N28 ja Eräkettu kadonneet palstalta

KettuJaKolo

Hmm.... hmm....

38

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NiinOn-

      Kuten moni muukin.

    • Kettu ja "kolo"... vai... Kettu, kolo ja N28?

      Anyway, kumpi tahansa kyseessä niin tarvitsevat lampun... Sinne koloon siis...

    • idioottikoolet

      Trollihahmoja menee ja tulee. Ihme ettet kaipaa neitsytmariaa. :D

      Kumpikohan noista trolleista olikaan sinun nimimerkkiksi?

    • En ole kadonnut. Löysin juuri itseni kahvikupin ääreltä.

      • ryppis

        Ei päivystä palstalla 24/7 = kadonnut.


      • Raakatotuus

        Kuinka pitkäksi aikaa olit hukannut itsesi?


      • kaisaankysyä

        Oliko Eräketun *yrpä herättyä tinsassasi? :D


      • kaisaankysyä kirjoitti:

        Oliko Eräketun *yrpä herättyä tinsassasi? :D

        No kyllä mulla haluttais mutta en ole saanu. :D


      • Ikis__M
        Eräkettu kirjoitti:

        No kyllä mulla haluttais mutta en ole saanu. :D

        Hyppäät junaan ja illalla olet jo tinsalassa :D Tai vielä parempi jos lupaat maksaa N28:lle lipetit niin saa tenavansa kanssa tulla katsastamaan tilukset sinne lapin perukoille.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Hyppäät junaan ja illalla olet jo tinsalassa :D Tai vielä parempi jos lupaat maksaa N28:lle lipetit niin saa tenavansa kanssa tulla katsastamaan tilukset sinne lapin perukoille.

        No parempi hälle maksaa kuin jollekki afrikkalaiselle huijari naaraalle. :D


      • Ikis__M
        Eräkettu kirjoitti:

        No parempi hälle maksaa kuin jollekki afrikkalaiselle huijari naaraalle. :D

        No niinpä ja olisihan tuo varmaan mukava N28:kin päästä reissuun, sinä saisit hyvän mielen tarjoamalla mukavan viikonlopun ja N28 saisi sen mukavan viikonlopun ja seksiä.


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Kuinka pitkäksi aikaa olit hukannut itsesi?

        Pari päivää olin eksyneenä asuntooni. En löytänyt ulko-ovea, enkä puhelinta, jotta olisin voinut kutsua apua. Pidin itseni hengissä juomalla vessanpöntöstä...


      • Ikis__M kirjoitti:

        No niinpä ja olisihan tuo varmaan mukava N28:kin päästä reissuun, sinä saisit hyvän mielen tarjoamalla mukavan viikonlopun ja N28 saisi sen mukavan viikonlopun ja seksiä.

        Olen haaveillutkin aina seksilomasta Lappiin. ;D


      • Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Olen haaveillutkin aina seksilomasta Lappiin. ;D

        Eihän se nyt kovin kaukana olisi kun houkuttelet vaan ketun laittamaan matkarahat herrasmiehenä :) Raportoit sitten palstalla oliko hirveimmät vai ihanimmat treffit ikinä :D


      • Ikis__M kirjoitti:

        Eihän se nyt kovin kaukana olisi kun houkuttelet vaan ketun laittamaan matkarahat herrasmiehenä :) Raportoit sitten palstalla oliko hirveimmät vai ihanimmat treffit ikinä :D

        Niin ja vastapuoli tekisi samoin ja julkistaisi mun kuvan ja nimen. :D ai että olisi herkkua. :P


      • Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Niin ja vastapuoli tekisi samoin ja julkistaisi mun kuvan ja nimen. :D ai että olisi herkkua. :P

        Jälkeenpäin jonkinlainen "koston kierre" olisi tosiaan meidän sivustaseuraajien kannalta paras mahdollinen tilanne, tulisi vipinää palstalle :D


      • Ikis__M kirjoitti:

        Jälkeenpäin jonkinlainen "koston kierre" olisi tosiaan meidän sivustaseuraajien kannalta paras mahdollinen tilanne, tulisi vipinää palstalle :D

        Niin joku mun alastonkuva olisi kiva lisä. :P

        Kostonkierteestä tuli ekana mieleen joku pekoniin kääritty makkara.


      • Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Niin joku mun alastonkuva olisi kiva lisä. :P

        Kostonkierteestä tuli ekana mieleen joku pekoniin kääritty makkara.

        Joo, alastonkuvaketjusta tulisi varmaan suosittu, sinusta tulisi vuoden palstajulkkis heittämällä :D


      • Ikis__M kirjoitti:

        Joo, alastonkuvaketjusta tulisi varmaan suosittu, sinusta tulisi vuoden palstajulkkis heittämällä :D

        Ai että. Sitä "kunniamainintaa" olenkin kaivannut.

        Sen voisi vielä linkittää mun Linked profiiliin niin voi että alkaisi businekset luistaa.


    • MIe en aattele hänestä noin halventavaan sävyyn... :D

      • Hurmuri! ;D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Hurmuri! ;D

        Jeps..

        Oli gentlemanni lausahdus...


      • Eräkettu kirjoitti:

        Jeps..

        Oli gentlemanni lausahdus...

        Todellakin! Pisteet kotiin. :*


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Todellakin! Pisteet kotiin. :*

        Minkälaiset alusvaatteet sulla on päällä?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Minkälaiset alusvaatteet sulla on päällä?

        :D

        Ei ole ku pyyhe, kun kävin just suihkussa. :P :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        :D

        Ei ole ku pyyhe, kun kävin just suihkussa. :P :D

        No toivoisimpa olevani siellä. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        No toivoisimpa olevani siellä. :D

        Vai niin ;D

        Kyllä mä aika usein pompin täällä alasti yksikseni, kun ei lapsen kanssa viitsi. :D

        Sit kun lapsi ei ole niin rentoutuu vaikka hyppimällä koko päivän ilman paitaa jos sille päälle sattuu.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Vai niin ;D

        Kyllä mä aika usein pompin täällä alasti yksikseni, kun ei lapsen kanssa viitsi. :D

        Sit kun lapsi ei ole niin rentoutuu vaikka hyppimällä koko päivän ilman paitaa jos sille päälle sattuu.

        Miks mie en ikinä satu tollasen tapahtuman kohalle...


      • Eräkettu kirjoitti:

        Miks mie en ikinä satu tollasen tapahtuman kohalle...

        Töissä vai? :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Töissä vai? :D

        No duunissa naaraita ei paljoa nää... Mies valtanen ala..


        Tukussa on tyttöjä...


      • Eräkettu kirjoitti:

        No duunissa naaraita ei paljoa nää... Mies valtanen ala..


        Tukussa on tyttöjä...

        Mä kans naisvaltaisella alalla. Ei pahemmin miehiä.

        Olin joskus vähän aikaa tukkutyttö :D

        Mä en oikein tykänny b to b jutuista. Mielummin b to c.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mä kans naisvaltaisella alalla. Ei pahemmin miehiä.

        Olin joskus vähän aikaa tukkutyttö :D

        Mä en oikein tykänny b to b jutuista. Mielummin b to c.

        Mieki olin tukussa töissä jonkun aikaa...

        Sähkötukku myynnissä.. Tein paljon kontakteja.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mieki olin tukussa töissä jonkun aikaa...

        Sähkötukku myynnissä.. Tein paljon kontakteja.

        Mun duuneissa sellaisia ei kamalasti tule. :D tietty työkavereista saattaa tulla kavereita, mutta ei asiakkaiden kanssa suhteita luoda.


    • pankaa.nussikaa

      Nussikaa nyt saatana kun olette puutteessa.

      • Vähän on pitkä matka viikonlopun mittaiselle seksimatkalle.


      • toimintaa1234

        seli seli


      • toimintaa1234 kirjoitti:

        seli seli

        Seliseli. Junalla on kallista mennä ja autoa ei ole. :D


      • Vinkkinä
        Nainen_28v kirjoitti:

        Seliseli. Junalla on kallista mennä ja autoa ei ole. :D

        Kyllä se eräkettu herrasmiehenä maksaa sinun junamatkat :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe