Kirjoitanpa vaihteeksi jotain naisille. Alustus:
Linkkasin joskus palstalle tutkimuksen jossa kävi ilmi että n. 96% naisista haluaa miehen dominoivan seksissä ja 75% haluaa mieheltä alistamista jossain muodossa. Miehistä 40% halusi dominoida, loput halusivat joko tasa-arvoa tai alistumista.
Naisten ylivoimainen enemmistö haluaa pitkän miehen, kookkaan miehen, itsevarman jä määrätietoisen miehen. Kun taas miehistä osa haluaa lyhyen naisen (taskuvenus), osa haluaa pitkän naisen (mallit, missit). Osa pitää hoikista, osa pitää muodokkaista. Osa haluaa itsevarman, osa haluaa ujon söpöilijän.
Lähes kaikki naiset haluaisivat _mieluiten_ että mies tekee aloitteen. Osa miehistä haluaa metsästää, osa haluaa naiselta aloitteen.
Lähes kaikissa asioissa miesten mieltymykset vaihtelevat huomattavasti enemmän kuin naisten klooniarmeijan.
Mitä se tarkoittaa?
Sitä että nainen _joka poikkeaa kaavasta_ omaa valtavan edun. Koska on paljon aloitetta toivovia miehiä ja vähän aloitteellisia naisia, aloitteellisella naiselle riittääkin valinnan varaa (palstalta sönkkö, N28V). Koska on paljon alistuvia miehiä ja vähän dominoivia naisia, dominoivalla naisella riittääkin valinnan varaa (palstalta bi-nainen). Jne.
Molemmat sukupuolet voivat saada etua pitämällä vähemmän suosituista, mutta _vain naisella_ on mahdollisuus saada etua olemalla itse erilainen ja toimimalla eri tavalla kuin enemmistö.
Tämä vinkiksi naisille jotka eivät löydä miestä. Poikkea kaavasta, ja valinnan varaa riittää.
Neuvo naisille - poikkea kaavasta niin saat miehen
109
1866
Vastaukset
- helmiä.sioille
:D taas mennään...
https://www.youtube.com/watch?v=pAa_lhu7MKY- m-i-e-s
Klassikko =D
121212:nen, ainoa oikea tapa on poiketa omasta kaavasta. - Vhkl
Ai saatana :D
- helmiä.sioille
m-i-e-s kirjoitti:
Klassikko =D
121212:nen, ainoa oikea tapa on poiketa omasta kaavasta.Niinno...
Jospa Pikku Kakkosen kaava on se ainoa ja oikea eikä muut vaan tajua sitä... :D
- valitettavasti.näin
Ongelma on se, että nainen ei halua poiketa kaavasta, nainen haluaa 100% saman mitä muutkin naiset.
Miesten peli on menetetty ennen kuin se ehti edes alkaa.- 12121212
"Ongelma on se, että nainen ei halua poiketa kaavasta, nainen haluaa 100% saman mitä muutkin naiset."
Näinhän se pitkälti menee, nainen haluaa saman kuin muutkin naiset - hieman isompana, komeampana ja kyvykkäämpänä versiona. Mutta mahdollisuus on olemassa.
"Miesten peli on menetetty ennen kuin se ehti edes alkaa."
Se vähän riippuu. Jos olet dominoiva, iso, menestynyt ja sosiaalinen...tuskinpa on paljakaan ongelmia. Ellet ole, on vaikeampaa koska myös kaltaisesti naiset haluavat sen saman miehen joka ei ole heidän kaltaisensa. - 1n1n1
12121212 kirjoitti:
"Ongelma on se, että nainen ei halua poiketa kaavasta, nainen haluaa 100% saman mitä muutkin naiset."
Näinhän se pitkälti menee, nainen haluaa saman kuin muutkin naiset - hieman isompana, komeampana ja kyvykkäämpänä versiona. Mutta mahdollisuus on olemassa.
"Miesten peli on menetetty ennen kuin se ehti edes alkaa."
Se vähän riippuu. Jos olet dominoiva, iso, menestynyt ja sosiaalinen...tuskinpa on paljakaan ongelmia. Ellet ole, on vaikeampaa koska myös kaltaisesti naiset haluavat sen saman miehen joka ei ole heidän kaltaisensa.Nainen haluaa saman kuin muutkin... No ei tasan halua. J Deppin ja B Pittin ihailijoita oli aikoinaan pilvin pimein... ei ne mua hetkauttanut...
- atännä
Eiih... ;D
- 12121212
Eikö ollut hyvä vinkki? :D
Vai tarkoittiko tuo että eiiih, minä en ainakaan halua poiketa kaavasta kun nyt vain satun haluamaan sen saman miehen kuin muutkin naiset? ;)
Päätellen aikaisemmista "kaikki hyvät miehet ovat varattuja"-lausunnoistasi, löisin vetoa jälkimmisen puolesta. - atännä
12121212 kirjoitti:
Eikö ollut hyvä vinkki? :D
Vai tarkoittiko tuo että eiiih, minä en ainakaan halua poiketa kaavasta kun nyt vain satun haluamaan sen saman miehen kuin muutkin naiset? ;)
Päätellen aikaisemmista "kaikki hyvät miehet ovat varattuja"-lausunnoistasi, löisin vetoa jälkimmisen puolesta.Mulla tuskin tuollaisia lausuntoja on ollut. Kun en ole parisuhdetta edes hakemassa. Suurin osa tuntemistani miehistä on toki parisuhteessa, ja ihan "kunnollisia" ovat. Se, olisko niistä kenestäkään minulle mieheksi... en usko.
Vaikka sua nyt kuinka ärsyttää, niin ei mun olis nytkään tarve tehdä mitään "aloitteita" sen kummemmin, jos jotain haluaisin. Kunhan vaan lähtisin niihin peleihin mukaan. Vaikka siis olen vanha mörkö. - 12121212
atännä kirjoitti:
Mulla tuskin tuollaisia lausuntoja on ollut. Kun en ole parisuhdetta edes hakemassa. Suurin osa tuntemistani miehistä on toki parisuhteessa, ja ihan "kunnollisia" ovat. Se, olisko niistä kenestäkään minulle mieheksi... en usko.
Vaikka sua nyt kuinka ärsyttää, niin ei mun olis nytkään tarve tehdä mitään "aloitteita" sen kummemmin, jos jotain haluaisin. Kunhan vaan lähtisin niihin peleihin mukaan. Vaikka siis olen vanha mörkö.Miksi ärsyttäisi?
On vain hyvä että löytyy 45-vuotiaita naisia jotka näyttävät 22v fitnessmalleilta. Joskus minäkin olen vanha, onpahan sitten oman ikäisiä naisia joita kutsua kivitaloon päiväkahveille.
Enkä nyt tarkoita sinua, vaan _sivistyneitä_ ja _fiksuja_ kaupungissa asuvia hottiskurppia. - atännä
12121212 kirjoitti:
Miksi ärsyttäisi?
On vain hyvä että löytyy 45-vuotiaita naisia jotka näyttävät 22v fitnessmalleilta. Joskus minäkin olen vanha, onpahan sitten oman ikäisiä naisia joita kutsua kivitaloon päiväkahveille.
Enkä nyt tarkoita sinua, vaan _sivistyneitä_ ja _fiksuja_ kaupungissa asuvia hottiskurppia.Taitaa kuitenkin vähän ärsyttää ;)
Vai 45, taas.. Enkä minä näytä 22 vuotiaalta fitnessmallilta vieläkään. Muistaakseni olet itsekin ihan kohta 40. Jokunen vuosi enää.. ;) - 12121212
atännä kirjoitti:
Taitaa kuitenkin vähän ärsyttää ;)
Vai 45, taas.. Enkä minä näytä 22 vuotiaalta fitnessmallilta vieläkään. Muistaakseni olet itsekin ihan kohta 40. Jokunen vuosi enää.. ;)29.
Eli sinähän olet sitten aivan kohta 50 tai 60? - atännä
12121212 kirjoitti:
29.
Eli sinähän olet sitten aivan kohta 50 tai 60?Voitais tosiaan sopia se 60 v. Jäis vähän kasvunvaraa, jos aion tällä palstalla asustella tulevaisuudessakin :)
Muistelisin sun jo aikoja sitten kirjoittaneen olevasi 34 vuotias. Kummasti suakin vanhojen naisten tekemiset jaksaa kiinnostaa, jos olet vasta 30.
