Ihan tälläinen tyhmä kysymys...miksi mies ei halua seurustella?
Tosi pelkistetty tarina joka menee näin...Deittailin jonkun aikaa jätkää, joka ihan omasta olotteestaankin soitteli ja pyys ulos jne. Enkä ole mitään liian itteäni tyrkyttävää tyyppiä. Jossain vaihees kuitenkin jätkäl oli ain kiire ja kelpasin vaan lämmittäjäksi.
Oon kaunis ja tiedän varmasti ettei sillä jätkällä ollu ketään muutakaan. Ihmettelen vaan miksi jotkut valittaa kun ei sitä oikeeta löydy ja sitten ku olis fiksu, kaunis, sexy muija kohalla niin sitoutuminen pelottaa...?
Miksi ei seurustelua?
14
3179
Vastaukset
- heMuli
Minkäpä ikäinen kaveri on kyseessä? Antaisi vähän lisävalaisua asiaan.
- Morgenstern
Oletko kuullut ko. tyypin valittavan, ettei hän löydä sitä oikeaa? Mikäli et, on aivan turha laittaa toisten sanoja hänen suuhunsa. Kenties kaveri ei haluakaan seurustella.
- Tane_k
Vastaus on yksinkertainen, jos vain mietit sitä hetken. Hänestä et ollut riittävän fiksu ja mukava. Piste.
Noin yksinkertaista se on. Ei kukaan halua seurustella, jos treffikumppani ei vaikuta riittävän mukavalta. Toisin sanoen: et ole hänen tyyppiään. - Jere
Ensimmäiseksi tulee mieleen että hän ei ole rakastunut tai edes vakavasti ihastunut sinuun, eikä sen vuoksi halua mitään vakavampaa.
Olet siis hänen mielestään ns. hyvä tyyppi ja ihan ok, mutta jokin puuttuu. Joko et ole vain hänen tyyppiään tai jokin luonteenpiirteesi ei miellytä. Pelkkä kauneus ei seurustelussa kovin pitkälle riitä.
Hän etsii naista joka saa hänet "syttymään" ja herättää hänen tunteensa. Olisiko parempi jos hän alkaisi seurustelemaan kanssasi ja jättäisi heti kun se oikeasti kiinnostava nainen löytyy?
(Tämä on pelkkää arvailua, voihan kyse olla jostain muustakin) - Aino
Miksi monissa tämäntyyppisissä viesteissä kehutaan, että on kaunis ja seXy? Sekö on jutun ja oman itsen pääpointti? Olisko vastaukset jotenkin erilaisia, jos laittaisi että A) olen ihan tavallinen, B) olen hel****tin ruma? Vai pitääkö se ulkonäkö edes ilmoittaa? Eikö se mene niin, että kauneus on katsojan silmässä; mitään absoluuttista kauneutta ei liene olemassakaan.
- Morgenstern
Koska perusolettamus on, että mies haluaa seurustelukumppanikseen hyvännäköisen naisen. Usein unohtuu kuitenkin, että mikäli mies voi vikitellä itselleen kauniin naisen, onnistuu varmasti myös kauniin ja mukavan vikittely. Ja kaikkihan mieluummin tuon jälkimmäisen ottavan.
Absoluuttista kauneutta ei ole, mutta on olemassa yleinen kauneusihanne. Koko ihmiskunta lienee yksimielinen siitä, että Michelle Pfeiffer on Tarja Halosta kauniimpi ja Brad Pitt Stephen Hawkingia komeampi.
- Saman kokenut
voi myös olla, että mies tarvii tilaa ja aikaa miettiä rauhassa asioita ja suhdettanne. se voi suhtautua hyvinkin vakavasti teihin ja on voinut myös pelästyä sellaisesta tunteesta.. hankala sanoa, kun en tunne tapausta tarkemmin... vaihtoehtoja on monia! kuinka vanha se on? onko sen edellisestä suhteesta kauaa ennenkuin sinut tapasi?
- tytteli
miten vpit olla varma ettei sillä ole ketään muuta? Jos sillä on ollu taukoa suhteessaan ja haluaa vähän vaihtelua kun taas palaa omansa luokse.
Tällastaki on nähty.Mun jätkä on just sellanen
että kun pidetään välillä taukoa niin se jo pyörittää pariaki muijaa.Muutenki kiireinen koulu työ ni ei se edes keriäis harrastaa moisia pelejä kun yhdessä ollaan.Soitappa sille nyt vkl ja kysy jos voit tulla käymään..Puhutte samalla asiat läpi.Jos kyse on sitoutumiskammo niin siitä voi kyllä puhua.- jooh
Tämä hlö 22. Sanoin et mun kirjotus on tosi pelkistetty. Ulkonäön pintapuolisel kuvailul piti vaan sulkea pois fiksut vastaukset et ei rumat miehiä saa.
Jos olis joku toinen tyyppi kierroksessa niin olis aika hyvin saanu piilotettua sen, nähään kuitenki niin usein ja tunnen sen frendejä. Mahotonta ei tieteskään ole.
Ei ole puhunu seurustelusta, ei mun eikä muunkaan kans...sehän olikin mun kysymys, miksi ei?
Mutta eipä juttu ole niin vakava...löytyyhän niitä muitakin, halusin vaan vähän ymmärtää mitä tälläsen päässä liikkuu.
- kumiankka
Eikös se voi olla niinkin et mies tulkitsi ettet sinä ole tarpeeksi kiinnostunut hänestä?
- plaap
Mulla on ihan sama juttu. Tapailin miestä ja itse vielä sanoi että haluaisi löytää jonkun johon luottaa ja ettei aina kävis huonosti, ja ymmärsin että hän kenties vaikka etsisi "sitä oikeaa".
Voisin sanoa samaa että olen itsekin kaunis ja sexy (hänen mukaansakin) ja fiksu, en mikään bimbo todellakaan, mutta häntäkään ei suhde tunnu kiinnostavan. En oikeen ymmärrä minkä takia ei voisi edes yrittää. Olen miettinyt että ehkä kun meillä on välimatkaakin hän ei halua ryhtyä siihen koska pelkää että siinä kävisi taas huonosti...mutta toisaalta taaas..en tiedä.
Välillä tuntuu että se onkin kauheen pinnallinen eikä haluaisi varmaan suhdetta KENENKÄÄN kanssa koska meillä oikeasti "synkkaa" kaikilla alueilla mutta ei niin ei..ajattelin että antais tässä sille aikaa miettiä enkä ny ole kokoajan ottamassa siihen yhteyttä. Kai se aika näyttää...??? - ranttu
Kaikki ei vaan kaikille sovi. Saattaa olla kyse siitä. Seurusteluhommien alottamisessa oleellista on, että kemiat synkkaa. Ehkäpä tämmä jätkä on kokenut, että ei synkkaa.
Minulle (olen mies) on ollut monesti tyrkyllä kauniita, fiksuja ja sexyjä naisia, mutta something is missing(anteeksi englannin kielinen ilmaisu.) Ei vaan kolaha niin ei.
Toki olen seurustellut pitkiäkin aikoja välillä, ja hyvät on tyttöystävät olleet kun on jaksanut vain odottaa "kolahdusta".
Koita löytää joku jonka kanssa kemiat pelaa, varmasti ihmismassoista sinullekin sopiva löytyy. Tuosta kirjoituksesta huomaa muutamia pieniä asioita äkkivilauksellakin.
Jotkut valittavat"oikean"löytämisessä useita asioita.Jotkut eivät uskalla esimerkiksi luottaa toiseen, joka vaikuttaa olevan lojaalimpi ties missä merkityksessä ystävilleen tai kavereilleen.Ensimmäistä voi käsittää, mutta toista kohtaa ei.Jotkut tietysti oikeastikin pelkäävät sitoutumista riippuen tapauksesta.Jos takana on kivulias ero esimerkiksi niin ehkä se sitoutuminen on vaikeaa hyvästä syystä.Joillakuilla aivan kokemuksen puutteestakin.Totuus kai on pääosin jossain tässä välimailla.Luottamuspula, arvomaailmat, elämänkatsomus..etc.loputtomiin.
Ehkä omalla kohdallasi vaikutti se esimerkiksi, että eivät kaikki välttämättä halua edes ketään kumppaniksi.Varsinkaan, jos on nuorempi ja muita asioita elämässä.Pätee tietysti kaikenikäisiin.Joillakuilla se saattaa jopa olla halu vahingoittamatta ketään sohlaamisillaan vaikeassa elämäntilanteessaan ja siinä aikuismaisuus ainakin on paikallaan, jos osaa arvostaa toista siten.Vielä lyhyesti sekin, että miten määrittelet olevasi se mitä kuvailet ja annat ymmärtää sen omasta puolestasi.Vain ulkoisia seikkoja.Mieltä lämmittäviä kyllä.Eiköhän jokainen yritä"kurkkia"myös sinne pintaa syvemmälle.Olisiko siinäkin jotain?Kysymällä asiat yleensä selviävät parhaiten.- etkä välttämättä edes niin ...
Tai sun persoonas vain ei ole kiinnostava. Syitä on monia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767