Nainen ei voi olla ikisinkku

Atm32

Jotkut miehet joutuu olee ikisinkkuja kuten minä mutta nainen ei voi olla koko ikää sinkkuna paitsi täysin vapaaehtoisesti. Naiset löytää aina jonkun kumppanin jossain vaiuheessa elämää vaikka olisi rumakin nainen. Naisille se kumppanin etsiminen on todella paljon helpompaa, naiset pitää yhtä ja auttavat toisiaan mutta ruma mies joutuu pärjäämään yksin.

38

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qewrfwe

Siitäkin huolimatta että naisia on noin 90 000 kappaletta enmmän kuin miehiä, ja että jokaisessa alle 54-vuotiaiden ikäluokassa on miehiä enemmän kuin naisia, eritoten 25-45 vuotiaissa

• mld

Kyllä. Homma kun ei mene niin, että kuka tahansa voisi noin vain valita kenet haluaa, vaan siihen vaaditaan myös vastapuolen hyväksyntä.

• Niin nainen voi myös vaihtaa miestä helposti eikä se merkkaa mitään että naisia on enemmän.

• sdfs

naisia on yliedustus varsinki yli 75-vuotiaissa mutta luulen että he ei paljon miestä vaihtele

• Kyllä 75 vuotiailla on joku kumppani ollut joskus ettei ne ole koko elämää sinkkuna ollut.

• Epäsuhta
      • asdfvsdf

Toivotaan että lespous keskittyy sinne yli 6-kymppisiin. Tekis ilkeää yrittää olla välittämättä kauniista nuorista naisista siksi että neo lespoja

• Lesbotkaan ei joudu sinkkuna elämään ellei ne halua.

• PalstanRuminMies

Pakkosinkkunahan minäkin koko elämäni olen elänyt ja koko elämiseni kustantanut yksin. Kai toikin on tottumiskysymys joten itsenäinen elämä ei nyt ole ollut mitenkään ylitsepääsemättömän vaikeaa vaikka aina sitä haaveili jos naisen olis joskus saanut. Helppoahan se olis olla ytmi saati etenkin nainen jotka voivat halutessaan jakaa yhteiselämän jonkun kanssa.
      Mutta kuten sanottu itse en ole sinkkuutta elämääni valinnut. Naiset ovat tehneet sen puolestani.

• hh665

Turha sun on naisia mistään syyttää, ei niillä ole mitään velvoitetta kaiken maailman rumiluksia ottaa kumppanikseen

• PalstanRuminMies
        hh665 kirjoitti:

Turha sun on naisia mistään syyttää, ei niillä ole mitään velvoitetta kaiken maailman rumiluksia ottaa kumppanikseen

Missä kohdassa tekstejä ylipäätään olen täällä sanonut että naisten pitäisi väkisin ottaa ruma mies häh?? Tekstieni pointti piilee omissa kokemuksissani ja käännän niiden pohjalta ympäri kaikki naisten esittämät kliseet "miehen ulkonäöllä ei ole väliä" yms paskanjauhamiset jotka ovat pelkkää sanahelinää eivät lähelläkään käytännön totuutta.

• Ei naisen pidä ketään ottaa väkisin mutta kyllä ne saisi sen ruman miehen jos haluaisivat että nekään ei joudu yksin olemaan koskaan muuta kun vapaaehtoisesti.. Rumaa miestä ei halua edes rumat naiset. Naiset voi aina valita ollakko yksin vai jonkun kanssa. Mies ei voi valita

• esimerkkejä
        PalstanRuminMies kirjoitti:

Missä kohdassa tekstejä ylipäätään olen täällä sanonut että naisten pitäisi väkisin ottaa ruma mies häh?? Tekstieni pointti piilee omissa kokemuksissani ja käännän niiden pohjalta ympäri kaikki naisten esittämät kliseet "miehen ulkonäöllä ei ole väliä" yms paskanjauhamiset jotka ovat pelkkää sanahelinää eivät lähelläkään käytännön totuutta.

Laittakaa te rumat miehet vähän kuvailua/kuvaa siitä minkänäköisiä olette, kai jostain kuvia löytyy johon voi verrata. Voidaan sitten tehdä itse päätelmät ootteko muka niin rumia. Kun en tahdo oikein uskoa, siihen ettei kenellekään kelpaisi rumuuden takia.