Melkein minä:
https://www.stara.fi/2016/04/03/mummo-nostaa-nyt-maastavedossa-102-kiloa/
Pidetään toi, niin sun ei tarvitse nähdä asiasta enempää vaivaa :) - 12121212
atännä kirjoitti:
Voitais tosiaan sopia se 60 v. Jäis vähän kasvunvaraa, jos aion tällä palstalla asustella tulevaisuudessakin :)
Muistelisin sun jo aikoja sitten kirjoittaneen olevasi 34 vuotias. Kummasti suakin vanhojen naisten tekemiset jaksaa kiinnostaa, jos olet vasta 30.
Melkein minä:
https://www.stara.fi/2016/04/03/mummo-nostaa-nyt-maastavedossa-102-kiloa/
Pidetään toi, niin sun ei tarvitse nähdä asiasta enempää vaivaa :)Enpä usko.
Veikaan että jo vuosikymmeniä ennen tuota ikää paikkasi ovat niin romuna että harrastat korkeintaan sauvakävelyä. Olet liian vanha yrittämään ennätyksiä, hyvin äkkiä polvesi ja nivelesi sanovat pop. - atännä
12121212 kirjoitti:
Enpä usko.
Veikaan että jo vuosikymmeniä ennen tuota ikää paikkasi ovat niin romuna että harrastat korkeintaan sauvakävelyä. Olet liian vanha yrittämään ennätyksiä, hyvin äkkiä polvesi ja nivelesi sanovat pop.Vesijuoksu ja sauvakävely ovat hyviä liikuntamuotoja. Kaikki muutkin vanhenevat, en keuli yksin :)
Miten sun treenit kulkee, paljonko itse mavetat? :) - 12121212
atännä kirjoitti:
Vesijuoksu ja sauvakävely ovat hyviä liikuntamuotoja. Kaikki muutkin vanhenevat, en keuli yksin :)
Miten sun treenit kulkee, paljonko itse mavetat? :)Hyvinhän treeni kulkee. Ei kivaa, mutta ero näkyy vihdoin. Alan näyttämään atleettiselta ja ero siihen miltä tuntuu on huomattava. Toki olen pieni yhä ja sellaisena pysyn, primitiiviset naiset huomaavat lähinnä vain miehen koon.
Niin kuin aikaisemmin kirjoitin, nyt ollaan keskitytty "isoihin liikkeisiin" käsipainoilla, jotta lihaksisto olisi balanssissa.
"Miten sun treenit kulkee, paljonko itse mavetat? :)"
En tiedä eikä kiinnosta, en osallistu painonnostokilpailuihin. Teen yleensä 6-12 toistoa per liike, en yritä ennätyksiä.
- 164
Minä en ainakaan rupea iskemään sellaisia miehiä, jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa, siksi että saisin jotain "valinnan varaa" mukamas. pyh!
- 12121212
Jos olet nuori ja kaunis, miksi pitäisikään?
Kilpailet vain niistä samoista miehistä joita muutkin naiset haluavat. Eli näytät hyvältä ja odotat että pitkä, harteikas, jykeväleukainen, itsevarma ja määrätietoinen, sosiaalinen ja menestyvä mies tulee noutamaan omakseen.
Ohje on tällekin palstalle kirjoitteleville naisille jotka eivät meinaa löytää miestä. - julmiina
12121212 kirjoitti:
Jos olet nuori ja kaunis, miksi pitäisikään?
Kilpailet vain niistä samoista miehistä joita muutkin naiset haluavat. Eli näytät hyvältä ja odotat että pitkä, harteikas, jykeväleukainen, itsevarma ja määrätietoinen, sosiaalinen ja menestyvä mies tulee noutamaan omakseen.
Ohje on tällekin palstalle kirjoitteleville naisille jotka eivät meinaa löytää miestä.Entä jos ei satu tykkäämään sellaisesta itsevarmasta ja määrätietoisesta päällepäsmäristä?
- 12121212
julmiina kirjoitti:
Entä jos ei satu tykkäämään sellaisesta itsevarmasta ja määrätietoisesta päällepäsmäristä?
Riippuu vähän mitä tarkoitat tuolla?
En viittaa itsevarmalla/määrätietoisella öykkäriin tai päällepäsmäriin, vaan sellaiseen mieheen josta naisten enemmistö pitää.
Jos viittaat ujoihin miehiin jotka tuskin tekevät aloitteita, sittenhän sinulla riittää valinnan varaa. - julmiina
12121212 kirjoitti:
Riippuu vähän mitä tarkoitat tuolla?
En viittaa itsevarmalla/määrätietoisella öykkäriin tai päällepäsmäriin, vaan sellaiseen mieheen josta naisten enemmistö pitää.
Jos viittaat ujoihin miehiin jotka tuskin tekevät aloitteita, sittenhän sinulla riittää valinnan varaa.Ujot vähän nörttimäiset miehet pesevät milloin tahansa jonkin moottoriturvan supliikkimiehen, joka on itsevarma, hauska ja todennäköisesti äärimmäisen rasittava.
- 12121212
julmiina kirjoitti:
Ujot vähän nörttimäiset miehet pesevät milloin tahansa jonkin moottoriturvan supliikkimiehen, joka on itsevarma, hauska ja todennäköisesti äärimmäisen rasittava.
Havaintoni tosielämästä eivät tue väitettäsi.
Se mies joka johtaa porukkaa ja kertoo hauskoja tarinoita kun muut kuuntelevat, kerää 99% naisten huomiosta.
Ilmiö tunnetaan nimellä AMOG (alpha male of the group). Muut miehet muuttuvat näkymättömiksi. - julmiina
12121212 kirjoitti:
Havaintoni tosielämästä eivät tue väitettäsi.
Se mies joka johtaa porukkaa ja kertoo hauskoja tarinoita kun muut kuuntelevat, kerää 99% naisten huomiosta.
Ilmiö tunnetaan nimellä AMOG (alpha male of the group). Muut miehet muuttuvat näkymättömiksi.Tottakai se mies kerää kaiken huomion kun se on koko ajan äänessä. Pakkohan sitä on olla kohtelias ja kuunnella, jos sattuu olemaan esim. samassa seurassa.
Minulla on sukulainen, joka on tuollainen unelmien ytmi ja mega-alfa. Hän on uskomattoman komea ja karismaattinen, hauska ja älykäs. Mukava tyyppi tavata, mutta ei missään nimessä kelpaisi aviomieheksi. Hän on vaimolleen jopa uskollinen ja lapsilleen ihana isä eli ei ole siitäkään kiinni. Silti olen aina tiennyt, että en koskaan ottaisi sellaista miestä itselleni. Ongelma on siinä, että hänellä on jumalattomasti kavereita ja menoja. Tekemistä riittää kaikenlaisten kissanristiäisten ja urheilutempausten sekä saunailtojen ja muiden rientojen muodossa. Tulisin hulluksi mokoman sosiaalisen pyörityksen keskellä. Kyllä hän on äärimmäisen ihailtu ja pidetty ihminen, mutta ei olisi minun elämääni sopiva. Naisiakin kun on erilaisia, vaikka te miehet ette usko niin. - 12121212
julmiina kirjoitti:
Tottakai se mies kerää kaiken huomion kun se on koko ajan äänessä. Pakkohan sitä on olla kohtelias ja kuunnella, jos sattuu olemaan esim. samassa seurassa.
Minulla on sukulainen, joka on tuollainen unelmien ytmi ja mega-alfa. Hän on uskomattoman komea ja karismaattinen, hauska ja älykäs. Mukava tyyppi tavata, mutta ei missään nimessä kelpaisi aviomieheksi. Hän on vaimolleen jopa uskollinen ja lapsilleen ihana isä eli ei ole siitäkään kiinni. Silti olen aina tiennyt, että en koskaan ottaisi sellaista miestä itselleni. Ongelma on siinä, että hänellä on jumalattomasti kavereita ja menoja. Tekemistä riittää kaikenlaisten kissanristiäisten ja urheilutempausten sekä saunailtojen ja muiden rientojen muodossa. Tulisin hulluksi mokoman sosiaalisen pyörityksen keskellä. Kyllä hän on äärimmäisen ihailtu ja pidetty ihminen, mutta ei olisi minun elämääni sopiva. Naisiakin kun on erilaisia, vaikka te miehet ette usko niin.Saisitko hänen tasoisensa alfamiehen jos haluaisit?
- julmiina
12121212 kirjoitti:
Saisitko hänen tasoisensa alfamiehen jos haluaisit?
Olisin saanut parikymppisenä, nykyisin en ole onneksi enää markkinoilla.
- 206
Valinnan varaa löytyy sinulle itsellekin, kun poikkeat kaavasta ja rupeat iskemään niitä lihavia ja rumia naisia.
- atännä
Hahah :D
- 12121212
Olenko koskaan maininnut että lukioaikojen ihastukseni oli n. 30-40kg ylipainoinen tyttö?
Hän ei ikävä kyllä poikennut kaavasta, vaan kuolasi isoja ja rotevia möreä-äänisiä ja itsevarmoja alfapoikia jotka seurustelivat hoikkien hottisten kanssa. - 206
12121212 kirjoitti:
Olenko koskaan maininnut että lukioaikojen ihastukseni oli n. 30-40kg ylipainoinen tyttö?
Hän ei ikävä kyllä poikennut kaavasta, vaan kuolasi isoja ja rotevia möreä-äänisiä ja itsevarmoja alfapoikia jotka seurustelivat hoikkien hottisten kanssa.Tuota satua ei usko kukaan sinun tekstejäsi lukenut.
- tarralenkkari161
12121212 kirjoitti:
Hän ei ikävä kyllä poikennut kaavasta, vaan kuolasi isoja ja rotevia möreä-äänisiä ja itsevarmoja alfapoikia jotka seurustelivat hoikkien hottisten kanssa.Ai tälläinenkö: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/16/2419FC7200000578-2876413-image-m-56_1418756118379.jpg
Minun ihastukseni lukioaikoina oli laiha ja lyhyt nörtti. Antoi pakit perkele.
Tosin rehellisyyden nimissä täytyy kertoa, että tapasimme sattumalta uudelleen vähän aikaa sitten ja paljastui, että hänkin oli ihastunut minuun mutta omasi niin huonon itsetunnon, ettei osannut tuoda ilmi halujaan.
Nörtti ongelmia. - 12121212
tarralenkkari161 kirjoitti:
Ai tälläinenkö: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/16/2419FC7200000578-2876413-image-m-56_1418756118379.jpg
Minun ihastukseni lukioaikoina oli laiha ja lyhyt nörtti. Antoi pakit perkele.
Tosin rehellisyyden nimissä täytyy kertoa, että tapasimme sattumalta uudelleen vähän aikaa sitten ja paljastui, että hänkin oli ihastunut minuun mutta omasi niin huonon itsetunnon, ettei osannut tuoda ilmi halujaan.
Nörtti ongelmia.Heh. Ei. Jotain tämmöistä:
http://www.bodybuilding.com/fun/images/2010/2011-transformation-tf-before.jpg
Super hot. Nyt ei kävisi, ei ulkonäön vaan elämäntapojen vuoksi. - tarralenkkari161
Et sinä niitä elämäntapoja voi ulkonäöstä päätellä.
- 12121212
Et sinä niitä elämäntapoja voi ulkonäöstä päätellä.
Kuva otettu tästä artikkelista:
http://www.bodybuilding.com/fun/transformation-challenge-contestants.html - tarralenkkari161
Niin? Tällä yhdellä henkilöllä oli huonot elintavat.
Entä tällä: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/09/28/14/2CDC0D2E00000578-3251862-The_model_writes_The_agencies_managing_and_recruiting_models_hav-a-67_1443445937478.jpg ?
Mistä tiedät elääkö hän pelkillä juustohampurilaisilla?
Entä hän: http://cdn2.omidoo.com/sites/default/files/imagecache/full_width/images/bydate/20131007/anetaflorczyk.jpg ?
Et mistään. Läski tai läskittömyys ei yksinään kerro elintapojen epäterveellisyydestä. - 12121212
Niin? Tällä yhdellä henkilöllä oli huonot elintavat.
Entä tällä: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/09/28/14/2CDC0D2E00000578-3251862-The_model_writes_The_agencies_managing_and_recruiting_models_hav-a-67_1443445937478.jpg ?
Mistä tiedät elääkö hän pelkillä juustohampurilaisilla?
Entä hän: http://cdn2.omidoo.com/sites/default/files/imagecache/full_width/images/bydate/20131007/anetaflorczyk.jpg ?
Et mistään. Läski tai läskittömyys ei yksinään kerro elintapojen epäterveellisyydestä.Ensimmäinen näyttää elävältä kuolleelta.
Toisen vartalon peittävät urheiluvaatteet, mutta haukkareita on ainakin treenattu eikä roikkuvaa läskiä näy.
Läskittömyys ei kerro terveellisistä elämäntavoista, mutta merkittävä ylipaino/roikkuvat paikat kertovat epäterveellisestä elämäntavasta. Kaksi eri asiaa. - tarralenkkari161
Se voi kertoa tai sitten ei. Vaikka kuinka paikat roikkuisi, voi henkilö silti elää terveellisesti. Hän voi vain syödä enemmän kuin kuluttaa (yleistä esim. painonnostajilla), tai kyseessä voi olla myös esim. aineenvaihdunnanhäiriö tai ihan vaan perintötekijät. Itsellänikin on läskiä, vaikka harrastan aktiiviurheilua, enkä syö tyhjiä kaloreita.
- tarralenkkari161
12121212 kirjoitti:
Ensimmäinen näyttää elävältä kuolleelta.
Toisen vartalon peittävät urheiluvaatteet, mutta haukkareita on ainakin treenattu eikä roikkuvaa läskiä näy.
Läskittömyys ei kerro terveellisistä elämäntavoista, mutta merkittävä ylipaino/roikkuvat paikat kertovat epäterveellisestä elämäntavasta. Kaksi eri asiaa.Sama muuten pätee "elävään kuolleeseen". Jotkut ovat luonnostaan laihoja. Joillakin on luonnostaan kalvakka olemus. Tuo ihminen voi myös olla terve tai epäterve.
- LivindDead
12121212 kirjoitti:
Ensimmäinen näyttää elävältä kuolleelta.
Läskittömyys ei kerro terveellisistä elämäntavoista, mutta merkittävä ylipaino/roikkuvat paikat kertovat epäterveellisestä elämäntavasta. Kaksi eri asiaa."Ensimmäinen näyttää elävältä kuolleelta."
Kuinka kivasti sanottu! Tuo se aina tällaisen laihan ihmisen mieltä lämmittää... No minäpä olenkin jo aikaa sitten tajunnut, ettei sillä ole merkitystä miten käyttäydyn - eli "poikkeanko kaavasta" vai en - koska kun ulkonäkö poikkeaa kaavasta (eli olen todella laiha ja ollut aina enkä liho, sekä lisäksi kalpean ja sairaan näköinen lommoposki jolla mustat silmän aluset) niin en kelpaa. En ole koskaan kelvannut kun ei ole tissejä ja persettä... Pitäkää tunkkinne tyhmät miehet. Onneksi alan olla jo niin vanha etten enää kelpaisi ikänikään puolesta, vaikka olisin millainen hottis. Eikä enää oikeastaan edes kiinnosta mitkään parisuhde -markkinat. Viihdyn liian hyvin yksinkin... Se vaan on tullut huomatuksi, että oli mies itse millainen hyvänsä, hän aina haluaa sen täydellisen naisen. Nuori ja kaunis se olla pitää... Sinä olet ihan samanlainen - ainut ero on, että odotat niiden nuorten hottisten tulevan iskemään itseäsi. - 12121212
LivindDead kirjoitti:
"Ensimmäinen näyttää elävältä kuolleelta."
Kuinka kivasti sanottu! Tuo se aina tällaisen laihan ihmisen mieltä lämmittää... No minäpä olenkin jo aikaa sitten tajunnut, ettei sillä ole merkitystä miten käyttäydyn - eli "poikkeanko kaavasta" vai en - koska kun ulkonäkö poikkeaa kaavasta (eli olen todella laiha ja ollut aina enkä liho, sekä lisäksi kalpean ja sairaan näköinen lommoposki jolla mustat silmän aluset) niin en kelpaa. En ole koskaan kelvannut kun ei ole tissejä ja persettä... Pitäkää tunkkinne tyhmät miehet. Onneksi alan olla jo niin vanha etten enää kelpaisi ikänikään puolesta, vaikka olisin millainen hottis. Eikä enää oikeastaan edes kiinnosta mitkään parisuhde -markkinat. Viihdyn liian hyvin yksinkin... Se vaan on tullut huomatuksi, että oli mies itse millainen hyvänsä, hän aina haluaa sen täydellisen naisen. Nuori ja kaunis se olla pitää... Sinä olet ihan samanlainen - ainut ero on, että odotat niiden nuorten hottisten tulevan iskemään itseäsi.Ei tässä mistään tisseistä ja perseistä keskusteltu. Laiha ja lommoposkinenkin voi näyttää hyväkuntoiselta.
- tarralenkkari161
Haluatko ihmisen, joka "näyttää hyväkuntoiselta" vai ihmisen joka on hyvässä kunnossa? Saat tietenkin haluta kumpaa vain mutta ne eivät aina korreloi keskenään.
- LivingDead
12121212 kirjoitti:
Ei tässä mistään tisseistä ja perseistä keskusteltu. Laiha ja lommoposkinenkin voi näyttää hyväkuntoiselta.
Niin voi näyttää, mutta entä jos ei näytä, vaikka oikeasti on ihan terve ja hyvässä kunnossa?
- 12121212
LivingDead kirjoitti:
Niin voi näyttää, mutta entä jos ei näytä, vaikka oikeasti on ihan terve ja hyvässä kunnossa?
Mahdotonta sanoa mitään kun en ole nähnyt miltä näytät.
- tarralenkkari161
Naamapalmu :D
- tarralenkkari161
Ihan hyvä vinkki muttei vain naisille. Vaikka kuinka rimpuilette, totuus on, että se miestenkin maun skaala on loppupeleistä hyvin monotooninen. Se että osa haluaa hoikan ja osa alusvaatemallin, ei sitä vaakaa kaada. Suurin osa miehistä muuten haluaa lyhyemmän kumppanin. Sama pätee käänteisenä naisiinkin.
Poikkeuksia löytyy kaikista sukupuolista. Esim. on paljon naisia, jotka tykkäävät hoikista miehistä.- 12121212
Olen linkannut aikaisemmin tästä tutkimuksen.
Miesten toiveissa naisten pituudesta on huomattavasti isompi skaala, ja sen lisäksi toivepituudet vastaavat realistisemmin pituuseroja tosielämässä.
Naisten keskimääräinen toive pituuserosta oli 21cm, ja vielä niin että mitä lyhyempi nainen, sitä suurempi pituusero oli toiveissa. Näin ollen naisten valinta keskittyi täysin pitkiin miehiin. Miehillä puolestaan toivottu pituusero vastasi pitkälti tosielämän keskiarvoa, ja vielä niin että lyhyemmät miehet olivat pitkiä halukkaampia ottamaan pidemmän naisen.
Ja - liittyen aiheeseen - _vain naiset_ hyötyvät kaavan rikkomisesta.
Esim. 169cm mies voi rikkoa kaavaa preferoimalla pitkiä naisia, mutta siitä ei ole hyötyä.
Mutta toisaalta 173cm nainen voi rikkoa kaavaa preferoimalla 169cm miehiä, jotka tutkimuksen perusteella suosivat _eniten_ 157-173cm naisia mutta joita eivät suosi minkään pituiset naiset.
See? - tarralenkkari161
Toive ja vaade ovat eri asioita. Tunnen naisia, jotka preferoivat pitkiä miehiä mutta silti seurustelevat lyhyiden kanssa.
Jos katselet katukuvaa, niin huomaat, että lyhyet miehet ovat parisuhteissa siinä missä pitkätkin. - 12121212
Toive ja vaade ovat eri asioita. Tunnen naisia, jotka preferoivat pitkiä miehiä mutta silti seurustelevat lyhyiden kanssa.
Jos katselet katukuvaa, niin huomaat, että lyhyet miehet ovat parisuhteissa siinä missä pitkätkin.Tuo ei pidä paikkaansa.
Tilastollisesti miehellä pariutumisen todennäköisyyteen vaikuttaa eniten tulot, toiseksi eniten pituus.
Ja nämä korreloivat keskenään, pitkät tienaavat keskimäärin enemmän johtuen esim. siitä että pitkä mielletään helpommin älykkääksi johtajaksi JA pitkällä on useammin matala ääni, mikä samaisen haloefektin ansiosta luo mielikuvan älykkäänä johtajana.
Väitän että jos tilastoitaisiin esim. yli 30v pariutuneiden miesten ja sinkkumiesten keskipituuden, ero olisi melko dramaattinen. - tarralenkkari161
Varmasti pitkillä (sama pätee hoikkiin) on enemmän vientiä työ- ja tapailumaailmassa. Se on taas täysin eri asia, kuin etteivät lyhyet saisi kumppania.
Palstan naiset ovat kyllä vinkkien tarpeessa, koska he eivät millään meinaa löytää miestä.
Vaikka tiedät, miten vaikeaa palstan naisilla on, olet silti heille ilkeä. Missä myötätunto? :(
Marrrnie kirjoitti:
Vaikka tiedät, miten vaikeaa palstan naisilla on, olet silti heille ilkeä. Missä myötätunto? :(
Tässä setä selittää:
https://www.youtube.com/watch?v=Zrr5LmC2p1A
- atännä
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016072021936733_iq.shtml
Siinä on sulle lisää murehdittavaa ;)- 12121212
Kiitos tästä.
1. Sitominen, piiskaaminen ja dominoiduksi tuleminen.
2. Seksi tuntemattoman kanssa.
Top 2 ei varsinaisesti yllätä. - atännä
12121212 kirjoitti:
Kiitos tästä.
Top 2 ei varsinaisesti yllätä.Sulle ei oo muuta tarjolla :)
12121212 kirjoitti:
Kiitos tästä.
Top 2 ei varsinaisesti yllätä.Fantasiat ja todellisuus ovat kaksi eri asiaa. Kuinka moni piiskaamisesta ja vastaavasta fantasioiva oikeasti haluaa kokeilla noita juttuja? Veikkaan että yksi sadasta.
- Edwardo_vedonlyöjä
outsider1 kirjoitti:
Fantasiat ja todellisuus ovat kaksi eri asiaa. Kuinka moni piiskaamisesta ja vastaavasta fantasioiva oikeasti haluaa kokeilla noita juttuja? Veikkaan että yksi sadasta.
Jaa-a. Itse arvioisin prosentiksi melkolailla vastakkaiset lukemat, vaikka on sanottava että muutamat eivät ole halunneet rajumpia otteita ja jokuset pakitkin olen saanut muukalaisena. Kirjoitustesi perusteella olen kuitenkin varpahillani kun taidat olla melkoinen seximaisteri. Voihan myös olla että ihmiset eivät saa kaivettua ihmisistä eri puolia aivan tasavertaisesti esiin, mutta totuus löytynee tasa-arvon merkkiteoksista!
Itse kuitenkin elän oman elämäni fantasiaa ja piiska viuhuu. Edwardo_vedonlyöjä kirjoitti:
Jaa-a. Itse arvioisin prosentiksi melkolailla vastakkaiset lukemat, vaikka on sanottava että muutamat eivät ole halunneet rajumpia otteita ja jokuset pakitkin olen saanut muukalaisena. Kirjoitustesi perusteella olen kuitenkin varpahillani kun taidat olla melkoinen seximaisteri. Voihan myös olla että ihmiset eivät saa kaivettua ihmisistä eri puolia aivan tasavertaisesti esiin, mutta totuus löytynee tasa-arvon merkkiteoksista!
Itse kuitenkin elän oman elämäni fantasiaa ja piiska viuhuu.Tutkimusten mukaan naiset eivät ole läheskään yhtä halukkaita toteuttamaan fantasioitaan kuin miehet. Mitä erikoisempi ja hankalampi fantsu, sen pienempi osuus toteuttajia.
"Itse kuitenkin elän oman elämäni fantasiaa ja piiska viuhuu."
Saahan noita dominapalveluita rahalla.
Päätelmäsi on ihan looginen, ei siitä enempää.
Vähän kyseenalaistan oletusta, että ulkonäön puolesta naiset haluaisi saman miehen ja miehen preferenssit vaihtelisivat. Ensinnäkin koska miehet haluavat paljon tarkemmin sen naisensa juuri tietyn ikäisenä, kun taas naisille ikä ei sittenkään merkitse niin paljon. Toiseksi naiset on paljon tarkempia joidenkin "mikroerojen" suhteen mikä sitten näkyy niin, että esim. kahdesta filmitähdestä toinen voi olla aivan ihana ja toinen aivan kauhea ja jollekin toiselle naiselle juuri päinvastoin.- 12121212
Olen käsitellyt aihetta palstalla.
Nainen A haluaa filmitähden A mutta inhoaa filmitähteä B.
Nainen B haluaa filmitähden B mutta inhoaa filmitähteä A.
Kumpikaan ei halua tavismiestä A tai tavismiestä B.
Todellisuudessa filmitähdet A ja B olivat kuin sama mies eri paketissa, erona oli vain genre, rolli ja stailaus. Molemmat klassisen komeita, statuksekkaita ja rohkeita alfoja.
ts. naisten miesmaun erilaisuus on näennäistä. Pohjimmiltaan haussa on samat asiat, ja silloin valinnat kohdistuvat samoihin miehiin jotka paistattelevat omien viiteryhmiensä huipulla. - Riiiiiiiiiiiii
Siis ihan totta. Kukaan tavisnainen ei "halua" filmitähteä ja jätä sen takia tavismiestä huomioitta.
Kenelle vaan, miehelle tai naiselle, voidaan lätkäistä eteen läjä kuvia, joista voi pyytää valitsemaan tai laittamaan paremmuusjärjestykseen ne kumppanit, jotka mieluiten ottaisi ulkonäön puolesta JOS siihen jokin supervoima valtuuttaisi. Valitsempa tuosta kuvapaletista miellyttävimmäksi helvetin hyvännäköisen kolmikymppisen brasilialaisen miesmallin. Tuskin sellaiselle uskaltaisin sanoa sanaakaan tosielämässä enkä uskoisi mahdollisuuksiini. Oikeasti pidän mukavista naapurinpojista jotka eivät jankuta koko ajan samoista pakkomielteistään.
Miesten persous asettaa naisen ulkonäkö kaiken muun edelle on yleisesti tunnettua. Seuraavana tulevat vielä kerran ulkonäkö, ikä ja se, että nainen jaksaa hivellä miehen itsetuntoa. Perustelepa jotenkin ja mieluiten useamman tieteellisen lähteen voimin, miten miesten mieltymykset muka varioisivat enemmän kuin naisilla? Olet useaan kertaan itse ottanut esille sen, että miehet pitävät nuorista naisista ja sama 102 kertaa toistettuna. Mitä tuosta kohkaamaan jos nainenkin valkkaa joskus? Siksi toisekseen, mitä pahaa on haluta sosiaalista miestä?
Ja TAAS: tietenkin kaikki ihmiset haluavat parhaan omasta viiteryhmästään. Halooooooo! - merkittäviäeroja
Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Siis ihan totta. Kukaan tavisnainen ei "halua" filmitähteä ja jätä sen takia tavismiestä huomioitta.
Kenelle vaan, miehelle tai naiselle, voidaan lätkäistä eteen läjä kuvia, joista voi pyytää valitsemaan tai laittamaan paremmuusjärjestykseen ne kumppanit, jotka mieluiten ottaisi ulkonäön puolesta JOS siihen jokin supervoima valtuuttaisi. Valitsempa tuosta kuvapaletista miellyttävimmäksi helvetin hyvännäköisen kolmikymppisen brasilialaisen miesmallin. Tuskin sellaiselle uskaltaisin sanoa sanaakaan tosielämässä enkä uskoisi mahdollisuuksiini. Oikeasti pidän mukavista naapurinpojista jotka eivät jankuta koko ajan samoista pakkomielteistään.
Miesten persous asettaa naisen ulkonäkö kaiken muun edelle on yleisesti tunnettua. Seuraavana tulevat vielä kerran ulkonäkö, ikä ja se, että nainen jaksaa hivellä miehen itsetuntoa. Perustelepa jotenkin ja mieluiten useamman tieteellisen lähteen voimin, miten miesten mieltymykset muka varioisivat enemmän kuin naisilla? Olet useaan kertaan itse ottanut esille sen, että miehet pitävät nuorista naisista ja sama 102 kertaa toistettuna. Mitä tuosta kohkaamaan jos nainenkin valkkaa joskus? Siksi toisekseen, mitä pahaa on haluta sosiaalista miestä?
Ja TAAS: tietenkin kaikki ihmiset haluavat parhaan omasta viiteryhmästään. Halooooooo!Ehkä se pitää muka laskea variaatioksi, että se kaunis kaksikymppinen saa olla brunetti tai blondi tai keskimittaista vähän lyhyempi tai vähän pidempi.
12121212 kirjoitti:
Olen käsitellyt aihetta palstalla.
Nainen A haluaa filmitähden A mutta inhoaa filmitähteä B.
Nainen B haluaa filmitähden B mutta inhoaa filmitähteä A.
Kumpikaan ei halua tavismiestä A tai tavismiestä B.
Todellisuudessa filmitähdet A ja B olivat kuin sama mies eri paketissa, erona oli vain genre, rolli ja stailaus. Molemmat klassisen komeita, statuksekkaita ja rohkeita alfoja.
ts. naisten miesmaun erilaisuus on näennäistä. Pohjimmiltaan haussa on samat asiat, ja silloin valinnat kohdistuvat samoihin miehiin jotka paistattelevat omien viiteryhmiensä huipulla.Mutta suurin osa naisista nyt ei sittenkään saa itselleen filmitähteä vaan todellakin kuten marketeissa nähdään suurin osa naisista on löytänyt itselleen jonkinlaisen taviksen. Ja varmaan siinä on variaatiota millainen tavis kenellekin sattuu kelpaamaan, mutta vaikeahan sitä on mistään päätellä, koska ei naiset toisaalta itse jaksa liikahtaa minkään taviksen suhteen, vaan sen tavismiehen homma.
- flowersreally
Koen olevani jo tarpeeksi poikkeava muutenkin.
- 12121212
Millä tavalla?
- flowersreally
12121212 kirjoitti:
Millä tavalla?
Riittävän monella tavalla.
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Sittenkin se susihukka eikä lammas.
Sä kun olet korkeatasoisen runouden ystävä:
Late lammas pohti
jos en ole lammas olen susi
Mummosalin kalliolla
Sir Attenporo kusi
sateenkaarta kohti
Kaari oli loistava
loogisesti hunningolla
Ollako susihukkanen
lampaasta voi tulla rukkanen
sen pökäleestä kedon kukkanen flowersreally kirjoitti:
Sä kun olet korkeatasoisen runouden ystävä:
Late lammas pohti
jos en ole lammas olen susi
Mummosalin kalliolla
Sir Attenporo kusi
sateenkaarta kohti
Kaari oli loistava
loogisesti hunningolla
Ollako susihukkanen
lampaasta voi tulla rukkanen
sen pökäleestä kedon kukkanenLoppusointujen rytmi on hämmentävä ja tarina vähintään monimerkityksinen. Mummosali oli outo, koska ei tänne asti näy, mutta se ei siis ole sali missä aateeännä ja aateämmä käy, vaan suunnilleen siellä päin, missä mummonkin täytyy kävellä näin.
Jos se näyttää lampaalta, sanoo 'Bääh' ja tekee papanoita, niin se on lammas. Mutta vaikka se näyttäisi lampaalle, jos se ei sano 'Bääh' ja lannoittaa kukkia pökäleillä, niin susihukka se on valepuvussa.
