Hmm.... hmm....
N28 ja Eräkettu kadonneet palstalta
38
507
Vastaukset
- NiinOn-
Kuten moni muukin.
Kettu ja "kolo"... vai... Kettu, kolo ja N28?
Anyway, kumpi tahansa kyseessä niin tarvitsevat lampun... Sinne koloon siis...- idioottikoolet
Trollihahmoja menee ja tulee. Ihme ettet kaipaa neitsytmariaa. :D
Kumpikohan noista trolleista olikaan sinun nimimerkkiksi? En ole kadonnut. Löysin juuri itseni kahvikupin ääreltä.
- ryppis
Ei päivystä palstalla 24/7 = kadonnut.
- Raakatotuus
Kuinka pitkäksi aikaa olit hukannut itsesi?
- kaisaankysyä
Oliko Eräketun *yrpä herättyä tinsassasi? :D
kaisaankysyä kirjoitti:
Oliko Eräketun *yrpä herättyä tinsassasi? :D
No kyllä mulla haluttais mutta en ole saanu. :D
- Ikis__M
Eräkettu kirjoitti:
No kyllä mulla haluttais mutta en ole saanu. :D
Hyppäät junaan ja illalla olet jo tinsalassa :D Tai vielä parempi jos lupaat maksaa N28:lle lipetit niin saa tenavansa kanssa tulla katsastamaan tilukset sinne lapin perukoille.
Ikis__M kirjoitti:
Hyppäät junaan ja illalla olet jo tinsalassa :D Tai vielä parempi jos lupaat maksaa N28:lle lipetit niin saa tenavansa kanssa tulla katsastamaan tilukset sinne lapin perukoille.
No parempi hälle maksaa kuin jollekki afrikkalaiselle huijari naaraalle. :D
- Ikis__M
Eräkettu kirjoitti:
No parempi hälle maksaa kuin jollekki afrikkalaiselle huijari naaraalle. :D
No niinpä ja olisihan tuo varmaan mukava N28:kin päästä reissuun, sinä saisit hyvän mielen tarjoamalla mukavan viikonlopun ja N28 saisi sen mukavan viikonlopun ja seksiä.
Raakatotuus kirjoitti:
Kuinka pitkäksi aikaa olit hukannut itsesi?
Pari päivää olin eksyneenä asuntooni. En löytänyt ulko-ovea, enkä puhelinta, jotta olisin voinut kutsua apua. Pidin itseni hengissä juomalla vessanpöntöstä...
Ikis__M kirjoitti:
No niinpä ja olisihan tuo varmaan mukava N28:kin päästä reissuun, sinä saisit hyvän mielen tarjoamalla mukavan viikonlopun ja N28 saisi sen mukavan viikonlopun ja seksiä.
Olen haaveillutkin aina seksilomasta Lappiin. ;D
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Olen haaveillutkin aina seksilomasta Lappiin. ;D
Eihän se nyt kovin kaukana olisi kun houkuttelet vaan ketun laittamaan matkarahat herrasmiehenä :) Raportoit sitten palstalla oliko hirveimmät vai ihanimmat treffit ikinä :D
Ikis__M kirjoitti:
Eihän se nyt kovin kaukana olisi kun houkuttelet vaan ketun laittamaan matkarahat herrasmiehenä :) Raportoit sitten palstalla oliko hirveimmät vai ihanimmat treffit ikinä :D
Niin ja vastapuoli tekisi samoin ja julkistaisi mun kuvan ja nimen. :D ai että olisi herkkua. :P
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Niin ja vastapuoli tekisi samoin ja julkistaisi mun kuvan ja nimen. :D ai että olisi herkkua. :P
Jälkeenpäin jonkinlainen "koston kierre" olisi tosiaan meidän sivustaseuraajien kannalta paras mahdollinen tilanne, tulisi vipinää palstalle :D
Ikis__M kirjoitti:
Jälkeenpäin jonkinlainen "koston kierre" olisi tosiaan meidän sivustaseuraajien kannalta paras mahdollinen tilanne, tulisi vipinää palstalle :D
Niin joku mun alastonkuva olisi kiva lisä. :P
Kostonkierteestä tuli ekana mieleen joku pekoniin kääritty makkara.- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Niin joku mun alastonkuva olisi kiva lisä. :P
Kostonkierteestä tuli ekana mieleen joku pekoniin kääritty makkara.Joo, alastonkuvaketjusta tulisi varmaan suosittu, sinusta tulisi vuoden palstajulkkis heittämällä :D
Ikis__M kirjoitti:
Joo, alastonkuvaketjusta tulisi varmaan suosittu, sinusta tulisi vuoden palstajulkkis heittämällä :D
Ai että. Sitä "kunniamainintaa" olenkin kaivannut.
Sen voisi vielä linkittää mun Linked profiiliin niin voi että alkaisi businekset luistaa.
MIe en aattele hänestä noin halventavaan sävyyn... :D
Nainen_28v kirjoitti:
Todellakin! Pisteet kotiin. :*
Minkälaiset alusvaatteet sulla on päällä?
Eräkettu kirjoitti:
Minkälaiset alusvaatteet sulla on päällä?
:D
Ei ole ku pyyhe, kun kävin just suihkussa. :P :DNainen_28v kirjoitti:
:D
Ei ole ku pyyhe, kun kävin just suihkussa. :P :DNo toivoisimpa olevani siellä. :D
Eräkettu kirjoitti:
No toivoisimpa olevani siellä. :D
Vai niin ;D
Kyllä mä aika usein pompin täällä alasti yksikseni, kun ei lapsen kanssa viitsi. :D
Sit kun lapsi ei ole niin rentoutuu vaikka hyppimällä koko päivän ilman paitaa jos sille päälle sattuu.Nainen_28v kirjoitti:
Vai niin ;D
Kyllä mä aika usein pompin täällä alasti yksikseni, kun ei lapsen kanssa viitsi. :D
Sit kun lapsi ei ole niin rentoutuu vaikka hyppimällä koko päivän ilman paitaa jos sille päälle sattuu.Miks mie en ikinä satu tollasen tapahtuman kohalle...
Nainen_28v kirjoitti:
Töissä vai? :D
No duunissa naaraita ei paljoa nää... Mies valtanen ala..
Tukussa on tyttöjä...Eräkettu kirjoitti:
No duunissa naaraita ei paljoa nää... Mies valtanen ala..
Tukussa on tyttöjä...Mä kans naisvaltaisella alalla. Ei pahemmin miehiä.
Olin joskus vähän aikaa tukkutyttö :D
Mä en oikein tykänny b to b jutuista. Mielummin b to c.Nainen_28v kirjoitti:
Mä kans naisvaltaisella alalla. Ei pahemmin miehiä.
Olin joskus vähän aikaa tukkutyttö :D
Mä en oikein tykänny b to b jutuista. Mielummin b to c.Mieki olin tukussa töissä jonkun aikaa...
Sähkötukku myynnissä.. Tein paljon kontakteja.Eräkettu kirjoitti:
Mieki olin tukussa töissä jonkun aikaa...
Sähkötukku myynnissä.. Tein paljon kontakteja.Mun duuneissa sellaisia ei kamalasti tule. :D tietty työkavereista saattaa tulla kavereita, mutta ei asiakkaiden kanssa suhteita luoda.
- pankaa.nussikaa
Nussikaa nyt saatana kun olette puutteessa.
- toimintaa1234
seli seli
- Vinkkinä
Nainen_28v kirjoitti:
Seliseli. Junalla on kallista mennä ja autoa ei ole. :D
Kyllä se eräkettu herrasmiehenä maksaa sinun junamatkat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645070Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti642229- 2272214
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181413Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191394- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai48976- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12889