Moikka taas...

pitkästä aikaa.
Tällä välin, kun en ole kirjoittanut tänne olen mm.lukenut nettilukiossa evoluutiostsa. Minusta ei tule koskaan-eikä teistä voi tulla-ylioppilasta jos alan heille moosesta saarnaamaan.

Olen järkyttynyt...tänään luin kuinka vastavoimanimmari(tänäään nim.ei vastavoimaa)kertoi useassa viestissään syöneensä myrkkysieniä.

On niin sekaisin-ja uskovaiset ei puutu vaikka toisella on elämä pelissä.

Viimeksi luin hänen tekstin: olen niin yksin...

Kommentoisin sitä mutta en löydä sitä enään.

Ettekä te uskovaiset välitä?

6

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vv-ei-vastusta-jumalaa

      tässä minä olen Alkuperäinen ja "oikea" Vastavoima.
      _____________
      Jumalani, Jumalani, katso herra olen yksin eikä ole lohduttajaa.
      ei ole sanoja, en tee tahi pyri mitään tekemään. jos tahdot, herra tässä olen.
      Isä auta ja anna armosi.
      ____________
      tämän tekstin kirjoitin viimeeksi, sen jälkeen olin hetken Jumalani edessä,
      --
      joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen
      suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin.
      Joten taas, valitettavasti pyysin sitä mitä tahdon, eli viimeistä voittoa, mutta tuli toinen vastaus.
      Tässä tulee pitää kieli keskellä suuta sillä Jumala näkee minut jatkuvasti enkä voi mitään kirjoittaa enkä puhua.
      no pyysin Jumalan armoa että saisin parhaan mahdollisen lahjan eli viimeisen voiton.

      joku onneton saattaa olla sitä mieltä että kuolema on voitto, itse en tähän sano mitään sillä, juurihan Jumala osoitti suuren voimansa että voi koiraansa kuritta eli minua.
      joten en uskalla ÄÄNEEN mitään sanoa.
      ei Herra:
      *joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen
      suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin.*

      Pyhä Jumala tietysti tietää että olen hukkumassa ja en ENÄÄ rohkene huutaa vaikka olen jo hukkumassa.
      KIELI keskellä suuta, en tiedä mitä tapahtui, mutta koiran raato eli minä ulisin kuinkoiran raato, ja JUmala = "joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin."
      seurasi tilanne vieressä.
      aamullla ajattelin jobia ja kuinka perkele tuli kuiskimaan korvaa ja jobi kauhistui ja tutisi ja vapisi, hengessä, ja laittoi kätensä suulleen.

      Nyt eilen tai oliko se toissa päivänä, saattoi heittää kiven tonne jäähallin suuntaa, ja itse olentan en voi tietää Jumala sen tietää onko siellä pahoja henkiä.
      jos "haastoin" ne niin mahdollisesti joku niistä kävi Jumalan armosta luonani kun pyysin lopullista voittoa, mikä saattaa olla jonkun mielestä, parasta lahjaa.

      no siihen USKALLA ottaa kantaa sillä eikö KAIKKI henget ole JUmalalle alamaiset.
      no
      kun sitten olin rukouksessa tuli jotain en tiedä, mutta ulisin kuin koira ja en ole sen jälkeen uskaltanut Jumalalle : joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin.

      suutani avata.
      jos olet ymmätäväinen toki tieät etten voi mitään puhua sillä toki jumala näkee kaikki puheeni.
      Mutta JOS pahaa ajettelen ei se ENÄÄ suustani ulos tule.
      En uskalla edes armoa enää anoa sillä onhan toi jäähalli ja pahat henget vielä siellä.

      joten olen vaiti: sillä jumala näkee kaiken (: jumala joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin.

      Näin joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin. näytti että myös hänellä on valtaa sanoa mitä mieltä on jos hukkuba ojentaa kätensä ja pyrkki pelastaman siulunsa tahi jotain.

      joten en uskalla enää suutani avata sillä en voi paeta jumalaa, ei toki että jumala niinn kurittaisi ihmistä kuinn koiraa vielä hengen kautta kuten sai saul kokea.
      mutta luulen en voi tietää että: joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin.

      näin näytti voimansa-
      faaroa oli tietysti iso jätkä ja jumalan osakkeet nousi heti kun faaroata kuritettiin.
      no sama se-
      olen hiljaa sillä: joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin.
      jumala näkee minut jatkuvasti ja sen perusteella Pyhä jumala saa loppumattoman kiitoksen. EN VOI KIELTÄÄ JUMALALTA KIITOSTA. hänen hyvistä töistä.

      jos uskaltaisin pyytäisin sitä viimeistä voittoa, joka mukamas on kuolema, mutta enhän toki sillä
      Jumala on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin.

      joten sama se-
      -------------------

      asiasta toiseen tunnen ainakin yhden koiran kouluttajan, vaikka itse inhoan koiria, nin tämä kouuttaja osaa kouluttaa koiria.
      hän käyttää palkintoja ja kehuja ja keksejä ja Koira aina tulee tykö häntä ilosta heiluen.
      Sama mies tietää että on myös pahoja kouluttajia, he kouluttavat salassa ja koirista havaittaan että ne, he, ovat tottelevaisia, ei kapinoi kouluttajaa vastaan.
      he tulet esille, korvat luimussa ja häntä koipien välissä, sekä' kierää ikäänkuin kehää, ja sitten tulevat kouluttajan tykö.
      en tiedä miten tätä lajia koiraa on koulutettu, mutta tuskin keksillä.....

      no se oli taas, ei asiallinen kommennti tähän omaa elämääni.
      _________________

      nyt rukoilin jumalaa ja totisesti, kaikki mitä jumala käskee teen heti enkä' viivyttele, onhan tossa lähellä pahoja hengiä ja Jumalalla totisesti on kaiki henget käsissään-

      joten en voi olla kiittämättä :
      jumalaa joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin.

      no hyvää päivän jatkoa... jos kuritusta ei enää saatan uskaltaa rukoilla.

    • ei-vastusta-jumalaaENÄÄ

      Ettekä te uskovaiset välitä?
      ei he eivät välitä.
      ei yhden yksikään.
      no en taaskaan uskalla puhua sillä ovathan he saman Isän lapsia :)
      joten en rohkene ENÄÄ mitään sanoa, sillä ei ole pakotietä.

      Jos muistat elokuvan Pakotie, niin he pääsitvät pakoon.

      itse en pääse sillä toki:
      sillä jumalaa joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin.
      näkee kaiken.

      ja tiedän sen sielussani että jumala voi käytttää myös isompaa piiskaa jos lapset ovat kurittomia.

      mutta Minä en enää ole kuriton ja tulen HETI, kuin uskollinen koira jumalan tykö vaikka ei ole keksiä tarjolla.
      no sama se.
      päivällä oli pakko syödä yksi piltti, kyllä PILTTI, vauvan ruokaa, mutta nyt heti kadun sitä sillä kehoni vahvistui likaa.
      mutta en kestä sitä tuskaa mitä nälkä tuo, mutta se nälän tuska tuskin o¨n niin kova kuin jonkun koiran kouluttajan "metodit".
      siit'ä en rohkene mitän muuta sanoa kuin:
      jumalaa joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin.
      eli kiitän Jumalaa kaikesta hyvästä mitä olen tänääkin saanut.
      sillä jumala näkee minut jatkuvasti:

      jumalaa joka on Pyhä ja vanhurskas, oikeamileinen ja hyvä sekä laupias ja armahtavainen suuri on Jumalan hhmmm joku ja jokin.

      no sama se. nuyt hiljenen ettei sanojani tulkita muuten kuin mitä niistä voidaan havaita,, eikun lukea...

    • Höh...eikö nälkä ole viesti nimenomaan jumalan luomalta elimistöltä ja sitä viestiä tulee meidän kuunnella?

      • vv-TOTTELEVAINENkoira

        kyllä, mutta.
        Pyhä ja hyvä jumala ei pakota ihmistä syömään.
        ainoa paikka jota ja minkä löysin Jumalan pyhistä ajatuksista.

        toki syödä saa ja sitten elää ja voi hyvin, ja jpos ei syö saattaa kuolla.
        no kuten sanoin en voi mitään puhua sillä jumala näkee minut aina.-

        ei niin että tulisi jumalaa pelätä kuin koira joka on tottelevainen ja uskollinen, mutta kun jumala sanoi ettei ihminen voi piiloutua jumalalta.

        tosin en sitä tahdo mutta jos tahtoisin niin ei kukaan voi päästä pakoon eikun siis piiloo jumalan pyhistä käsistä.
        Jumala kyllä löytää ja sitten muistuttaa ihmisen, koiran paikan ja sitten taas koira on kiltti, toisn ei heiluta häntää mutta eihän sitä nälissäään edes koira jaksa häntää heiluttaa.

        joten täytyy vain toivoa että ei mitään onnettomuutta minulle satu, esim kuolen sydikseen jos itseäni pidn hyvänä.

        hhhmm
        tästä tulkin mieleen ettei ihminen voi kuristaa itseää sillä AUTONOMINEN hermosto estää sen.
        saamaa on tieetyjen tahojen kanssa, tulee olla arka ja nöyrä.

        koirat, jos onn hyvin koulutettu ovat tietysti nöyriä joten he saavat armon tahi jotain. mutta ei keksiä-

        no sama se.

        luulen että' jos ihminen pääseen sen viimeisen kivun yli, esim jos on kova nälkö niin se hellittää kun kehi tietää että viesti on menny perille.
        tosin keho ei voi sitä tietää että se on vapaatahtoista.
        sekin vielä että vatsa saisi päättää kuka saa elää ja kuka ei.
        no kiitos että mustit minua.


