Varhaisnukkujat herätettiin

Ulkona oli melko äänekäs ja mittava ilotulitus.
Lähinaapurustossa ei taatusti nukuta.
Täällä kaukanakin vaikutti tehokkaalta.
(olen joskus kuunnellut stadionkeikkoja talon katolla (siellä on luukku))

19

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä.minä.minä

      Miten tää kaikki liittyy miehen logiikkaan, jeesustelija? Ei mitenkään.. ja silti jaksat inistä vielä jostain trolleista.

      • m.ulkero

        Haista peukkusi ;)


      • buddyoff
        m.ulkero kirjoitti:

        Haista peukkusi ;)

        Kiitos vinkistä, buddy-love :)


      • m.ulkero

        olet narsisti-idiootti, eikä asiat siitä muutu. Ime peukkuasi ja häivy! :)


      • kirjoita.nikilläsi
        m.ulkero kirjoitti:

        olet narsisti-idiootti, eikä asiat siitä muutu. Ime peukkuasi ja häivy! :)

        En viitsi häipyä sen takia että saisit täällä meuhkata yksinäsi, buddy-muna.


    • eloyön

      Varmasti hienoa, mutta kaipaan Elokuun pehmeää pimeyttä, kaksin nautittuja rapujuhlia tai grillitulien savuja pimenevässä yössä. Jossakin vaikka Saimaan rannalla tai Pohjois-Karjalassa...tai jossain.

      • Elää muuta virka:)


      • buddy-love

        Soutuvene tyynellä järvellä - juuri ennen auringonnousua.


      • eloyön

        Sitäkin, mutta nyt siellä alkaa olemaan niin pimeää, että tyyni äärettömän musta ja syvä vesi saa minut pelkäämään. Ihan kuin mikään päivänvalossa nähty ei pitäisi enää paikkaansa. Ehkä tuulastamista harrastetaan juuri siksi, että pohjan näkee olevan olemassa.


      • eloyön
        hullu_ukko kirjoitti:

        Elää muuta virka:)

        Niinpä :) Tämä aika kesästä on erityisen hyvää aikaa, jos on niin perusonnellinen, että pystyy nauttimaan siitä.


      • eloyön kirjoitti:

        Sitäkin, mutta nyt siellä alkaa olemaan niin pimeää, että tyyni äärettömän musta ja syvä vesi saa minut pelkäämään. Ihan kuin mikään päivänvalossa nähty ei pitäisi enää paikkaansa. Ehkä tuulastamista harrastetaan juuri siksi, että pohjan näkee olevan olemassa.

        Meillä on järvessä ikivanha uppotukki, jonka toinen pää kelluu muutaman metrin matkalta. Se on kuin silta jonkin toiselle puolelle ja sen ohi soutaminen tuntuu oudolle.


      • eloyön
        buddy-love kirjoitti:

        Meillä on järvessä ikivanha uppotukki, jonka toinen pää kelluu muutaman metrin matkalta. Se on kuin silta jonkin toiselle puolelle ja sen ohi soutaminen tuntuu oudolle.

        No sitä en halua työntää anukseeni sentään :D Ehkä sinä haluat.


      • eloyön
        buddy-love kirjoitti:

        Meillä on järvessä ikivanha uppotukki, jonka toinen pää kelluu muutaman metrin matkalta. Se on kuin silta jonkin toiselle puolelle ja sen ohi soutaminen tuntuu oudolle.

        Tarkoitatko, että mökillänne on ihan oma järvi? Jos niin, niin siellä on varmaan todella hiljaista! Käytkö siellä usein?


    • Aikaisstartti synttäreille mun <3

    • ihailijasiRossi

      Voihan V ihana ystäväni mämmy

      ONNELLISTA 59V SYNTTÄRIÄ

      Tulisin juhlimaan opm. (oma pullo mukana)

      mutkun siellä böndellä o vaikeata löytää residenssisi

      joten ruhtinaalliset synttär lahjasi

      taidankin antaa jollekin muulle hottisstripparille

      • oy_bimbo_ab

        59 synttäreitäin viel venaa saa.

        Ajo-ohje:
        Ekaks oikeel
        jälkeen ajon pienoisen oikeel taas
        sit oikeel taas, jälkeen ajon lyhyemmän
        viel ajon snadimman jälkeen vasemmal
        & taas oikeel

        Eiku, yhes kohtaa o ratitettava vasemmal & toises kohtaa tos oikeel.
        No, kyl sä perille tuut, ku yrität


      • dimangiRossi

        Olisit huomoinut ohjeessa lähtöpaikan myös..

        Tuolla päädyin Sirkkalankadu punaisen lyhdyn alle

        ja Ybböskä pölli sun lahjas.....timanttisormuxen



    • Nuorena_nukkuneet--

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe