Hmm.... hmm....
N28 ja Eräkettu kadonneet palstalta
38
488
Vastaukset
- NiinOn-
Kuten moni muukin.
Kettu ja "kolo"... vai... Kettu, kolo ja N28?
Anyway, kumpi tahansa kyseessä niin tarvitsevat lampun... Sinne koloon siis...- idioottikoolet
Trollihahmoja menee ja tulee. Ihme ettet kaipaa neitsytmariaa. :D
Kumpikohan noista trolleista olikaan sinun nimimerkkiksi? En ole kadonnut. Löysin juuri itseni kahvikupin ääreltä.
- ryppis
Ei päivystä palstalla 24/7 = kadonnut.
- Raakatotuus
Kuinka pitkäksi aikaa olit hukannut itsesi?
- kaisaankysyä
Oliko Eräketun *yrpä herättyä tinsassasi? :D
kaisaankysyä kirjoitti:
Oliko Eräketun *yrpä herättyä tinsassasi? :D
No kyllä mulla haluttais mutta en ole saanu. :D
- Ikis__M
Eräkettu kirjoitti:
No kyllä mulla haluttais mutta en ole saanu. :D
Hyppäät junaan ja illalla olet jo tinsalassa :D Tai vielä parempi jos lupaat maksaa N28:lle lipetit niin saa tenavansa kanssa tulla katsastamaan tilukset sinne lapin perukoille.
Ikis__M kirjoitti:
Hyppäät junaan ja illalla olet jo tinsalassa :D Tai vielä parempi jos lupaat maksaa N28:lle lipetit niin saa tenavansa kanssa tulla katsastamaan tilukset sinne lapin perukoille.
No parempi hälle maksaa kuin jollekki afrikkalaiselle huijari naaraalle. :D
- Ikis__M
Eräkettu kirjoitti:
No parempi hälle maksaa kuin jollekki afrikkalaiselle huijari naaraalle. :D
No niinpä ja olisihan tuo varmaan mukava N28:kin päästä reissuun, sinä saisit hyvän mielen tarjoamalla mukavan viikonlopun ja N28 saisi sen mukavan viikonlopun ja seksiä.
Raakatotuus kirjoitti:
Kuinka pitkäksi aikaa olit hukannut itsesi?
Pari päivää olin eksyneenä asuntooni. En löytänyt ulko-ovea, enkä puhelinta, jotta olisin voinut kutsua apua. Pidin itseni hengissä juomalla vessanpöntöstä...
Ikis__M kirjoitti:
No niinpä ja olisihan tuo varmaan mukava N28:kin päästä reissuun, sinä saisit hyvän mielen tarjoamalla mukavan viikonlopun ja N28 saisi sen mukavan viikonlopun ja seksiä.
Olen haaveillutkin aina seksilomasta Lappiin. ;D
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Olen haaveillutkin aina seksilomasta Lappiin. ;D
Eihän se nyt kovin kaukana olisi kun houkuttelet vaan ketun laittamaan matkarahat herrasmiehenä :) Raportoit sitten palstalla oliko hirveimmät vai ihanimmat treffit ikinä :D
Ikis__M kirjoitti:
Eihän se nyt kovin kaukana olisi kun houkuttelet vaan ketun laittamaan matkarahat herrasmiehenä :) Raportoit sitten palstalla oliko hirveimmät vai ihanimmat treffit ikinä :D
Niin ja vastapuoli tekisi samoin ja julkistaisi mun kuvan ja nimen. :D ai että olisi herkkua. :P
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Niin ja vastapuoli tekisi samoin ja julkistaisi mun kuvan ja nimen. :D ai että olisi herkkua. :P
Jälkeenpäin jonkinlainen "koston kierre" olisi tosiaan meidän sivustaseuraajien kannalta paras mahdollinen tilanne, tulisi vipinää palstalle :D
Ikis__M kirjoitti:
Jälkeenpäin jonkinlainen "koston kierre" olisi tosiaan meidän sivustaseuraajien kannalta paras mahdollinen tilanne, tulisi vipinää palstalle :D
Niin joku mun alastonkuva olisi kiva lisä. :P
Kostonkierteestä tuli ekana mieleen joku pekoniin kääritty makkara.- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Niin joku mun alastonkuva olisi kiva lisä. :P
Kostonkierteestä tuli ekana mieleen joku pekoniin kääritty makkara.Joo, alastonkuvaketjusta tulisi varmaan suosittu, sinusta tulisi vuoden palstajulkkis heittämällä :D
Ikis__M kirjoitti:
Joo, alastonkuvaketjusta tulisi varmaan suosittu, sinusta tulisi vuoden palstajulkkis heittämällä :D
Ai että. Sitä "kunniamainintaa" olenkin kaivannut.
Sen voisi vielä linkittää mun Linked profiiliin niin voi että alkaisi businekset luistaa.
MIe en aattele hänestä noin halventavaan sävyyn... :D
Nainen_28v kirjoitti:
Todellakin! Pisteet kotiin. :*
Minkälaiset alusvaatteet sulla on päällä?
Eräkettu kirjoitti:
Minkälaiset alusvaatteet sulla on päällä?
:D
Ei ole ku pyyhe, kun kävin just suihkussa. :P :DNainen_28v kirjoitti:
:D
Ei ole ku pyyhe, kun kävin just suihkussa. :P :DNo toivoisimpa olevani siellä. :D
Eräkettu kirjoitti:
No toivoisimpa olevani siellä. :D
Vai niin ;D
Kyllä mä aika usein pompin täällä alasti yksikseni, kun ei lapsen kanssa viitsi. :D
Sit kun lapsi ei ole niin rentoutuu vaikka hyppimällä koko päivän ilman paitaa jos sille päälle sattuu.Nainen_28v kirjoitti:
Vai niin ;D
Kyllä mä aika usein pompin täällä alasti yksikseni, kun ei lapsen kanssa viitsi. :D
Sit kun lapsi ei ole niin rentoutuu vaikka hyppimällä koko päivän ilman paitaa jos sille päälle sattuu.Miks mie en ikinä satu tollasen tapahtuman kohalle...
Nainen_28v kirjoitti:
Töissä vai? :D
No duunissa naaraita ei paljoa nää... Mies valtanen ala..
Tukussa on tyttöjä...Eräkettu kirjoitti:
No duunissa naaraita ei paljoa nää... Mies valtanen ala..
Tukussa on tyttöjä...Mä kans naisvaltaisella alalla. Ei pahemmin miehiä.
Olin joskus vähän aikaa tukkutyttö :D
Mä en oikein tykänny b to b jutuista. Mielummin b to c.Nainen_28v kirjoitti:
Mä kans naisvaltaisella alalla. Ei pahemmin miehiä.
Olin joskus vähän aikaa tukkutyttö :D
Mä en oikein tykänny b to b jutuista. Mielummin b to c.Mieki olin tukussa töissä jonkun aikaa...
Sähkötukku myynnissä.. Tein paljon kontakteja.Eräkettu kirjoitti:
Mieki olin tukussa töissä jonkun aikaa...
Sähkötukku myynnissä.. Tein paljon kontakteja.Mun duuneissa sellaisia ei kamalasti tule. :D tietty työkavereista saattaa tulla kavereita, mutta ei asiakkaiden kanssa suhteita luoda.
- pankaa.nussikaa
Nussikaa nyt saatana kun olette puutteessa.
- toimintaa1234
seli seli
- Vinkkinä
Nainen_28v kirjoitti:
Seliseli. Junalla on kallista mennä ja autoa ei ole. :D
Kyllä se eräkettu herrasmiehenä maksaa sinun junamatkat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865