Turistit tarttis pari pizzaa? Mihin mentäs?
Pizzaa Kuortaneelta
31
1011
Vastaukset
- Namnamnam
Urheiluopisto tai osuuspankin talossa oleva pizzeria!
- UusittuPizzeriaOnKiva
Suosittelen Osuuspankin pizzeriaa!
- tämätiedoksi
Urheiluopiston pizzeriasta voitte saada seuraakin jos olette naisia. Katsokaa onko pihassa hopeanharmaata farmaria.
- puutteessaolevat
Mitäs miehen sais seuraa
- jeesusonherraaamen
Nesteellä parasta. Osuuspankilla paskaa.
- Testannut
Nesteellä ollut tänä kesänä surkeaa pizzaa. En suosittele!
- Kuortaneenkunkku
Osuuspankin uudessa pizzeriassa huippusafkat. Käykää ihmees kokeilemas.
- hyiristus
Aiva järkyttävää paskaa
- hyiristus
Tai oikeestaan on loukkaus paskaa kohtaan kutsua sen nimellä sitä ruokaa.
- Kotiruokafani
Aivan. Kauniin naisen pökäle on mitä suurinta herkkua. Sellainen pehmeä ja suussa sulava. Toisin kuin kökkö sitkeä pitsa.
- käynyjohonaki
Kotiruokafani kirjoitti:
Aivan. Kauniin naisen pökäle on mitä suurinta herkkua. Sellainen pehmeä ja suussa sulava. Toisin kuin kökkö sitkeä pitsa.
Totaaaa mikähän ihme sun korvien välis on vikana?
- 44444444444444
Syäkää läskisoosiperunoota voittaa kaikenmaailman pizzat jakepapit
- Mestarikokki
Mikään ei voita lampaanhöystöperunoita.
- 5555555555
Kuhapirtistä sai ennen hyvää kuhakeittoa
- Masaaaaaaaa
Masan grilliltä !!
- Lurps
Masalla on ihan omat soossit, ja ja taatusti tuaresta. ihmettelen vain kuinka sen käsi kestää vatkaamista päeväst toissee ?
- qnoL061d
Söin juuri Osuuskaupan pakastepitsan ja hyvää oli. Turha minnekään pitsapaikkaan on lähteä.
- Anonyymi
Hyvin haettu. Minä tykkään että ruokailussa on kyse rauhan kumpanuudesta
- Anonyymi
Riittääkö yksi mitä sanotte
- t.o.p.3
Aivan eherottomasti parasta pitsaa saa nesteeltä, hyvänä kakkosena roza ja kolomosena opisto. Muualla täälä ei sitte hyvää pitsaa teheräkkää.
- Cobra17
Pysyykö Rozan pizzas täytteet päällä? Mietin vaan, ku jäätelöpallot siä ainaki aina lentelee pitkin lattioita ja pöytiä. :D
- Anonyymi
Höpö löpö
- Neverever
Meikäläinen pasko pitkin seiniä ku kävin OP:n nurkalla pitsalla. Kunnon heittoripuli.
- Nesteessäollaan
Vesan nesteeltä kotipizzaa.Paras niin minun kuin edesmenneen Grabbe Grönbominkin mielestä on quatrro statsione valkosipulii ja tabaskoo päälle.nam nam.
- Aasix10
Voi jesuksen aasi!!
- HeijaRabbe
Knuut aasilla on erinomainen pizzamaku
- Anonyymi
Älä osta ainakaan rintakarvapizza, ja kuitti pitää aina ottaa - muutoin eivät veroja maksa.
- Anonyymi
Mars Nestevesan kotipizzaan ja quattro stagione tuplajuustolla ja valkosipulilla.
Juomaksi kokis tai litra maitoa - Anonyymi
Vesas pizzas Neste Mäyry ja Kyläkauppa
Vesat nyt vaan tajuu- Anonyymi
Tänään pizza perjantaiiii
- Anonyymi
Lähikaupassa pizzan tekiainekset. Omena pizza?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569