Pelastaisiko persuja enää edes Soinin ero?

persu-uudistuksia

Olen itse sitä mieltä, että Soinin lähtö persuista on välttämätöntä. Mihin ja miten on sivuasia. Tämänkin täytyisi tapahtua puolen vuoden sisällä, jotta jäljellä jäävä persusto ehtisi näyttää ennen seuraavia vaaleja, onko puolueesta enää mihinkään.

Persujen puheenjohtajaksi ei saisi nousta kukaan muistakaan persuministereistä eikä Sampo Terho. He ovat jo täysin pilaantunutta tavaraa. Tarvitaan uusi puheenjohtajisto kokonaan näiden ulkopuolelta. Slungalle on annettava potkut ja Työmies ainakin lomautettava. Samuli Virtanen on palautettava takaisin lastentarhaan kasvamaan.

11

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hurskashullu

      Persuja ei pelasta mikään. Minä hullu niitä äånestin. Pöljä minä.

      • Noo, virheistä oppii :)


    • toolates

      Juu ei onnistu enää edes vaihdot, takit ovat loppuneet Elintasoturistit ensin puolueelta.

    • PutkonenOK

      Pelastaa, mutta pitää olla varma että yhteinen ystävämme, ilopilleri Terho ottaa vetovastuun.

    • EpäpuoluePersut

      Jotta persuilla olisi jatkuvuutta Soinin jälkeen, pitäisi persujen olla puolue, jolla olisi se selkeät tavoitteet ja ohjelma. Populistipuolueella ei tällaisia ole, ja persujen olemassaolo perustuukin keskenään hyvinkin erilaisten ryhmien koalitioon, jota Soinin mediataidot ovat sitoneet yhteen. Nyt kun Soini joutuu vetämään hallituksessa täysin eri roolia kuin oppositiossa, peli on pelattu.

      Kenelle tahansa olisi mahdoton tehtävä nousta Soinin rooliin yhdistämään uusnatseja, umpirasisteja, yleisprotestoijia, SMP:n perinneosastoa ja kylähulluja. Hajoamisen puolesta puhuu persujen paikallisosastojen tilanne. Jopa tärkeimmillä kannatusalueilla paikallisosastot ovat hajonneet.

      Persut tulee valtaamaan uusnatsien kiilusilmäosasto, joka ei kuitenkaan pysty enää huijaamaan niitä persujen kannattajia, jotka kuvittelivat persujen puolustavan tavallista kansaa. Edessä on hiipuminen ensin takaisin sirpalepuolueeksi ja lopulta putoaminen eduskunnan ulkopuolelle. Mikä onkin näille politiikan pyramidihuijareille ihan oikein.

      • kansa.kiittää

        Harvinaisen hyvin tiivistetty olennainen persuista nimimerkiltä EpäpuoluePersut. Kiitos!


    • nuhjutjytkyt

      Samanlaisia kok ja kesk perseennuolijoita kaikki ,kyllä persut voi jo onneksi unohtaa, ihmisten pitää vaan muistaa keitä persuissa on ollut kun ne luuserit yrittävät tunkea itseään muihin puolueisiin ,ettei niille anna kukaan ääntänsä ,ettei ne saastuta oikeita puolueitakin tuolla petossuomalaisella kansanpettäjä politiikalla.

    • voivoisentäs

      Voisi pelastaa edes jotain, jos johtoon saataisiin joku kovan luokan rasisti. Nyt kun persut on menettämässä julkirasistienkin äänet.

    • hyvä-vaihtoehto
    • Sekasortoa

      Ensin selkeät selkärankaiset edustajat jotka ovat valmiita yhteistyöhön toistensa ja toisten puolueiden kaa . Mutta posketon poskisolistien lauma ON pettänyt vaalikarjan .

    • Toivon ja rukoilen, että Soini ja muut "persut" häviäisivät Suomen kartalta, jos ei muuten, niin perustuslain muutoksella! Miksi? saatat kysyä? No, siksi, että he ovat naamioituneita "jakobiinipuolueen kannattajia", eli pyrkisivät valtaan päästyään tuhoamaan suomalaisuuden ja karkoittamaan maasta mm. papit ja Sauli Niinistön. Ja huom! kaikkien poliitikkojen ideologia on ainoastaan ja vain "Naamioitunutta oman edun ja vallan tavoittelua", ei yhtikäs mitään muuta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9606
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1970
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      31
      1817
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1746
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1262
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      48
      1164
    Aihe