Tänäänkin tumma huivipäinen tyttö vilkuili koko ajan bussissa ja käänsi päänsä pois aina kun sitä katsoi takaisin. Miksi suomalaiset naiset olette aina juuri tuollaisia?
Miksi naiset eivät voi tehdä aloitetta?
69
988
Vastaukset
Tumma huivipäinen? Vaikea sanoa mitä kulttuuria edusti.
Koska ei kiinnosta tarpeeksi. Koska on bad hair day. Koska pelottaa. Koska mies voi olla varattu. Koska koska koska.
Teitkö sinä aloitteen?- 1plus15
"Koska mies voi olla varattu" on tekosyy koska se on huomattu että moni mies tekee aloitteen ihan varatullekin naiselle >:-/
1plus15 kirjoitti:
"Koska mies voi olla varattu" on tekosyy koska se on huomattu että moni mies tekee aloitteen ihan varatullekin naiselle >:-/
Tottakai se on tekosyy. Niitähän riittää asiaan kuin asiaan. Mulla suurin tekosyy on etten vaan kehtaa. Olen liian ujo sellaiseen. Toki joskus olen kehdannut, pääsääntöisesti en pysty.
- 17plus12
Nainen_28v kirjoitti:
Tottakai se on tekosyy. Niitähän riittää asiaan kuin asiaan. Mulla suurin tekosyy on etten vaan kehtaa. Olen liian ujo sellaiseen. Toki joskus olen kehdannut, pääsääntöisesti en pysty.
Nainen: "Ujo ja en kehtaa" - Ei haittaa koska moni mies tulee iskemään sinua
Mies: "Ujo ja en kehtaa" - Game over! 17plus12 kirjoitti:
Nainen: "Ujo ja en kehtaa" - Ei haittaa koska moni mies tulee iskemään sinua
Mies: "Ujo ja en kehtaa" - Game over!Ei se miehenkään ujous niin haittaa, jos ei ihan juokse karkuun ja esitä vaikeasti tavoiteltavaa. :)
Nainen_28v kirjoitti:
Ei se miehenkään ujous niin haittaa, jos ei ihan juokse karkuun ja esitä vaikeasti tavoiteltavaa. :)
Totta vitussa haittaa. Jos mies ei ujouttaan pysty naisia lähestymään, niin jää sinkuksi.
- Kaveriton_nussimaton
Nainen_28v kirjoitti:
Ei se miehenkään ujous niin haittaa, jos ei ihan juokse karkuun ja esitä vaikeasti tavoiteltavaa. :)
Naisen ujous ei merkitse mitään, pillureikä on joka tapauksessa kohta puhkinussittu panomiesten spermareikä. Miehen ujoudesta seuraa kättä kättä kättä ja kättä, RUNK RUNK RUNK RUNKELO RUNKELO RUNKS RUNKS RUNKS, haistakaa sperma vitun huorat saatana!
wlfwd kirjoitti:
Totta vitussa haittaa. Jos mies ei ujouttaan pysty naisia lähestymään, niin jää sinkuksi.
Oon eri mieltä. Ujous ei välttämättä meinaa täyttä jäätymistä kun naisia tulee lähelle. Ja jos mies näyttää vähääkään kiinnostuneelta niin nainen saattaa tehdä liikkeen. Jos on niin ujo ettei pysty vastaamaan naisen liikkeeseen, niin se on asia erikseen.
Nainen_28v kirjoitti:
Oon eri mieltä. Ujous ei välttämättä meinaa täyttä jäätymistä kun naisia tulee lähelle. Ja jos mies näyttää vähääkään kiinnostuneelta niin nainen saattaa tehdä liikkeen. Jos on niin ujo ettei pysty vastaamaan naisen liikkeeseen, niin se on asia erikseen.
No joo, 37 ikävuoteen mennessä olen törmännyt kahteen aloitteelliseen naiseen. Varmasti on miehiä, joiden suhteen naiset on useammin aloitteellisia, mutta minä en niihin kuulu.
En minäkään jäädy, jos ei tarvitse olla se lähestyvä osapuoli tai näytetään tarpeeksi selvästi että lähestyminen on toivottavaa.wlfwd kirjoitti:
No joo, 37 ikävuoteen mennessä olen törmännyt kahteen aloitteelliseen naiseen. Varmasti on miehiä, joiden suhteen naiset on useammin aloitteellisia, mutta minä en niihin kuulu.
En minäkään jäädy, jos ei tarvitse olla se lähestyvä osapuoli tai näytetään tarpeeksi selvästi että lähestyminen on toivottavaa.Minä olen ollut nuorempana juuri niin ujo. :D olen lähtenyt karkuun kun "se joku aivan ihana poika" on osoittanut kiinnostusta. Yläasteella välttelin yhtä kundia puoli vuotta ja sen jälkeen kun tein aloitteen ja hän vastasi siihen, pakoilin taas toiset puoli vuotta. :D
Saattaa käydä niin edelleenkin, että alan panikoimaan, jos pidän toisesta paljon. Nykyään kuitenkin pystyn palauttamaan toimintakykyni suht pian. Toki mahis on joskus silloin jo mennyt. Joten opeteltavaa olisi, tyyliin; älä jäädy, sano jotain, älä ole epäkohtelias.
Tiedän useita naisia jotka eivät vain kykene aloitteisiin koska jännittää liikaa. En minäkään aina pysty. Se on yksi sinkuksi jäämisessä huolestuttanut asia. Ujous.Nainen_28v kirjoitti:
Minä olen ollut nuorempana juuri niin ujo. :D olen lähtenyt karkuun kun "se joku aivan ihana poika" on osoittanut kiinnostusta. Yläasteella välttelin yhtä kundia puoli vuotta ja sen jälkeen kun tein aloitteen ja hän vastasi siihen, pakoilin taas toiset puoli vuotta. :D
Saattaa käydä niin edelleenkin, että alan panikoimaan, jos pidän toisesta paljon. Nykyään kuitenkin pystyn palauttamaan toimintakykyni suht pian. Toki mahis on joskus silloin jo mennyt. Joten opeteltavaa olisi, tyyliin; älä jäädy, sano jotain, älä ole epäkohtelias.
Tiedän useita naisia jotka eivät vain kykene aloitteisiin koska jännittää liikaa. En minäkään aina pysty. Se on yksi sinkuksi jäämisessä huolestuttanut asia. Ujous."Tiedän useita naisia jotka eivät vain kykene aloitteisiin koska jännittää liikaa."
Naisilla se nyt ei ole niin fataalia vaikka ei aloitetta pysty tekemään. Aina on miehiä jotka hoitavat sen puolen.
Tiedän muutamia erittäin ujoja naisia ja he kaikki ovat parisuhteessa.wlfwd kirjoitti:
"Tiedän useita naisia jotka eivät vain kykene aloitteisiin koska jännittää liikaa."
Naisilla se nyt ei ole niin fataalia vaikka ei aloitetta pysty tekemään. Aina on miehiä jotka hoitavat sen puolen.
Tiedän muutamia erittäin ujoja naisia ja he kaikki ovat parisuhteessa.Mä tiedän monia ujoja naisia jotka ovat sinkkuja. :D ikää on 20-40v.
Nainen_28v kirjoitti:
Mä tiedän monia ujoja naisia jotka ovat sinkkuja. :D ikää on 20-40v.
Itseni lisäksi en tiedä ketään joka ei ole tai olisi joskus ollut parisuhteessa.
wlfwd kirjoitti:
Itseni lisäksi en tiedä ketään joka ei ole tai olisi joskus ollut parisuhteessa.
Mä kyllä tiedän. Miehiä ja naisia. Vanhin tuntemani nainen joka ei ole ollut ikinä missään kunnon suhteessa on lähes 90v. Mulla on myös muutama läheinen ystävä, joilla ei ole ikinä ollut kunnon suhteita, jotain pelleilyä vaan. Kyllä niitä kokemattomia naisiakin löytyy eri ikäisistä naisista.
- 866
Tyttö on kirjoittanut varmaan toiselle palstalle samanlaisen aloituksen koskien sitä, miksi miehet eivät voi tehdä aloitetta.
- Sikspäsiks
Siksi koska miehen tulee näyttää mielenkiintonsa...
Mies joka ei tee aloitetta on luuseri muissakin asioissa.- PalstanRuminMies
Sain aikanaan elämässäni satoja pakkeja näyttäessäni kiinnostusta naisille. Viime aikoina en enään tästä syystä tehnyt aloitteita ollenkaan koska tulos oli aina sama. Koskaan nainen ei ole tehnyt aloitetta minun suuntaan. Silti olen omassa elämässäni ihan jotain muuta kuin luuseri joten tuo väitteesi ei pidä paikkansa. Totuus kun on se että naiset tekevät kyllä aloitteita mutta vain komeille miehille.
- KeinojaOnMonia
Yksi pari syntyi silleen, että mies eteni pienin askelin naisen suuntaan. Viattoman tuntuiset askeleet johtivat lopputulokseen vaivihkaa. Palveluammatissa oleva nainen sai ystävänpäivänä sydän-Geisharasian tältä mieheltä. Se oli käsittääkseni ensimmäinen ele. Myöhemmin mies pyyteli naista lenkkikaveriksi. No siihenhän oli helppo suostua. Niin suhde eteni... Tänä kesänä menivät juorujen mukaan naimisiin.
Molemmat ovat ulkoisilta avuiltaan niitä ei-yleisön-suosikkeja. - ketmineuvoo
Luuserinainen joka odottaa miehen hoitavan aloitteen on ihan samanlainen saamaton luuseri parisuhteessakin.
Menee joillekin läpi niin kauan kun nainen on nuori ja hot, mutta naisen kukoistuskausi on lyhyt. Perhettä ei moisen kanssa kannata perustaa. - EiPidäPaikkaansa
Itselläni on omasta kokemuksestani yli 22v takaa aika lailla fifty-fifty nuo aloitteiden teot. Välillä minä, välillä mies.
Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 22v yhdessä, minä tein aloitteen.
Eikä todellakaan ole kyse mistään luuserista, päinvastoin! Nykyään on oikein pidetty pomo työssään (tavatessamme oli duunari), ei ryyppää eikä polta ja komeakin on (eikä vain minun mielestäni!). Viihtyy kotona ja mökillä puuhaillen eikä ole mikään sohvaperuna.
Ja lisäksi vielä hyvä isä sekä aviomies, puhuu ja pussaa! - PalstanRuminMies
EiPidäPaikkaansa kirjoitti:
Itselläni on omasta kokemuksestani yli 22v takaa aika lailla fifty-fifty nuo aloitteiden teot. Välillä minä, välillä mies.
Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 22v yhdessä, minä tein aloitteen.
Eikä todellakaan ole kyse mistään luuserista, päinvastoin! Nykyään on oikein pidetty pomo työssään (tavatessamme oli duunari), ei ryyppää eikä polta ja komeakin on (eikä vain minun mielestäni!). Viihtyy kotona ja mökillä puuhaillen eikä ole mikään sohvaperuna.
Ja lisäksi vielä hyvä isä sekä aviomies, puhuu ja pussaa!Niin eli naisetkin tekevät aloitteita. Kun ottaa huomioon että en ole kahteenkymmeneen vuoteen saanut edes naisen aloitetta selventää aika hyvin sen asian että rumille ei naiset aloitteita tee.
- lhh
KeinojaOnMonia kirjoitti:
Yksi pari syntyi silleen, että mies eteni pienin askelin naisen suuntaan. Viattoman tuntuiset askeleet johtivat lopputulokseen vaivihkaa. Palveluammatissa oleva nainen sai ystävänpäivänä sydän-Geisharasian tältä mieheltä. Se oli käsittääkseni ensimmäinen ele. Myöhemmin mies pyyteli naista lenkkikaveriksi. No siihenhän oli helppo suostua. Niin suhde eteni... Tänä kesänä menivät juorujen mukaan naimisiin.
Molemmat ovat ulkoisilta avuiltaan niitä ei-yleisön-suosikkeja.Pienin askelin, ja sydän-suklaarasia oli ensimmäinen ele? Sehän on ihan järjettömän iso ele! Paljon isompi kuin mitä minä olen koskaan tehnyt.
Ujoja se on normaalia ainakin minulle.
- näinsemeni
Huivipäinen tyttö teki aloitteen vilkuilemalla koko ajan. Et tajunnut homman jujua ja vastasit aina "mitä vittua töllötät?" katseella takaisin. Korttisi oli pelattu. Game over.
- ätminki
Koska et ole tatuoitu paska
- Toivotonromantikko
KeinojaOnMonia <- enpäs tiedä oonko kauhean sentimentaalinen, mutta tuo tarina oli kaunis. Siinä oli vielä ne soidinmenot....
No kun met olemma ihmisapinoita.
Meän naaraille pittää pullistella lihaksia.. Pittää uhota toisille uroksille.
Hänelle pittää tarjota iso huusholli..
Niin se vaan menee.. :D- perusasioita
Se ei pelaa joka pelkää. Se ei nai joka liikaa valkkaa.
Älä harmittele, ettei joku muu tee jotain, sillä muulla on syynsä. Tavoittele itse sitä mitä kaipaat.- Tyhjää.lorinaa
Nollavastaus.
Naisen aloite on sekunnin vilkaisu miestä ja sitten miehen pitää hoitaa puheet
Mun mielestä meän pitää tehä se alote...
Mulla vietti vetää kauniin naaraan yrittämiseen.
Yrittänyttä ei laiteta.. Ja joskus en kelpaa.. :D- PalstanRuminMies
Eräkettu kirjoitti:
Mun mielestä meän pitää tehä se alote...
Mulla vietti vetää kauniin naaraan yrittämiseen.
Yrittänyttä ei laiteta.. Ja joskus en kelpaa.. :DHah:) Olen yrittäny satoja naaraita ja tulos nolla. "Joskus ei kelpaa"
PalstanRuminMies kirjoitti:
Hah:) Olen yrittäny satoja naaraita ja tulos nolla. "Joskus ei kelpaa"
Kuinka helevetin ruma sie voit olla? :D
Mulla on huutokauppakeisarin näkönen kaveri ja seki saa pillua koska hän hassu höpö nassu..- PalstanRuminMies
Eräkettu kirjoitti:
Kuinka helevetin ruma sie voit olla? :D
Mulla on huutokauppakeisarin näkönen kaveri ja seki saa pillua koska hän hassu höpö nassu..Sitä pitää kysyä naisilta. Nehän minun rumuuden asteen määrittää. Senverran ruma kumminkin että kahteenkymmeneen vuoteen ei yksikään nainen ole yrityksiini langennut. Enäänhän en edes tuota peliä jaksa. Olkoot. Solepokamikhän ensviikolla alkaa taas jahtikausi joten onpahan muuta ajateltavaa seuraavat puolivuotta.
Sitä pitää kysyä naisilta. Nehän minun rumuuden asteen määrittää. Senverran ruma kumminkin että kahteenkymmeneen vuoteen ei yksikään nainen ole yrityksiini langennut. Enäänhän en edes tuota peliä jaksa. Olkoot. Solepokamikhän ensviikolla alkaa taas jahtikausi joten onpahan muuta ajateltavaa seuraavat puolivuotta.
Sie et ossaa puhua...
- PalstanRuminMies
Eräkettu kirjoitti:
Sie et ossaa puhua...
Enny niinkään sanois. Seura toiminnassa ja ammattiliitto aktiivinakin mun puhelahjoja on enemmänkin kehuttu kun moitittu.
