Off-road paja Turku

Huijattuautonomistaja

Omat kokemukset;
Erittäin tyly palvelu ja auton huollossa käynnin jälkeen (joka maksoi noin 3000 euroa) samat viat kuin auton sinne viedessä.

Väittävät vaihtaneensa tarvittavat osat ja auton pitäisi olla kunnossa.
Taitaa olla kunnon ammattilaiset kyseessä, kun eivät osaa paikantaa vikaa, vaan arpapelillä vaihtavat kalliita osia, jotka tulevat asiakkaan maksettaviksi.

"Palvelu" erittäin huonoa ja jopa agressiivista kun ilmoittaa, ettei ole tyytyväinen auton huoltoon josta maksoi 3000 euroa.


En todellakaan suosittele. Vielä pitää lisätä, että Land Roverin merkkihuolto Metroautossa on aivan saman hintainen kuin tämän pikkupuljun huolto, ja siellä varmaan saadaan auto kuntoon 3000 eurolla!

Osakeyhtiö Off-Road Paja
Luumäentie 10
21420 Lieto

17

5015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • offroadia

      Noh. Mikset alunperin vienyt sinne Metro-autoon? Eli, miten tyhmä ihmisen pitää olla.

      • 8w901ke73jl

        Auto oli siinä kunnossa, ettei sitä voinut ajaa ja Metroautossa seuraava vapaa aika oli yli viikon päästä.

        Off-road Pajalle sai ajan lähes heti. Ymmärrän kyllä, kun tuskin siellä montaa asiakasta on.

        Ps. Opettele oikeinkirjoitus ennen kuin kommentoit nokkelia sutkautuksiasi.


    • TeuvoNeuvoo

      Hyvä että nykyään tieto tällaisista leviää sen verran nopeasti että siellä tulee jatkossa olemaan niitä vapaita aikoja yhä enenevässä määrin. Kuluttaja-asiamieheen nyt vaan yhteyttä ja äkkiä, joutuvat kyllä vastuuseen tyhjästä rahastamisen suhteen

    • Näinsemenee

      Itsellä ollut myös ihmettelemistä paikan asiakaspalvelun osalta, joka on todella epäasiallista ja ylimielistä.

      Tiskillä joutuu seisoskelemaan kymmenen minuuttia eikä kukaan ota mitään kontaktia, katse on heillä ohi kävellessään suunnilleen sellainen "mitä sä tänne tulit". No empä ole enää heillä käynytkään.

    • JuupasEipäs

      No jos autolla ei voinut ajaa niin miten sen sitten sait pois sieltä korjaamolta?
      Kerro tarkemmin mistä mätti ettei jää vain vihanpurkaukseksi.

    • Hillukkala

      Itse herra offroadpaja näyttää potentiaalisille asiakkaille keskisormea firman auton ikkunasta. Tyylikästä!

    • Roverrange

      Löysin tämän keskustelun valitettavasti liian myöhään. Olisi pitänyt googlettaa ennen kun vein auton "huoltoon".

    • Herranjestasmitätouhua
    • Jerrycoo

      Soitin kysyäkseni uuden autoni mahdollista 2” korotus työtä. Australiassa tekevät vakiona näitä. Äijä alkoi raivoamaan heti luurissa että ymmärränkö minä mitään auton korottamisesta että se on ihan pa*%#£ ajaa!!!!
      Olin niin yllättynyt hänen reaktiostaan etten voinut sanoa muuta kuin että kiitos hei ja sulkea puhelin. Olipa törkeä äijä.

      Minä olen ymmärtänyt että hän saa rahaa siitä että hän tekee niin kuin pyydetään. Minä en kysynyt hänen arviotaan vaan että kuka tekee tälläsiä töitä. Vastaus oli että he ei tiedä. He ei ainakaan tee.

      Vinkkinä sanoisin että olisit ystävällisesti tarjonnut palvelua mutta samalla kysynyt haluaako asiakas mielipiteen ennen kuin päättää.

      • Kippari7

        En tiedä mitä muille on tapahtunut. Itselläni ei vastaavia kokemuksia ole. Rangeilla tai discoilla käynyt kuitenkin off-pajalla korjauksissa ja huolloissa kymmenisen vuotta. Olen hyvinkin tyytyväinen asiakas, myös takuukorvauksenkin sattuessa. Itseasiassa pidän paikkaa luottokorjaamona ja siksi reagoin tähän keskusteluun.


    • Jemipe120

      Suosittelen tarkistamaan laskun perusteet hyvin tarkaan ennen sen maksamista.

      Useiden tuhansien eurojen laskuja annetaan, eikä mitään merkintää kuitissa mitä on tehty.
      Ainoastaan suullisesti sanotaan, että vaihdettiin sitä sun tätä.
      Silti sama vika autossa kuin ennen huoltoa.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Tuhansia euroja veloitetaan eikä laskulla lue mitään mitä on tehty ja mitä osia vaihdettu.
        Lisäksi viat ovat edelleen samat kuin ennen "korjausta".
        Asiakaspalvelusta en viitsi sanoa mitään.


    • Anonyymi

      LandRovermies.

      Olen käynyt Land Rovereillani Off-Road pajalla korjauksissa ja huolloissa yli kymmenisen vuotta. Olen tähän asti ollut aina erittäin tyytyväinen asiakas.
      Mutta hyvin toimintakuntoisen Land Rover Freelanderin ( n. 85000 km) jakopäänhihnan määräaikaisvaihtotyön sekä muiden huoltotöiden täydellinen epäonnistuminen on muuttanut minun käsityksen em. liikkeestä. Autoni on ollut Off-Road pajalla vuoden 2018 lokakuusta lähtien jo (9) yhdeksän kertaa yli 4 kuukautta ns. korjauksissa ja koko ajan ilmenee uusia vikoja. Huomioitavaa on että olen jo maksanut lähes 5000 euroa korjauksista ja autoni on vielä osittain epäkunnossa. Olen ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaa ja tulen myös tekemään valituksen kuluttajariitalautakunnalle.

      Osakeyhtiö Off-Road Paja
      Salvelanlaaksontie 1
      21500 Piikkiö

    • Anonyymi

      No Ruskolla on osaava paja! Jagget ja Lantikat voidaan sielläkin huoltaa ja varusteilla.

      • Anonyymi

        Minkä niminen pulju Ruskolla on??


      • Anonyymi

        Missä ruskolla paja on ???


    • Anonyymi

      Uudenmaan läänissä ja ehkä kauempaakin kantsii ajaa Espoon juvanmalmille Karaasi nimiseen liikkeeseen, itse olen käyttänyt omia Rovereita siellä jo 30 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe