Austin a40 van vm.62

Kyseinen auto olisi hyväkuntoisena kuivassa tallissa. Jouitaisi myydä pois...

17 kommenttia

Vastaukset

• Satasen voisin tarjota jos katsastat, paat tankin täyteen bensaa ja tuot mulle .

• Nyt tarjoon enää kuuskymppii kun huonot ajokelit ja kesäkin kohta ohi.

• Saat tänne pihaan tuotuna kakskymppiä ja tarjoan kahvit ABCllä, mutta pullan saat kyllä ostaa itse jos sellasen haluat.

• Hiukan harvinainen Suomessa vaikka Portugalin ohella ainoa maa mihin viety kirjoitusten mukaan.Kummasti vain useampia 70-luvulla peltoautoina ja muussa räppäyksessä ja tuntunut ihan pienenä niin harvinaiselta.

• Olisiko vielä tallissa?

• Voin tulla hakee sen Austinin pois jos maksat satasen ja tarjoot huoltsikalla kahvit. Ajokausi meni jo.

• Sinun kannattaa etsiä itsellesi töitä, voisit sitten maksaa itse omat kahvisi.

• Olisiko Austini vielä myymättä? Olisi mukava kesäauto tuollanen.

• Liian ahdas takapenkki p**luralliin

• sit kun ostat ja alat hakkaan sitä leimalle muista että jarrusylintereitä on 4 edessä a 70 e kpl sekä kenkasarja 120 sit taakse sylkyt pallonivelet muut osat niin tonni menee ja leima on kaukana

• Vieläkö on vapaana? Onko leimaa?

• Ei tuota mielikuvitusautoasi rakennettu Wikipedian mukaan van-mallina vuonna 1962, vaan 1947-1956.

• seonvapaa kirjoitti:

Ei tuota mielikuvitusautoasi rakennettu Wikipedian mukaan van-mallina vuonna 1962, vaan 1947-1956.

Tässä nähdään että wikipediasta ei ole hyötyä jos ei yhtään tiedä asiasta, etsii vaan tyhmänä. Ja sitten tulee tänne pätemään.

A40 eri korimalleja valmistettiin vuoteen 1967 asti. Myös vanina.
      Tästä korimallista käytetään joskus nimeä A40 Farina. Korimuotoilijansa mukaan. Mutta kyllä se yksi A40 on. Kuten aiemmatkin.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Austin_A40_Farina
      Ja van-malleja tuosta ja monesta muustakin tuotiin tänne Suomen autoverosäännösten takia. Sai autoverovapauden kun pellitti takalasit. ja 3 vuoden päästä sai laittaa lasit takaisin.

• Vieläkö on myytävänä?

• Tarttis jussiksi coolin auton. Onko vielä myynnissä?

• Onkohan tämä Austin vielä olemassa ja myynnissä? Täällä Austin -harrastaja etsimässä uutta projektia.

• Mulla olis kans Austin a40 -61 joka on ollu vuodesta -89 ladossa jos harrastajaa vielä kiinnostaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös