Eli olisin läshössä ulkomaille hatkaan, aloittamaan elämän uudelleen. Mulla on tarkka suunnitelma ja kokemusta. Viimematka tyssäsi ruotsissa, en ottanut ketään mukaan vaikka halukkaita oli ja yksinäisyys ei ollut helppoa vieraassa maassa. Joten tulkaa kiinnostuneet 15-19 vuotiaat juttelemaan kik: iwilllgowithyou
KARKAAMINEN ULKOMAILLE
16
227
Vastaukset
- juupa.ja.joo
Oletko sitä mieltä, että joku haluaa lähteä huolehtimaan sinusta? Ei näköjään auta tarkka suunnitelma kun et yksin pärjännyt.
- Iwilllgowithyou
Pärjäsin, mutta oha valinnasta oli kiinni tulenko takaisin ja etinkö ystävä JA KUMMATKIN PITÄVÄT TOISISTAAN HUOLTA, EI VAAN MINUSTA.
- Jesssdss
Wou.. Oon niin ettiny tällästä!!! Tuun kik
- Aaaahaaa
Miksi lähet😿
- Jaahasajahshs
No juuupajuu
- Hlhhöh
Wouuu haluaisin kovasti mutta en varm uskalla
- Vittuterrrve
Et voi olla tosissas...
Naamapalmu
- Voisua
Sun taustat on varmaa aika rajut ku haluut lähtee..
- Iwilllgowithyou
Unohin kertoo että oon siis 15 vuotias tyttö :D
- Cooooolboe
Rohkeeta, ehkä liiankin. Mutta vitun siistiä!!
- Eijumalautaa
Eijumalauta
- 43yt34y43y34
Ei ole kikkiä kerro sähköpostisi
- DAESH
ISIS tarjoaa täyden ylöspidon siis menkää Syyriaan. Turkin kautta pääsee näppärästi, sieltä opastavat kyllä oikeaan osoitteeseen.
- Öveer
ISIS on suurinpirtein mennytä kama
Vitun typerää, mutta omapahan on asiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5321746Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533