Ajatelkaas nyt ätmit

asiantuntija-

Että tässä maassa ei ole yhtäännaista joka haluaisi treffeille kanssasi tai seurustella kanssasi. Mielummin ne naiset seurustelee jonkun paskaisen jännämies puliukon kanssa kun sinun kanssasi. Eikö olekkin rankkaa kun ei saa koskaan hyväksyntää vastakkaiselta sukupuolelta?

39

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarralenkkari161

Itsensätoteuttava ennustus. Mitä enemmän uskottelette näitä itsellenne, sitä todennäköisemmin jäättekin ilman.
      Olen tuntenut kaksi aikuisiän kokematonta miestä. Toisella pyöri luupilla näitä juttuja päässä ja toinen oli pettymyksistään huolimatta säilyttänyt toivonsa. Arvaa kummalla on tyttöystävä?

• asiantuntija-

Taisivat olla 20 vuotiaita ja sen ikäisillä ei kokemusta juurikaan ole. Mutta yli 30 vuotiaat miehen saa heittää hyvästit seurusteluun jos nainen saa tietää että mies on kokematon. On toki poikkeuksia mutta naisen tarvii olla erityisen ymmärtäväinen että kelpuuttaa miehen jolla ei ole naisista kokemuksia ja sellaiset naiset on todella harvassa.

• tarralenkkari161

27-28 vuotiaita. Tuskin se pari vuotta kuppia kaataa.

• Raakatotuus

Sillä paremman näköisellä?

• tarralenkkari161

Itseasiassa ei ja se seurusteleva on vielä lyhytkin, kun taas toinen on muistaakseni 180 jotain. Kummallakin mielenterveysongelmia ja sosiaalisia angsteja. Toinen ryömi itseinhossa ja luuppaili, toinen haki ammattiapua ja pyrki peloistaan huolimatta sosiaalisiin tilanteisiin.

• asiantuntija-

Mielenterveysongelmaiset jännämiehet saavatkin naisia helposti.

• Raakatotuus

Onko kaikki MT-ongelmaiset sitten jännämiehiä? Sinkkupalstan miehistä useammalla on ihan oman kertomansa mukaan MT-ongelmia, joten ovatko he sitten kanssa jännämiehiä?

• 12121212
        tarralenkkari161 kirjoitti:

Nykypäivänä 27-28 on ihan normaali ikä löytää ensimmäinen tyttöystävä, kun naiset haluavat käyttää parhaat vuotensa "hauskan pitämiseen" ja "kokemuksien etsimiseen" ennen perhe-elämää betaelättäjän kanssa.

Takuulla tunnet useampia, miehet ovat mestareita salaamaan kokemattomuutensa.

30v on se rajapyykki jonka jälkeen tilanne alkaa muuttumaan ongelmalliseksi. Alle kolmekymppisille miehille suurin kysymys on _haluavatko_ he enää suhdetta naisten ehdoilla kun on käynyt ilmi että he kelpaavat vain sitten kun nainen _tarvitsee_ luotettavaa miestä lapsi- ja taloprojektiinsa?

• tarralenkkari161 kirjoitti:

Naisten kuppi tuntuu kaatuvan, kun miehellä ylittyy 30 vuotta ilman parisuhdekokemusta.

• tarralenkkari161
        12121212 kirjoitti:

Nykypäivänä 27-28 on ihan normaali ikä löytää ensimmäinen tyttöystävä, kun naiset haluavat käyttää parhaat vuotensa "hauskan pitämiseen" ja "kokemuksien etsimiseen" ennen perhe-elämää betaelättäjän kanssa.

Takuulla tunnet useampia, miehet ovat mestareita salaamaan kokemattomuutensa.

30v on se rajapyykki jonka jälkeen tilanne alkaa muuttumaan ongelmalliseksi. Alle kolmekymppisille miehille suurin kysymys on _haluavatko_ he enää suhdetta naisten ehdoilla kun on käynyt ilmi että he kelpaavat vain sitten kun nainen _tarvitsee_ luotettavaa miestä lapsi- ja taloprojektiinsa?

En tunne näiden lisäksi ainuttakaan, joka ei ole tai ole ollut parisuhteessa.
        Edelleenkin suurin osa naisista ja tytöistä haluaa parisuhteen myös nuorena, sen lisäksi että pitää hauskaa.

• tarralenkkari161
        asiantuntija- kirjoitti:

Hahaha! Kiltti, aknearpinen, silmälasipäinen, rimpula nörtti jännämies. Johan palsta stereotypiat kaatuvat!

• Raakatotuus
        tarralenkkari161 kirjoitti:

En tunne näiden lisäksi ainuttakaan, joka ei ole tai ole ollut parisuhteessa.
        Edelleenkin suurin osa naisista ja tytöistä haluaa parisuhteen myös nuorena, sen lisäksi että pitää hauskaa.

No, sellaisilla jotka eivät parisuhteeseen pääse tuskin on ylipäätään kovin monia kavereita, ja vielä vähemmän naispuolisia tuttavia. Otoksesi ei siis ole kovin edustava koko miespopulaatiosta.

• Mies89-
        asiantuntija- kirjoitti:

"Mielenterveysongelmaiset jännämiehet saavatkin naisia helposti."

Ei muuten pidä paikkaansa. Itsellä on vakava sosiaalisten tilanteiden pelko, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja ainakin keskivaikea masennus enkä kyllä saa millään naisia.

Ei tuollaiset mielenterveysongelmat millään tavalla vetoa naisiin varsinkin kun ne tarkoittaa sitä että juoksee melkein karkuun jos edes tulee tilaisuus tutustua vähän lähemmin johonkin naiseen.

• tarralenkkari161
        Raakatotuus kirjoitti:

No, sellaisilla jotka eivät parisuhteeseen pääse tuskin on ylipäätään kovin monia kavereita, ja vielä vähemmän naispuolisia tuttavia. Otoksesi ei siis ole kovin edustava koko miespopulaatiosta.

Ööh...Niin? Olenko väittänyt, että otokseni olisi kattava? Positiivinen ajattelu tuottaa joka tapauksessa suuremmalla todennäköisyydellä tulosta, kuin negaativisten ajatusten ja uskomusten luuppaaminen.

• kokematon33

Yrittääkö aloittaja jotenki mollata? Hihi, jatka vaa, ei tehoa......Ei oo kaikki himassa semmosella jota ressaa toisten naimattomuus...

• kaisanoasaa

Siinäpä se. Kyllä naiset on sitten tyhmiä.

• crux

En nyt ihan noin sanoisi mutta kyllähän se joskus melkein naurattaa kun miettii että jos mies jaksaa teettää ne pakolliset tatuoinnit, kasvattaa pitkät hiukset, bodata itsensä kauheaksi möykyksi, pukeutua hipsteriksi tai mikä se erikoistuminen nyt kenelläkin on, niin aina löytyy naisia jotka sattuvat innostumaan juuri tästä tietysti joutavanpäiväisesti tyyliseikasta.

Ihan tavallinen mies joka yrittää vaan hoitaa velvollisuutensa ilman että tekee itsestään jonkin friikin tai ulkoisen poikkeusyksilön, saa olla yksin ihan rauhassa vaikka loputtomiin.

Kai tämä sitten on fiksua koska naiset ovat asian näin halunneet järjestää.

• miksiköhän

Selityksiä riittää ätmeillä sen suhteen miksi sitä omaa kultaa ei löydy. Vika on kuitenkin säännönmukaisesti aina jossakussa muussa kuin ätmissä itse.
        Omien havaintojeni perusteella, katukuvassa näkyy aika vähän poikkeusyksilöitä. Sen sijaan ihan tavallisia pulliaisia naistensa kanssa, voi bongata vaikka kuinka. Jostain syystä ne muut tavalliset onnistuvat innostamaan oikein nättejäkin naisia.

• crux
        miksiköhän kirjoitti:

Selityksiä riittää ätmeillä sen suhteen miksi sitä omaa kultaa ei löydy. Vika on kuitenkin säännönmukaisesti aina jossakussa muussa kuin ätmissä itse.
        Omien havaintojeni perusteella, katukuvassa näkyy aika vähän poikkeusyksilöitä. Sen sijaan ihan tavallisia pulliaisia naistensa kanssa, voi bongata vaikka kuinka. Jostain syystä ne muut tavalliset onnistuvat innostamaan oikein nättejäkin naisia.

Naisettomassa miehessä on siis aina jokin vika? Näissä miehissä jotka ovat naisen löytäneet, ei ole mitään vikoja? Vai onko heissä vähemmän vakavia vikoja? Tai määrällisesti vähemmän? Miten se vika itsestä paikannetaan? Käydäänkö läpi kehon eri osat tarkistuslistan avulla ja henkinen puoli tarkistetaan esimerkiksi mustetarhatestillä?

• miksiköhän
        crux kirjoitti:

Naisettomassa miehessä on siis aina jokin vika? Näissä miehissä jotka ovat naisen löytäneet, ei ole mitään vikoja? Vai onko heissä vähemmän vakavia vikoja? Tai määrällisesti vähemmän? Miten se vika itsestä paikannetaan? Käydäänkö läpi kehon eri osat tarkistuslistan avulla ja henkinen puoli tarkistetaan esimerkiksi mustetarhatestillä?

Onko ätmien naisettomuuden syy sen enempää muiden ihmistenkään vika? Entäpä jos vika onkin sattumassa ja kyseessä on vain helvetin huono tuuri.

• crux
        miksiköhän kirjoitti:

Onko ätmien naisettomuuden syy sen enempää muiden ihmistenkään vika? Entäpä jos vika onkin sattumassa ja kyseessä on vain helvetin huono tuuri.

Tuurillakin on tietysti osuutta, varsinkin kun naiset eivät tee itse juuri mitään tutustumisen eteen. Paitsi jos kyseessä on jokin kitaranrämpyttäjämies niin sitten kyllä rohkaistutaan ja otetaan kontaktia. Tällaisia parisuhteessa tärkeitä ominaisuuksia arvostetaan ihan selvästi.

• miksiköhän
        crux kirjoitti:

Tuurillakin on tietysti osuutta, varsinkin kun naiset eivät tee itse juuri mitään tutustumisen eteen. Paitsi jos kyseessä on jokin kitaranrämpyttäjämies niin sitten kyllä rohkaistutaan ja otetaan kontaktia. Tällaisia parisuhteessa tärkeitä ominaisuuksia arvostetaan ihan selvästi.

Kitaranrämpyttäjämiehen kanssa voi luontevasti puhua siitä kitäranrämpyttämisestä. On tavallaan jokin syy puhua tyypille jos kehuu soittotaitoa. Muuten en itse ole koskaan ymmärtänyt muusikkojen suosiota. Ovat mahdollisimman huonoa puolisoainesta keikkaelämineen.
        Tosin kerran olin yksissä juhlissa ja ihmettelin mistä kuuluu jumalaista miehen laulua. Minulle kerrottiin, että isäntä laulaa toisessa huoneessa. Kyllä se kieltämättä vähän värisytti, kun mies lauloi kauniisti livenä. Parisuhteessahan taidolla ei mitään tee, mutta oli se kieltämättä sensuellia.
        Parisuhteessa tärkeitä asioita voi kyllä arvostaa, mutta eivät ne mitään värinöitä kenessäkään herätä. En menisi itse iskemään miestä sanomalla, että kykenen samaan aikaan kutomaan sukkaa, keittämään kaalipataa ja lukemaan satua ääneen mahdollisille yhteisille lapsillemme.

• Pitkätukka-68
        crux kirjoitti:

Mitäköhän vikaa soittotaidossa on?

Ei ole sattunut tulemaan mieleen, että taiteelliset miehet saattavat olla luonnollisella tavalla luovia myös sänkyhommissa ja elämässä muutenkin? Kukapa nainen ei mieluummin ottaisi taitavaa ja yllätyksellisellistä miestä harmaan tylsimyksen sijaan?

Ja eihän soittaminen nyt sentään useinkaan tarkoita mitään ammattimuusikkoa joka on jatkuvasti kiertueella. Suurin osa soittajista on tavallisia sinkkuja tai perheellisiä, jotka nyt harrastavat jotain taiteellisempaa kuin... no mitä nuo harmaat ätmit nyt harrastavatkaan. En tiedä.

• crux
        Pitkätukka-68 kirjoitti:

Ei ole sattunut tulemaan mieleen, että taiteelliset miehet saattavat olla luonnollisella tavalla luovia myös sänkyhommissa ja elämässä muutenkin? Kukapa nainen ei mieluummin ottaisi taitavaa ja yllätyksellisellistä miestä harmaan tylsimyksen sijaan?

Ja eihän soittaminen nyt sentään useinkaan tarkoita mitään ammattimuusikkoa joka on jatkuvasti kiertueella. Suurin osa soittajista on tavallisia sinkkuja tai perheellisiä, jotka nyt harrastavat jotain taiteellisempaa kuin... no mitä nuo harmaat ätmit nyt harrastavatkaan. En tiedä.

Sointujen opetteleminen ja niiden rämpyttäminen onkin niin taiteellista että en voi kuin syvään kumartaa ja olla kateudesta harmaa. Naisiin sekin tehoaa koska he ovat samalla, henkisesti korkeammalla tasolla - paljon tavallisen harmaan massan yläpuolella.

• Ei se ole fiksua, se on vain inhimillistä. Kuka mistäkin trendistä viehättyy. Sitä se puoleensa imee. Sitten on oma porukkansa, joka ei välitä trendeistä mutta ei niistä pitäviäkään aja pois seurastaan. Ts. kaikenkarvaiset ihmiset kelpaa seuraan, kun vaan on jotakin mistä yhdistävää löytää.

• Muusikkoihin tai musikaalisiin ihmisiin mahtuu laidasta toiseen. usein toki muusikoilla on taipumusta alkoholisoitumiseen, päihteisiin ja rilluttelijan boheemiin elämään. Mutta korostan ETTEI aina kuitenkaan. Luovilla ihmisillä tuntuu olevan elämä rankempaa...

• Pitkätukka-68
        crux kirjoitti:

Sointujen opetteleminen ja niiden rämpyttäminen onkin niin taiteellista että en voi kuin syvään kumartaa ja olla kateudesta harmaa. Naisiin sekin tehoaa koska he ovat samalla, henkisesti korkeammalla tasolla - paljon tavallisen harmaan massan yläpuolella.

"Naisiin sekin tehoaa koska he ovat samalla, henkisesti korkeammalla tasolla - paljon tavallisen harmaan massan yläpuolella."

Melkein mikä tahansa on harmaata massaa parempaa.
        Mutta jos halveksit kaikkea mikä naisiin tehoaa, niin ihan turha valittaa jos jäät yksin.

• crux
        Pitkätukka-68 kirjoitti:

"Naisiin sekin tehoaa koska he ovat samalla, henkisesti korkeammalla tasolla - paljon tavallisen harmaan massan yläpuolella."

Melkein mikä tahansa on harmaata massaa parempaa.
        Mutta jos halveksit kaikkea mikä naisiin tehoaa, niin ihan turha valittaa jos jäät yksin.

Ei se valittaminen turhaa ole, sillä tämä koskee monia muitakin. Kyllä naisten typerät ja epäolennaiset kriteerit on syytä kyseenalaistaa aina kun suinkin mahdollista.

• kelvoton-ätmi-
        Pitkätukka-68 kirjoitti:

Mutta kun naiset eivät halua tutustua sen vertaa, että saisivat tietää luovista taidoistani ja harrastuksistani.

• 20plus2

Eikait siinä mitään ihmeellistä ole että jännämiehet ja muut tatuoidut paskat menevät ätmin edelle. Mutta kun nainen viimein kyllästyy jännämiehiin, niin kotieläimetkin menevät ätmin edelle.

"Mielummin yksin kuin epätyydyttävä suhteessa!"

• Olen ajatellut asiaa. Ja tottahan se on, minä olen atm ruma sellainen eikä tässä maassa kukaan halua minua.

• ytmi35

ajatelkaa että ette pääse työntymään jonkun käytetyn naisen pilluun. Olette voittajia.

• AhdistunutÄtmi

Voihan sen tietysti noinkin ajatella ettei tarvi alentua sellaiseen. Se on kuitenkin laiha lohtu.

• Sad-But-true

Naiset vihaa kokemattomia miehiä. Vain joku todella ruma nainen voisi kelpuuttaa miehen jolla ei ole naisista kokemusta yli 30 vuotiaana. Yksikään tavis nainen ei sellaista miestä kelpuuta. Naiset ei aina puhuu että ulkonäöllä ei ole väliä mutta naiset valehtelee enemmän kun donald trump

• dsfdfs

Kuka siinä mitään menettää jos 2 kokematonta kohtaa ja pysyy toistensa ainoina jommankumman kuolemaan asti? Ei oo missän säädetty että olisi velvollisuus ryhtyä huoraamaan viimeistään täysi-ikäisenä tai ennen ennen avioliiton solmintaa, ei miehen eikä naisen. On lupa olla yhden kanssa koko elämä

• totuus----

Nainen voi 16-20 vuotiaana kelputtaa kokemattoman miehen jos mies on hyvännäköinen. Vanhemapana naisten pinnallisuus kasvaa ja eivät kelpuuta kokematonta miestä jos nainen on itse kokenut. Täysin toivotonta yli 30v miehen saada parisuhde siedettävän näköisen naisen kanssa.

• Raakatotuus

Eihän tuo nyt enää miltään tunnu, kun siihen ajatukseen on vuosien varrella jo tottunut.

• vastauksiaon

Todistatte kyllä, että teissä on kommentointien suhteen toivoa, välillä se vaikuttaa ettei minkäänlaista toivoa, ja sitten näkee sen valon missä on jokin väläys mikä kestää palaa hiukan kauemmin.
      Itse olen yksin ja olen kyllä halunnut parisuhteen viimeiset kymmenen vuotta. Tulokset sen saamiseen on olleet hyvin laihat. On varmaan ollut hetkiä jolloin olen syyttänyt jotakuta toista siitä olen yksin, Ne hetket on olleet ehkä muutaman sekunnin mittaisia ja sitten olen ne unohtanut. Syyt löytyvät minusta itsestäni. En tosiaankaan ole ensimmäisten joukossa naisille jos ulkonäöstä puhutaan. Mitä luonteeseni tulee olen luullut sen olevan houkuttelevampi, mutta olen erehtynyt siinä paljon enemmän kuin olisin edes pystynyt kuvittelemaan.
      Kaikki ovat omine vaatimuksineen ja toivoineen käsi ojossa ja sitten katsottaisiin riittäsikö ne jonnekkin. Ihan niin kuin ne ratkaisi kaikki ongelmat.
      Uskoin pitkään löytäväni onnen, uskoin jopa siihen että rakkaus tulisi kun sitä vähiten odottaa. Aika vähän sitä on tullut odotettua mutta ei asiat ole mitenkään siitä edistyneet, päinvastoin menneet vain enemmän odotetun suuntaan eli ikisinkkuuteen.
      Ihmiselle kai olisi tärkeintä saada tuntea olevansa oma itsensä toisen kanssa. Ainakin minulle se on tärkeää. Arvatkaa kuinka monta ihmistä olen tavannut joiden kanssa voisin tuntea näin, kyllä tasan nolla. Olen tavannut ihan riittävän monta erilaista ja monia muita tietääkseni, ettei minulla ole minkäänlaisia mahdollisuuksia tavata ihmistä jonka kanssa voisin olla oma itseni.
      Minun pitäisi muuttaa itseäni jotta parisuhde voisi toteutua, se on totta. Mutta haluanko, no en. Minun pitäisi näytellä ihmistä mitä itse asiassa inhoan ja koska voin myöntää olevani vajaakykyinen siihen, minun ainoaksi vaihtoehdoksi jää olla yksin.
      Se aiheuttaa minulle kärsimystä enkä edes tiedä miksi.

Se on varma etten halua kärsiä ja koska parisuhdeajatus on käytänössä mahdoton minun pitäisi päästä eroon ajatuksestani ja halusta saada olla ihmisen kanssa jota rakastaisi.
      Olen lukenut näitä teidän juttuja ihan siinä toivossa, että löytäisin sen syyn siihen, Mutta ei edes teidän jutut ole saaneet minua luopumaan ajatuksesta josta kuitenkin vain kärsin.
      Siinä mielessä olette epäonnistuneet.
      Olen silti itse suurin epäonnistuja tässä. Se on tavoitteeni että onnistun pyyhkimään nuo toiveet ja haaveet mielestäni jotta voisin vihdoin viimein alkaa elää.

Jos ajattelee realistisesti parisuhde tuo ainoastaan ongelmia elämään. Kaikilla on vain ikäviä kokemuksia, mutta silti sitä halutaan. Miksi ihmeessä, ei kai nyt pelkän seksin toivossa? Tai sitten juuri sen takia ollaan valmiit melkein mihin vain.
      Jos on yksin selitellään syytä siihen miksi kannattaa olla yksin. Ja päinvastoin.
      jos harrastaa lyhyitä suhteita sanotaan syys siihen miksi niin tehdään. Jos ei onnistu saamaan selitellä syy myös siihen. Siksikö että muut voisivat hyväksyä tekosi paremmin vai että itse hyväksyt.
      Minultakin on kysytty monta kertaa miksi olen yksin ja että minun pitäisi hankkia joku itselleni. Kysyjä haluaa lohduttaa itseään vai minua? Ei ole olemassa mitään lohduttavaa, ainoastaan se elämä joka sinulla on.
      Kaikkea ei voi parantaa ei edes niitä joilla parisuhdetta ei olekkaan syystä tai toisesta.
      Lääkäri voi parantaa jos tietää syyn ongelmaan ja jos ei tiedä voihan aina leikkiä tietävänsä syyn.
      Potilas voi myös leikkiä mukana ja ajatella että lääkäri tietää onhan se kuitenkin lääkäri minä olen vain ruumini omistaja.
      Jos joku ongelmaton ihminen löytyy hän voi nostaa käden ylös.
      Hyvä hänelle jos hänen elämänsä kunnossa ei muuta kuin onnea kovasti.

• AhdistunutÄtmi

Ei tuota tarvi ajatella kun muistan sen vaikka unissanikin. Parempi kun pystyis edes hetken olemaan ajattelematta kun lähes jatkuvasti on sellainen fiilis että tekis mieli hirttää itsensä kun ei kelpaa yhdellekkään naiselle. Eihän tuota asiaa tosiaan mitenkään pysty unohtamaan varsinkin kun joku siitä vielä tasaisin väliajoin muistuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe