mistä teitä sinkkumiehiä voi OIKEASTI löytää??

vaikka_kaupasta_just_joo

... jos ei a.) käy baareissa tai b.) ole nettideittailija??

56

782

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

      Minä näen miehiä töissä, opintojen parissa ja harrastuksissa. En toisin etsi mitään... mutta noi on hyviä paikkoja, jo jollain tavalla valmiiksi tuttujakin. Ja heillä on ainakin jonkin verran samanlaisia kiinnostuksen kohteita.

      • PalstanRuminMies

        Itse en näe naisia töissä enkä harrastuksissa. Korkeintaan kaupassa arki elämässä. Pubissa kyllä mut ovat kiinnostuneita vain komeista miehistä.


      • atännä
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Itse en näe naisia töissä enkä harrastuksissa. Korkeintaan kaupassa arki elämässä. Pubissa kyllä mut ovat kiinnostuneita vain komeista miehistä.

        Harmi, kun et sinä ainakaan näin näppituntumalta vaikuta ihan sekopäältäkään. Voisit olla ihan mukava oikeassa elämässä, sun pitäis vaan päästä esille. Eiks kannattaisi ujuttautua vaikka tanssikursseille tai johonkin piirustuskurssille, tai johonkin muuhun vastaavaan... Jos siis naisseuraa olet vailla. Tais ollakin niin, ettet enää ollut...?


      • Vittumitäpaskaataas
        atännä kirjoitti:

        Harmi, kun et sinä ainakaan näin näppituntumalta vaikuta ihan sekopäältäkään. Voisit olla ihan mukava oikeassa elämässä, sun pitäis vaan päästä esille. Eiks kannattaisi ujuttautua vaikka tanssikursseille tai johonkin piirustuskurssille, tai johonkin muuhun vastaavaan... Jos siis naisseuraa olet vailla. Tais ollakin niin, ettet enää ollut...?

        Miksi vitussa miehille aina kaupataan näitä "mene kurssille x"

        Jos minua ei kiinnosta lentävää vittuakaan tanssiminen kurssilla tai sen jälkeen niin sinustako on helvetin hyvä idea mennä sinne iskemään naisia?

        Sitten jos nainen kysyy asiaa niin "joo mä rakastan tanssimista!"

        Vittu haloo hei.

        Seuraavat ehdotukset on sitten tyyliin "Kuorolaulu" tai jeesus-iltamat.

        Vittu mitä vajakkeja. Samat lyylit ei julkisissa paikoissa kiinnitä mitään huomiopta miehiin ja sitten ihmettelevät kun kukaan ei lähesty heitä.

        Vittu te olette luuseri atänniä. Henkisesti jälkeenjääneitä. Puhumattakaan ulkonäöstä.


      • atännä
        Vittumitäpaskaataas kirjoitti:

        Miksi vitussa miehille aina kaupataan näitä "mene kurssille x"

        Jos minua ei kiinnosta lentävää vittuakaan tanssiminen kurssilla tai sen jälkeen niin sinustako on helvetin hyvä idea mennä sinne iskemään naisia?

        Sitten jos nainen kysyy asiaa niin "joo mä rakastan tanssimista!"

        Vittu haloo hei.

        Seuraavat ehdotukset on sitten tyyliin "Kuorolaulu" tai jeesus-iltamat.

        Vittu mitä vajakkeja. Samat lyylit ei julkisissa paikoissa kiinnitä mitään huomiopta miehiin ja sitten ihmettelevät kun kukaan ei lähesty heitä.

        Vittu te olette luuseri atänniä. Henkisesti jälkeenjääneitä. Puhumattakaan ulkonäöstä.

        No jos ei mikään kiinnosta, niin ei voi mitään. Valehtelu ei kannata koskaan.


      • PalstanRuminMies
        atännä kirjoitti:

        Harmi, kun et sinä ainakaan näin näppituntumalta vaikuta ihan sekopäältäkään. Voisit olla ihan mukava oikeassa elämässä, sun pitäis vaan päästä esille. Eiks kannattaisi ujuttautua vaikka tanssikursseille tai johonkin piirustuskurssille, tai johonkin muuhun vastaavaan... Jos siis naisseuraa olet vailla. Tais ollakin niin, ettet enää ollut...?

        Työni sekä harrastukseni ovat lähes 100 prosenttisesti miehisiä ja tanssia kyllä osaan keskinkertaisesti. Käynhän lähialueeni lavoillakin vetämässä valssia kerran pari kesässä eikä naiset ole koskaan valittaneet viemistäni mutta kun eivät kiinnostu niin eivät. Ei sitä väkisinkään saa kiinnostusta aikaan. Ja tosiaan lopetin naisten metsästyksen kokonaan täytettyäni 35. 15-20 vuotta pään hakkaamista seinään sillä rintamalla riitti. Nyt itsenäisen loppuelämän rakentaminen ja terveydestä huolehtiminen ovat ykkös prioriteettejani.


      • atännä
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Työni sekä harrastukseni ovat lähes 100 prosenttisesti miehisiä ja tanssia kyllä osaan keskinkertaisesti. Käynhän lähialueeni lavoillakin vetämässä valssia kerran pari kesässä eikä naiset ole koskaan valittaneet viemistäni mutta kun eivät kiinnostu niin eivät. Ei sitä väkisinkään saa kiinnostusta aikaan. Ja tosiaan lopetin naisten metsästyksen kokonaan täytettyäni 35. 15-20 vuotta pään hakkaamista seinään sillä rintamalla riitti. Nyt itsenäisen loppuelämän rakentaminen ja terveydestä huolehtiminen ovat ykkös prioriteettejani.

        Enhän minä sen kummempi ole ketään neuvomaan. Olen kehittänyt alta lipeämisen taiteeksi ;)

        Noi lavatanssit taitaa olla sellaisia paikkoja, joissa käydään vain tanssimassa, vaikka olisi kumpaani kotona. Olen vaan kuullut, että moni eronnut lähtee tanssikursille, kun siellä on miehistä pula.. Ei se varmastikaan metsästyksellä onnistu se parisuhteen löytäminen, mutta ei se kyllä mullekaan kohdalle osu kun en koskaan tartu mihinkään, eikä ole haussakaan. Jos osuu kohdalle, niin sitten osuu. Siksi toiseksi, on ihan kiva olla vain ihastunut johonkin välillä :)

        Aina saa seuraa, kun lähtee baariin, vaan kun ei huvita se systeemi, koen sen jotenkin vieraaksi.


      • PalstanRuminMies
        atännä kirjoitti:

        Enhän minä sen kummempi ole ketään neuvomaan. Olen kehittänyt alta lipeämisen taiteeksi ;)

        Noi lavatanssit taitaa olla sellaisia paikkoja, joissa käydään vain tanssimassa, vaikka olisi kumpaani kotona. Olen vaan kuullut, että moni eronnut lähtee tanssikursille, kun siellä on miehistä pula.. Ei se varmastikaan metsästyksellä onnistu se parisuhteen löytäminen, mutta ei se kyllä mullekaan kohdalle osu kun en koskaan tartu mihinkään, eikä ole haussakaan. Jos osuu kohdalle, niin sitten osuu. Siksi toiseksi, on ihan kiva olla vain ihastunut johonkin välillä :)

        Aina saa seuraa, kun lähtee baariin, vaan kun ei huvita se systeemi, koen sen jotenkin vieraaksi.

        Muistan kun nuorempana ajattelin et sit kun mulla on nainen ja lapsia joita pidin itsestäänselvyyksinä kun kaikkihan halutessaan perheen sai ympärilläni. Sit mietin että karhu on niin vaikea kaadettava et sitä en varmaan koskaan saa. Nyt on kolme karhun kaatoa takana ja neljännes sata hirviä plus muut riistat päälle ja onkin osoittautunut että se karhun kaato on ollut helpompaa ja naisen saanti mahdotonta:) Toisaalta näin jälkikäteen asia naurattaa mut lopulta kyllä syö miestä kun tuollainen biologinen mahdollisuus on minulta evätty liian haasteellisena.
        Itsekin saan juttuseuraa helposti baarista koska olenhan avoin ja en ujostele ketään. Sama eilenkin ja tarkoitus olis taas lähtee illan päälle baariin kun jutustelu ihmisille kuitenkin on rentouttavaa.


      • atännä
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Muistan kun nuorempana ajattelin et sit kun mulla on nainen ja lapsia joita pidin itsestäänselvyyksinä kun kaikkihan halutessaan perheen sai ympärilläni. Sit mietin että karhu on niin vaikea kaadettava et sitä en varmaan koskaan saa. Nyt on kolme karhun kaatoa takana ja neljännes sata hirviä plus muut riistat päälle ja onkin osoittautunut että se karhun kaato on ollut helpompaa ja naisen saanti mahdotonta:) Toisaalta näin jälkikäteen asia naurattaa mut lopulta kyllä syö miestä kun tuollainen biologinen mahdollisuus on minulta evätty liian haasteellisena.
        Itsekin saan juttuseuraa helposti baarista koska olenhan avoin ja en ujostele ketään. Sama eilenkin ja tarkoitus olis taas lähtee illan päälle baariin kun jutustelu ihmisille kuitenkin on rentouttavaa.

        :) Minä taas en ole koskaan edes osannut kuvitella itselleni aviomiestä, lapsia nyt kuitenkin. Ei niiden lasten tarvitse onneksi biologisia olla.

        Pärjäät metsässä ja löydät sieltä ruuankin... aina vaan ihmetyttää enemmän, ettet ole ketään löytänyt. Taidat kuitenkin olla vaan ronkeli muiden sinkkumies-palstalaisten tapaan ;)


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        :) Minä taas en ole koskaan edes osannut kuvitella itselleni aviomiestä, lapsia nyt kuitenkin. Ei niiden lasten tarvitse onneksi biologisia olla.

        Pärjäät metsässä ja löydät sieltä ruuankin... aina vaan ihmetyttää enemmän, ettet ole ketään löytänyt. Taidat kuitenkin olla vaan ronkeli muiden sinkkumies-palstalaisten tapaan ;)

        Mahtaakohan sinkkumarkkinoilla olla paljonkin kysyntää maalla asuville miehille jotka mieluiten pyörisivät metsissä kaatamassa karhuja?

        Jos haluat joku päivä luopua miesten katselemisesta mun kuin ulkonäön perusteella, synnyinpaikkakunnallani on tuollaisia miehiä pilvin pimein. Voin antaa yhteystiedot niin voitte mumista luonnonvalinnasta ja maahanmuutosta päivät pitkät.


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Mahtaakohan sinkkumarkkinoilla olla paljonkin kysyntää maalla asuville miehille jotka mieluiten pyörisivät metsissä kaatamassa karhuja?

        Jos haluat joku päivä luopua miesten katselemisesta mun kuin ulkonäön perusteella, synnyinpaikkakunnallani on tuollaisia miehiä pilvin pimein. Voin antaa yhteystiedot niin voitte mumista luonnonvalinnasta ja maahanmuutosta päivät pitkät.

        Minä juttelen harva se kerta metsässä miesten kanssa. Joku on passissa jänistä odottamassa, ja voi harmi kun satun just siihen... tai laavulla kaffeella, tai törmätään polulla. Mutta kun mulla ei ole sitä pariutumispakotusta. Mua henk.koht kiinnostaa enemmän metsäläiset, ei kaupunkiurvelot.


      • Tunttuluuru
        Vittumitäpaskaataas kirjoitti:

        Miksi vitussa miehille aina kaupataan näitä "mene kurssille x"

        Jos minua ei kiinnosta lentävää vittuakaan tanssiminen kurssilla tai sen jälkeen niin sinustako on helvetin hyvä idea mennä sinne iskemään naisia?

        Sitten jos nainen kysyy asiaa niin "joo mä rakastan tanssimista!"

        Vittu haloo hei.

        Seuraavat ehdotukset on sitten tyyliin "Kuorolaulu" tai jeesus-iltamat.

        Vittu mitä vajakkeja. Samat lyylit ei julkisissa paikoissa kiinnitä mitään huomiopta miehiin ja sitten ihmettelevät kun kukaan ei lähesty heitä.

        Vittu te olette luuseri atänniä. Henkisesti jälkeenjääneitä. Puhumattakaan ulkonäöstä.

        Olet ihana :) Mies mun makuun!! Terv. nainen numero neljäkymmentäseitsemän.


      • pop98
        atännä kirjoitti:

        Enhän minä sen kummempi ole ketään neuvomaan. Olen kehittänyt alta lipeämisen taiteeksi ;)

        Noi lavatanssit taitaa olla sellaisia paikkoja, joissa käydään vain tanssimassa, vaikka olisi kumpaani kotona. Olen vaan kuullut, että moni eronnut lähtee tanssikursille, kun siellä on miehistä pula.. Ei se varmastikaan metsästyksellä onnistu se parisuhteen löytäminen, mutta ei se kyllä mullekaan kohdalle osu kun en koskaan tartu mihinkään, eikä ole haussakaan. Jos osuu kohdalle, niin sitten osuu. Siksi toiseksi, on ihan kiva olla vain ihastunut johonkin välillä :)

        Aina saa seuraa, kun lähtee baariin, vaan kun ei huvita se systeemi, koen sen jotenkin vieraaksi.

        "Olen vaan kuullut, että moni eronnut lähtee tanssikursille, kun siellä on miehistä pula.. "

        Lässyn lässyn!
        Kannattaisi kuitenkin edes hiukan olla totuuden häivää kun kirjoittaa!

        Tanssikursseilla on AINA enemmän miehiä kuin naisia, ei naisen usein tarvitse sellaiselle mennäkään, kun tavallisissa tansseissa mies vie ja siinä on helppo opetella perässä, kun taas miehen pitää olla todella hyvä tanssija koska joutuu viemään koko ajan.

        Itse halusin aloittaa lavatanssiharrastuksen, aloitin kurssin jo talvella, mutta en voinut kun jouduin tanssikurssilla joka kerta tanssimaan miehen kanssa kun naisia oli paljon miehiä vähemmän. Kevätkesällä menin uudemman kerran, mutta sama tilanne.
        Ei huvittanut tanssia karvaisen miehen kanssa, joten tanssiharrastukseni loppui siihen.


    • tytytytyyu

      Itse ujona miehenä katsoisin että realistisimmat vaihtoehdot on ne tinder ja nettideittailu kun ei tosiaan käy missään baareissa ja vaikka kävisikin niin ei silti uskaltaisi jutella naisille.

      • mvmvmv

        minut löytää metsästä mutta en minä sielläkään naisille puhu. ikäiseni ovat rumia ja viehättävät ja hyveelliset nuoria. kun ei oikeaan aikaan osannut sitä touhua niin myöhäistä.


    • crux

      Miksi et a) käy baareissa ja b) hyödynnä nettideittailua jos oikeasti haluat löytää seuraa?

      • atännä

        Omasta puolestani vastaan, että nykyajan baarisysteemi = känni & pano. Kaikenlainen muunlainen sosiaalinen kanssakäyminen katsotaan omituisuudeksi. Minä en ainakaan osaa tuota nykyajan tapaa muuten ymmärtää.

        Nettideitit taas ovat pinnallisia. Se on sille porukalle harrastus, julmetut vaatimuslistat. Tutustuvat ihmisiin väärin perustein.


      • crux
        atännä kirjoitti:

        Omasta puolestani vastaan, että nykyajan baarisysteemi = känni & pano. Kaikenlainen muunlainen sosiaalinen kanssakäyminen katsotaan omituisuudeksi. Minä en ainakaan osaa tuota nykyajan tapaa muuten ymmärtää.

        Nettideitit taas ovat pinnallisia. Se on sille porukalle harrastus, julmetut vaatimuslistat. Tutustuvat ihmisiin väärin perustein.

        Minusta baarit ja nettideitit ovat ihan tavallisen väen paikkoja. Molemmissa on normaalia porukkaa, laidasta laitaan. Toki ihmiset ovat usein aika pinnallisia ja kännissä joskus seksiä vailla, mutta en sanoisi että vika on erityisesti näissä paikoissa vaan ihmisissä ihan yleensä.


      • atännä
        crux kirjoitti:

        Minusta baarit ja nettideitit ovat ihan tavallisen väen paikkoja. Molemmissa on normaalia porukkaa, laidasta laitaan. Toki ihmiset ovat usein aika pinnallisia ja kännissä joskus seksiä vailla, mutta en sanoisi että vika on erityisesti näissä paikoissa vaan ihmisissä ihan yleensä.

        En ehkä kuulu tuohon tavalliseen, normaaliin, keskivertoon väkeen. Ja mussa on "vikaa", kun pitäisi parisuhteita kehitellä. ..jos pitäisi :)

        Voi olla, että pitäisi käydä useammin siellä katselemassa. Tänä vuonna on jäänyt vähille. Ihmisten kanssa on kuitenkin ihan kiva jutella. Sit voi taas vetäytyä viettämään rauhallista erakkoelämäänsä seuraavaan kesään :)


      • crux
        atännä kirjoitti:

        En ehkä kuulu tuohon tavalliseen, normaaliin, keskivertoon väkeen. Ja mussa on "vikaa", kun pitäisi parisuhteita kehitellä. ..jos pitäisi :)

        Voi olla, että pitäisi käydä useammin siellä katselemassa. Tänä vuonna on jäänyt vähille. Ihmisten kanssa on kuitenkin ihan kiva jutella. Sit voi taas vetäytyä viettämään rauhallista erakkoelämäänsä seuraavaan kesään :)

        Eihän kukaan enää suostu kuulumaan yhtään mihinkään, ei edes siihen "laidasta laitaan" väkeen vaan mieluummin ollaan jossain laidan ulkopuolella nauttimassa niistä ainutlaatuisista ajatuksista ja huvituksista joista nauttivat kaikki muutkin oman tiensä kulkijat, ihan yhtä persoonattomasti kuin samaan aikaan ihmiset baarissa.


      • atännä
        crux kirjoitti:

        Eihän kukaan enää suostu kuulumaan yhtään mihinkään, ei edes siihen "laidasta laitaan" väkeen vaan mieluummin ollaan jossain laidan ulkopuolella nauttimassa niistä ainutlaatuisista ajatuksista ja huvituksista joista nauttivat kaikki muutkin oman tiensä kulkijat, ihan yhtä persoonattomasti kuin samaan aikaan ihmiset baarissa.

        Toi on varmaan ihan totta. En kuitenkaan tunne olevani oikeassa paikassa baarissa silloin, jos ajatuksena on kumppanin tapaaminen.


      • ätmi.fiksu
        atännä kirjoitti:

        Omasta puolestani vastaan, että nykyajan baarisysteemi = känni & pano. Kaikenlainen muunlainen sosiaalinen kanssakäyminen katsotaan omituisuudeksi. Minä en ainakaan osaa tuota nykyajan tapaa muuten ymmärtää.

        Nettideitit taas ovat pinnallisia. Se on sille porukalle harrastus, julmetut vaatimuslistat. Tutustuvat ihmisiin väärin perustein.

        Minusta nettideitti on juuri siitä hyvä, että se EI ole pinnallinen, vaan siellä näkee ulkonäön sijaan (tai lisäksi) laajasti muita ominaisuuksia.


      • atännä
        ätmi.fiksu kirjoitti:

        Minusta nettideitti on juuri siitä hyvä, että se EI ole pinnallinen, vaan siellä näkee ulkonäön sijaan (tai lisäksi) laajasti muita ominaisuuksia.

        Näkeekö, oikeasti?

        Oikeassa elämässä haistat heti, jos joku polttaa, näet, jos joku ei harrastakaan liikuntaa, huomaat, jos ei olekaan huumorintajuinen, normaalipainoinen, miellyttävä, tai ei huolehdi itsestään ja hygieniastaan, on mt-ongelmia... Ja voi olla, että se on valehdellut sinne profiiliinsa myös horoskooppimerkkinsä :-/

        Vai mitä on ne laajat muut ominaisuudet, mitä näet? Kirjoitustaito? Koulutus?


    • Jooeioleei

      Kolmekymppisenä miehenä olisi mukava tietää sama asia.

      Siis jos ei ole varakas sliipattu pelimies tai mikään riikinkukko patsastelija.

      Puhutaan NORMAALISTA normaalivartaloisesta vähän ajetusta lapsettomasta naisesta.

      Ai niin, ei niitä ole olemassakaan, Suomessa.

      • liian.myöhäistä

        Turha se on tuon ikäisenä neitsytnaista etsiä, mikset sitä tehnyt nuorena, silloin olisi ollut mahdollisuuksiakin "käyttämättömiä" ja lapsettomia löytyä. Ihme hinku näillä 30-40-vuotiailla miehillä saada joku 2-kymppinen, ne elää ihan eri elämänvaihetta, ja oman ikäistensä parissa.


      • Jooeioleei
        liian.myöhäistä kirjoitti:

        Turha se on tuon ikäisenä neitsytnaista etsiä, mikset sitä tehnyt nuorena, silloin olisi ollut mahdollisuuksiakin "käyttämättömiä" ja lapsettomia löytyä. Ihme hinku näillä 30-40-vuotiailla miehillä saada joku 2-kymppinen, ne elää ihan eri elämänvaihetta, ja oman ikäistensä parissa.

        2-kymppiset eivät elä mitään eri "elämänvaihdetta" esimerkiksi jos opiskelut ovat takana ja ovat työelämässä.

        Vaan täysin samaa kuin esimerkiksi eronnut/karannut kolmekymppinen.

        Kuka tässä puhui mitään "neitsytnaisesta" tai "käyttämättömästä"?

        Vähän ajettu tarkoittaa että ei ole huorannut itteään ihan pilalle.

        Ei ole liian myöhäistä koska PASKAMÄTISÄKILLÄ ei tee mitään.

        Kolmekymppinenkin kelpaa jos on tuollainen kuten kuvailin.

        Mitä vittua mä teen jollain toisen miehen pennuilla?


      • 2322
        Jooeioleei kirjoitti:

        2-kymppiset eivät elä mitään eri "elämänvaihdetta" esimerkiksi jos opiskelut ovat takana ja ovat työelämässä.

        Vaan täysin samaa kuin esimerkiksi eronnut/karannut kolmekymppinen.

        Kuka tässä puhui mitään "neitsytnaisesta" tai "käyttämättömästä"?

        Vähän ajettu tarkoittaa että ei ole huorannut itteään ihan pilalle.

        Ei ole liian myöhäistä koska PASKAMÄTISÄKILLÄ ei tee mitään.

        Kolmekymppinenkin kelpaa jos on tuollainen kuten kuvailin.

        Mitä vittua mä teen jollain toisen miehen pennuilla?

        No sä et kyllä ansaitse normaalia naista kun et itse ole normaalia nähnytkään. Vai paskamätisäkeistä puhut, olet itse sisäisesti niin oksettavan ruma että mätänepä ihan rauhassa hyvin ansaittuun yksinäisyyteesi. Taas on naiset onnistuneet tekemään jotain oikein kun tuollainen ihmispaska jää ilman.


      • knj
        2322 kirjoitti:

        No sä et kyllä ansaitse normaalia naista kun et itse ole normaalia nähnytkään. Vai paskamätisäkeistä puhut, olet itse sisäisesti niin oksettavan ruma että mätänepä ihan rauhassa hyvin ansaittuun yksinäisyyteesi. Taas on naiset onnistuneet tekemään jotain oikein kun tuollainen ihmispaska jää ilman.

        Ei totuuden kertominen ole rumaa.


      • Sosad

        Nykyään nimenomaan on paljon lapsettomia sinkkuja kolmekymppisissä. Enemmän kuin koskaan ennen. Eli teillä pitäis olla nyt oikein kulta-ajat.


    • Eikö niitä ole tuolla tinderissä ja nettitreffeillä vaikka kuinka paljon?

      • Joo mutta niiden täytyy olla jotain Ridge Forrestereita että kelpaisivat naisille.


    • kouratohrori

      Heh. Mitä hyötyä sulle on nähdä kun olet joku elätettävä punkero tyttö tms.

    • Raakatotuus

      Kyllä lähestyminen on hyväntapaisille miehille tehty melko mahdottomaksi, ainoa missä vielä on lupa lähestyä on nuo mainitsemasi.

      • 4plus16

        Niinpä. Jos muualla lähestyt naista tulkitaan se aina lähentelyksi, ahdisteluksi yms tuomittavaksi.


      • atännä

        En ymmärrä, mitä tarkoitatte tuolla lähestymisellä.

        Juttelen päivittäin ihmisten kanssa, enkä minä lähentele heitä eivätkä he minua. Jonkun kanssa juttu syvennee ja joskus sitä juttua tulee jatkettua... Mutta ei missään kohtaa ole mitään "lähestymistä" tai "iskemistä". Kaikki soljuu omalla painollaan, jos on niin mennäkseen. Jos ei mene, niin hyvä niinkin.


      • Raakatotuus
        atännä kirjoitti:

        En ymmärrä, mitä tarkoitatte tuolla lähestymisellä.

        Juttelen päivittäin ihmisten kanssa, enkä minä lähentele heitä eivätkä he minua. Jonkun kanssa juttu syvennee ja joskus sitä juttua tulee jatkettua... Mutta ei missään kohtaa ole mitään "lähestymistä" tai "iskemistä". Kaikki soljuu omalla painollaan, jos on niin mennäkseen. Jos ei mene, niin hyvä niinkin.

        Ei mikään solju omalla painollaan! Jommankumman on tehtävä aloite ennemmin tai myöhemmin, tai mikään ei koskaan syvene eikä mitään tule koskaan jatkettua. Sitten ollaan vaan hyvän päivän tuttuja, vaikka taustalla olisi molemminpuolista kiinnostustakin.

        Mutta erityisesti jos mies tulkitsee tilanteen väärin, löytää itsensä pian syytetyn penkiltä. Esim. työpaikalla tuo kanssakäyminen muuttuu ahdisteluksi aina, kun tekee epätoivotun, hieman liian intiimin ehdotuksen. Vaikka sen tekisi väärän johtopäätöksen pohjalta. Ja sitten on esimiehen puhuttelussa seksuaalisesta ahdistelusta, koska naiset eivät usein halua sanoa suoraan miehelle, että ei halua mitään tällaista.

        Esim. näistä syistä:
        "Seksuaalista häirintää kokeneen pitää kuitenkin pyytää häiritsijää lopettamaan.

        – Tämä voi olla haastavaa, koska häirintä saattaa edetä asteittain, jolloin sitä ei aluksi tunnisteta häirinnäksi. Usein uhrit tajuavat vasta jälkikäteen, että epämiellyttäviä tunteita herättäneessä tilanteessa on ollut kyse häirinnästä.

        Seksuaalisen häirinnän uhri voi myös vältellä asian ottamista puheeksi, koska pelkää, ettei saa työnantajalta suosituksia hakiessaan tulevaisuudessa uusia työpaikkoja.

        Työturvallisuuskeskuksen asiantuntija Päivi Rauramo kertoo, että seksuaalista häirintää tai työpaikkakiusaamista kokeneet eivät myöskään aina ota asiaa puheeksi, koska he eivät halua vaarantaa työpaikkaansa, urakehitystään tai asemaansa työyhteisössä."

        Lähde: http://yle.fi/uutiset/seksuaalinen_hairinta_sairastuttaa_tyontekijan_ja_koko_tyoyhteison/6775162


      • NäinMeillä

        "Mutta erityisesti jos mies tulkitsee tilanteen väärin, löytää itsensä pian syytetyn penkiltä. Esim. työpaikalla tuo kanssakäyminen muuttuu ahdisteluksi aina, kun tekee epätoivotun, hieman liian intiimin ehdotuksen. Vaikka sen tekisi väärän johtopäätöksen pohjalta. "

        Jos pyytää toista vaikka kahville töiden jälkeen niin se tuskin on sopimaton ehdotus tai seksuaalista häirintää. Jos toinen lähtee niin sitten vain katsotaan eteenpäin miten juttu luistaa. Jos toinen tulee vaikka kolmille treffeille niin kyllä silloin on jo lupa ajatella että jonkinlaista kiinnostusta on toisenkin puolelta ilmassa ja silloin voi aika turvallisesti tehdä intiimimmänkin aloiteen.
        Tuo "nykyään ei voi tehdä mitään kun heti seksuaalista häirintää" on vain tekosyy sille että ei uskalleta tehdä mitään. Normaalit käytöstavat ja äly mukaan niin ei kukaan mistään teitä syytä. Kyllä ne syytteet tulevat niistä tapauksista jossa on suoraan ehdotettu seksiä työpaikalla vaikka ei ole edes treffeillä koskaan käyty tai vastaavista.


      • Raakatotuus
        NäinMeillä kirjoitti:

        "Mutta erityisesti jos mies tulkitsee tilanteen väärin, löytää itsensä pian syytetyn penkiltä. Esim. työpaikalla tuo kanssakäyminen muuttuu ahdisteluksi aina, kun tekee epätoivotun, hieman liian intiimin ehdotuksen. Vaikka sen tekisi väärän johtopäätöksen pohjalta. "

        Jos pyytää toista vaikka kahville töiden jälkeen niin se tuskin on sopimaton ehdotus tai seksuaalista häirintää. Jos toinen lähtee niin sitten vain katsotaan eteenpäin miten juttu luistaa. Jos toinen tulee vaikka kolmille treffeille niin kyllä silloin on jo lupa ajatella että jonkinlaista kiinnostusta on toisenkin puolelta ilmassa ja silloin voi aika turvallisesti tehdä intiimimmänkin aloiteen.
        Tuo "nykyään ei voi tehdä mitään kun heti seksuaalista häirintää" on vain tekosyy sille että ei uskalleta tehdä mitään. Normaalit käytöstavat ja äly mukaan niin ei kukaan mistään teitä syytä. Kyllä ne syytteet tulevat niistä tapauksista jossa on suoraan ehdotettu seksiä työpaikalla vaikka ei ole edes treffeillä koskaan käyty tai vastaavista.

        Kun sinä et ole pätevä mittapuu sille mikä on sopivaa ja mikä ei. Sinulle kahvikutsu ei ole sopimaton ehdotus, jollekulle toiselle se on. Ehkä hän ei halua tavata ketään miestä työpaikaltaan edes kahvin merkeissä, tai ehkä hän ei vaan halua tavata sitä kyseistä miestä. Ja vaikka haluaisi, vaikka sitten kolmesti, niin miten se on muka merkki mistään kiinnostuksesta? Eikö nainen voi enää tavata työtovereitaan ilman että joutuu vastaanottamaan intiimejä aloitteita?

        Jotkut naiset ovat todella herkkiä kaikenlaisille odottamattomille ja varsinkin epätovoituille aloitteille, eikä sitä näe päälle päin. Vaikka ei syytettä tulisikaan, voi koko jutusta silti jäädä erittäin epämukava olo molemmille pitkäksi aikaa, ehkä niinkin pitkäksi kun molemmat ovat samassa työpaikassa.


      • atännä
        Raakatotuus kirjoitti:

        Kun sinä et ole pätevä mittapuu sille mikä on sopivaa ja mikä ei. Sinulle kahvikutsu ei ole sopimaton ehdotus, jollekulle toiselle se on. Ehkä hän ei halua tavata ketään miestä työpaikaltaan edes kahvin merkeissä, tai ehkä hän ei vaan halua tavata sitä kyseistä miestä. Ja vaikka haluaisi, vaikka sitten kolmesti, niin miten se on muka merkki mistään kiinnostuksesta? Eikö nainen voi enää tavata työtovereitaan ilman että joutuu vastaanottamaan intiimejä aloitteita?

        Jotkut naiset ovat todella herkkiä kaikenlaisille odottamattomille ja varsinkin epätovoituille aloitteille, eikä sitä näe päälle päin. Vaikka ei syytettä tulisikaan, voi koko jutusta silti jäädä erittäin epämukava olo molemmille pitkäksi aikaa, ehkä niinkin pitkäksi kun molemmat ovat samassa työpaikassa.

        Mun mielestäni ei edelleenkään ole olemassa mitään aloitteita. Jos toisen ihmisen sanaton lukeminen ei onnistu, tulee taatusti ongelmia ihmisten kanssa.

        Toistelle töksäyttäminen "lähdetkö treffeille" on kyllä ihan asperger-hommaa. Tai kai se toiselle samanlaiselle voi toimia.

        Toisen kanssa jutellaan, niin kuin ihmisten kanssa nyt jutellaan, mukavia, jossain kohtaa vihjaistaan vähän kiinnostuksesta jos toinen vaikuttaa siltä ettei laittaisi pahakseen, toinen reagoi siihen jollain tavalla, joko antaa itsestään jotain takaisin, jää miettimään tai sivuuttaa huomionsa sujuvasti. Niin se vaan menee, puolin ja toisin lähestytään askel askelelta, hienovaraisesti, tai jokaisen omalla tavalla, tai sitten ei. Se on vähän kuin paritanssia.


    • ruumies

      Hautuumaalta kannattaa käydä tonkimassa. Siellä on moni meistä ja lisää tulee koko ajan.

    • Lyhyttä miestä ei halua kukaan nainen löytää tai edes nähdä. Vittu kukaan ei käynyt edes katsomassa mun profiilia ja baareissa naisia ei mun olemassaolo ole kiinnostanut.

      • uskomisenkierre

        Naiset aistii sen mitä ajattelet joten luot itsellesi suotta painetta pituudestasi....


      • aasian_matkaaja

        Lyhyttä miestä ei halua kukaan SUOMALAINEN nainen löytää - näin todella on.

        Olen itse 170cm, ja jos olisin etsinyt vain Suomesta, eläisin pakkosinkkuudessa koko elämäni.

        Joten Aasiasta vaimo, tätä suosittelen.

        Tosin monella aasialaisnaisella on enemmän tai vähemmän rahallisia odotuksia.

        Eli mitä vähemmän rahaa, sitä vaikeampi löytää nainen, jolle kelpaat sellaisena kuin olet.

        Aasiassa tapasin hotellin aulassa parin: italialaismies (minua selvästi LYHYEMPI!) ja filippiinonainen. Eipä tuntunut tuota filippiinonaista yhtään haitata se, että mies oli vielä minuakin lyhyempi.

        Thaimaasta voi toki myös yrittää, mutta Thaimaan maahantulosäännökset tekevät hommasta vaikeampaa. Sinne kun taitaa olla maksimi kertaoleskelu 90 päivää. Eli 2kk viisumi ja siihen paikan päällä immigration -toimistosta 30 pv jatko.

        Filippiineillä voi olla pidempään.

        JOS päätät kokeilla tätä, niin hanki jo Suomesta käsin mahdollismman kattava valikoima nettikontakteja (ja varudu silti siihen, ettei yhdestäkään nettikontaktista tule mitään vakavaa, jolloin paikan päällä kuluu silti aikaa hakuun).

        Tekniikan osalta Filippiinit on takapajula, Thaimaa on tekniikan osalta kehittyneempi. Tekniikan osalta Filippiinit on n. 20 vuotta Thaimaata jäljessä.

        Filippiiniläisnaisista suurin osa on ihme ujostelijoita, Thaimaassa osa on toki myös ujoja, mutta rohkeampiakin löytyy.


    • Helppo juttu. Alat itse tekemään aloitteita arjen tilanteissa: Kaupassa, liikennevaloissa tai vaikka verovirastossa. :-)

    • Luolasukeltaja

      Mjoo

      Siis tää miljoonan kävijän serveri on varmaan Suomen paras paikka - mitä kysymykseesi tulee.

