Upeat tanssiat tps:än peleissä

Jaananurminen

Oletteko muutkin huomanneet parin viime kauden aikana tepsin peleissä kolme upean taitavaa nuorta tyttöä? Nämä tytöt ova uskommattoman hyviä tanssimaan, en tiedä ovatko siellä omasta vai tps:än toimesta mutta toivon että elleivät vielä niin ainakin pian tps:än! Tanssitaidoltaan mielestäni parempia kuin kissat ja paljon ihanampia!

3

102

Vastaukset

• Juu minä olen myös huomannut tytöt! Upean taitavia ovat kyllä! Toivoisin että heistä saataisiin uudet tps "kissat"!:) paljon parempaa viihdettä pelin ohella kuin nykyiset kissat!

• Kiva et tykkäätte meistä ! :)❤️

• Itse olen yksi näistä tanssijoista ja todella iloinen että tykkäätte meistä❤ollaan siellä ihan omasta toimesta mutta toivomme myös että pian tpsän❤😌nähdään peleissä ensi kaudella😎

SEISKA.FI

• Laulajakaunotar Bebe Rexha palkitsi faninsa näyttämällä hekumallista sivutissiään: "Näytät täydelliseltä" - katso seksikäs kuva!
    • BB-Kristiina murtui kyyneliin: "Pakko tehdä jotain, että rauhottuu" - syy itkuun selvisi
    • Epäillään pahoinpitelystä! Huippunyrkkeilijä Juho Haapojasta tehtiin rikosilmoitus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia yllättävää itki nikon oven takana

https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-kohuparin-eropommista-Sofia-Belorf-tunki-Niko-Ranta-ahon-kotiin-mustasukkainen Ei hyvää päivää!!!!!!!
      280
      10603