Näyttelijä poistui pysyvästi näyttämöltä 88-vuotiaana.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001228067.html
RIP Esko Hukkanen
19
427
Vastaukset
- reerterter
Luulin että tuokin oli jo aikoja sitten kuollut
- joant
Joo-o...isänikin oli -27-syntyneitä, tapasi sanoa, että jos Lapin sota olis kestänyt vielä muutaman kuukauden,niin hänellelkin olisi tullut kutsu armeijaan.
- KOSSE111KIN
esko oli hyvä jätkä................... HYVÄÄ MATKAA ESKO !
- JotainOnTaasPoissa
Mahtava näyttelijä. Turvallista matkaa
- ei.kysytty.ei
"Luulin että tuokin oli jo aikoja sitten kuollut"
Tässäpä ei nyt sinun luulojasi edes kysytty, mutta näin ne vaan lähtee yksitellen.- wewrwewerwe
Ei sinultakaan ole tässä mitään kysytty, mutta kummasti vaan tänne syydät mielipiteitäsi
- Anonyymi
Eikun me lähdemme.
- taannoin
ponnahti mieleen elokuvasta sinpauttaja.
- hyvinkin.tiesi
Simpauttajaa kenties tarkoitat, kyllähän se siinä Kuoppalan Ahtin tekoset tiesi.
- Ruusu_hänen_muistolleen
Esko Hukkanen oli todella etevä ja luonteva kaikissa rooleissaan, kuten oli myös hiljattain menehtynyt Riitta Elsteläkin. Samaan etevään edesmenneiden näyttelijäkaartiin kuuluu, Esko Nikkari,Helge Herala ja Marja Korhonen, Maj-Brit Heljo, Kauko Helovirta ja Marita Nordberg, sekä jo kauan sitten kuolleet suomifilmien tähdet Kosti Klemelä, Tauno Palo, Siiri Angerkoski ja
ja Aku Korhonen. Eteviä vanhoja näyttelijäkonkareita on poistunut jo paljon, toivottavasti nykyiset ja tulevat yltää joskus samaan, kuten nämä vanhat taitavat näyttelijät. Näistä vanhoista näyttelijöistä uusien kannattaisi ottaa oppia.- täsme
Niin, tarkoitit Kristiinaa etkä siskoaan...
- Korjaus
Kyllä siskot meni sekaisin, sorry. Kristiinaa tarkoitin
- Ankeuttaja
Taivainen, tämä on surutalo! -Minun mökki on ilotalo, ui ryysyihin saatanan polliisi jos uskallat!! -Legendaarista.
- painija.e.h
Ja Matti Ijäksen "painija". Siinäkin Hukkanen teki vahvan roolin.
- ertrttete
Muistatteko te tätä:
"Jos et heti tule alas sieltä katolta, niin minä KAADAN TÄMÄN TALON!"- alas.kipitti
No joo- nyt kouluajoista pompahti tuo legendaarinen lausahdus, kun mainitsit. Siitähän välitunnillakin joku vitsaili...
Siinä osasi "kaataja" porautua katolla olijan mieleen :).
- minun.mielestä
Muuten hyvä näyttelijä, mutta tuo Team Ahman rooli ei oikein natsannu, liikaa näyttelemistä.
- kaima_
Hyvää matkaa kaima ja Suuret Kiitokset sinulle :)
- Jaa.aaa
siinä oli kyllä loistava näyttelijä. Simpauttajan Kuuno, jollaisen kohtalon moni mies kokee kun vaimonsa Juulin hameen alla roihuaa ikuinen juhannus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733