      (Naurua)

    • 29ninni

      Olen lähtöisin pääkaupunkiseudulta. Omani löysin suomi24 kautta tekemällä avausen pikkukylän miehelle. Juttu luisti ja mies tuli yli 400 kilsan päästä tapaamaan.
      Lopulta muutin miehen luo asumaan. Alkuun kun mua ei tunnettu ja ei tiedetty että olen varattu niin moni mies lähesty kauppareissuilla, lenkillä..tarjottiin kahvia.
      Itse olen ainakin yllättynyt miten paljon vapaita ja hyvän oloisia miehiä löytyy maalta.
      Täällä on havaittavissa että yhä useammat nuoretkin miehet hakevat naisensa ulkomailta. Miehen kaveripiirin kuuluu myös tällaisia, kertoman mukaan on haettu ulkomailta kun ei olla kelvattu tai oikeestaan ei olla päästy juttusille suomalaisen naisen kanssa

    • Keskustelun aloittajalle sen verran että ainoa mahdollisuus taitaa olla sitten se oikea elämä.. Mutta samalla sitten voisi kysyä aloittajalta että mistä löytää sinkkunainen jos sinkkumies A: Ei käy baareissa B: On kyllästynyt nettideittailuun. Vuosien kokemus on opettanut ettei kunnollinen mies kiinnosta naisia. Tasainen, rauhallinen, kiltti (en tarkoita lapasta) terveelliset elämäntavat omaava mies ei kiinnosta koska taustalla ei ole akateemista koulutusta. Nettineittailussa on helppo lokeroida ihmiset, paino ja pituus pitää olla juuri oikeat. Jossain naisten treffiprofiileissa haetaan max. 190cm pitkää miestä mutta minun on turha sellaiseen ilmoitukseen vastata koska minulla on pituutta 191cm. Mutta mitä se sitten tosielämässä vaikuttaa?

      Itse olen miehenä tätä samaa asiaa miettinyt. Kaupassa tai jossain muualla elämän arkisessa askareessako? Olen miesvaltaisella alalla töissä ja harrastukset ovat miesvaltaisia joten kauppa lienee sitten ainoa vaihtoehto. Mutta mistä sitten tunnistaa vapaan ja varsinkin naisen joka olisi halukas pariutumaan? Nettideittailuun kyllästyneenä olen tulossa siihen tulokseen että jos haluaa naisen niin ilmeisesti sellainen pitää sitten ostaa jostain päin Aasiaa. Mutta sentään niin epätoivoinen en ole, tulen hyvin toimeen yksinkin ja jossain sisällä sydämessä palaa vielä pieni toivo siitä että oikea rakkaus saataa vielä jostain löytyä.

    • jopoman10

      Moikka,mut löytää täältä, siisti savuton leskimies...

    • Jeesbox123

      Vaikka sen sinkkumiehen voi löytääkkin, niin se voi ajatella, että 99%naisista on niin rumia, että ei kiitos ja sen vuoksi kiinnostus voi kadota, tämä oli vain yksi esimerkki!!

    • Mistä keskustelun aloittajan löytää mies joka ei käy baareissa ja joka ei usko nettideittailuun?

    • nettiinmenojees

      Nettideiteille kannattaa antaa mahdollisuus. Mikä vika on systeemissä jossa molemmat on jo lähtökohtaisesti ainakin samalla karttalehdellä? Eli hakemassa seuraa. Samalla näkee kätevästi vähän suuntaa ja perustietoja niistä keitä haluaa lähestyä. Eli mene nettiin. Tai jos olet nätti mimmi, niin eiköhän sua joku tule pokaamaan siellä kaupassakin :D Lomamatkat ja risteilyt voisi kanssa olla mukavaa viihdettä.

    • Suomalainenmieviikinki

      Mikäli nainen on älykäs,minun makuni mukainen ja vapaa hän löytää minut vaikka mistä.Sosiaaliset taidot ovat myös eduksi.En ole varakas,olen vain komea ja miellyttävän sosiaalinen.Kuin myös vaatimaton =)Oh,mutta nettideittailu palstoilta minua ei tosin löydä.Saan muutenkin.

    • iso_vihreä_mies

      Minut löytää insinööri Ahmedin peräaukosta, jotta tulepa vaan hakemaan, vaihtelu tekisi hyvää. :)

    • RiderontheStorm

      Mua ei ainakaan mistään harrastuksista löydä, kun en pahemmin harrastele. Hyvällä lykyllä ehkä, jos on jossain karaoke iltoja. Baareissa en kyl iske ketään, mut joskus karaoke illoissa huomaa olevansa enemmänkin juttutuulella, kun on osa jännityksestä menny siinä esiintyessä. Ainoastaan sillon ois hitusen enemmän rohkeutta.

    • Ihan mistä tahansa. Aina vänkytetään siitä, ettei suomalainen mies puhu eikä pussaa, mutta sama pätee suomalaiseen naiseen. Mene puhumaan sille kiinnostavan oloiselle äijälle, perkele! Oli se sitten kassajonossa, bussissa tai puistossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1934
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1631
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1547
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1484
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1170
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe