ravintola Arina kebab- pizzeriaa. Ulko-ovessamme on ilmaisjakelukielto, joka tarkoittaa myös kaikkia mainoksia. Mainoksethan ovat ilmaisia myöskin, joten niitä ei saa jakaa sellaisin asuntoihin, joiden ulko- ovessa on lappuun selvästi kirjoitettu EI ILMAISJAKELUJA. Ikävää, kun pudotettiin postiluukusta Arinan mainos. Kuka sen vie nyt pois??????
Boikotoikaa Turun Länsikeskuksen
3
279
Vastaukset
- 252345423
Voi kauheaa! Ihan itku tuli järkyttävästä kokemuksestasi! Kuinka tällaisen kanssa voi elää että oikein mainos tulee postilaatikkoon? Haasta ihmeessä oikeuteen ja vaadi miljoonakorvauksia tästä järkyttävästä teosta!
Siis ei herranjumala mistä ihmiset nykyään itkee netissä... - PirjoXX
Todella uskomaton tapaus.
Nyt pitää selvittää oliko jakaja ravintolan pitäjä itse, käsketty kokki vai postin tai Turkulaisen mainosjakaja. Törkimys on saatava edesvastuuseen ja oikeuden eteen kolttosistaan. - Kotonaolenrauhassa
Minusta poliisin ja kuluttajavalituslautakunnan tulee puuttua laittomasti jaettuihin mainoksiin. Ne loukkaavat ihmisten kotirauhaa. Parin päivän sulkemispakko auttaa varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859