Kiropraktikko Heinonen Turku - törkeää rahastusta?

Huijattuolo

On huijattu olo käytyäni Suomen Kiropraktikkokeskuksessa Turussa Kimmo Heinosella, ja haluan jakaa kokemukseni ja kysyä, onko mahdollisesti muita kohtalotovereita.

Olen kärsinyt selkäkivuista monta eri kertaa elämässäni, ja saanut eri fysioterapeuttien avulla selkäni kuntoon. Nyt ei kuitenkaan ollut mahdollisuutta käydä aikaisemmilla, ja ajattelin kokeilla kiropraktikon käsittelyä.

Vastaanotto oli Yliopistonkatu 24 b:ssä kerrostaloasunnossa. Vastaanottoapulainen antoi terveystietokaavakkeen täytettäväksi ohjeistuksella "Täytä alkuosan hekilötiedot ja nykyinen vaiva" - muulla terveystilanteella ei tuntunut olevan väliä.

Heinonen tuntui olevan vauhdikas mies - tehokas ainakin ajankäytön suhteen. Itsehoitoa (jumppaliikkeitä) sai vain kyselemällä.

Ensimmäinen käynti kesti 17 min sisältäen alku- ja lopputervehdykset ja kyselyn ongelmasta (2 min), nikamamallien avulla annetun miniluennon selkärangan toiminnasta (n. 7 min), ryhtitarkastelun (2 min) ja itse niksauttelut hoitopöydällä (5 min): niska oikealle ja vasemmalle, selkäranka kolmesta kohtaa ja lanneranka kummaltakin puolelta. Ja seuraavan ajan varaamiseen meni 1 min.

Uusi aika oli hyvin pian, ja tuntui, että Heinonen otti minut kahden muun potilaan väliin: olin vastaanotolla korkeintaan 5 minuuttia (katsoin kelloa), josta hoito kesti ehkä 4 min (samat vauhdikkaasti vedetyt, liukuhihnaniksauttelut kuin ensimmäisellä kerralla ja lisäksi kolme painelua sormella). "Tämä oli sitten tässä". Kyllä meinasi leuka pudota ja harmittaa, etten älähtänyt ääneen.

JA YKSI KERTA MAKSOI 80 EUROA!!! Kela-korvauspapereihin (he hakevat korvauksen asiakkaan puolesta vain sarjahoidoista)hoidon kestoksi oli merkitty 30 minuuttia, joka on minimiaika.

Huijausta vai ei? Täytyy kyllä sanoa, että ensimmäinen kerta auttoi kyllä vähän, toisesta tulin vain kipeämmäksi. Niksauttelut tehtiin kylmiltään ilman mitään lihasten lämmittelyä tms.

Rahastusta? Mielestäni todellakin kyllä! Oli kuinka koulutettu tai ei, ei yksityislääkärikään taida veloittaa tuollaisia summia. Jos tuntipalkkaa rupeaa laskemaan, on aika hulppeaa nettoamista.

Etsin netistä tietoa kiropraktiikasta ja Kimmo Heinosesta ennen vastaanotolle menoa, mutta en löytänyt mitään erityistä negatiivista. Toivon, että olisin ollut tietoinen tästä rahastusmeiningistä. Toivottavasti tästä on apua jollekulle.

Mitä opin?

KYSY AINA HOITOA VARATESSASI, KUINKA KAUAN SE KESTÄÄ JA MITÄ HOITO MAHDOLLISESTI SISÄLTÄÄ.

Seuraavaksi varasin 45 minuutin ajan hierojalle. Maksoi alle 35 euroa, oli ihanaa ja rentoutti lihaksia hyvin.

36

17133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiropraktikko

      Erehdyin tuolle toiselle VP heinoselle, kun en tiennyt että kiropraktiikka on voimalaji. On luvannut useampaan kertaan hoitokertomuksen, mutta ei vaan ole tullut.

      PYYDÄ AINA KIROPRAKTIKOLLA KÄYDESSÄSI HOITOSUUNNITELMA JA ANNETUT HOIDOT KIRJALLISENA ENNEN HOIDON TOTEUTTAMISTA !

      Toivottavasti tästä on apua jollekulle.

    • kohtalotoverisi

      Täällä kohtalotoveri.

      En viitsi netissä koskaan ketään haukkua. Minusta se ei ole fiksua, vaikka olen saanut todella paljon huonoa hoitoa ja tahat menneet kankkulan kaivoon.

      Mene tänne ja todellakin saat hyvää hoitoa. Itse sain kivut pois tuolla. Käyn kerran vuodessa enää.

      http://www.blissclinic.fi

      Nyt on loma-aika, joten aikaa hankala saada.

      • Ollaanasiallisia

        Minusta omasta negatiivisesta kokemuksesta kertominen ei ole haukkumista.


    • 5minblingblingjaHeippa

      Samanlaiset kokemukset samasta henkilöstä Salon vastaanotolla. Ei taida Salossa olla muita vaihtoehtoja, joten pitää käydä Turussa.

      • RISK-

        En suosittele sulle Turun kiropraktiikkia. Jätä väliin, jos itse ajatteleva henkilö olet.


    • Ei_koskaan_enää

      Tässä omia kokemuksiani yleisellä tasolla (en ole käynyt em. kiropraktikolla). Kävin Helsingissä tiettävästi hyvällä ja pätevällä kiropraktikolla. Hoitosarjan yksittäiset käyntikerrat eivät olleet sentään noin pikaisia, ne suoritettiin huolellisesti ja aikaa käyttäen. Kallis operaatio tuo oli, käytännössä "sain" yhden hoitokerran ilmaiseksi kelakorvauksessa, kun olin fysiatrin lähetteellä. Mutta kesti ainakin pari kuukautta saada selkä ja niska kivuttomaksi, niin pahaksi kiropraktikko murjoi ne. Sen jälkeen minua ei ole saatu kiropraktikolle, hieronta on auttanut paremmin.

      • Never_ever_

        En myöskään suosittele kiropraktikkoja kenellekään. Kävin englantilaisella kiropraktikolla. Operaatiot suoritettiin nopeasti, huolimattomasti ja voimalla.


    • Sari197

      Samalla kävin ja samalla tavalla eteni, vaati käymään peräkkäisiä päiviä ja seuraavista tuli vaan pahemmaksi vaivat. Oma lääkäri kertoi myöhemmin että kuullut tästä tietystä juttuja jne. Tekee ihan liian usein jne.nyt vältän ehdottomasti

    • Niskakipua

      Täsmälleen samat kokemukset samasta paikasta.....

    • Monivammainen

      Ei koko ammattikuntaa voi mustamaalata jos joukossa on joku joka on päättänyt että etiikka ei ole häntä varten ja törkeä rahastus taas on. Jokaisessa ammatissa on ihmisiä jotka ovat valmiita kusettamaan kansalaisia oman hyödyn nimissä. Itse olen käyttänyt kiropraktikoiden palveluja 30 vuoden ajan, ja olen saamaani kohteluun ja hoitoon erittäin tyytyväinen.
      Tiedustelkaa hoidon sisältöä aikaa varatessanne, ja lopettakaa tällaisten minuutti - Heinosten luona käynti!

      • hepsiskin

        Taidat olla ainoa, joka on tyytyväinen uskomushoitoon hoitoon ja rahastukseen.


      • Enolekäynyt
        hepsiskin kirjoitti:

        Taidat olla ainoa, joka on tyytyväinen uskomushoitoon hoitoon ja rahastukseen.

        Onko kyse mielestäsi edelleen uskomushoidosta, kun kuulet, että kiropraktikot opiskelevat YLIOPISTOSSA minimissään 5 vuotta ja usein kauemmin.


      • EnMeneEnään

        1. Olen käynyt kolmella 5 vuoden koulutuksen käyneillä kiropraktikolla, mutta kukaan heistä ei osannut kertoa miksi valitut hoidot vaikuttavat, voiteilla sively, vasaralla naputtelu, kylkiluiden paikaltaan pois iskeminen.
        2. Spiritualisti oli kiropraktiikan kehittäjäkin joka paketoi uskonnon amerikkalaisille.
        3. Muillakin ajatukset samansuuntaisia
        http://edzardernst.com/2014/12/chiropractic-education-seems-to-be-a-form-of-religious-indoctrination/

        Mutta miksi sinä uskot kiropraktiikka hoitomenetelmiin?


    • terveysrules

      Itse olen myös vakaasti kiropraktiikan puolestapuhuja, ja olen käynyt jo vuosia eri kiropraktikoilla, joille myös olen lähipiiriäni ohjannut. Miksi lyhyt aika on huono asia? Minusta se on päinvastoin hyvä asia :) Jos menee vaikka ottamaan rokotusta ja sen antamisessa kestää 20 sekuntia, niin pitäisikö pyytää uusi jotta homma kestäisi kauemmin?

    • ex-terveysrules

      Lyhyt aika on huono koska siinä ei ehdi tehdä riittävästi alustavia tutkimuksia ja manipulaatio voi epäonnistua kun on kiire tai muuten vain huono päivä tai vaikka krapula.
      Mites nyt, kun vammauduin suosituksesta käydä kiropraktikolla?

    • SI-nivel

      Terve.
      Entäs osteopaatti... Salon vastaanotolla Pasi Virtasen luona käyneenä, voin suositella häntä.
      SI-niveleni luiskahtaa pois paikoiltaan herkästi ja aiheuttaa paljon ongelmia. Pasi lämmittelee reilusti ja lopuksi manipuloi takaisin "paikoilleen". Tai ainakin seuraavana päivänä tilanne paljon parempi.
      Oma vikani taas, kun en jumppaa ja vahvista selkää tukevia lihaksia tarpeeksi ja laji jota harrastan, niin vielä erikoisemmin herkemmin tämä nivel tuppaa sujahtaa toimintahäiriöön...

      Suosittelen lämpimästi Osteopaatti Pasi Virtasta. Ilmeisesti harjoittaa myös Turussa.

    • SI-nivel

      Miten ilmenee et SI nivel on pois paikoiltaan ja kuinka sen saa takaisin. Voisiko joku avata ongelmakenttää

      • Yliliikkuva

        SI- nivelen virheasento yleensä aiheuttaa jalan, lonkan ja nivus vaivaa, niinkuin Icias särkyä,voi olla ettei pysty kävelemään kunnolla ja pakaralihaskin särkee. Kävin juuri Pasi Virtasella aukes hyvin. Ei tietääkseni ota Turussa vastaan( en ole varma) mutta Aurassa kerran viikossa ja Salossa muuten


    • Suosittelija

      Itse en uskaltaisi mennä kiropraktikolle, on aivan hullua että kylmiltään rusautellaan menemään. Olen kuullut, että joku on halvaantunutkin, kun niskoja rusauteltu, tiedä sitten onko vain urbaanilegendaa?

      Itse asun seinäjoella, joskus selkäni vihoittelee ja kerran soitin naprapaatti Esko Ala-Lantelalle ja koska olin tuolloin opiskelija ja rahavarat olivat pienet, niin kysyin hintaa? Johon vastasi, että varaatko aikaa, vai kyseletkö vain hintoja? No en varannut kun en tiennyt mitä maksaa. Asiasta ei ole omakohtaista kokemusta, mutta ko. mies kuulemma hoitaa useaa hoidettavaa kerralla? Kuulostaa tehokkaalta ja rahaa varmaan tulee ovista ja ikkunoista.

      Itselläni erittäin hyviä kokemuksia ylistarolaisesta Pentti Niemestä ja monella tutullani, eikä rahasta. Pentti kertoi mistä kipuni johtuu ja miten sitä hoidetaan lämmittelyliikkeillä ja venytyksillä heti kun alkaa tuntumaan. Sanoi lähtiessäni että tulet säästämään paljon rahaa ja lääkäreiden aikaa, kun nyt tiedät miten toimit. Aluksi olin hieman skeptinen, mutta totta Pentti puhui. Pentti on kuulemma toiminut monen huippu-urheilijan lihashuoltajana ja esim. painimaajoukkueen lihashuoltajana. Niemen Penttejä pitäisi olla useampia.

    • Huijattunro2

      Erittäin huono kokemus myös samasta henkilöstä. Olin jo epätoivoinen kun selkäongelmat jatkuivat vaan, joten kun hän ensimmäisen käynnin yhteydessä kertoi, että minua pitää hoitaa kymmenen kertaa tiheään tahtiin ja senkin jälkeen kuukauden välein, niin lankesin ostamaan kymmenen kerran kortin, joka oli vain sen hetken hänellä tarjoushintainen 600 e. Siis miettikää, tarjous oli voimassa vain sen hetken kun istuin hänen edessään... Ajattelin kuitenkin, että jos selkäni tulee kuntoon, on se korttihinnan arvoinen. No tuliko? Ei todellakaan! Käynnit kestivät Max 3 minuuttia, eikä tulosta tullut aluksi mihinkään suuntaan. Heinonen kyllä vakuutteli, että kohta tuloksia näkyy ja kyllä, näin kävi.. Minun oli vaikea kävellä autolle, kun hän oli rusauttelunsa tehnyt. Kahdeksannen kerran jälkeen jouduin turvautumaan lääkäriin , jolle kerroin käynneistä kiropraktikolla. Hän oli pöyristynyt ja sanoi, ettei hän voisi ikinä sanoa asiakkaalle, että tämän pitää käydä hänellä 10 kertaa ennen kuin kuntoutuu. Lääkäri kehotti minua olemaan käymättä kiropraktikolla. Myöhemmin selvisi, että minulla oli selässä tyrä, eli eipä kai ihme, että Heinosen käsittelyjen jälkeen oirehdin pahemmin..Niin kerrottakoon vielä, että minua jäi nyppimään, etten saanut kuittia 600 euron kortista,, joten soitin Suomen kiropraktikkokeskukseen. Naishenkilö sanoi, että varataan kaksi seuraavaa kertaa, niin saan kuitin käydessäni. Kerroin vielä ystävällisesti, että nyt en tule, koska hoidot eivät sopineet minulle, mutta että toisille ne varmasti toimivat ja että jätetään kaksi käyttökertaa odottamaan. Nainen sanoi törkeästi, että HOIDOT OVAT MINULLE HYVIÄ (!?!?) ja että 10 kerran kortti on voimassa vain 3 kk! Silloin mulla sihahti! Kerroin tiukasti, että Heinonen ei maininnut voimassa oloajasta ja että jouduin turvautumaan lääkäriin Heinosen käsittelyn jälkeen ja että nyt tehdäänkin niin, että he palauttavat mulle 120 euroa!
      Kysyin, onko hänellä kynä kädessä tilinumeroni kirjoittamista varten. Hups, siinä vaiheessa puhelu meni katki! Soitin uudestaan ja kysyin rouvalta, paiskasiko hän todella luurin korvaani. Ehei, sellaista hän ei kuulemma tekisi.... No mutta raha ja kuitti tuli, mutta paha maku jäi.

    • Huijarifiilis_jäi

      Samaa fiilis tuli itselle kun kävin ks. henkilöllä. Heti oltiin kaupittelemassa 700 euron sarjahoitoa ja seuraava hoito pitäisi kuulemma tehdä heti seuraavana päivänä! Tutkinta oli nopeaa ja löysien vaatteiden "läpi" tehtyä, eikä Heinonen juuri kyselty mitään erityistä aiemmista hoidoista tai muista vaivoista kun niistä, joiden takia oli tullut. En suosittele. Vaikka auttoi pahimpaan hätään, niin ei tullut sellainen olo että häneen voisi luottaa. Aiempi hoitokontaktini nimenomaan sanoi ettei näitä "niksautuksia" kannata tehdä liian usein, etteivät nivelet löysty liikaa ja lukkiudu sen vuoksi uudestaan.

    • Selkäongelmainen

      Aivan sama kokemus mulla. En mene sinne enää ikinä!! Välttäkää tätä kaveria!!

    • Anonyymi

      Tämä viesteissä vilahtanut V-P Heinonen aiheutti vuonna 2012 minulle pysyvät kipuoireet ja diagnosoimattoman sairauden huomattavan pahenemisen. Kroppani meni kovasta käsittelystä shokkitilaan lihaskouristuksineen ja jouduin Turun Tyksiin laajoihin tutkimuksiin. Käsittely oli Heinosella samantyylinen, eli n.15 min. joihin nopea info, tutkimus (villapaita päälläni) ja hoito. Kaiken valitustaisteluiden ja kipujen jälkeen totean.. Menkää tutkituttamaan itsenne osaavalle OMT-Fysioterapeutille joka ohjeistaa ja hoitaa turvallisesti. Kiitos.

    • Anonyymi

      Samat kokemukset sama kiropraktikko keskuksesta,1 minuutin työaika maksoi 70 Eur ja 10 kertaa, eli noin 10 min maksaa 700 Eur. Lopulta hän sanoi että saman naksautuksen olisi voinut tehdä kotona itsekin ja maksoin yli 700e nyt sitten.

      Kuvittelin saavani tuolla hinnalla edes vähän enemmän jotain. Maksun jälkeen seuraavalla kerralla selkä ei ollukaan enää niin huonossa kunnossa kuin hän väitti alussa, Hän pelotteli, että selkä on pahassa kunnossa ja täytyy suorittaa 10 kerran hoitosarjaa. L ääkärin lähetteessä luki, että hänen täytyy tehdä selän liikuntaharjoitteet, kiropraktiikko sanoi mene itse nettiin ja haet selkäharjoitteet sieltä mitä haluat. Hän mainostaa itseään myös fyssarina.


      Tullessani hoitoon hän jynssäsi purukumea. Kassalla oli vanhenpi rouva joka oli odottanut lehdessä olevaa alennettua hintaa, kassa vastasi että hinta on siellä valitettavasti väärin ja maksoi enemmän käynnistään. Tämä on tapahtunut muutamia vuosia taaksepäin ja jäi todella huijattu olo eikä selkä sitten muuttunut miksikään 10:llä kerralla.

      • Anonyymi

        Samat huonot kokemukset Turun Kiropraktikkokeskuksen Kimmo Heinosesta. Olo huijattu ostettuani 10 kerran kortin.En voi suositella.


    • Anonyymi

      En kyllä omien kokemusteni perusteella suosittele kiropraktikkoja tai näitä niksauttajia kenellekkään. Itse olen vastaavien niksauttelujen takia ollut selkä normaalia enemmän hajalla viikkokausia.

      On lukuisia dokumentoituja tapauksia joissa kiropraktikon tai muun niksauttelijan toimet ovat johtaneet aivohalvaukseen, aivoverenvuotoon, vammautumiseen tai kuolemaan koska niskan verisuonet eivät ole kestäneet niksauttelua ja rempomista.

      Liikunta ja voimaharjoittelu auttaa selkävaivoihin ja kun treenaamisesta tulee tapa niin liikunnan hyödyt kumuloituvat ja selkä voi entistä paremmin kunnes se valitettavasti alkaa vanhuuden myötä rappeutua. Säännöllisellä treenaamisella voi kuitenkin ennaltaehkäistä selkävaivoja ja vähentää myös vanhuuden selkäkipuja etukäteen.

      Liialla treenaamisella ja liian raskailla painoilla voi toki tuhota selkänsä, eli järjen käyttö on treenaamisessa sallittua ja varsinkin jos selkäkivuista yrittää päästä eroon niin on myös lepopäiviin kiinnitettävä erityistä huomiota. Ylirasitusta on syytä välttää.

      Hyvä lihaskunto ennaltaehkäisee selkävaivoja ja siihen päästään vain säännöllisellä treenaamisella.

    • Anonyymi

      Tähän pari omaa huomiota. Heinosella olen käynyt kauan sitten kerran, selkä tuli kuntoon, joten ei siitä sen enempää. Muista kiropraktikoista ja osteopaateista (muualta kuin Varsinais-Suomesta) kokemusta jonkin verran.

      Kiropraktiikka on pelkkää nopeaa nikamakäsittelyä ilman kummempaa muun terveydentilan tutkimusta. Sopii henkilölle, jolla ei ole muita vaivoja kuin selkäongelmat. Osteopaatti kiinnittää huomiota myös lihaksistoon ja hermoratoihin. Persoonakohtaisia eroja on, mutta edellä pääviivat. Naprapaateista ja fysioterapeuteista ei minulla ole kokemusta.

    • Anonyymi

      Mulla ihan hyvä kokemus Hienosen hoidosta. SI-nivelen vuosikausia jatkunut jumi on auennut, niskassa oli jumi joka vaikeutti leukojen liikettä ja nielemistä, rintaranka taas jotenkin niin tukossa, että lavat ja leveä selkälihas eivät pelanneet. Olin vuosia jumpannut ja voikannut fyssarin hyvillä ohjeilla ja melko vaativilla kehonpainoharjoitteila ja saanut paikat jokseenkin toimintakuntoon, mutta silti kuin salaman iskusta saattoi lonkka mennä jumiin ja jalasta voimat hävitä yms hermovikaa tulla.

      Kiropraktikon käsittelyssä niskavaivoja helpotti laakista, rintaranka aukesi muutaman kerran jälkeen, ja pahimmin jumittanut SI-nivel viimein kymmenen kerran sarjan lopulla. Sittemmin kehon liikkuvuus on pysynyt hyvin yllä ja aiemmat jumppaliikkeet menevät entistä sujuvammin. Selkä on vahvistunut, treeni ei aiheuta kipuja enää ja olen tyytyväinen. Heinonen painotti kyllä ns etuketjun venytystä, etenkin lonkankoukistajia hän käski venyttää monta kertaa päivässä. Vähitellen jumipuolella lonkka alkoi rutista kuin ruosteinen kelloratasto, kun SI-nivel aukesi. Siitä se notkistui sitten, rutinat vähenivät ja liikkuvuus jäi. Aivan kiitettävästi tein omatoimista treeniä muutoksen eteen, mutta kyllä kiropraktikon apu ja toistuvat hoitokäynnit auttoivat merkittävästi keikauttamaan kroonisen jumin ja kivun liikkuvuudeksi ja lihaskontrolliksi. Ja näitä edellä mainittuja kolmen minuutin käyntejä mullakin ne ovat olleet, mutta kiireisenä en valita - en kolmea varttia jaksaisi hierottavana maatakaan, vaikka hyvää sekin tekee.

    • Anonyymi

      Olen käynyt VP Heinosella muutaman kerran ja olen tyytyväinen.
      Hoito ei kestä kauaa, mutta lyhyessä ajassa tapahtuu paljon (siis positiivisessa mielessä) Myöskin manipulaatiot tuntuvat jotenkin hienovaraisemmilta kuin esim. tuntemani Ortopedinen Osteopaatti ne suorittaa.
      Sarjakortteja ei kaupiteltu, mutta esim. 6-kortin ostamalla (ei voimassa olo aikaa) hinta/laatu on kohtalainen.
      Vaivat pysyvät suht. pitkään poissa/paljon lievempinä minulla.

      Jotain kritiikkiäkin: riittäisikö niskaani hellävaraisempi mobilisaatio? niksautus (vaikkakin melko hienovaiselta vaikuttava tehdään aina) Myöskään maskiin hän ei usko näin Korona-aikana.

    • Anonyymi

      Olen itse saanut avun kiropraktikolta 70 luvun alussa selkä ja niska vaivoihin Porissa
      minun ollessa hieman ylin kaksikymppinen ilman saamaani hoitoa en olisi pystynyt olemaan töissä eläkeikään asti ilman selkä ja niska vaivoja .

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia myös Kiropraktikkokeskuksessa Turussa Kimmo Heinosella käynnistä. Rahastuksen makua, asiakkaista ja heidän hyvinvoinnistaan viis.
      Eksyin kyseiseen paikkaan messuilla käynnin kautta ( heidän osastollaan) sieltä sai ilmaisen jatkokäynnin. Siellä jatkokäynnillä sitten peloteltiin pystyyn erilaisilla terveysongelmilla mitä tulisi jos ei ottaisi uusi käyntejä. Sorruin ottamaan 10 kerran kortin. Luulin myös sitä ennen, että käynti sisältäisi jotain muuta kuin pelkät ”rusautukset” .
      Olin silloin noin 30 vuotias ja minulle suositeltiin alussa käyntiä kerran viikossa. Se oli 5 minuuttia koko käynti.
      Kun olin käynyt nämä kaikki kerrat ( mielestäni ihan liian tiuhaan) , olin suihkussa kerran pesemässä hiuksiani ja pääni oli hieman vinossa kun vaahdotin shmpoota. Silloin kävi näin että sekunniksi tuntui siltä kuin pää olisi kliksahtanut ”pois paikaltaan” ja takaisin , koko kehossa tuntui kuin olisin menettänyt hetkeksi tunnon.
      Pelästyin tätä ihan hiveästi. Loppupäivän otin rauhallisesti ja pelkäsin pään kääntelyä.
      No tätä ei sitten enää onneksi toistunut, eikä siitä silloin tuntunut jäävän ” jälkiseurauksia”
      Nyt kun siitä on aikaa jo noin 7 -8 vuotta on niskani sisältä kuulunut jo hetken aikaa sellaista niinkuin olisi irtohiekkaa sisällä kun päätä kääntelee. Sellaista ihmeellistä ääntä ja pelkään että tuossa käsittelysarjassa on tapahtunut jotain vakavaa niskani/ pääni alueella.
      Harmittaa pirusti että en ottanut yhteyttä sillon kun sarjahoito oli päättynyt ja tunsin sen ”pään pois paikaltaan klikahtamisen”.
      Siitä lähtien olen kaukaa kiertänyt kaikki kiropraktikot enkä voi kenellekään suositella!

    • Anonyymi

      Olipas erikoinen ensimmäinen käynti. Olemattomat haastattelut tai testaukset. Sen jälkeen muutama rusautus, jonka jälkeen käytännössä koko selän lihakset ollut monta päivää jo ihan helvetin kipeät ja kireät.

      • Anonyymi

        Taisi Heinonen mutta nimensäkin, kun tuli liikaa negatiivista palautetta, no hoito jatkuu sanlaisena ja rahasampo pyörii kuten ennenkin. Suplikkimiehiä useimmat. Hyviäkin on joukossa, mutta hoidot ????


    • Anonyymi

      Kiropraktikko Kimmo Heinonen Turun Kiropraktikkokeskuksesta on ihan eri henkilö kuin Veli-Pekka Heinonen KiroWellusta. Netistä löytyvistä kuvistakin sen näkee.

    • Anonyymi

      Kimmo Heinojen on nykyään Kimmo Wahrman. Todella inhottava tyyppi.

    • Anonyymi

      Luin ketjua ja mietin että ihan samanlainen kokemus itselläni ja osoitekin on sama. Sukunimi kuitenkin kuulosti vieraalle. Kunnes luin viestiketjun loppuun ja näin että tämä tyyppi on vaihtanut nimeä. En todellakaan suosittele kenellekään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe