Tapailetko montaa henkilöä yhtä aikaa ja missä vaiheessa tapailet vain yhtä henkilöä? Pitääkö se sopia erikseen vai tuleeko se luonnollisesti?
Itse jos tapaan jonkun mielenkiintoisen naisen ja hän osoittaa myös mielenkiintoa minua kohtaan, niin en tässä vaiheessa enää tapaile muita. Sitten kun mukana on jotain intiimimpää (suutelua, seksiä jne.) niin ollaankin jo melkein suhteessa ja pitäisin sitä pettämisenä, jos toinen siinä vaiheessa on vielä muiden kanssa. Yhden illan suhteita en harrasta ollenkaan ja en hypi sängystä sänkyyn.
Olen kuitenkin kuullut monia kertomuksia missä naiset pyörittävät montaa miestä ja heidän mielestään se on ihan normaalia. Itselläni ei ole (toivottavasti) kokemusta tuollaisista naisista ja kaikki tapailemani naiset ovat käyttäytyneet samalla tavalla kuin minäkin, mutta lehdissä ja netissä hyvin useinkin lukee juttuja joissa naisten mielestä on ihan ok tapailla montaa miestä yhtä aikaa, harrastaa seksiä heidän kanssa jne. ja sitten kuukausien päästä valita paras vaihtoehto niistä samaan aikaa tapailemista miehistä. Enkä siis puhu panosuhteista tai yhden illan suhteista vaan ihan kunnollisesta tapailusta.
Tapailetko montaa miestä / naista?
6
158
Vastaukset
Sellaista se on, tapailu harmaalla vyöhykkeellä. Tapasin joskus netin kautta mimmin, joka ensitreffien jälkeen halusi vielä tapailla muitakin. Vihjaisin vähän siihen suuntaan, että sehän on vain tasapuolista, niin seuraavien treffien jälkeen se ei enää halunnutkaan, että tapailemme muita. :-)
Itselleen kun on niin paljon helpompi sallia sellaista, mitä ei salli muille. Ja käy naistenkin luonteen päälle, jos eivät tunne olevansa ainoita. Jotkut häipyvät, useimpien kilpailuvietti herää.Yhtä vaan kerralla. Yleensä sitten loppunu tapailu siihen, että joku toinen tuntui paremmalta kuin minä. Jotkut yrittäny kuukauden parin päästä tulla takas, kun ei ollu ilmeisesti toiminu sen toisen kanssa. Siinä vaiheessa mulla on sitten ollu joku uus juttu menossa, jossa toistui suunnilleen samat asiat kuin edellisissäkin.
- 19plus2
Tuntuisi, että naiset harrastavat enemmän tätä useamman miehen tapailua kuin miehet. Aika tyypillistä.
- näin.menee
Jos olet YTM niin tapailet montaa ihmistä kerralla. Jos olet KTM niin tapailet vain yhtä kerralla. Jos olet ATM niin et tapaile ketään.
Noin itsekin ajattelen, ja myös omat arvoni sanovat, että yksi ihminen kerrallaan.
Aina silloin tällöin saa kuitenkin yllättyä, kuinka erilaisia me ihmiset olemme, mikä on tapailua (en silloinkaan halua toisia), ja mikä kenellekin suhde.
Joskus lähes asuin kumppanini luona melkein vuoden (hänen toiveestaan), mutta kuitenkin hänen mielestään edelleen tapailimme, emme olleet suhteessa. Siihenhän se hiljalleen kuihtui. Taisin olla vain piika.- nakkis
Voisi ihan reilusti sopia ettei ensimmäisen 4 treffien aikana sitouduta mitenkään, vaan on ihan sallittua tapailla muita, jos ei pussaile tai harrasta seksiä kenenkään kanssa. Tällöin ei olisi kellään turhia luuloja ja odotuksia.
Minusta on ihan sama jos mies tapailee alkuun muita, jotta löytää itselleen varmasti sen parhaan vaihtoehdon oli se sitten minä tai joku muu.
Suurin osa miehistä onkn tapaillut samalla muitakin. He vain eivät ole sitä sanoneet minulle, vaan minä olen sen käytöksestä tulkinnut ja kysyttäessä ovat myöntäneet.
Parempi kun olisivat sanoneet ettei treffit käy esim. tiistaina, koska on sovittu jo toiset treffit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035