin pelkään pörriäisiä vaikka pörriäiset eivät pelkäisi minua
Älä välitä
olen allerginen pörriäisille
pistivät joskus kieleen
omenaa syödessä
mut selvittiin siitäkin hengissä.
Etsin
kuulin
pörriäisen
löysin kukan
punaposken
hiuksen hienon
löysin silmän
säteilevän
*hymy halit *
ps. toivon että pörriäinen
juo vain mettä
ja antaa rakkautta
ja jättää piston tekemättä
- kesäjapörriäiset
kukan tomutus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800