Ihmettelen, kuinka joku kristitty voi olla kiinnostunut siitä, mihin reikään kulloinkin aikuinen mies sen kalunsa työntää, jos se reikä poikkeaa vähääkin naisen emättimestä? Miten se heikentää lopulta kristityiden elämää millään tavoin, jos vaikka jotakin täysin tuntematonta ihmistä kiinnostaisi samaa sukupuolta olevan reiät ja lävet? :)
Jokaisella ihmisellä on oikeus avioliittoon, oli hän sitten homo- tai heteroseksuaali. Jos joku Raamattu sanelee jotakin muuta niin sellainen kirja pilkkaa silloin ihmistä. Ihminen (joku niistä Rooman Keisareista) on kirjoittanut koko Raamatun ja kun joku Rooman keisari kuoli niin seuraava keisari jatkoi siitä mihin edellinen oli jäänyt.
Järkeään yhtään käyttävälle toisten ihmisten homoseksuaalisuus ei tuota mitään ongelmaa. Se tuottaa ongelmaa vain Raamattuun uskoville ihmisille, joilla itselläänkin saattaa olla hyvin "vääristynyt omaseksuaalisuus" (=esim. "ei seksiä ennen hääyötä" tms.) ja heillä tulee olemaan täysin ennakkoluuloihin perustava kanta kristinuskonsa kautta myöskin muihin ihmisiin.
Olen itse täysin hetero ja elänyt n. 15 vuotta saman naisen kanssa avoliitossa, eikä kiinnosta mua yhtään vaikka naapuri runkkaisi päivittäin joulukuusen jalkaan tai työntäisi pilluunsa vessapaperirullia tai pitäisi homo-orgioita ja siitä kantautuisi suunnaton panemisen ääni. :D Ei mua vois vähempää kiinnostaa, mitä naapurini tekevät makuuhuoneessaan ja kenenkin kanssa ja onko yläkerran muijalla sheivattu alapää, mutta jos se alkaisi mua kiinnostamaan (korva tapetissa), kuten se kiinnostaa nykyisin uskovaisia niin saattaisin myöntää silloin menettäneeni mielenterveyteni!
Uskovillahan on tyypillisesti Suomessa eniten mielenterveysongelmia eli uskontohan aiheuttaa yhteiskunnallisia ongelmia, josta tietääkseni ainakin Professori R. Dawkins on monesti todennut. USA on kristillisin valtio ja Dawkins on asiaa varmaan USA:ssa tutkinut!?
Kumpaan tulee uskoa Dawkinsia vai suomalaista hihhuli? Vastaan kysymykseeni: Dawkinsia!
Uskovien "oma vääristynyt seksuaalisuus"
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202383Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3101305- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681