Miesten näkökulmaa kiitos!

Yksinäinenseurusteleva

Ollaan seurusteltu kaksi vuotta mieheni kanssa ja ollaan molemmat päälle 30 vuotiaita. Asutaan erillään. Välitän miehestäni paljon.
Teen aina kaikkeni että hänellä on hyvä olla.

Minulla on tunne että miehellä ei ole samallaiset tunteet minua kohtaan.

Minua häiritsee kun mies haluaa nähdä 1-2 kertaa viikossa vaikka asumme 0,5km päässä toisistamme.

Hänelle ei saa laittaa viestejä

Harrastamme seksiä harvoin kun häntä ei kiinosta. Tuntuu että on epämiellyttävää tyydyttää minut käsin. Nukahtaa usein kesken. Häntä saisi runkata tunnin kerrallaan.

Emme riitele koskaan. Ainut mistä mieheni saan vihaiseksi on jos kerron toiveeni että nähtäisiin useammin ja olisi läsnä elämässäni.

Tuntuu muutenkin siltä että mies ei poistu ikinä omalta mukavuus alueeltaan ja voi vaikka soittaa minulle mitä kuuluu. Pieni ele tekisi minut iloiseksi.

Mukava olisi kaksi lahkeisten näkökulmaa saada. Kiitos.

5

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisen näkökulma:
      Ikinä teist tuu ei pariskuntaa.

      & kyssä: Saaks sä miehen luo kylään mennä?
      Mikäli et, mee pyytämättä, yllättäen. Jos päästä e sisälle, hänel salaisuus mi muuttais ajatukses hänest.

      • hemputtajaRossi

        Nonniih:(

        mämmy on jostain syystä innoissaan runkkaamaan

        ainaski bändin poikia????


      • hemputtajaRossi kirjoitti:

        Nonniih:(

        mämmy on jostain syystä innoissaan runkkaamaan

        ainaski bändin poikia????

        Onks Blondeis miehiiki? Enemmä qui tietoo uutta tuo


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Onks Blondeis miehiiki? Enemmä qui tietoo uutta tuo

        Enkä mä eile innossain ollu. Oli Eppujen konserttiin tiketti & iltana samana rapukekkerit tärkeet.
        Frendini Eppufani riemastui, lahjoittaessain hänelle tikettini.


    • parisuhderunoilija

      Huonolta näyttää. Kun kestänyt jo 2 vuotta. Ei tuohon tule muutosta.
      Jos sinulla on lapsia, ymmärtää miehen reaktion.

      Haluaako mies, että masturboit häntä tunnin? Mikäli haluja löytyy, mies tulee kyllä alta puolen tunnin. Häntä ei taida seksi kiinnostaa, tai sitten hän masturboi tarkoituksella ennen tapaamistanne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe