22 v mies ei koskaan seurustellut?

eekekkekekeke

Onko tässä mielestänne jotain epäilyttävää? Ja mikämahtaa olla syynä?

11

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syyt

3 vaihtoehtoa:
      1. Hänelle ei kelpaa kuka tahansa.
      2. Hänelle ei kelpaa kukaan.
      3. Hän ei kelpaa kenellekään.

• qsettytrewq

22-vuotias??? Sehän on vielä aivan kakara...
      Mä oon 38-v heteromies, enkä ole koskaan seurustellut. En ole pitänyt naista koskaan edes kädestä kiinni.

Me eletään hei Suomessa. =)

• ucconooccdd

siinähä hengittää vielä suku niskaan , äitee ja issää..

normaali mies ei sitä häpeää kestä, pallonaamat pennut ja jotkut ketkä myötäjäisliittoo menee rahasyistä.. nämä huvittavia ku jompikumpi rupsahtaa kunnolla vanhemmiten.. hurja kulissi vaikutelma..

• Analyytikko

Jos ei ole tullut vastaan ihmistä jonka kanssa haluaisi seurustelusuhteen, niin mikäs siinä?

• Ei tuo nykyaikana yhtään ihmeellistä ole, älkää siitä turhaan ottako paineita.

• ikisinkkuakka

Muistan kun ite olin ikisinkku 22v eli joskus kasarin lopussa, ni siitä sai JATKUVASTI kuulla. Kaikki tutut ja tuntemattomatkin oli puuttumassa siihen. Aloin jopa välttelemään ihmisiä sen takia, sukujuhlia jne.
        Se oli silloin vielä niin outoa, ettei sen ikäinen ollut edes yrittänyt seurustella.
        Sukujuhlissakin kaikenmaailman täti-ihmiset tuli sanomaan, että "minulla oli jo mies ja lapsia sun iässä". Sit kaikkien päät oikein kääntyi tuijottamaan mua! Että se oli ahdistavaa. Tunsin olevani joku vajakki muiden silmissä.
        Mutta kyllä ne pikkuhiljaa tajus, että ei kannata enää edes kysellä mitään kun alkoi mennä ikä yli kolmenkymmenen ja edelleenki hankin vain kissoja =P

Nykyaikana on onneks jo ihan normaalia olla yksin pitkään tai vaikka lopullisesti, joten ei siitä tosiaan kannata liikoja paineita ottaa, onhan niin paljon muitakin kaltaisianne, miehiä ja naisia.

• 22v versus 25v tässä outous-jutussa...

Nope...

Älä itke, ota keksi. Menehän ny siitä...

• krapu83

Mä koitin kerran seurustelua; ja pyysin tyttöä ulos...............................kaapista. Antoi poskipuustin eikä enää pitänyt yhteyttä. Mitä tein väärin?

• TaalasmaanUlla

Kyllä sellaisen miehen täytyy olla sellainen runkkari, joita kuulemma on olemassa. Ne kun runkkarit ei ymmärrä, että miehen kikkeli kuuluu naisen pimppaan, eikä sitä itse ole tarkoitus vemputtaa.

Yhden sellaisen runkkarin kerran paljastin meidän taloyhtiöstä, kun kävin ikkunasta katsomasta, mitä se hyypiö siellä asunnossa aina yksin iltaisin tekee, kun sillä ei koskaan ketään ollut tyttöystävääkään. Runkkaamassahan se pervo oli. Taloyhtiön kokouksessa sitten yhdessä päätettiin, ettei sellaiset pervot meidän taloyhtiössä asu.

Kerran kuitenkin eräs nuori nainen oli tämän pervon oven takana kelloa soittamassa. Kysyin siltä naiselta sitten, että mitä se kyseisestä pervosta haluaa, että tyyppihän on runkkari, että älä sinä kaunis nuori tyttö tuhlaa sellaisiin elämääsi. Tyttö sanoi olleensa rakastunut tähän mieheen, mutta jos hän kerta on pervo, niin unohtaa hänet, eikä ota enää yhteyttä. Onneksi sain pelastettua tyttörukan elämän, ja runkkaristakin päästiin pienellä vainoamisella eroon, kun lopulta hirtti itsensä.

• sdfsd

Häpäisit Ullan.....;( .....paskiainen

• perovohand

haha.. taalasmaanulli kuirjoitti hyvä jutu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe