Vain löytyisi sopuhintainen mökki ja asiallinen vaihtaja. En kaipaa turhaa höpinää kannattamattomuudesta ym. En tarvitse ylellisyyksiä enkä trendejä, vesi ja sähkö riittää. Ja puutarha, se on se tärkein.
Minä vaihtaisin rivarinpätkän heti mökkiin, jos
10
141
Vastaukset
- mnlnljn
No sitten vain ilmoitus => tori.fi.
Takuulla löytyy mökki
jos rivarista kunnon kuvat elokuulle 2016 päivätty isännöitsijäntodistus.
Ja hinta kohdillaan.- TimoTeivonniitty-Kankare
No jos se kohde olis vaikka tämä, minkälainen mökki löytyisi (noin) päikseen vaihdossa?
http://www.etuovi.com/kohde/540100?sc=M178225374&so=praq&pos=24
2h k kph/wc, 55,0 m², 19 000 €
Rivitalo, Jämsä, Halli, Kessunkuja 2 E 8
Kohde 540100
mm. Tampereen ja Jyskälän keskustaan noin 80 km. Riippuu toki toki vuokratuotosta, mutta eiköhän tuota vastaan saa n. 10.000 € kuivanmaanmökkiä :)
- Mökkejä-mökkejä
Pohjois-Karjalasta löytyy useitakin. Halvimmat reilusti alle kymppitonnin. Kesäkuun alussa meni yksi kolmella tonnilla.
Ks. tori.fi ja sitten vaan vaihtamaan. - Jvvv
Tee seuraavasti:
- vaihda rivarinpätkäsi rahaan
- vaihda raha mökkiin
Koska, sitä varten raha on olemassa.- Vaihtaja
Kun ei kauppa käy. Olen yrittänyt, mutta markkinat ovat jäässä.
- Vaihtaja
Minua kiinnostaisi enemmän Länsi-Suomen mökit, koska nytkin asun siellä.
- fgu76t
Ei saa vaihdettua mummmönmökkiin itä-suomessa,tuollahan joku mainitsee alle 10000euron muttei niitä ole pääsääntöisesti ,ne on 30000 euron tietämillä minne tulee vesi muut mausteet.
- m0kki
Myy asunto, ota rahat. Laita säästöön noin 10% kauppahinnasta ja lopuilla osta mökki. Tee remonttia säästössä olevilla rahoilla.
- Topi-Tuiterin-neuvo
Mee vessaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915238
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271987Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991