Ulkona oli melko äänekäs ja mittava ilotulitus.
Lähinaapurustossa ei taatusti nukuta.
Täällä kaukanakin vaikutti tehokkaalta.
(olen joskus kuunnellut stadionkeikkoja talon katolla (siellä on luukku))
Varhaisnukkujat herätettiin
19
182
Vastaukset
- minä.minä.minä
Miten tää kaikki liittyy miehen logiikkaan, jeesustelija? Ei mitenkään.. ja silti jaksat inistä vielä jostain trolleista.
- m.ulkero
Haista peukkusi ;)
- buddyoff
m.ulkero kirjoitti:
Haista peukkusi ;)
Kiitos vinkistä, buddy-love :)
- m.ulkero
olet narsisti-idiootti, eikä asiat siitä muutu. Ime peukkuasi ja häivy! :)
- kirjoita.nikilläsi
m.ulkero kirjoitti:
olet narsisti-idiootti, eikä asiat siitä muutu. Ime peukkuasi ja häivy! :)
En viitsi häipyä sen takia että saisit täällä meuhkata yksinäsi, buddy-muna.
- eloyön
Varmasti hienoa, mutta kaipaan Elokuun pehmeää pimeyttä, kaksin nautittuja rapujuhlia tai grillitulien savuja pimenevässä yössä. Jossakin vaikka Saimaan rannalla tai Pohjois-Karjalassa...tai jossain.
- eloyön
Sitäkin, mutta nyt siellä alkaa olemaan niin pimeää, että tyyni äärettömän musta ja syvä vesi saa minut pelkäämään. Ihan kuin mikään päivänvalossa nähty ei pitäisi enää paikkaansa. Ehkä tuulastamista harrastetaan juuri siksi, että pohjan näkee olevan olemassa.
- eloyön
hullu_ukko kirjoitti:
Elää muuta virka:)
Niinpä :) Tämä aika kesästä on erityisen hyvää aikaa, jos on niin perusonnellinen, että pystyy nauttimaan siitä.
eloyön kirjoitti:
Sitäkin, mutta nyt siellä alkaa olemaan niin pimeää, että tyyni äärettömän musta ja syvä vesi saa minut pelkäämään. Ihan kuin mikään päivänvalossa nähty ei pitäisi enää paikkaansa. Ehkä tuulastamista harrastetaan juuri siksi, että pohjan näkee olevan olemassa.
Meillä on järvessä ikivanha uppotukki, jonka toinen pää kelluu muutaman metrin matkalta. Se on kuin silta jonkin toiselle puolelle ja sen ohi soutaminen tuntuu oudolle.
- eloyön
buddy-love kirjoitti:
Meillä on järvessä ikivanha uppotukki, jonka toinen pää kelluu muutaman metrin matkalta. Se on kuin silta jonkin toiselle puolelle ja sen ohi soutaminen tuntuu oudolle.
No sitä en halua työntää anukseeni sentään :D Ehkä sinä haluat.
- eloyön
buddy-love kirjoitti:
Meillä on järvessä ikivanha uppotukki, jonka toinen pää kelluu muutaman metrin matkalta. Se on kuin silta jonkin toiselle puolelle ja sen ohi soutaminen tuntuu oudolle.
Tarkoitatko, että mökillänne on ihan oma järvi? Jos niin, niin siellä on varmaan todella hiljaista! Käytkö siellä usein?
Aikaisstartti synttäreille mun <3
- ihailijasiRossi
Voihan V ihana ystäväni mämmy
ONNELLISTA 59V SYNTTÄRIÄ
Tulisin juhlimaan opm. (oma pullo mukana)
mutkun siellä böndellä o vaikeata löytää residenssisi
joten ruhtinaalliset synttär lahjasi
taidankin antaa jollekin muulle hottisstripparille59 synttäreitäin viel venaa saa.
Ajo-ohje:
Ekaks oikeel
jälkeen ajon pienoisen oikeel taas
sit oikeel taas, jälkeen ajon lyhyemmän
viel ajon snadimman jälkeen vasemmal
& taas oikeel
Eiku, yhes kohtaa o ratitettava vasemmal & toises kohtaa tos oikeel.
No, kyl sä perille tuut, ku yrität- dimangiRossi
Olisit huomoinut ohjeessa lähtöpaikan myös..
Tuolla päädyin Sirkkalankadu punaisen lyhdyn alle
ja Ybböskä pölli sun lahjas.....timanttisormuxen dimangiRossi kirjoitti:
Olisit huomoinut ohjeessa lähtöpaikan myös..
Tuolla päädyin Sirkkalankadu punaisen lyhdyn alle
ja Ybböskä pölli sun lahjas.....timanttisormuxenErikoisemmin diggaa mä en timanttisormuksist. Niit kasa rasias koruje käyttämättöminä. Vois pois myyä.
Tälläne ilman kivee ois kiva
https://www.kultatahti.fi/image_view.php?name=5/laajakuva_Kalevala-Koru-Filigraani-sormus-timantilla,-18k-040755106145-3.jpg
- Nuorena_nukkuneet--
.
"Elokuva Nuorena Nukkunut syntyi näistä tapahtumista"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuorena_nukkunut
har!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