- eräsnainenvaan
Enny niinkään sanois. Seura toiminnassa ja ammattiliitto aktiivinakin mun puhelahjoja on enemmänkin kehuttu kun moitittu.
Se mikä toimii miesten kesken, voi mennä tosi metsään naisten kanssa.
Mulla on tuttuna yksi kokematon mies, joka menee ulkoisen olemuksen puolesta "panisin ja heti" -osastolle, mutta puhetyyli on niin rasittavaa miesbesserwisseröintiä, että en vaan jaksa. En kestäis sängyssä miestä, joka on niin lumoutunut omasta fiksuudestaan (oikeesti ei oo ees mitenkään fiksu, tykkää vaan päteä). Mut muut miehet tykkää kyllä sitä kuunnella, eikä naisetkaan aktiivisesti karta.
Ehkä sekin miettii, miksei kukaan kiinnostu. PalstanRuminMies kirjoitti:
Joo mutta sulta varmaan puuttuu sellanen tietynlainen tyyli.. Tietynlainen asenne...
- 1714
Eräkettu kirjoitti:
Joo mutta sulta varmaan puuttuu sellanen tietynlainen tyyli.. Tietynlainen asenne...
Näkeehän sen nyt näistä hänen tänne väsäämistä kommenteistaan. Ei tuollaista vihamielistä nalkuttajaa kukaan nainen jaksaisi katsella, vaikka olisi komeakin.
- PalstanRuminMies
eräsnainenvaan kirjoitti:
Mulla on tuttuna yksi kokematon mies, joka menee ulkoisen olemuksen puolesta "panisin ja heti" -osastolle, mutta puhetyyli on niin rasittavaa miesbesserwisseröintiä, että en vaan jaksa. En kestäis sängyssä miestä, joka on niin lumoutunut omasta fiksuudestaan (oikeesti ei oo ees mitenkään fiksu, tykkää vaan päteä). Mut muut miehet tykkää kyllä sitä kuunnella, eikä naisetkaan aktiivisesti karta.
Ehkä sekin miettii, miksei kukaan kiinnostu.Koittakaa nyt tekin päättää millainen sen miehen pitää olla. Ensin sanotaan että "olet tyhmä" Sitten kun perustelet tyhmyytesi fiksumpaan suuntaan oletkin seuraavaksi "liian fiksu"
eräsnainenvaan kirjoitti:
Ehkä sekin miettii, miksei kukaan kiinnostu.Ei niitä naisia turhaan kutsuta kissoiksi...
https://www.youtube.com/watch?v=7FYR1oL1gM4- PalstanRuminMies
1714 kirjoitti:
Näkeehän sen nyt näistä hänen tänne väsäämistä kommenteistaan. Ei tuollaista vihamielistä nalkuttajaa kukaan nainen jaksaisi katsella, vaikka olisi komeakin.
Niin no sinähän palstafeinistinä tunnetkin minut näppiksen perusteella niin että osaat suoraan sanoa mikä miehessä mättää.
Mun mielestä nainen kuuluu miehen alle.
Eikä tää ole mikään sosiaalinen juttu... Miehet nyt vaan on niitä johtajia.
Tällänen ajattelutapahan suututtaa feministejä...
Saavat sitte olla yksinään kun kukaan mies ei tollasta elinvoimaa imevää sontakasaa halua nurkkiin masentamaan..- 8plus17
1714 kirjoitti:
PRM on yksi palstan fiksuimpia kirjoittajia, kun taas sinun teksteistäsi huokuu äärimmäinen katkeruus ja viha miehiä kohtaan niin täällä, kuin nettideittipalstallakin.
- 1714
Niin no sinähän palstafeinistinä tunnetkin minut näppiksen perusteella niin että osaat suoraan sanoa mikä miehessä mättää.
Sinun olemuksestasi saa erittäin kattavan kuvan tämän palstan kautta. Ainoastaan ulkonäkösi jää arvoitukseksi.
- 1714
8plus17 kirjoitti:
PRM on yksi palstan fiksuimpia kirjoittajia, kun taas sinun teksteistäsi huokuu äärimmäinen katkeruus ja viha miehiä kohtaan niin täällä, kuin nettideittipalstallakin.
Ai että oikein nettideittipalstallakin, vaikken ole siellä koskaan edes pistäytynyt, heh.
- vvvvvvvg
1714 kirjoitti:
Sinun olemuksestasi saa erittäin kattavan kuvan tämän palstan kautta. Ainoastaan ulkonäkösi jää arvoitukseksi.
Eräkettu on 150kg läski, joka valehtelee olevansa inssi. :)
- ikisinkkunainen
Koittakaa nyt tekin päättää millainen sen miehen pitää olla. Ensin sanotaan että "olet tyhmä" Sitten kun perustelet tyhmyytesi fiksumpaan suuntaan oletkin seuraavaksi "liian fiksu"
Se on kuules se kohtuus se. Fiksuus on hyvästä. Fiksu tajuaa että ei saa olla tyhmä, mutta että omasta erinomaisuudestaan lumoutunut besserwisserpätijä ei ole fiksu.
Ja sitten taas seksissä korostuu muut asiat kuin teknis-rationaalinen äly, esim. kyky lukea sosiaalisia viestejä ja vastata samalla mitalla. - ncb
1714 kirjoitti:
Ei paltakirjoituksista voi päätellä, onko tosielämässä nalkuttaja vai mikä.
- nkllnklnkl
Minun mielestä on typerää, että aloitteen tekemin mitetiään millään tavallasukupuolikohtaiseksi. Aloiteen tekeminen nimen omaan sille tyypille jonka haluaa on itselle vain win win, koska jos joku jonka haluat ei sina halua niin voit saman tien kääntää kiinnostuksesi muihin. On aivan turha unelmoina seuraavat 10 vuotta siimä mitåolisit voinut saada kun voit saada sen selville jo tänään.
- atännä
Ehkä netissä ja baarissa tehdään tuttavuutta heti sillä mielellä. Muualla sitten tutustutaan muulla tavalla ensin, toisesta on jo käsitys ennen kun aletaan lähestymään intiimimmin. Minä pidän tuntemattomia lähestyjiä vähän sekopäinä. Ei ne ainakaan pidä minusta sellaisena kuin sisältä olen, ja se olis mulle tärkeintä.
Olisit ätmel voinut antaa sille tytölle yhteystietosi käsin kirjoitetulla paperilapulla, johon olisit kirjoittanut tai piirtänyt jotain pientä kivaa lisäksi, hymyn kanssa lappu käteen. Nopea ja helppo tapa, toinen voi sitten käydä vakoilemassa sua somessa jos kiinnostaa. Eikä sen ei tarvitse ahdistua sen enempää epätoivotuista lähestymisistä.- PalstanRuminMies
"vakoilla somessa" Itse kuulun siihen some ryhmään josta ei googlaamalla saa mitään tietoa. Olen tietoisesti jättäytynyt kokonaan tuon kulttuurin ulkopuolelle. Mihinkään nettiin en kirjaudu nimelläni ja mitään tietoja en jaa näinollen sähköisesti. Yksi kokonimi kaima löytyy toiseltapuolen suomea joten jos häntä minuksi luulee niin oikeastaan hyvä vain. Vaikuttaa jännämieheltä.
- atännä
"vakoilla somessa" Itse kuulun siihen some ryhmään josta ei googlaamalla saa mitään tietoa. Olen tietoisesti jättäytynyt kokonaan tuon kulttuurin ulkopuolelle. Mihinkään nettiin en kirjaudu nimelläni ja mitään tietoja en jaa näinollen sähköisesti. Yksi kokonimi kaima löytyy toiseltapuolen suomea joten jos häntä minuksi luulee niin oikeastaan hyvä vain. Vaikuttaa jännämieheltä.
Sama, ei löydy mustakaan mitään, kun en tän enempää someilua harrasta. Mun mielestän sellainen esillä oleminen on epämiellyttävää. Enkä oikein ymmärrä, miksi pitää jakaa omia asioitaan niin paljon puolitutuille. Juttelen kavereille henk.koht.
Mutta jos jotain on kovasti haussa, kannattaisi varmaan esiintyä edes vähän, jos se vaikka parantaisi mahdollisuuksia.
- 690
Mitä sen huivipäisen tytön olisi siellä bussissa sitten sinun mielestäsi pitänyt tehdä?
- atännä
Aloite? :))
- 690
atännä kirjoitti:
Aloite? :))
No kysytään näin: minkälaista aloitetta kyseinen herra odotti huivipäiseltä tytöltä joukkoliikennevälineessä?
Onko heralla itsellään kenties tapana tehdä noita aloitteita busseissa, junissa ja ratikoissa? Käykö kovakin flaksi? - 283
Ongelma oli selvästi siinä, että nainen katsoi poispäin, kun mies yritti katsoa, vaikka kuitenkin pälyili miestä kun mies ei katsonut. Eli paitsi että ei tehnyt aloitetta, ei myöskään osoittanut, olisiko miehen aloite tervetullut vai ei. Hyvin yleinen ja ärsyttävä ilmiö: nainen välttää katsekontaktia ja ottamasta kantaa, onko kiinnostusta vai ei. Ja sitten vielä naiset ihmettelevät, miksi miehet jäävät 'tuijottamaan' - kyse kun on usein siitä, että mies odottaa naisen kannanottoa.
- Pettynytolo
Naiset osaa tehdä myös aloitteen.katotaan,katotaan ja luvattiin,mutta kun hevosillensa oli hoitopaikka varmistunut luonani,tuli stoppi.Kaveri nai häntä ja mä hoidan hevoset ja aina vähän moittimista,ettei kiinnostukseni vaan heräis???
- kuin
miehen kun pitäisi huomata rivien välistä milloin mennä juttusille ja mies arpoo tilannetta mennä vai ei.
Olen tehnyt vaikka minkälaisia alotteita. Olen kysynyt suoraan numeroo ja treffeille ja sitten jutellut ensin pari tuntia ja sitten pyytänyt numeroo. Ei ole onnistunut mikään.
Se on kyllä hyvä, että täällä palstalla naiset eivät tee aloitteita
Jos tekisivät, niin täällähän pitäisi olla jatkuvasti kyttäämässä, ettei vaan jonkun seksikkään pörröpään tekemä aloite jää huomaamatta- tietäjä-
Täällä mitään seksikkäitä pörröpäitä ole
- ex-palstalainen
Tuo on kyllä niin väärin kun voi olla aikoinaan vuosia takaperin tuli useitakin aloitteita naisilta..
- tasarahakiitos
Eikös se katselu ole vaan flirttiä, joka on viatonta. Sitten jos oikeesti kiinnostuu, niin sitten tehdään aloite. Olisit tyytyväinen että sait edes flirttiä. Tuollaisia just kaikki miehet on. Jos kiinnosti, niin mikset itse tehnyt aloitetta. Täällä sitten kun on tilaisuus jo mennyt, niin vingutaan ohi mennyttä elämää.
- vikaakin
kai ujous ja tilanteen hallinta pettää kun flirttiä harrastanut ohi ajavaan autoon mutta päivien päästä vasta puoli tulee bensa asemalle flirttiä parkki duudussa heittämään eli katselemaan niin tilanne taju pettää onko aito vai sattumaa yhteen paikkaan törmäys.
Tänään muuten kaupan leipäosastolla nainen katseli minua kolme kertaa eikä sanonut mitään. Kassallakin se katsoi mutta ei tehnyt aloitetta.
- 1129
Ja sinua ei kiinnostanut sitä vertaa, että olisit itse tehnyt.
- käsipäivää85
Muuten jos joku kattoo 3-kertaa, niin pitääkö silloin vain nielaista ja mennä isoin askelin sen luokse ja sanoa käsipäivää? =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514