• PalstanRuminMies
        esimerkkejä kirjoitti:

Laittakaa te rumat miehet vähän kuvailua/kuvaa siitä minkänäköisiä olette, kai jostain kuvia löytyy johon voi verrata. Voidaan sitten tehdä itse päätelmät ootteko muka niin rumia. Kun en tahdo oikein uskoa, siihen ettei kenellekään kelpaisi rumuuden takia.

Joka välissä sä heität tänne tuon saman "laita kuva laita kuva" jankutuksen. Voit olla varma että yhtä suurella mielenkiinnolla laitan mihinkään kuvaani kuin sinä omasi postaisit tänne. Ja miksi juuri sinun päätelmäsi olisi ainoa oikea koska naiset ovat päätelmiään minusta tehnyt naaman perusteella koko ikäni?

• lop99

Joka välissä sä heität tänne tuon saman "laita kuva laita kuva" jankutuksen. Voit olla varma että yhtä suurella mielenkiinnolla laitan mihinkään kuvaani kuin sinä omasi postaisit tänne. Ja miksi juuri sinun päätelmäsi olisi ainoa oikea koska naiset ovat päätelmiään minusta tehnyt naaman perusteella koko ikäni?

Ootko yrittänyt saada rumaa naista?

• 1115
        lop99 kirjoitti:

Ootko yrittänyt saada rumaa naista?

Tuskin hänelle ruma nainen kelpaisi.

• PalstanRuminMies
        1115 kirjoitti:

Tuskin hänelle ruma nainen kelpaisi.

Eli ette ole aikaisempia kirjoituksiani lukeneet. Tai sanotaan näin että olette mutta ette halua lukea tiettyjä kohtia joten siksi en näe tarvetta edes alkaa vastailemaan provoon tätä riimiä kummemmin.

• Olen kyllä kuvaillut itseäni täällä monesti. Kokemattomuus johtuu rumuudesta kun ei pääse edes naisten lähelle. Kyllä nainen tekisi aloitteen jos olisin komea niin pääsisin treffeille vaikka netin kautta. Nettideiteissä nainen näkee kuvan eikä sitten vastaa.

• Rumapuheiset_miehet

Terve teille, PalstanRuminMies sekä Atm32

Erikoisesti ensin mainittu. Olen parin päivän aikana törmännyt teksteihisi täällä, kun olen käynyt seurailemassa tiettyä asiaa.

En usko millään, että olisit raameiltasi ruma. Ehei... Nuoret ja nuorehkot miehet (alle 45v.) ovat periaatteessa aina houkuttelevia naisten silmissä. Vähän vaihtelee kuka mitä arvostaa. On aivan uskomatonta, miten paljon naisten miesmaku vaihtelee.

Sen sijaan TEKSTEISTÄSI huokuu rumuus. Tekstiesi perusteella näen silmissäni alistuneen miehen, jolla on perus katkera ilme silmissään, hartiat alhaalla ja tyytymättömän ihmisen harmaa väri kasvoilla. Vastenmielinen olemus siis. Kaikesta huokuu, että sinulla on "luukut kiinni" naisiin päin. Vaikea selittää... Mutta näitä näkee katukuvassa kyllä.

Oikeasti moni naisen tykkäämä mies ei fyysisiltä ominaisuuksiltaan ole kovinkaan komea. Moni nainen on enemmän tai vähemmän epävarma itsestään. Niinpä hakusessa on usein "itseä rumempi" mies, jotta itse olisi se kauniimpi. :D

No, mitä näissä "rumissa" mutta suosituissa miehissä sitten on.
        1. He eivät ole silmin nähden kranttuja naisiin nähden. He käyttäytyvät kohteliaasti ja arvostavasti eri ikäisiä, kokoisia ja näköisiä naisia kohtaan. He ovat perusystävällisiä, hymyllä tai ilman!!!!! TÄMÄ ON SE TÄRKEIN NAISTEN SUOSIKIN OMINAISUUS. Ressukkamiehet ovat niitä, jotka katsovat ynseästi tavallisia naisia ja kaunottarien kohdalla ollaan yli-innokkaita. Niinpä naista ei saa, ei tietenkään.
        2. He eivät ole kiimaisen oloisia. Eli ystävällisyys ei välittömästi etsi palkintoaan. Toistuva ystävällinen käytös herättää mielenkiinnon. SIIS NAISEN MIELIKUVITUS HERÄÄ. On olemassa tutkimustietoa siitä, että naiset hyväksyvät rumia miehiä, koska heillä on parempi mielikuvitus kuin miehillä.
        3 . Itsevarmuus. Tähän käy esimerkiksi lapset. Lapset hymyilevät itsevarman rakastavasti kummitädille, kivalle kerhotädille, ystävälliselle naapurinsedälle jne. jne. KOSKA HE ITSE RAKASTAVAT NÄITÄ. Eli... mies joka osoittaa vain "viatonta ystävällisyyttä" naiselle, nainen ei koe, että ystävällisyys on vonkaamista. Ja sitten kun on saanut jonkun pitämään itsestään, päästään myös toisenlaisiin tavoitteisiin..... Älyn käyttöä siis! :D

Esimerkkejäkin voisin antaa tosielämästä, mutta tuntemattomien tarinoita on hankala laittaa sanalliseen muotoon riittävän kiinnostavasti.

Tahtoo sanoa... vähemmän komeiden miesten paras kohtaamispaikka ei ole netti!!! On totta, että valokuva on usein liian raaka. Naisten suhteen kannattaisikin edetä pitämisen kautta, näin näkisin. Parasta olisi siis sukeltaa ihmisten ilmoille ja hakeutua kontakteihin ERILAISTEN NAISTEN kanssa. Sujuvia repliikkejä ja ystävällistä käytöstä voi harjoitella vaikka hississä 70-vuotiaan mummelin kanssa. :D Ei niin, että ainoa nainen, jota mies suostuu kosiskelemaan, on se kaikkien himoitsema 25-vuotias blondi. Ei onnistu.

Naisten suosimat miehet ovat varmoja - ilman anovaa ilmettä. Kun itse on varma itsestään - tietää olevansa hyvä tyyppi ja että tärkeät palikat on kohdillaan - kehtaa katsoa itseään vessan peilissä silmiin - ei ole mitään arkailtavaa yhdenkään naisen edessä. Varmuuden tulee kummuta sisäisestä vakaudesta, ei ulkoisista avuista. Avoimesti ja arvostavasti hymyilevä mies ei ole naisen silmissä koskaan ruma! :D

• PalstanRuminMies
        Rumapuheiset_miehet kirjoitti:

Erikoisesti ensin mainittu. Olen parin päivän aikana törmännyt teksteihisi täällä, kun olen käynyt seurailemassa tiettyä asiaa.

En usko millään, että olisit raameiltasi ruma. Ehei... Nuoret ja nuorehkot miehet (alle 45v.) ovat periaatteessa aina houkuttelevia naisten silmissä. Vähän vaihtelee kuka mitä arvostaa. On aivan uskomatonta, miten paljon naisten miesmaku vaihtelee.

Sen sijaan TEKSTEISTÄSI huokuu rumuus. Tekstiesi perusteella näen silmissäni alistuneen miehen, jolla on perus katkera ilme silmissään, hartiat alhaalla ja tyytymättömän ihmisen harmaa väri kasvoilla. Vastenmielinen olemus siis. Kaikesta huokuu, että sinulla on "luukut kiinni" naisiin päin. Vaikea selittää... Mutta näitä näkee katukuvassa kyllä.

Oikeasti moni naisen tykkäämä mies ei fyysisiltä ominaisuuksiltaan ole kovinkaan komea. Moni nainen on enemmän tai vähemmän epävarma itsestään. Niinpä hakusessa on usein "itseä rumempi" mies, jotta itse olisi se kauniimpi. :D

1. He eivät ole silmin nähden kranttuja naisiin nähden. He käyttäytyvät kohteliaasti ja arvostavasti eri ikäisiä, kokoisia ja näköisiä naisia kohtaan. He ovat perusystävällisiä, hymyllä tai ilman!!!!! TÄMÄ ON SE TÄRKEIN NAISTEN SUOSIKIN OMINAISUUS. Ressukkamiehet ovat niitä, jotka katsovat ynseästi tavallisia naisia ja kaunottarien kohdalla ollaan yli-innokkaita. Niinpä naista ei saa, ei tietenkään.
        2. He eivät ole kiimaisen oloisia. Eli ystävällisyys ei välittömästi etsi palkintoaan. Toistuva ystävällinen käytös herättää mielenkiinnon. SIIS NAISEN MIELIKUVITUS HERÄÄ. On olemassa tutkimustietoa siitä, että naiset hyväksyvät rumia miehiä, koska heillä on parempi mielikuvitus kuin miehillä.
        3 . Itsevarmuus. Tähän käy esimerkiksi lapset. Lapset hymyilevät itsevarman rakastavasti kummitädille, kivalle kerhotädille, ystävälliselle naapurinsedälle jne. jne. KOSKA HE ITSE RAKASTAVAT NÄITÄ. Eli... mies joka osoittaa vain "viatonta ystävällisyyttä" naiselle, nainen ei koe, että ystävällisyys on vonkaamista. Ja sitten kun on saanut jonkun pitämään itsestään, päästään myös toisenlaisiin tavoitteisiin..... Älyn käyttöä siis! :D

Esimerkkejäkin voisin antaa tosielämästä, mutta tuntemattomien tarinoita on hankala laittaa sanalliseen muotoon riittävän kiinnostavasti.

Tahtoo sanoa... vähemmän komeiden miesten paras kohtaamispaikka ei ole netti!!! On totta, että valokuva on usein liian raaka. Naisten suhteen kannattaisikin edetä pitämisen kautta, näin näkisin. Parasta olisi siis sukeltaa ihmisten ilmoille ja hakeutua kontakteihin ERILAISTEN NAISTEN kanssa. Sujuvia repliikkejä ja ystävällistä käytöstä voi harjoitella vaikka hississä 70-vuotiaan mummelin kanssa. :D Ei niin, että ainoa nainen, jota mies suostuu kosiskelemaan, on se kaikkien himoitsema 25-vuotias blondi. Ei onnistu.

Naisten suosimat miehet ovat varmoja - ilman anovaa ilmettä. Kun itse on varma itsestään - tietää olevansa hyvä tyyppi ja että tärkeät palikat on kohdillaan - kehtaa katsoa itseään vessan peilissä silmiin - ei ole mitään arkailtavaa yhdenkään naisen edessä. Varmuuden tulee kummuta sisäisestä vakaudesta, ei ulkoisista avuista. Avoimesti ja arvostavasti hymyilevä mies ei ole naisen silmissä koskaan ruma! :D

Ilmeisesti tämä oli atm.lle tarkoitettu mutta jos yhtään minun suuntaan niin en jaksa alkaa luetteloimaan omaa elämääni, aktiviteetteja, sosiaalista toimintaa yms tuhannennetta kertaa tälle palstalle vaan ne selviää tuolta aiemmilta avauksilta. Joten en allekirjoita oikein mitään kohtaa esimerkeistäsi mutta kiitos silti vaivaa nähneestä vastauksestasi.

• 12121212

Kaksi huomionarvoista asiaa:

1. tutkitusti naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia
        2. harva on ruma eli _vastenmielinen_, mutta kysymys onkin siitä onko mies fyysisesti haluttava?

Epähaluttava mies on:
        - pieni ja hintelä
        - heikkoleukainen
        - kapeaharteinen
        - korkeaääninen

Eli klassinen "jonkun silmissä komea" mies, mutta ei juuri sinun koska juuri sinä (ja kaikki muutkin naiset) nyt vain sattuvat pitämään siitä isommasta ja maskuliinisemmasta miehestä.

• 12121212

"Oikeasti moni naisen tykkäämä mies ei fyysisiltä ominaisuuksiltaan ole kovinkaan komea. Moni nainen on enemmän tai vähemmän epävarma itsestään. Niinpä hakusessa on usein "itseä rumempi" mies, jotta itse olisi se kauniimpi. :D"

Eli hakusessa on useinkin pieni ja hintelä, korkeaääninen ja heikkopiirteinen mies jotta nainen tuntisi itsensa isommaksi ja rotevammaksi?

Menikö oikein?

• tunnenitsenihyvin

Pieleen meni. Itselleni on tärkeää, että tunnen miehen entuudestaan ja silloin tiedän hänen luonteensa. Ei ole mitään kiinnostusta ruveta tutustumaan vieraaseen ihmiseen. Se on liian haastavaa, koska muutokset ovat minulle tosi vaikeita. Ja tärkeintä on että molemmat ovat samaa mieltä siitä mitä suhteelta haluavat, muuten siitä ei tule mitään.