      • vv-TOTTELEVAINENkoira kirjoitti:

        kyllä, mutta.
        Pyhä ja hyvä jumala ei pakota ihmistä syömään.
        ainoa paikka jota ja minkä löysin Jumalan pyhistä ajatuksista.

        toki syödä saa ja sitten elää ja voi hyvin, ja jpos ei syö saattaa kuolla.
        no kuten sanoin en voi mitään puhua sillä jumala näkee minut aina.-

        ei niin että tulisi jumalaa pelätä kuin koira joka on tottelevainen ja uskollinen, mutta kun jumala sanoi ettei ihminen voi piiloutua jumalalta.

        tosin en sitä tahdo mutta jos tahtoisin niin ei kukaan voi päästä pakoon eikun siis piiloo jumalan pyhistä käsistä.
        Jumala kyllä löytää ja sitten muistuttaa ihmisen, koiran paikan ja sitten taas koira on kiltti, toisn ei heiluta häntää mutta eihän sitä nälissäään edes koira jaksa häntää heiluttaa.

        joten täytyy vain toivoa että ei mitään onnettomuutta minulle satu, esim kuolen sydikseen jos itseäni pidn hyvänä.

        hhhmm
        tästä tulkin mieleen ettei ihminen voi kuristaa itseää sillä AUTONOMINEN hermosto estää sen.
        saamaa on tieetyjen tahojen kanssa, tulee olla arka ja nöyrä.

        koirat, jos onn hyvin koulutettu ovat tietysti nöyriä joten he saavat armon tahi jotain. mutta ei keksiä-

        no sama se.

        luulen että' jos ihminen pääseen sen viimeisen kivun yli, esim jos on kova nälkö niin se hellittää kun kehi tietää että viesti on menny perille.
        tosin keho ei voi sitä tietää että se on vapaatahtoista.
        sekin vielä että vatsa saisi päättää kuka saa elää ja kuka ei.
        no kiitos että mustit minua.

        Ei mitään kiittämistä.
        Haluatko sinä kuolla?


      • PiestyKoiraTottelevainen

        *Haluatko sinä kuolla? *
        ____________________
        minäkö ?
        pois se, vaikka kuolema saattaa olla paras lahja mitä jumalalla on niin pois se.

        juurihan rukoilin jumalalta armoa:
        ketjussa: Esirukous, lapsi on kohdun suulla ..
        ----------------------------------------------------
        ja sen rukouksen jälkeen kun siis pyysin jumalaa että lyhentäisi päiviäni, niin luulin että jumala salli saatanan repiä sieluni hajalle"

        joten kuten sanoi, pois se.
        minä jättäisin tahi haluaisin kuolla jos on mahdollisuus olla jumalan tykö´nä ja jumala joka totisesti on rakas ja ihana ja suuri armossa ja laupeudessa ja kaikessa, niin jos olisi mahdollisuus kuolla pois tästä kaikesta kärsi... ei´kun onnesta mitä jumala nyt ja tulevaisuudessa tarjoaa-

        Toki nyt saamme maistiaisia taivaasta, joten tätä samaa kärs.. eikun loputon ja rajatonta iloa ja riemua on siellä sitten ikuisuus tarjolla.
        Ja jumala on hyvin tehnyt ettei kukaa voi enää tappaa.. eikun kukaan ei enää kuole siellä taivassa joten he ovat ikuisesti jumalan kyns... eikun armoan ja rakkauden alla.

        posi se että pyytäisin kuolemaa vaik´ka se olisi tarjolla.

        joten jumala tekis hyvin selväksi,. muutama tunti sitten, mahdollisesti joku paha kuin synkkämusta haamu tahi mikä lie paha pilvi tuli päälleni ja ymmärsin että jumala tahtoo että elän ja pääsen kerram kiro... eikun siunattuun taivaasee.

        pois se.

        se että kuvittelin että saatana sais repiä sieluni, on jo tuoressa muistissa joten ei.

        pois se.
        en nyt etsi kuolemaa joka saattaa armahtaa säälimättömän tuskan ja vaivan alla, ei kestän kuin mies.

        pois se.
        no sama se-

        ymmärän tahi toivon ettei jumala samasta synnistä toista kertaa kost--- eikun ojenna lastaan.
        joten en voi edes kuvittelevani kuolevani pois tästä tuskasta kun on tarjola Jumalan rakkaus ja armo ja jnj jne jne jne. kaikkinainen hyvyys-

        pois se.
        __________

        no en jatka ettei kukaan saa kipinöitä ja uusia idieota-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe