Ja tässä lisää Tosiasioita Jumalasta ja Jeesuksest

KoskakohanHeLoppuvat

Kaikki nämä asiat pätevät molempiin, Huijari-Jeesukseen ja Väärään PääJumalaan= deceiver-unbelievable, meaner-teaser, evil-dealer, twister-mixer, deaper-cheapener, many-faced-double-crosser, beater-cheater, blaster-masters, torturer-on-purpose, splatters-matters, slaughters-care-less-shepherd, missy-woossey-pussies, Hippocrates-with-no-faith, jihad-messiahs, Like-Son-Like-Father, Anti-Jesus Judas-Christ...loputonta, ainakin kun keksii monella kielellä. itsepähän ovat meille sanat ja lyriikan antaneet. Rimmaa kovasti.

2

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.Skywalker

Yksi asia pitää paikkaansa sun höpinöissä: olen eri mieltä monien ns. kristittyjen kanssa raamatun asioista. Raamattua on osattava tulkita viisaasti, rauhanomaisesti ja järkevästi maltilla.

Minä, pellejeesus, olen päättänyt luoda huumoria ja iloa kansalle!
      Menköön raamatun volina wittuun, kansa tarvitsee iloa ja uutta uskoa maailmankaikkeuden hyvyyteen.

Olkoon Voima hyvyyteen pyrkijöiden puolella. Universumi tukee iloisia ihmisiä, jotka pitävät yhtä veljellisyydessä ja suvaitsevaisuudessa!

Näin puhui, A.Skywalker, toinen Jeesuksista, ristilläkin jo riippunut ja korkeimman tutkinnon suorittanut.

• KannattaaHalventaaUhreja

Voi jumalauta, olet aika paha, itses toisten yläpuolelle asettaja. Olen liikaa tuntenut YHDEN kaltaisesi, toivon mukaan pehmenee, heltyy hänkin.

Ja kuule, sinua ei ole kidutettu sellaista aikamäärää, eikä niin itsepintaisella intensiivisellä tavalla, keinoilla kuin esim. minua ja läheistäni, eikä sua ole nussittu Jumalien alapäillä jatkuvasti YHTÄ soittoa 18 kk, JOKA päivä YÖTÄ päivää. Kuule, ristilläkin täällä on niin monet muutkin roikkuneet. Pidä sinä sun utopistiset hölinäs omana tietonasi, mölyt mahassa, äläkä tule siihen sivaltamaan tollaisten mainitsemieni alhaisen alapää-kohtelun ja kidutuksen osan saaneita uhreja. Meitä, minua ainakin on kidutettu jo 11 vuotta, 12:n vuoden aikana, että revi siitä, itsekses vaan huumoria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2075
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1274
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      91
      1166
    4. 149
      1055
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      859
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      797
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      759
    Aihe