• Kas_se_varmuus

Ei mulla ainakaan ole "hakusessa" joku tietty. Pään kääntää komea tai hintelä, miten milloinkin. En ole nirso mieskomeudelle mutta ainakaan pituudesta ei ole koskaan jäänyt kiinni. (Itse asiassa lyhyt mies oli yhteen aikaan hakusessa, mutta ei osunut haaviin.)

Viimeisin kohtaaminen lyhyen ja hintelän kanssa tapahtui alkuviikosta. Ovella seisoi pieni miehenrääpäle hyväntekeväisyysasialla. Kai se vanha pienuus-addikti nosti päätään, kun menin ihan sekaisin, etten oikein saanut selkoa, mitä nuori mies siinä esitti. :D Sujuva esiintyminen viehätti noin ensi alkuun.

Tuttavapiirissäni yksikään pieni ja hintelä, korkeaääninen ja heikkopiirteinen mies ei ole jäänyt ilman naista. Sen sijaan alistuva-ilmeinen miehen rohjake on vielä pariutumatta.

• Älä_usko_itsekään

Ilmeisesti tämä oli atm.lle tarkoitettu mutta jos yhtään minun suuntaan niin en jaksa alkaa luetteloimaan omaa elämääni, aktiviteetteja, sosiaalista toimintaa yms tuhannennetta kertaa tälle palstalle vaan ne selviää tuolta aiemmilta avauksilta. Joten en allekirjoita oikein mitään kohtaa esimerkeistäsi mutta kiitos silti vaivaa nähneestä vastauksestasi.

Erityisesti sinulle tarkoitin, tarinoithan enemmän. Voit olla varma, ettei elämäsi kiinnosta minua siinä määrin, että kahlaisin viestiketjuja vain lukeakseni, mitä kerrot itsestäsi. :D Nekin viestit, joihin törmäsin, olivat niin pitkiä vuodatuksia, että skrollasin ohi. En käy täällä palstalla usein. Sorry nyt vaan.

Tunnen kuitenkin aitoa lämpöä keksimääsi sairauden kaltaista olotilaa kohtaan. Olet luonut ympärillesi rumuus-vankilan, josta et pääse pois, ellet ITSE halua seiniä särkeä.

- ole varma
        - tutustu naisiin ihan livenä
        - lue aikaisempi kirjoitukseni vielä uudestaan

Itselläni on huomattavan paljon kokemusta naisten mielipiteistä. Minulla on monta siskoa, paljon ystäviä sekä työskentelen naisvaltaisella alalla. :D Sinun ei tarvitse uskoa minua eikä ketään toistakaan. Mutta jos kuuntelet aina vain itseäsi ja pidät itseäsi omana epäjumalanasi, olet auttamattomissa. Et VOI olla niin ruma, ettei sinulle ole tyttöä jossain. En usko! :D

• PalstanRuminMies
        Älä_usko_itsekään kirjoitti:

Erityisesti sinulle tarkoitin, tarinoithan enemmän. Voit olla varma, ettei elämäsi kiinnosta minua siinä määrin, että kahlaisin viestiketjuja vain lukeakseni, mitä kerrot itsestäsi. :D Nekin viestit, joihin törmäsin, olivat niin pitkiä vuodatuksia, että skrollasin ohi. En käy täällä palstalla usein. Sorry nyt vaan.

Tunnen kuitenkin aitoa lämpöä keksimääsi sairauden kaltaista olotilaa kohtaan. Olet luonut ympärillesi rumuus-vankilan, josta et pääse pois, ellet ITSE halua seiniä särkeä.

- ole varma
        - tutustu naisiin ihan livenä
        - lue aikaisempi kirjoitukseni vielä uudestaan

Itselläni on huomattavan paljon kokemusta naisten mielipiteistä. Minulla on monta siskoa, paljon ystäviä sekä työskentelen naisvaltaisella alalla. :D Sinun ei tarvitse uskoa minua eikä ketään toistakaan. Mutta jos kuuntelet aina vain itseäsi ja pidät itseäsi omana epäjumalanasi, olet auttamattomissa. Et VOI olla niin ruma, ettei sinulle ole tyttöä jossain. En usko! :D

Sinua ei kiinnosta aikaisemmatkaan vuodatukseni joista olisi selvinnyt muutama sinun luulemasi epäkohtakin muuksi kuin "minä luulen" väitteeksi joten turhaan näen tarvetta rustata tännekään aiemmin kertomiani asioita lukemattomia kertoja uudestaan. Kaikki muut minusta luulemasi asiat eivät pidä paikkansa paitsi tuo rumuus on muodostunut vankilaksi mutta itse en sitäkään ole luonut kyllä se on naisten koko elämäni historian minua kohtaan luoma olotila jonka olen lopulta uskonut ja lopettanut naisen ja perheen saamis haaveen kanssa taistelemisen kokonaan käytännössä. Tänne enään kerron vain saamaani kohtelua, kokemuksia ja elämän tuomaa faktaa naisista ja heidän suhtautumisesta rumaan mieheen.

• Älä_usko_itsekään

Sinua ei kiinnosta aikaisemmatkaan vuodatukseni joista olisi selvinnyt muutama sinun luulemasi epäkohtakin muuksi kuin "minä luulen" väitteeksi joten turhaan näen tarvetta rustata tännekään aiemmin kertomiani asioita lukemattomia kertoja uudestaan. Kaikki muut minusta luulemasi asiat eivät pidä paikkansa paitsi tuo rumuus on muodostunut vankilaksi mutta itse en sitäkään ole luonut kyllä se on naisten koko elämäni historian minua kohtaan luoma olotila jonka olen lopulta uskonut ja lopettanut naisen ja perheen saamis haaveen kanssa taistelemisen kokonaan käytännössä. Tänne enään kerron vain saamaani kohtelua, kokemuksia ja elämän tuomaa faktaa naisista ja heidän suhtautumisesta rumaan mieheen.

Ei, en todellakaan asu tällä palstalla. Edellinen sessio taisi olla pari vuotta sitten. Historiasi ei siis ole tuttu minulle eikä suuresti kiinnostakaan noin muuten. Tunnen vain suurta sääliä, että nuori ihminen on alkanut haudata itseään.

Olet vielä nuori, et muuten vaipuisi noin epäkypsään itsesääliin. Luultavasti olet kolmissakymmenissä. Katkerat ihmiset syyttävät aina ympäristöään - sinä naisia. Koska viimeksi hymyilyt vapautuneesti, iloisesti ja sydämellisesti yhdellekään naiselle?? Vastaa itsellesi, älä minulle.

Ei se naisia kirpaise, että hautaudut peiton alle itkemään. Omaa itseäsi satutat. Sisäpuolesi kaipaisi pesua juuriharjalla mäntysuovan kera. Kasvoiltasi olet todennäköisesti perusjantteri eli hahmossasi ei ole mitään vikaa. AJATUSMAAILMASI KUVASTUU SINUSTA JA SE SINUSTA RUMAN TEKEE, ei ne Luojan luomat piirteet! Mutta mieli rutussa jos haluat jatkaa elämääsi niin enpä voi muuta kuin toivotella onnea synkälle loppuelämällesi.

Nimimerkillä Hymy tekisi ihmeitä

• Edwardo_nykysika

Siinähän oli viisaita sanoja, vaikka jokseenkin naisnäkökulmasta värittyneenä. Asian toinen ulottuvuus vain on, että miehen olemus ja ulkonäkö vaikuttaa järisyttävän paljon naisten suhtautumiseen. Itsekin elin nuorempana kotelovaihetta huomattavan paljon epäviehättävämpänä ja voin kyllä samaistua palstaltakin tuttujen hylkijöiden oloon. Nyt korkeuksissa perhostellessa on vaikea uskoakaan sitä eroa. Ennen koin pääsääntöisesti pelkkää vähättelyä ja nenän nyrpistelyä uuden naisen kohdatessa (toisinaan miehenkin), ja ilmapiiristä pystyi aistimaan naisten muutaman metrin henkisen turva-alueen. Nyt tullaan itse tykö silmät loistaen ja henkisesti käyttöön alistuen. Ei tämä todellakaan ole reilua, kun ihminen on kuitenkin melkolailla sama. Ennen olin toki paljon kiltimpi mitä tätä nykyä.

• tätäsevaanon
        Edwardo_nykysika kirjoitti:

Siinähän oli viisaita sanoja, vaikka jokseenkin naisnäkökulmasta värittyneenä. Asian toinen ulottuvuus vain on, että miehen olemus ja ulkonäkö vaikuttaa järisyttävän paljon naisten suhtautumiseen. Itsekin elin nuorempana kotelovaihetta huomattavan paljon epäviehättävämpänä ja voin kyllä samaistua palstaltakin tuttujen hylkijöiden oloon. Nyt korkeuksissa perhostellessa on vaikea uskoakaan sitä eroa. Ennen koin pääsääntöisesti pelkkää vähättelyä ja nenän nyrpistelyä uuden naisen kohdatessa (toisinaan miehenkin), ja ilmapiiristä pystyi aistimaan naisten muutaman metrin henkisen turva-alueen. Nyt tullaan itse tykö silmät loistaen ja henkisesti käyttöön alistuen. Ei tämä todellakaan ole reilua, kun ihminen on kuitenkin melkolailla sama. Ennen olin toki paljon kiltimpi mitä tätä nykyä.

Ihminen on sosiaalinen eläin. :)

• DemiGirl
        12121212 kirjoitti:

Kaksi huomionarvoista asiaa:

1. tutkitusti naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia
        2. harva on ruma eli _vastenmielinen_, mutta kysymys onkin siitä onko mies fyysisesti haluttava?

Epähaluttava mies on:
        - pieni ja hintelä
        - heikkoleukainen
        - kapeaharteinen
        - korkeaääninen

Eli klassinen "jonkun silmissä komea" mies, mutta ei juuri sinun koska juuri sinä (ja kaikki muutkin naiset) nyt vain sattuvat pitämään siitä isommasta ja maskuliinisemmasta miehestä.

Onneksi osa naisista on demiseksuaaleja, eli seksuaalinen halu kasvaa sen myötä että toista oppii tuntemaan ja häneen rakastuu. Näin pienillä ja hintelillä kapealeukaisilla jne on mahdollista löytää hyvä elämänkumppani. Toki tämä edellyttää, että on mahdollista tutustua johonkin naiseen niin hyvin, että henkinen kantti riittää siihen.

Mitä vähän epäilen kun näitä juttuja luen. Ja sit toisaalta, moni mies täälläkin voi olla demi: http://demisexuality.org/articles/could-i-be-demisexual/

• jouhipaita

Sen verran naisena voin sanoa, että mikään muu ei ole yhtä vastenmielistä kuin känniset kusihousut ja itsesäälissä rypevät ns. miehet!
      Tuntuu olevan jonkinlainen suomalaiskansallinen harrastus ja nautinto tuo miesten napaansatuijottelu ja sontakasassa rypeminen.
      Näyttää tuottavan erinomaista nautintoa tuo ruikutus ja toinen toiseensa vertailu: mutta minäpäs olenkin niin ruma ja surkea ja mitätön, ei tuo sinun kurjuutesi ole lähellekään minun kurjuuteni luokkaa.
      Enjoy.

• PalstanRuminMies

Kaikilla on syy ja seuraus suhde. Jos koulussa koko koulu kiusaa sitä alussa innokastakin ja uutta mielellään kouluun oppimaan tullutta lasta joka vuosi aamusta iltaan kuukaudesta toiseen muuttaa se kiusaaminen lapsen henkistä tasapainoa niin että koulun loputtua hän on täysin erilainen ja henkisesti täysin pohjasakkana olonsa tunteva ihminen. Ja mikäs sen pahinta kun vielä sen koulun jälkeen joku vastaava kiusaaja tulee kääntämään lisää veistä haavaan "kuinka surkeudessa rypevä kusipää oikein olet"

Ihan sama tulos tulee kun minulla jolla ikää 35v ja koko ikänsä on saanut vaan naisten henkistä halveksuntaa minuun ihmisenä joka haluaisi parisuhteeseen sekä perhe elämään niinkuin kai jokainen enemmän ja vähemmän tänne syntyvä ihminen. Kun jatkuvasti todetaan että et ole ulkoisesti sovelias kenenkään kanssa suhteeseen niin kuvitteletko todella että tulen tänne hehkuttamaan parinkymmenen vuoden jälkeen jolloin olen edes naisesta haaveillut että "ai kun te olette niin ihania ja suvaitsevaisia meitä rumiakin kohtaan että olen niin onnellinen kun olla ja voi vaikka te kuinka minua syrjitte niin on tää elämä mahtavaa kun en ikinä saa lasta enkä perhettä ja voi että kun niin vituttaa nää ätmit jotka täällä valittaa mutta olette te naiset niin ihania"

Homman totuus tässä maailmassa on se. Jos sinulla on jotain yltäkylläisesti mitä muilla ei ole niin tarkoittaako se auttamattomasti sitä että sinä olet oikeutettu alistamaan alimpaan helvettiin ne joilla ei ole sitä mitä sinulla on? Jos näin on niin tuo täyttää narsistisen ajattelun piirteet. Narsismi on sana jota helposti kylvetään liikaa mutta tuossa esimerkissä se täsmää. On minullakin elämässä paljon asioita erittäin hyvin mitä muilla ei ole ja voisin niistä ylimielisesti ylpeillä mutta en todellakaan näe itseäni niin täydelliseksi että niitä erikseen toisin kysymättä esille ja etenkään alkaisisin muita joilta ne asiat puuttuu heitä vielä ryvettämään sen suhteen kuinka idiootteja he on koska eivät omaa näitä samoja täydellisiä asioita joita minulla on.

• En ymmärrä miksi monet naiset sanoo olevansa yksinäisiä. Naisilla ei ole syytä valittaa. Naisilla ei ole myöskään syytä valittaa jos mies pettää tai pahoinpitelee naista. Nainen voi valita kunnollisen miehen ihan koska tahansa.

• Turhaan Atm32 yrität selittää samaa asiaa jota itse yritin täällä selittää...
      Toisin muotoiltuna tosin, tyyliin "naisille se on helpompaa" mutta mitä voi odottaa foorumilta jonka nimi on Suomi24?

• ruma-ankanpoikanen

Ulkonäön takia nainen ei voi olla sinkku koskaan. Miehet joutuu olemaan koska naiset on niin saatanan nirsoja. Ulkonäön puolesta naiset kelpaa aina jollekkin miehelle. Miehen sinkkuus johtuu ainaostaan rumuudesta

• rumiilus

Kyllä näin on, rumuus se miehen syy on sinkkuuten.

• Poutapilvimaa

Miksi miehet eivät auta toisiaan?

Siinä mielessä olen vapaaehtoisesti sinkku, että en etsi parisuhdetta tai miestä. Seksissä nähtävästi riittää mulle kun on muutaman kuukauden panosuhde pari kertaa VUOSIKYMMENESSÄ, muuten vibra voittaa miehen.

Hyviä panojakin on vaikea löytää, saati että jotain jota jaksaisin ja joka jaksais mua tiiviimmin. Ystäviinkään en pidä hirveästi yhteyttä, vaikka tykkään ihmisten ilmoilla liikkuakin. Kavereita näen useammin, se on sellaista rentoa kivaa sosiaalisuutta, joka on mulle tosi tärkeää.

Varsinkaan en jaksaisi mitään miesten ongelmia. Mulla on ihan riittävästi omia, en halua valittavaa miestä joka kaipaa henkistä tukea (niin kuin tosi moni täällä). Ei ihme, että naiset ei kiinnostu, jos miehestä huokuu angsti ja surkeus. :( vaikka oliskin sille surkeudelle tosi ymmärrettävät syyt.

• LäpätiLää

Se on sitten ihan hyvä että olet sinkku. Jos et jaksaisi mitään miesten ongelmia etkä jaksa lainkaan tukea miestä henkisesti, niin sitten on ihan turha odottaa että mieskään jaksaisi kuunnella sinun ongelmiasi tai tukea sinua.

Minusta taas on ihan normaalia että parisuhteessa voi kertoa toiselle myös niitä vähemmän mukavia juttuja ilman että toinen heti tuomitsee ja täytyisi vain koko ajan esittää jotain vahvaa ja virheetöntä. En ole itse mikään ongelmapesäke, mutta en voisi kuvitellakaan olevani suhteessa sellaisen naisen kanssa, joka ei lainkaan tue tai edes yritä ymmärtää kumppaniaan. Kokemukseni mukaan naiset ovat useammin niitä jotka tilittävät miehelle omia ihmissuhdedraamojaan yms ja haluavat mieheltä tukea ja ymmärrystä. Ihminen joka ei hyväksy kumppaniaan omana itsenään, vahvuuksineen ja heikkouksineen, ei edes ansaitse kumppania.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      57
      5728
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      125
      4178
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      18
      2586
    4. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      9
      1951
    5. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1945
    6. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      106
      1883
    7. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      150
      1876
    8. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      92
      1531
    9. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      113