Tuleeko Jeesus salaa ?

Maitojunalla

17

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JesusDelRodrigues

      Eikähän latinomaissa aika monta Jesusta tule juuri nytkin ihan avoimesti.

    • Joo.sef

      Tulee niin salaa että kukaan ei tule huomaamaan ja poistuu yhtä salaa.

      • uskossaan.uudistettu

        Juuri näin. Se käy nopeasti, kuin salaman leiskahdus. Ja ehdottomasti salaa.


    • Vielä.kerran

      Ok.. Siis miten se nyt on/oli. Tapahtuuko ns. ylöstempaus ensin ja sitten tulee ahdistuksen aikakausi (siis pahempi kuin mitä nyt on) ja sitten n. 7 vuoden päästä siitä tulee Jeesus.. vai?

      • Ylöstempaus tapahtuu ennen Jeesuksen paluuta viimeisen pasuunan soidessa. Itse uskon, että se tapahtuu 7 vuoden ahdistuksen aikana, mutta tarkemmin kukaan ei tiedä sitä hetkeä ennalta, yksin Isä.


      • Vielä.kerran
        Mr.Johannes kirjoitti:

        Ylöstempaus tapahtuu ennen Jeesuksen paluuta viimeisen pasuunan soidessa. Itse uskon, että se tapahtuu 7 vuoden ahdistuksen aikana, mutta tarkemmin kukaan ei tiedä sitä hetkeä ennalta, yksin Isä.

        Ok. Kiitos vast.


    • fghjjj

      Pakko tulla salaa, muutenhan tosikristityt naulaavat hänet ristille - no, ehkä tappavat toisella, nopeammalla, tavalla.

    • Meekonen

      Vielä.kerran ja mr. Johannes... Tuossa linkissä on käyty lyhyesti nuo sanomanne asiat.

      • PapiasPapattaa

        Ilmestyskirjan kirjoittaja Patmoksen Johanne eli Johannes vanhin oli Papias vanhimman aikalainen Hierapoliksessa. Polukarpoksen kumppanina toiminut Papias oli kuulemassa nuorena Johanneksen opetusta ja toimi tämän teosten välittäjänä. Tulee siis muistaa ettei kyse ole Jeesuksen serkkupojasta apostoli Johanneksesta.


    • Raamatunmukaan

      Joskus tässäkin sotketaan kaksi asiaa: ylöstempaus ja toinen tuleminen. Ylöstempaus tapahtuu yhtäkkiä. Jeesus itse sanoi, että sen ajankohtaa ei Poikakaan tiedä, vaan Isä yksin. Ja silloin tapahtuu tämä toinen otetaan ja toinen jätetään -ilmiö. Mutta varsinainen Jeesuksen toinen tuleminen ei tapahdu salaa. Hän tulee Messiaana kirkkaudessa ja kunniassaan.

      • paluu.arkeen

        Tuleeko Jeesus Mekkaan vai Medinaan? Ensimmäisenä hän varmasti ylistää Kaaban kiveä.


      • FaktojaPöytään
        paluu.arkeen kirjoitti:

        Tuleeko Jeesus Mekkaan vai Medinaan? Ensimmäisenä hän varmasti ylistää Kaaban kiveä.

        Tulee kaiketi öljymäelle lähelle Jerusalemia, ja käy Armageddonin vuorella taisteluun ratsain ja miekoin Googin ja Maagoogin maata vastaan, joita ei tosin ole ollut vuosisatoihin eikä Jeesus ole ottanut lupauksessaan huomioon aseteknologian kehitystä tai että juutalaisesta Rooman alaisesta Juudeasta on tullut muslimien islamin alainen Palestiina.


    • lukekaasanaa

      Jumalan pojan tuleminen, näkyy maan äärestä, sen toiseen ääreen..

    • Jobinpostia

      Matt.24:36. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan.........Joh.10:30. Minä ja Isä olemme yhtä. Kyllä niitten, täytyy olla kahta, kun vain Isä yksin on tietävinään.

    • LukekaaRaamattua

      Kyllä taivaan valta kunta tulee salaa ja hiljaisuudessa, eikä kukaan tiedä koska se tulee tai milloin se tulee, eikä se tule fyysisessä muodossa vaan on sisäisesti meissä. Sen sijaan tleeko Jeesus on toinen asia, voi olla että Jeesus on tullut jo aikoja sitten ja mennyt tai vielä tulematta, Jeesus kuitenkin lupasi lähimmille opetuslapsilleen että palaa heidän elinaikanaan. Keskeisimmät apostolit kuitenkin kaikki ovat kuolleet jo ensimmäisellä vuosisadalla. Mutta niin taivaan valtakunta kuin Jeesuskaan eivät saavu pasuunat soiden.

    • Kirjakääröt

      Ilm.1:7. Biblia. Katso, hän tulee pilvien kanssa, ja jokaisen silmän pitää hänet näkemän ja ne, jotka häntä pistäneet ovat, ja kaikki maan sukukunnat pitää parkuman. Niin, amen.

    • miesRehellinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe