Ketä palstalaista varten

JazuIi

Pukeudut sina parhaimpiisi ennen palstalle tuloa?

41

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukeudun omahyväisyyteni kaapuun vain itseäni varten.

    • Riisuudun ennen paltalle tuloa jotta näkisitte alastoman totuuden

      • Sinä olet mahtava😍


      • bubby-love
        goldrose kirjoitti:

        Sinä olet mahtava😍

        Sinä olet vajakki. Ei ketään kiinnostasi vähämielinen ukkosi.


      • varmarunoilija
        bubby-love kirjoitti:

        Sinä olet vajakki. Ei ketään kiinnostasi vähämielinen ukkosi.

        jOKU ON PUKEUTUNUT EPÄVARMUUTEEN, HUOMAAN. Kas cl innostui


      • varmarunoilija kirjoitti:

        jOKU ON PUKEUTUNUT EPÄVARMUUTEEN, HUOMAAN. Kas cl innostui

        Kuka on cl? 😀


      • Ainakin epäkypsä käytös sinulla on.


      • varmarunoilija
        goldrose kirjoitti:

        Kuka on cl? 😀

        CL eli caps lock


      • varmarunoilija kirjoitti:

        CL eli caps lock

        Ooh se lyhenne tuosta. Kiitti😍


      • ROSSI_
        goldrose kirjoitti:

        Ooh se lyhenne tuosta. Kiitti😍

        suamex kapitulaatti lukko

        ISOT KIRJAIMET LUKKOON


      • ROSSI_ kirjoitti:

        suamex kapitulaatti lukko

        ISOT KIRJAIMET LUKKOON

        Sinulla kun on niitä naisii ollut mikä kikka olisi minulle ainutlaatuista. Olet varmaan oppinut jotain😍


      • karvarossi
        goldrose kirjoitti:

        Sinulla kun on niitä naisii ollut mikä kikka olisi minulle ainutlaatuista. Olet varmaan oppinut jotain😍

        Voi kultasuihkuseni

        Aiotko sen Jalmari_ukon vaihtaa minuun?

        Pääset jonotuslistalle heti:D

        Uusinkin haaremiani viikottain

        Nytkin heitän wanhoja posliineja pois

        ja lisään karvaisia


      • karvarossi kirjoitti:

        Voi kultasuihkuseni

        Aiotko sen Jalmari_ukon vaihtaa minuun?

        Pääset jonotuslistalle heti:D

        Uusinkin haaremiani viikottain

        Nytkin heitän wanhoja posliineja pois

        ja lisään karvaisia

        Olet ihan mahdoton ajattelin vaan hyötyä tiedosta😍


      • karvarossi kirjoitti:

        Voi kultasuihkuseni

        Aiotko sen Jalmari_ukon vaihtaa minuun?

        Pääset jonotuslistalle heti:D

        Uusinkin haaremiani viikottain

        Nytkin heitän wanhoja posliineja pois

        ja lisään karvaisia

        Päädyin perinteiseen puhtaaseen suihkuun.


      • goldrose kirjoitti:

        Päädyin perinteiseen puhtaaseen suihkuun.

        Ukko kulta ei meinannut päästää suihkuun, ettei se tunnu yli käytetyltä 😍


      • suihkurossi

        Onko Ukon suihku ruvennut pätkimään ja tiputtamaan

        jäännösvirtsat housulahkeeseen?

        Jalmarilla on lahonnut köli

        eturauhanen turvoxissa

        Kiusallista. Minullakin oli kerran tulehduxissa

        ja tiputtelin pissat vaikka sitimarketin lattialle

        Nykyään tulee taas, kuin palokunnan hevosella


      • pisrossi

        Niin ja shit, palokunnasta puheenollen

        Kun joku nainen käy rasittavaxi rakastuneena

        voi sen lemmenliekin sammuttaa suihkuilla

        niin se naikkonen häipyy tukka märkänä

        uutta miestä etsimään

        Aavistan, että sinäkin saavut luoxeni

        tukka märkänä


      • pisrossi kirjoitti:

        Niin ja shit, palokunnasta puheenollen

        Kun joku nainen käy rasittavaxi rakastuneena

        voi sen lemmenliekin sammuttaa suihkuilla

        niin se naikkonen häipyy tukka märkänä

        uutta miestä etsimään

        Aavistan, että sinäkin saavut luoxeni

        tukka märkänä

        Meillä halut ei vaan kohtaa kun minulla on ylitarjontaa ukolle. Ukolle riittää 2-3 vko itselleni kerta päivässä minimissään eikä olisi haittaa jos olisi kaksi kertaa.


      • super-rossi
        goldrose kirjoitti:

        Meillä halut ei vaan kohtaa kun minulla on ylitarjontaa ukolle. Ukolle riittää 2-3 vko itselleni kerta päivässä minimissään eikä olisi haittaa jos olisi kaksi kertaa.

        Voin jeesata sitä laiska-Jalmaria

        Toisinaan hottixen kanssa menee 5krt päivässäkin

        Nytkin tekis mieli ja täytyy valita joku halinallexi

        Aamulla taas luulin nukkuvani hihhulien herätysteltassa


      • super-rossi kirjoitti:

        Voin jeesata sitä laiska-Jalmaria

        Toisinaan hottixen kanssa menee 5krt päivässäkin

        Nytkin tekis mieli ja täytyy valita joku halinallexi

        Aamulla taas luulin nukkuvani hihhulien herätysteltassa

        Noh se on hyvä että sinulla riittää kysyntää 😍 tarviin vaan vinkkiä ihan omiin kolttosiin ,mitkä pysyy rajojen sisällä.ostettiin tämä mutta petyin.
        http://www.kaalimato.com/catalog/Nibble Älyvibraattori_p_32357.html


      • puurossi

      • puurossi kirjoitti:

        Nikkaroi tällaisia

        Suomen kohuttu vientituote on nyt

        Puukulli

        tai minua muistuttava marmorikaulin

        https://www.google.com.af/search?q=puukulli&biw=1185&bih=628&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj1iNbY-ITOAhXIfiwKHT9LA0oQ7AkIRQ

        Kkehittäjä näki samanlailla jakkaroiden alat tyydyttävinä kuin minäkin. Ja kun kerroin siitä syöttötuolin jalan näen vehkeenä tuli n.2viikon päästä tai oliko peräti kk pian lehtiotsikko puukullista. Joka taas oli katsellun piirongin jalkaa jolloin kehittänyt tuotteen ruusupuusta teko.


        Minä vaan olin kehitellyt jo myös mielessä,pitäisi olla hiljaa. Ilmaisin asian silloin myös täällä nimimerkilläni😍


      • Piirongijalkarossi

        Kehittäjä on pöllinyt sinun ideasi, oi kultaruusupuupilluseni!

        Kierrätyxestä vaan hakemaan vanha piironki

        ja vähän veistelemään

        tai löydät barokkityylisen

        jossa on kierteiset jalat

        niin on onni omanasi


      • buddy-lakka

        Suosittelen hiomaan sellulakan pois

        ja haponkestävääNatura lakkaa tilalle


    • sie.mie
    • Tarvitsen aina ainakin hanskat ja hatun, että voin vilkutella palstalaisille kuningatar-äiti-tyyliin.

    • sexyyyy1111----

      .

      "Piippalakkiin ja stayup sukkahousuihin vanhojen kurppien modelli ja alve takia!!!!!!!!!!!!!"

      har1!

      .

      • Rosen_ukko

        Persu = pervo.


      • commuunissa_rauhoittukaa

        .

        "Hywät towerit commuunissa # RAUHOITTUKAA #"

        har!111

        .


      • mielipuolilehtinen
        commuunissa_rauhoittukaa kirjoitti:

        .

        "Hywät towerit commuunissa # RAUHOITTUKAA #"

        har!111

        .

        !"#¤%& Itse pukeudun aina

        mielisairaalan pyjamaan

        har!1


    • No olen ilman alushousuja mutta johtuu ukostani. Rihman kiertämää täytyy pistää pihalle ja sekin johtuu ukosta.

      • Mutta ukko ei ole palstalla.


    • Itseäni, istun yöpaidassa ja koijaan apinoita. :D

      • pushupit

        Skypessä sullon aina sexyhörhelöt


      • pushupit kirjoitti:

        Skypessä sullon aina sexyhörhelöt

        En osaa skypeä käyttää. Olet erehtynyt taas kerran. :)


      • laskin..tissit
        sönkkö kirjoitti:

        En osaa skypeä käyttää. Olet erehtynyt taas kerran. :)

        Mixwarten shit nuo hörhelöt päällä olet,

        ku et sitä kieltnytkään?

        Olekkos tietämättäs ladannut Skypen

        mää ainaskin näen sinut

        nytkin nenää kaivamassa


      • laskin..tissit kirjoitti:

        Mixwarten shit nuo hörhelöt päällä olet,

        ku et sitä kieltnytkään?

        Olekkos tietämättäs ladannut Skypen

        mää ainaskin näen sinut

        nytkin nenää kaivamassa

        Ei mulla ole millä mua voisi vakoilla. Linssi puuttuu. :)


    • Itseäin varte yllein puen aamunutun vanhan & rakkaan

    • Aina on samat kledjut päällä, satoi tai paistoi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe