Uusia kavereita/ystäviä

Uusiakavereita

Miten te noin viiskymppiset löydätte uusia kavereita/ystäviä?

34

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusiakavereita

      Kun baarit ei ole se oma juttu

    • I_walk_to_my_own_song

      Johonkin tiettyyn teemaan liittyvällä matkalla tapaa samanhenkisiä ihmisiä ja siellä juttelemalla saattaa kohdata jonkun, jonka kanssa voidaan jatkaa yhteydenpitoa vaikka sähköpostitse. Myöhemmin voi tavatakin. Näin on tapahtunut minulle, toivon samaa myös Sinulle.

    • Liikutaan

      Aloitin liikunnan parisen viikkoa sitten paikallisessa kuntokeskuksessa. Siellä toivon löytäväni ystäviä, tosin vielä ei ole vastaan tullut.

    • Harrastamaan

      Harrastusten kautta.

    • Autollaajaen

      Minuakin kiinnostaa missä te yksinäiset liikutte ja toivotte tapaavanne muita yksinäisiä, ystäviä vaille olevia? Tuolla aamuruuhkassa omalla autolla liikkuessa on vaikea tavata ketään :(.

    • nivelrikkovaivaa

      Torikahvila on sopiva demilitarisointivyöhyke, jossa voi hyvällä tuurilla saada keskustelun aloitetuksi. Minäkin olen kuunnellut siellä useita elämäntarinoita, joskus piti oikein hakea toinen kuppi kahvia, että kuuli tarinan lopun.

    • toritutinst

      Hyvä vinkki tuo torikahvila, ei ole tullut etes ikinä mieleenkään.

    • Arttutheadonis

      Sinne siis heti

    • Sadetyttönen

      Ei voi, sadekeli vaivaa ja kansa katoaa :).

    • Frendz

      no sieltä baarista on löytynyt ystäviä. Fiksuja tavallisia ihmisiä. Ja netin kautta, itselle ajankohtaisten asioiden keskustelupalstoilta.

    • Fieldspanieli

      Jos taluttelet koiraa päivät pitkät, sulla on kohta ystäviä enemmän kuin uskotkaan.

      • 6018

        Mulla on 3 fieldspanielia.


    • Nythetijuu

      Nyt kaiki viiskymppiset liikkeelle :). Harrastamaan, liikkumaan, pälyilemään... Eikä hymy ja tervehdys tuntemattomalle ole kiellettyä :).

      • enminäainakaan

        Juu, kun hymyilee jollekin naiselle niin sillähän nykyään loistaa "me too" tarrat ja kyltit kilometrien päähän ja poliisit kiikuttaa samantien mennessään.


    • kaveripula

      Lisää vinkkejä kaivataan, ei ole tullut vielä ystäviä :(

    • Ihanittte

      Pane neilikka rintaan, niin tunnistan sinut

    • Eiköskävis

      Eikö kävis vaan ihan iltalenkki ja iloinen ilme vastaantulijalla?

    • seppii

      Moi,

      Olen aina ollut ilman ystävää.

      • seppii

        Moi,
        Tarkoitin että valitettavasti en voi auttaa.

        Sama.


    • Vinkkeli123

      Vinkkejä kaivataan...

    • Liikkuja_liikkeellä

      Samaa pohdin täällä. Kevät aurinko paistaa, ihmiset liikkuu, mutta miten näihin sinkkuihin törmää? Vinkkejä kaivataan...

    • Kaveri_hakua

      Vinkkejä kaivataan edelleen, mihin te viiskymppiset olette piiloutuneet :) Vai onko kaikilla kaveri kiintiö jo täynnä :).
      Ja kuka on kavereita löytänyt, niin missä olette tavanneet tai mihin asiaan liittyen?

    • vitoskaveia

      Noh, oisko nytten syksy hyvää aikaa löytää uusia kavereita viiskymppiset? Mutta mistä niitä löytäis, ei tunnu löytyvän.

    • sattumansatoa

      Riippuu tyypistä.
      Tunnen läjäpäin itseni ikäisiä ja useimmiten kaveruus ei vain kiinnosta.
      Se että sama banjo soi, on melkoinen lottovoitto .
      Paras kaverini on liki 20 vuotta nuorempi ja siis miehiä ja heteroita ollaan, mutta kun filosofinen ajatusmaailma jymähtää, niin se on siinä.

    • Harrastuksetalkaa

      Sama ropleema täälläkin. Mutta syksyhän on luvattua kuntoilun ja harrastusten aloitusaikaa, niin jospa sieltä löytyisi.... optimisti olen....

    • Funi

      Baareista hyvin pitkälti. Kavereiden kautta. Netin vertaistukipalstoilta.

    • Liikutaan

      Käy harrastamaan liikuntaa, syksy on otollista aikaa. Kuntokeskusten parkkipaikat ovat tupaten täynnä autoja ja liikkuvia ihmisiä, ainakin jonkun aikaa.

    • Jörrö

      Kuntoilun ja muun liikunnan parista saattais löytyä samanhenkistä seuraa. Tai minkä muun tahansa säännöllisen harrastuksen. Muuten aika jöröjä tuppautuvat olemaan tämän seudun ihmiset :(.

    • Kuntovinkki

      Tammikuussa kaikki, jopa ne viiskymppiset on aloittaneet liikunnan eli katseet kuntosaleille.

      • saliennolot

        Täytyy valita sali tarkasti. Joissain on fiksumpaa porukkaa kuin toisissa ja niissä joissa ei ole, ei kestä käydä. On todella epämiellyttävää kuunnella salilla kiroilua ja pahanpuhumista henkilökunnasta ja muista salillakävijöistä. Muutenkin todella typerää ja ankeaa juttua kuullut kuntosalilla. Mutta onneksi niissä on eroja.


    • Salikärppä

      Naisten kannattaa välttää pelkästään naisille tarkoitettuja saleja ja miehien kannattaa välttää pelkästään miehille tarkoitettuja saleja. Molempia sukupuoleja salille/kuntokeskukseen jne, niin käyttäytyminen pysyy järkevänä, oli sitten mies tai nainen.

      • typeryysseula

        Valitettavasti ei pidä paikkaansa. Sekasalilla olen kuullut todella typerää puhetta. Ihan siinä määrin ja niin toistuvaa, etten enää halunnut käydä sillä salilla. Joku typeryysseula pitäisi kuntosalillekin olla, normaalit pyrkimiset.


    • sometaniilötyy

      Tinderistä löytyy, niin paljon kun tarvitsee.

    • ihanlive

      Kaikki eivät halua Tinderiin tai muillekaan senssi palstoille. Live törmääminen olis aina kiehtovampaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe