On Kurikka vain upia paikka, sieltä tuloo nyt markkinoolle puukulliakin, puuseppää aina tarvitaan!
Puukullia Kurikasta
43
1630
Vastaukset
- äpryk
Minulta sais ilman aitoa oikeaa.
- Maija--
No ei sulla eres seiso, mitä tuollaasella tuhkamunalla aikunen nainen teköö, ei mitää.
- Anonyymi
Maija-- kirjoitti:
No ei sulla eres seiso, mitä tuollaasella tuhkamunalla aikunen nainen teköö, ei mitää.
täälläki syytethän het welttoilusta
- UunoKurikka
Jaa kävit sitte vauvafoorumilla Tean puukullia kuolaamas.
Kaikkia te kurikkalaaset keksittäki, 200€ maksaa Tean puukullit, halavemmaksi tuloo harianvarret ja karikkapallomailat.
Harianvartta tiukemmalle pimsalle ja nuolle horoperseelle karikkapallomaila. Hätätilas voi vaikka lavittan jalakaa sovittaa römsähän jos niiku kiirus tuloo ja heti pitää saara tappia römsähän.
Kyllä naisille on kaikkia mukavaa ja kivaa tarjolla.😜😜😜 - kurva_julli
Puu on Jurvalaasten muovaaluvahaa!!!
- Margok
Saunakauha käy hyvin mulle
- Runkrunk
No Tean puukullien puuraaka-aineen alkuperästä on viranomaiset kiinnotuneet, uutinen ilikas.
- Anonyymi
Kai nekin on parempia kuin huumeet tai sekakäyttäjät liikentees
- kakkonenonykkönen
Markolla oli puhjennu peräpukama ruusupuuta survoessa.
teknikan turvallisuuskskus tutkii asiaa. - 56786567867
syntyny paikkakunnalla tajunnu äkkiä lähtee pois ettei mielenvikasuus tartu....
- a-siantuntija
Siitä oli valunut pihkaa jonkun klittaan ja aiheuttanut pahan tulehduksen. Suomalainen visakoivu on parempaa.
- KerttuKärjestä
Meikä flikka tyyryttää ittensä 30 sentisillä klapeilla.
- VÄÄRÄ-MITTAKAAVA
Kurikas menöö kaikki päin witttua.
- punavihreäpuukulli
Marko sano et puukulli mukaan ja pridemarssille
- Pitäkäävaranna
Kurikas pitää liikkua nahkahousuus johona on kaksinkertaanen nahka persepuolella, joku hinttari kumminki on tuikkamas mulukkua perseehin heti kun vähänki kumarrat.
- Pimpparauta
Miksi olet sitten niin puppelin näköinen?
- c1cco
.
.
. - Marttaliitto
(!) mikä vitsi (!)
- K.Urikka
Kaksipa poikaa kuuriikasta, nii komiasti liikkuu..
Punaset niillon kullinnupit, ne polovissa asti kiikkuu..- J.Turva
Sitä se teettää kun kyllikki ja sen seitsemän kaveria nylkyttää nupin punaiseksi.
- kymako
Puukullinnuppu on se joka näitä juttuja jakaa
- Anonyymi
Latvala oli hakenut Lapin yliopiston ylioppilaskunnan pyörittämän Arctic Design Shopin vuokrayrittäjyyttä ja sai sen. Se vahvisti muuton.
–Dildojen takia minun ei tarvitse olla tietyssä paikassa, joten muutto oli siinäkin mielessä ihan ok.
Cnc-tekniikalla jyrsityt, käsin hiotut ja lakatut dildot lähetetään Puolassa sijaitsevalta tehtaalta Latvalalle tarkistettavaksi. Hän pakkaa jokaisen itse ja lähettää varastolle Tallinnaan. Sieltä dildot matkaavat ympäri maailman – suomalaista designia ja seksuaalisuuden luonnollisuutta arvostaville ihmisille.
Rovaniemellä aseistariisuvaa meininkiä
Latvala on asunut nyt Rovaniemellä viisi kuukautta. Eikä hän voisi olla onnellisempi. Dildojen maailmanvalloitus on käynnissä ja Arctic Design Shopin muutto keskustaan on kuukauden päässä.
–Rovaniemi tuntui heti kodilta. Minulla on täällä joku ihmeellinen sisäinen rauha, tämä on turvapesä, tuntuu hyvältä. Enkä muuten ole nukkunut missään niin hyvin kuin täällä!
Latvala kertoo myös hengästyttävän innostuneesti ihmisistä, joihin on tutustunut uudessa kotikaupungissaan.
–Täällä on ihan käsittämättömän avoimia ihmisiä. Vastaanotto on ollut uskomaton, jotenkin todella aseista riisuvaa meininkiä.
aamulehti.fi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latvala oli hakenut Lapin yliopiston ylioppilaskunnan pyörittämän Arctic Design Shopin vuokrayrittäjyyttä ja sai sen. Se vahvisti muuton.
–Dildojen takia minun ei tarvitse olla tietyssä paikassa, joten muutto oli siinäkin mielessä ihan ok.
Cnc-tekniikalla jyrsityt, käsin hiotut ja lakatut dildot lähetetään Puolassa sijaitsevalta tehtaalta Latvalalle tarkistettavaksi. Hän pakkaa jokaisen itse ja lähettää varastolle Tallinnaan. Sieltä dildot matkaavat ympäri maailman – suomalaista designia ja seksuaalisuuden luonnollisuutta arvostaville ihmisille.
Rovaniemellä aseistariisuvaa meininkiä
Latvala on asunut nyt Rovaniemellä viisi kuukautta. Eikä hän voisi olla onnellisempi. Dildojen maailmanvalloitus on käynnissä ja Arctic Design Shopin muutto keskustaan on kuukauden päässä.
–Rovaniemi tuntui heti kodilta. Minulla on täällä joku ihmeellinen sisäinen rauha, tämä on turvapesä, tuntuu hyvältä. Enkä muuten ole nukkunut missään niin hyvin kuin täällä!
Latvala kertoo myös hengästyttävän innostuneesti ihmisistä, joihin on tutustunut uudessa kotikaupungissaan.
–Täällä on ihan käsittämättömän avoimia ihmisiä. Vastaanotto on ollut uskomaton, jotenkin todella aseista riisuvaa meininkiä.
aamulehti.fiNoinkohan tuo lakka on limakalvoille terveellistä?
Parempi olisi antaa siihen syntyä käytössä luonnollinen pinnoite.
- Anonyymi
Se on yksinkertainen asia tuo markkinointi kun sen osaa. Sitä pitää myydä mistä ihmiset on valmiit maksamaan.
- Anonyymi
Jossakin on mahdollisuuksia ja jossakin sitten taas ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossakin on mahdollisuuksia ja jossakin sitten taas ei
Ny kuulemma on saatu tilit taas palautuksehen yrittämistä pitää tukia
- Anonyymi
Olihan Kurikas tuotettu mm. puuhevosen pers'reikiä jo 70-luvulla joten perinteitä yrittämisessä löytyy
- Anonyymi
Minä ostan sinisen lenkin ja vedän kortsun siihen päälle. Sopivasti käyrä ja paksu, pituus maun mukaan. Kyllä meikä tyttö nauttii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostan sinisen lenkin ja vedän kortsun siihen päälle. Sopivasti käyrä ja paksu, pituus maun mukaan. Kyllä meikä tyttö nauttii.
Kas ku et käytä pesäpallomailaa. Soon parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano meikä poika vaan. Kun se kuitenkin olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano meikä poika vaan. Kun se kuitenkin olet.
mun k..lia kurikasta a..100e per tunti
- Anonyymi
Kurikkalaasilla on niin pienet pippelit jotta emännät tarvii isoon puukullin.
- Anonyymi
Minulla on Saab ja kun käytiin suppilovahveroita hakemassa niin vaimo huuteli kovalla äänellä "saa pillua."
- Anonyymi
Olipas härski vaimo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas härski vaimo
Saisko Kurikasta puupimppiä, olis parempi kuin akan kuiva römpsä, jota se pihtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisko Kurikasta puupimppiä, olis parempi kuin akan kuiva römpsä, jota se pihtaa.
Kurikan Jurvassa on tuppikulleja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurikan Jurvassa on tuppikulleja
Soh eipäs nimitellä siellä
- Anonyymi
Jussihan on tilannut tuhansia jytkytappeja jaettavaksi äänestäjille ennen kuntavaaleja.
Tuotteen muotoillut Sebastian suorana kopiona afrikkalaisen sulhonsa vehkeestä. - Anonyymi
No niin, Tea pisti lapun luukulle kun kyllästyi jatkuvaan häiriköintiin.
Olette nyt varmaan valtavan iloisia, kun saitte yrittäjän ja veronmaksajan nujerrettua?- Anonyymi
Miksi helketistä tuotakin on jonkun stalkkerin pitänyt häiriköidä tämä on just sitä sairasta pohjanmaata jonka saisi jo loppua kokonaan olemasta
"Tea Latvala luopuu puisia design-dildoja valmistavan Teatiamo-yrityksensä toiminnasta.
Sensuroimattomassa Päivärinnassa vieraileva Tea Latvala ei pysty pidättelemään kyyneleitään kertoessaan, millaisten törkeyksien ja ehdotusten kohteeksi hän on joutunut yritystoimintansa vuoksi.
Tea uskoi pitkään, että törkeydet pitää kestää ja häiriköitä jopa suojella.
Katso videolta Tean pysäyttävä ja koskettava avautuminen siitä, miten alkujaan innostunut naisyrittäjä joutui halveksunnan ja seksuaalisen häirinnän kohteeksi."
iltalehti.fi
- Anonyymi
Päivän byrokraatti kommentoi tapahtunutta
"Osoittautui, että Kauppalehti oli hieman oikonut mutkia ja jättänyt kertomatta olennaisia yksityiskohtia.
Koska Business Finlandin rahoituspäätöksen tiedot eivät ole vielä saatavissa julkisen nettiportaalin kautta, Latvala lähetti PB:lle yhteenvedon hankkeen rahankäytöstä.
Loppusanoiksi sopinee varmasti todeta, että yrittäjyys ja yrittäjät ovat suurin piirtein hienointa, mitä tästä maasta löytyy. Se, että meillä on järjestelmä, joka tarjoaa (ainakin PB:n mielestä) vähän liian löperösti julkista veronmaksajien rahaa ei tietenkään ole niiden vika, jotka rahoitusta sääntöjen mukaan hakevat. Teatiamolla on siihen täysi oikeus siinä missä millä tahansa muullakin suomalaisella firmalla."
paivanbyrokraatti.com/2019/02/03/puudildojen-rahoituspaatoksen-taustoja/ - Anonyymi
Tosi ihania ovat
- Anonyymi
Jurvassa puhutaan aina tuppikullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768