eli haluaisin dildon mutta en voi ostaa netistä (koska vanhemmat) eikä ystävänikään voi ostaa minulle:( enkä voi ostaa mistään "seksilelukaupoista" olen kuulut ettäapteekissa olisi mutta en voi käydä sieläkään! mistä voisin hankkia?
mistä dildo?
6
422
Vastaukset
osta prismasta, sielläkin on
- eivoiollavaikeeta...q
http://www.omenamato.fi
Tilaa postiautomaattiin noudat sieltä tekstiviestillä saamallasi koodilla. Mä voin käydä hakee
Minä, sika-isäntä, annan hyvän ja halvan neuvon. Meillä sikaltilalla on aina käytetty, ja tullaan käyttämään dildona makkaraa.
Ei maksa paljoa ja saa helposti erikokoisia itsensä tyydytysvälineitä.
Kortsu vaan makkarapötkyn selekään niin avot..
Hk lenkki esim on aika hyvä monessakin mielessä. Tarjouksesta 0.75 e /pötky.
Isäntä muistuttaa: Muista leikata makkarasta mahdollinen metalli klemmari tms. pois päästä ennen kuin laitat kumin siihen päälle.
- Haluaisinitsekindildon
Tee itse!
Yllä oli hyviä neuvoja. Saitko tilattua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433613- 362254
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321885- 171629
- 171605
- 231568
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232