Moi, oon nyt tuntenut yhden ihanan ja kivan pojan jo noin vuoden ajan. Tutustuin vasta pari kuukautta sitten häneen kunnolla, ja oon umpirakastunut. Sillon, kun aloin tutustumaan häneen olin juuri eronnut silloisesta poikaystävästäni, oltiin oltu suunnilleen puol vuotta yhdessä. Exäni jälkeen mulla oli 2 poikaystävää, ja molemmat jätin tämän yhden pojan takia josta kerroin. Tiedän, että hänellä on tyttöystävä, ja ovat olleet noin 1 kuukauden ajan yhdessä. Tämä poika on pettänyt häntä minun kanssaan jo melkeen niin kauan kun hänet olen tuntenut. ( Tiedän olen kusipää ) mutta en vain voi tunteilleni mitään. Hän on puhunut minulle tulevaisuudesta yhdessä, ja odottaa että tyttöystävänsä tekee virheen ja eroaa, koska itse hän 'ei ole sellainen ihminen, kuka jättää ilman syytä'. Olen ymmärtänyt että tämä poika ei rakasta tyttöystäväänsä enään, ja haluaa olla minun kanssani. En ymmärrä, jos hän ei rakasta, ja haluaa olla minun kanssani miksi hän ei vaan eroa ja odota paria päivää että nykyinen tyttöystävänsä rauhoittuu ja sitten olla minun kanssani, jos ei ole sellainen ihminen kuten mä, että pystyy jättämään jos on suuremmat tunteet jotain toista kohtaan. Tänään tämä poika sanoi, että on juuri eroamaisillaan tämän tytön kanssa, mutta myöhemmin sanoi että hän ei pysty... Rakastaako poika siis häntä edelleen, mutta ei vaan myönnä sitä? En vaan voi käsittää, mikä siinä on niin vaikeaa, jos pidemmän aikaa on vielä häntä pettänyt. Tuntuu että rakastan tätä poikaa eniten maailmassa. Olen sanonut hänelle että en yleensä yritä viedä frendien poikaystäviä ja yrittänyt painostaa häntä eroamaan. Vaikka hänen tyttöystävä ei olekkaan mikään paras kaverini se tuntuu silti pahalta, mutta olen kavereita hänen kanssaan tämän pojan takia. En yksinkertaisesti tiedä, mitä minun pitäisi tehdä? Unohaa tämä poika, ja antaa pariskunnan olla, vai odottaa vaan että poika eroaa, _kun_ tyttö tekee jotain väärin. Epäilen että eroa ei ole tulossa vielä moneen moneen vuoteen.
Umpirakastunut
Welp
3
121
Vastaukset
- toieiootervettä
Jätä nyt se poikaparka rauhaan D:
"enään"
- Alottaja
Oho :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291693Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84833
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?64574- 65523