Enkä mä nyt halua paimentaa ketään mihinkään suuntaan, mutta nostinpahan vaan esille sen mahdollisuuden, että ihmiset saattaa ensivaikutelmasta tehdä tulkintoja, joiden muuttamiseen voi mennä kauan ja monien kanssa ei koskaan tule tilaisuutta ensivaikutelman muuttamiseen.- flowersreally
scrg kirjoitti:
Loppusointujen rytmi on hämmentävä ja tarina vähintään monimerkityksinen. Mummosali oli outo, koska ei tänne asti näy, mutta se ei siis ole sali missä aateeännä ja aateämmä käy, vaan suunnilleen siellä päin, missä mummonkin täytyy kävellä näin.
Jos se näyttää lampaalta, sanoo 'Bääh' ja tekee papanoita, niin se on lammas. Mutta vaikka se näyttäisi lampaalle, jos se ei sano 'Bääh' ja lannoittaa kukkia pökäleillä, niin susihukka se on valepuvussa.
Enkä mä nyt halua paimentaa ketään mihinkään suuntaan, mutta nostinpahan vaan esille sen mahdollisuuden, että ihmiset saattaa ensivaikutelmasta tehdä tulkintoja, joiden muuttamiseen voi mennä kauan ja monien kanssa ei koskaan tule tilaisuutta ensivaikutelman muuttamiseen.Runorytmi on vähän kuin jazz. Mitä sekavampaa, sitä korkeatasoisempaa.
Mä kun luulin antaneeni aika rehellisen kuvan itsestäni, mutta saatan olla väärässä. En välttämättä osaa tai välitä ajatella asiaa muiden kannalta.
On ehkä ihan mielenkiintoista jos vaikutelma kovasti muuttuu (ja tietty yleisemmällä tasolla ensivaikutelma on mielenkiintoinen psykologinen ilmiö), mutta onko niillä vaikutelmilla sitten oikeastaan jotain syvempää merkitystä? - 12121212
flowersreally kirjoitti:
Runorytmi on vähän kuin jazz. Mitä sekavampaa, sitä korkeatasoisempaa.
Mä kun luulin antaneeni aika rehellisen kuvan itsestäni, mutta saatan olla väärässä. En välttämättä osaa tai välitä ajatella asiaa muiden kannalta.
On ehkä ihan mielenkiintoista jos vaikutelma kovasti muuttuu (ja tietty yleisemmällä tasolla ensivaikutelma on mielenkiintoinen psykologinen ilmiö), mutta onko niillä vaikutelmilla sitten oikeastaan jotain syvempää merkitystä?"Mä kun luulin antaneeni aika rehellisen kuvan itsestäni, mutta saatan olla väärässä."
Todellakin. Olet palstan taitavin slalomkirjoittaja. Kirjoitukset ovat fiksuja, mutta kiertävät kaiken sellaisen mikä antaa jotain tietoa kirjoittajasta. - flowersreally
12121212 kirjoitti:
"Mä kun luulin antaneeni aika rehellisen kuvan itsestäni, mutta saatan olla väärässä."
Todellakin. Olet palstan taitavin slalomkirjoittaja. Kirjoitukset ovat fiksuja, mutta kiertävät kaiken sellaisen mikä antaa jotain tietoa kirjoittajasta.Mä olen täällä keskustelemassa asioista, en itsestäni. Mutta asioista keskustellessani olen ollut rehellisesti oma itseni, sosiaalisesti kömpelö töksäyttelijä, esim.
Sir Attenporolla tässä on jokin outo perversio, mutta sellaisia ne naturistit taitaa olla, god bless their curiosity. - flowersreally
flowersreally kirjoitti:
Mä olen täällä keskustelemassa asioista, en itsestäni. Mutta asioista keskustellessani olen ollut rehellisesti oma itseni, sosiaalisesti kömpelö töksäyttelijä, esim.
Sir Attenporolla tässä on jokin outo perversio, mutta sellaisia ne naturistit taitaa olla, god bless their curiosity.Nii ja siis mähän tässä mokasin kun tähän ketjuun vastasin itseäni koskien. Et ei nyt syytetä Sir Attenporoa siitä (vaikka hänellä varmaan jotain perversioita onkin).
- 12121212
flowersreally kirjoitti:
Nii ja siis mähän tässä mokasin kun tähän ketjuun vastasin itseäni koskien. Et ei nyt syytetä Sir Attenporoa siitä (vaikka hänellä varmaan jotain perversioita onkin).
Mokasit? Etpä toki, päin vastoin.
"Mä olen täällä keskustelemassa asioista, en itsestäni."
Harmi, ex-nörtin mielestä vaikutat ehkäpä jopa palstan kiinnostavimmalta hahmolta.
Harmi myös siksi että palsta (ja live-elämäkin) on täynnä introverttejä, älykkäitä, sosiaalisesti kömpelöitä töksättelijämiehiä joista voisit valkata onnellisen ätmin itsellesi. flowersreally kirjoitti:
Runorytmi on vähän kuin jazz. Mitä sekavampaa, sitä korkeatasoisempaa.
On ehkä ihan mielenkiintoista jos vaikutelma kovasti muuttuu (ja tietty yleisemmällä tasolla ensivaikutelma on mielenkiintoinen psykologinen ilmiö), mutta onko niillä vaikutelmilla sitten oikeastaan jotain syvempää merkitystä?En mä sitä epäillyt alun alkaenkaan, että täällä antamasi kuva olisi virheellinen. Vaan siis "oikeassa" elämässä. Mahdatko pystyä viestimään saman siinä maailmassa, jossa et kenties voi aloittaa jollain tarkkanäköisellä töksäyttelyllä. Eli ensivaikutelma voi kerää ympärille niitä, jotka sitten "pelästyy" ja päinvastoin.
- flowersreally
scrg kirjoitti:
En mä sitä epäillyt alun alkaenkaan, että täällä antamasi kuva olisi virheellinen. Vaan siis "oikeassa" elämässä. Mahdatko pystyä viestimään saman siinä maailmassa, jossa et kenties voi aloittaa jollain tarkkanäköisellä töksäyttelyllä. Eli ensivaikutelma voi kerää ympärille niitä, jotka sitten "pelästyy" ja päinvastoin.
Eikö tuo kosketa jokaista? Voiko olla täysin oma itsensä, vai pitääkö jotain puolia kaunistella? Niin, emmäkään sosiaalisesti täysi tumpelo ole, pystyn aika vaativiikin sos.akrobatioihin. Jos joku pitää siitä puolesta, tykästyikö se esitykseni vai siihen, että yritin täysillä.
Ja ykskakkonen, et itsekään usko että ihmiset on vaan napattavissa, saatikka et se onnelliseksi ketään tekisi. flowersreally kirjoitti:
Eikö tuo kosketa jokaista? Voiko olla täysin oma itsensä, vai pitääkö jotain puolia kaunistella? Niin, emmäkään sosiaalisesti täysi tumpelo ole, pystyn aika vaativiikin sos.akrobatioihin. Jos joku pitää siitä puolesta, tykästyikö se esitykseni vai siihen, että yritin täysillä.
Ja ykskakkonen, et itsekään usko että ihmiset on vaan napattavissa, saatikka et se onnelliseksi ketään tekisi.Koskettaa joo kaikkia, mutta voisiko koskettaa vähän enemmän kuin joitain muita, jos a) on erityisen poikkeava ja b) on vielä varsin kykenevä vaikka niihin akrobatioihinkin.
- Pihtarikurppa
Äärettömän mielenkiintoinen ja uniikki avaus. Et olekaan ennen pillittänyt tästä aiheesta. Missään. Koskaan. Ja mikä nerokas lähestymistapa, "vinkki naisille"! Näin pääsemme kätevästi tämän uuden ja ennenkuulumattoman aiheen ytimeen.
Valitettavasti mä en muuta tapojani. Ei tarvitse. Jos kuitenkin miehen haluaisin, niin toki sen pitäisi olla komein mahdollinen. Ja ennenkaikkea pitkä ja miehekäs. Heterona en pidä naismaisista minimiehistä, joilla on ruma naama ja ääni. Liian akkamaista. - ongelmatäsaaa
No mut eihän sitä voi päättää keneen ihastuu ....
- Edwardo_puhtoinen
Paljon ylistetty tiedostaminen kuitenkin lisää yhden liikkuvan osan pariutumiskäyttäytymiseen. Ehkä ensi kerralla kun raamikas ja virnuileva komistus tulee typerästi pönöttämään eteesi, mietitkin sitä pantujen lähmävittujen määrää ja kyrvässä elävän pieneliöstön monimuotoisuutta, etkä miten ihana tuonkin kullia olisi lutkuttaa. Elämä on lopulta hyvin yksinkertaista mind gamea.
Ei näitä juttuja vaan tyttöjen illoissa setvitä, vaan ennemminkin jotain suppailijoiden varjostuksia. Edwardo_puhtoinen kirjoitti:
Paljon ylistetty tiedostaminen kuitenkin lisää yhden liikkuvan osan pariutumiskäyttäytymiseen. Ehkä ensi kerralla kun raamikas ja virnuileva komistus tulee typerästi pönöttämään eteesi, mietitkin sitä pantujen lähmävittujen määrää ja kyrvässä elävän pieneliöstön monimuotoisuutta, etkä miten ihana tuonkin kullia olisi lutkuttaa. Elämä on lopulta hyvin yksinkertaista mind gamea.
Ei näitä juttuja vaan tyttöjen illoissa setvitä, vaan ennemminkin jotain suppailijoiden varjostuksia.Tiedostaminen ehkäisee ihmistä hölmöilemästä ja jos tuntee ihastuvansa, niin onko se liikaa uhrata pari ajatusta kysymykselle miksi. Ihastumiseen ei voi itseään pakottaa, mutta silloinkin voi miettiä että mitä puuttuu.
- 12130
Edwardo_puhtoinen kirjoitti:
Ei näitä juttuja vaan tyttöjen illoissa setvitä, vaan ennemminkin jotain suppailijoiden varjostuksia.Kukaan nainen ei mieti: "miten ihana tuonkin kullia olisi lutkuttaa", kohdatessaan miehen. Tuon tyyppiset ajatukset ovat ihan teidän miesten omia.
Koska omat ajatuksesi ovat tuota luokkaa, naisen kohdatessasi, kuvittelet (omaan itseesi vertaamalla) naistenkin ajatusten kiertävät noin matalalla tasolla. Olet kuitenkin väärässä. - Edwardo_tympeä
12130 kirjoitti:
Kukaan nainen ei mieti: "miten ihana tuonkin kullia olisi lutkuttaa", kohdatessaan miehen. Tuon tyyppiset ajatukset ovat ihan teidän miesten omia.
Koska omat ajatuksesi ovat tuota luokkaa, naisen kohdatessasi, kuvittelet (omaan itseesi vertaamalla) naistenkin ajatusten kiertävät noin matalalla tasolla. Olet kuitenkin väärässä.Niinkö?
Voisit muutenkin jättää psykologisoinnin paremmin handlaaville ja vaikkapa lukea enemmän. Näet kaikki ihmiset eivät ajattele ja ilmaise itseään niin kuin sinä. Jätetään kuvailevaisuus vähemmälle kun on niin tympeää olla aina tympeä. - 12130
Edwardo_tympeä kirjoitti:
Niinkö?
Voisit muutenkin jättää psykologisoinnin paremmin handlaaville ja vaikkapa lukea enemmän. Näet kaikki ihmiset eivät ajattele ja ilmaise itseään niin kuin sinä. Jätetään kuvailevaisuus vähemmälle kun on niin tympeää olla aina tympeä.Nimimerkkisi oli tällä kertaa oikeaan osuva.
- jtvaunu
Naiset eivät tee aloitteita, koska kokemus on osoittanut että miehet eivät välitä aloitteellisista naisista. Mitä järkeä siis on tehdä aloitteita, kun tietää ettei siitä ole hyötyä vaan haittaa.
Tuo on ihan täydellistä paskaa. Joskus saa pakit mutta se tuskin johtuu siitä että nainen olisi aloitteellinen vaan siitä, että nainen ei ollut vaan muuten kiinnostava. Ihan yhtä hyvin voisi sanoa, että naiset eivät välitä aloitteellisista miehistä, mutta ei kai sekään kuulosta uskottavalta?
- 144
scrg kirjoitti:
Tuo on ihan täydellistä paskaa. Joskus saa pakit mutta se tuskin johtuu siitä että nainen olisi aloitteellinen vaan siitä, että nainen ei ollut vaan muuten kiinnostava. Ihan yhtä hyvin voisi sanoa, että naiset eivät välitä aloitteellisista miehistä, mutta ei kai sekään kuulosta uskottavalta?
Ei ole paskaa.
Minunkin kokemus on, että miehet pääsääntöisesti eivät pidä "itseään tyrkyttävistä" naisista. He ilmeisesti kokevat nämä "lutkamaisiksi" tai jotain...
Sinä voit olla poikkeus, mutta useimmat eivät tykkää. 144 kirjoitti:
Ei ole paskaa.
Minunkin kokemus on, että miehet pääsääntöisesti eivät pidä "itseään tyrkyttävistä" naisista. He ilmeisesti kokevat nämä "lutkamaisiksi" tai jotain...
Sinä voit olla poikkeus, mutta useimmat eivät tykkää.Mitenhän se aloitteellisuus ilmenee? Tuosta "lutkamaisuudesta" nyt tulee mieleen, että miehelle ollaan heti ensimmäiseksi ehdottamassa seksiä. Tuohon ehdotukseen voi tarttua moni sellainenkin mies, joka ei siis alun alkaenkaan mistään enemmästä olisi kiinnostunut.
- 12121212
Useimmissa tapauksissa nainen tekee aloitteen miehelle joka on aivan eri tasoa kuin nainen itse. Baarissakin porukassa on yleensä mies joka nousee muiden miesten yläpuolelle, ja se mies on ainoa joka saa aloitteita niin hottiksilta, taviksilta kuin ei-niin-edustavilta naisiltakin.
Jos kysyy vaikka kahville tai syömään mukaansa, niin se ainakin oman kokemuksen mukaan on aika helppo tapa lähestyä miestä. Eikä ole tullut semmoista tunnetta, että tyrkytän itseäni tai mies ole suostuttuaan alkanut naukua oitis pikkareihin. Eli voisin omasta puolestani suositella jotain tuommosta kevyempää starttia. :)
Tai oon joskus yhtä kirjekaveria kysynyt tansseihikin ja tansseihin myös mentiin.12121212 kirjoitti:
Useimmissa tapauksissa nainen tekee aloitteen miehelle joka on aivan eri tasoa kuin nainen itse. Baarissakin porukassa on yleensä mies joka nousee muiden miesten yläpuolelle, ja se mies on ainoa joka saa aloitteita niin hottiksilta, taviksilta kuin ei-niin-edustavilta naisiltakin.
Tuosta oon joskus kuullut kavereiltani(miehiltä ja naisilta), että kun kerran uskallan tehdä aloitteita miehille, niin miksi teen niitä vain itseäni rumemmille. Mun mielestä kaverit on joskus niin tylyjä, että niitä ei kannattaisi kuunnella. Mun neuvo naisille, kuuntele omaa itseäsi eikä kavereita. Jos ne haluaa sen baarin hoteimman, niin antaa haluta vaan. :)
Kaverin kanssa ei tarvitse jakaa samaa makua, mitä tulee miehiin tai naisiin.- miesloogikko
144 kirjoitti:
Ei ole paskaa.
Sinä voit olla poikkeus, mutta useimmat eivät tykkää.Eivät itseään tyrkyttävät naiset ole välttämättä lutkamaisia, mutta ei siinä ole paljon jännitystä kun on heti selvää että nainen on kiinnostunut. Mies voi jopa ajatella, että kun tuo nainen noin piirittää minua, niin minä taidankin olla tässä se tasokkaampi osapuoli. Ja että jos voin saada tuon naisen, niin voisinko ehkä saada vielä paremman.
- 144
scrg kirjoitti:
Mitenhän se aloitteellisuus ilmenee? Tuosta "lutkamaisuudesta" nyt tulee mieleen, että miehelle ollaan heti ensimmäiseksi ehdottamassa seksiä. Tuohon ehdotukseen voi tarttua moni sellainenkin mies, joka ei siis alun alkaenkaan mistään enemmästä olisi kiinnostunut.
Epäilen, etteivät naiset ole heti seksiä ehdottelemassa. Sellainen on taatusti äääärettömän harvinaista.
Miehet varmaankin olettavat aloitteellisen naisen motiivit sellaisiksi. Hyvin monet miehet pitävät nimittäin normaalia ihmisten vlistä ystävällisyyttä suurin piirtein seksiseuran tarjoamisena, joten kaiketi he pitävät tuttavuutta tekevää naista pääsääntöisesti seksiseuran tarjoajana. - 12121212
sönkkö kirjoitti:
Tuosta oon joskus kuullut kavereiltani(miehiltä ja naisilta), että kun kerran uskallan tehdä aloitteita miehille, niin miksi teen niitä vain itseäni rumemmille. Mun mielestä kaverit on joskus niin tylyjä, että niitä ei kannattaisi kuunnella. Mun neuvo naisille, kuuntele omaa itseäsi eikä kavereita. Jos ne haluaa sen baarin hoteimman, niin antaa haluta vaan. :)
Kaverin kanssa ei tarvitse jakaa samaa makua, mitä tulee miehiin tai naisiin.Minäkin kuulin ätmiaikoina kavereiltani (miehiltä ja naisilta) olevani komea ja älykäs mies jonka ei kannattaisikaan ottaa ketä tahansa kun varmasti saan vaikka sen unelmien naisen :D
Kavereiden mielipiteitä ei kannata ottaa liian vakavasti. 12121212 kirjoitti:
Minäkin kuulin ätmiaikoina kavereiltani (miehiltä ja naisilta) olevani komea ja älykäs mies jonka ei kannattaisikaan ottaa ketä tahansa kun varmasti saan vaikka sen unelmien naisen :D
Kavereiden mielipiteitä ei kannata ottaa liian vakavasti.Ei tosiaan kannata, kaverit on yleensä puolueellisiakin suuntaan jos toiseenkin. Voivat kehua turhaan tai irvaillakin ihan turhaan. Minusta tuossa kaverieni kommentissa oli hitusen pottuiluakin, kuinka mun miesmaku olisi jotenkin huonompi kuin heidän. Kuin en itse osaisi arvioida mikä on mulle hyvä. Tai niin mä sen tulkitsin, pikkasen turhana mölähtelynä.
Semmosta kuitenkin mikä ei mun mielestä kuulu kavereille yhtään, kumppanin valinta kaverille. Minusta se on jokaisen oma asia. Toki hienoiset vihjeet on joskus tarpeen, mutta muuten toisen maun tai mieltymyksen arvottaminen arvostelu on aika tyhmää. Mahtaako olla siinäkin syy miksi olen erkaantunut kaveripiireistä jo aika nuorena, kun olen tykännyt tehdä omat valintani ja pääätökseni itse. Enkä jonkun kaverin mieltymyksien mukaan. Toki pieleenkin on menty, mutta niin on kaveritkin menneet.
Joku samanlainen takki tai vaate muu asuste menee, mutta ihmissuhteet on jokaisen oma asia. :)
Semmonen ylenpalttinen kehuminen kavereilta on myös asia, jonka pitäisi saada tuntosarvet pystyyn ja tutkailemaan mitä tää tämmönen kauhee lesottaminen oikeasti on. Mä aina pikkasen epäilen, jos joku kehuu liikaa...ongelma kai sekin. :)
Ei voi poiketa kaavasta, jos tykkää niistä asioista kuin valtaosa.
Ei hiuksien värjääminen pinkiksi tai vihreäksi tee perus-Mirkusta yhtään sen kiinnostavampaa. Ei edes kissankokoinen naama-kaula-tissi tatuointi. Tai jonkun oudon harrastuksen hankkiminen, ellei se ole sitä mitä Mirkku oikeasti haluaa.
Enemmän se että ole sellainen kuin olet. Tavallisen tylsä, jos se pukee sinua.Ratikkakuski kirjoitti:
Erilaisuuden tavoittelu on niin muodikasta, että on erikoista olla tavis.
Haha! :D
Mut mikä on "tavis"?
Monet itseään tavallisena pitävät ovat hyvin kummallisia.Nainen_28v kirjoitti:
Haha! :D
Mut mikä on "tavis"?
Monet itseään tavallisena pitävät ovat hyvin kummallisia.Siinäpä se paradoksi piileekin. :-)
- kiintoisat
Mikä onkaan neuvosi miehille vastaavanlaisissa tilanteissa?
- 138
Taitaapi olla tuo: tehköön naiset aloitteita!
- Ex----------PUA
Tämä edellyttäisi sitä, että naisilla olisi oma tahto ja niin paljon riippumattomuutta, etteivät esim. katsoisi itselleen spivaa miestä siltä pohjaalta, ketä muutkin haluavat
- 3433
Ulkonäkökeskeiset miehet ei meinaa älytä, kuinka pieni osa parinvalintaprosessia ulkonäkö on naisilla. Ei siitäkään huolimatta, että päivästä toiseen täällä jankutetaan, kuinka miehen ja naisen MA:han vaikuttaa eri asiat.
Itse en koskaan tykännyt pitkistä, rouheista maskuliinisista miehistä, vaan hoikista, sulavaliikkeisistä, jopa feminiinisistä miehistä. Monia mun ihastuksia luultiin homoiksi ja osa sellaiseksi paljastuikin. Koska kuitenkin monen muun naisen tapaan tykkäsin, että mies on sosiaalinen ja puhelias , niin kilpailua oli näistä feminiinisistäkin miehistä ihan riittävästi. Mun aviomies, jota paras kaverini ensitapaamisella kuvaili sanoin "mut eiks se oo vähän - ööh - flaming gay?" on yritetty toistuvasti repiä baarista vieraan naisen matkaan - röyhkeimmillään vaikka mä istuisin itse vieressä.
Eli nope, ei auta yhtään vaikka miesmaku ulkonäöltä olisi vähemmän perinteinen. Pitäisi tykätä itsetunto- ja mt-ongelmaisista syrjäytyneistä niin olisi ehkä vähemmän kilpailua. - Tavallinenmiesyksilö
Tätä erittäin paikkaanaa pitävää kliseetä ei ole vielä mainittu? No mainitaas taas: Maailman (naisten) muutamisen sijaan usein on helpompi muuttaa (kehittää) itseään. Sanokaa sitä vaikka MGTOW tyyliksi. Kun se on nyt muotia.
Winwin tilanne. Kun naiset tutkitusti pitävät miehistä jotka eivät ole heistä riippuvaisia. Elleivät nuo miehet ole katkeruudessa ryvettyneitä pessimistejä. Sellainen tyyppi nyt vain on raskasta seuraa. Ja ne miehet jotka kuitenkin jäävät ilman, ovat joka tapauksessa tyytyväisempiä tekemisiinsä. Kun tekevät asioita itsensä eteen.
Miten olisi? - Raakatotuus
Kaavasta poikkeamalla saa kaavasta poikkeavan miehen. Kuka sellaista nyt haluaisi?
- Tavallinenmiesyksilö
Sellainen nainen joka haluaa juuri sellaisen miehen? Tässä tietenkin auttaa jos mies itse tuntee itsensä. Ja on silmin nähden sinut sen kanssa.
Tuolla on oikeasti vähän hemmetin paljon populaa. Tavallinenmiesyksilö kirjoitti:
Sellainen nainen joka haluaa juuri sellaisen miehen? Tässä tietenkin auttaa jos mies itse tuntee itsensä. Ja on silmin nähden sinut sen kanssa.
Tuolla on oikeasti vähän hemmetin paljon populaa."Sellainen nainen joka haluaa juuri sellaisen miehen? Tässä tietenkin auttaa jos mies itse tuntee itsensä. Ja on silmin nähden sinut sen kanssa."
Ei tule tapahtumaan. Naiset haluavat yleisesti sellaisen miehen jota kaikki muutkin naiset haluavat. Kanalauman mielipiteistä poikkeaminen vaatii naiselta niin suurta omaa tahtoa ja päättäväisyyttä, ettei onnistu.- Raakatotuus
Tavallinenmiesyksilö kirjoitti:
Tuolla on oikeasti vähän hemmetin paljon populaa.Kun mies tuntee itse itsensä, on hänellä hyvä itsetunto, mikä on välitön turn-on eli mies on naisten suosiossa jo entuudestaan, eli siis ei todellakaan mikään kaavasta poikkeava mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774