Toivotonta

ainayksinkö

Olen naisena muutamia kertoja kokeillut löytää netistä (suomi24) mieskumppanin. Tulos on joka kerta, että yritetään saada ensimmäisenä sänkyyn ja ei haluta sitoutua. Tai sitten ei haluta mitään, kirjoitellaan muutama viesti kuvan (jota vain kehuttu) laiton jälkeen ja sitten on hiljaista. Onko siis niin, että miehillä ei ole mitään tarkoitustakaan (ärsyttää jaella kuvaansa turhaan ympäri maata). Sitten on tietysti ne tapaukset, että kaikki eivät voi miellyttää kaikkia, hyväksyn toki senkin tiettyyn rajaan saakka. En etsi täydellistä miestä, mutta en ala teatteriakaan pitämään. Kyllä täysin tavallinen, ei niin komea mies on juuri minulle täydellinen, en katso ulkonäköön kuin etsiessäni omaan silmään viehätystä, johon voi riittää pelkät minusta kauniit silmät, enkä katso omaisuuteen, koska jaksan elättää itseni. Itsestään tietoisten hyvännäköisten miesten kielenkäytöstä:"et onnistunut minua miellyttämään". Minä en kuitenkaan kellekään loukkaavasti sano, jos hän ei miehenä kiinnosta, joten suunsa voisi moni mieskin pestä. Yleiskuva on jopa tullut, että miehet ovat uskomattoman huonoja itsetunnossaan, varsinkin vähänkin komeamman naisen kohdalla. Onpa kohdalle sattunut ulkomaalainen rahanhuijausyrityskin, joka oli toisen viestin jälkeen valmis elämään loppuelämänsä kanssani. Sattui yrittämään väärältä ihmiseltä ja sain kuulla kaikki mahdolliset naisesta keksityt nimittelysanat. Että tällaista... Taidan luopua yrittämästä ja toivoa vain, että se luonnossa tuolla kaupan kassalla vaikka sattuisi kohdalle... tosin tähän asti sielläkin on tullut vastaan vain traumatisoituneita "en nyt voi"... Nykyään kun tuntuu, että miehet eivät tarvitse naisia enää mihinkään, pelkäävät sattumista - sitähän se elämä on, ketäpä ei olisi satutettu, jospa olisi vaikka uuden alku. Jos olen ehkä vähän normaalia näyttävämpi ja itsenäisempi, ei se tarkoita, ettenkö haluaisi sen yhden ainoan miehen ja satasella sitoutuisi tähän.

34

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minunnäkemys

      Olen mies ja valitettavaa että naisille tuo seksin tarjoaminen on se yleisin kokemus. Voisin sen kuvitella johtuvan, että ne miehet ei hirveän paljon nuukaile sanojen valinnoissa, saati parien valinnassa. Netti on otollinen paikka tälle käytökselle sen helppouden vuoksi. Jos ei anna ei mitään otakkaan. Komealle miehelle on kysyntää siksi heidän ei tarvitse miettiä sanojaan myös. Sama se on naiselle jolle on kysyntää ei hänenkään tarvitse paljon muuta tehdä kuin valkata suuresta joukosta miehiä sopivammat perehtymättä sen enempää keneenkään syvemmälti.
      Netti on enemmän naisten markkinat. Naisille on enemmän kysyntää kuin miehistä johtuen jakaumasta netissä. Ja monet naiset ei edes kovin vakavissaan ole edes siellä.
      Tiedän kuitenkin jo tätä palstaa lukiessani, että miehiä jotka ovat suhteellisen vakavissaan liikkeellä on myös olemassa.
      Mutta heidän löytäminen voi olla onnesta kiinni.
      Myöskin pitkäjänteisyyttä vaaditaan selaamaan kaikki sopivat pois.
      Sopivat voivat myös olla kiinnostuneita yhtä aikaa monesta, koska vaikka sitä toivoo että löytyisi joku joka olisi vain sinusta kiinnostunut voi olla harvinaista.
      Ja kun netti on myös erehdyksiä täynnä ihmisten usko horjuu aika helposti myös.

      • nai_nen

        Pitää paikkansa, että netissä on naisilla valta jos etsitään kevytmielistä suhdetta. Kun taas puhutaan pitkän parisuhteen etsimisestä niin silloin tilanne on toinen. Silloin ollaan samalla viivalla. Ja minä lähden siitä oletuksesta, että jokainen haluaa pitkään parisuhteeseen mahdollisimman oikean henkilön. Ei niin että tyydytään sellaiseen jota ei oikeasti arvosta tai koe sopivana parisuhteen kannalta.


      • minunnäkemys
        nai_nen kirjoitti:

        Pitää paikkansa, että netissä on naisilla valta jos etsitään kevytmielistä suhdetta. Kun taas puhutaan pitkän parisuhteen etsimisestä niin silloin tilanne on toinen. Silloin ollaan samalla viivalla. Ja minä lähden siitä oletuksesta, että jokainen haluaa pitkään parisuhteeseen mahdollisimman oikean henkilön. Ei niin että tyydytään sellaiseen jota ei oikeasti arvosta tai koe sopivana parisuhteen kannalta.

        En taida ihan täysin ymmärtää mitä tarkoitat samalla viivalla ja että miten se toteutuu, mutta jos kuvittelin oikein niin varmaan olet oikeassa silloin kun tutustutaan toisiinsa. Mutta nainen voi silti saada monta yhteensopivaa paria hausta mistä valita, ja joku jää aina ilman. Tietysti nainenkin voi jäädä ilman mutta se ei näy ulospäin tällaisena.
        Voin kyllä myöntää että se on paljon terveempää hakua valtaa ajatellen.


      • Nai_nen
        minunnäkemys kirjoitti:

        En taida ihan täysin ymmärtää mitä tarkoitat samalla viivalla ja että miten se toteutuu, mutta jos kuvittelin oikein niin varmaan olet oikeassa silloin kun tutustutaan toisiinsa. Mutta nainen voi silti saada monta yhteensopivaa paria hausta mistä valita, ja joku jää aina ilman. Tietysti nainenkin voi jäädä ilman mutta se ei näy ulospäin tällaisena.
        Voin kyllä myöntää että se on paljon terveempää hakua valtaa ajatellen.

        Tarkoitin juuri tuota "kun tutustutaan toisiinsa". Siinä ollaan samalla viivalla eikä siinä vaiheessa ole mitään merkitystä kuinka monta ok tyyppiä oli yhteydessä nettideitin puolella. Tai siis näin minä ainakin toimin. Jos treffeillä tapaamani mies on kiva ja kaikin puolin sopiva, niin en mä niitä nettiin jääneitä lähde tapaamaan.


      • minunnäkemys
        Nai_nen kirjoitti:

        Tarkoitin juuri tuota "kun tutustutaan toisiinsa". Siinä ollaan samalla viivalla eikä siinä vaiheessa ole mitään merkitystä kuinka monta ok tyyppiä oli yhteydessä nettideitin puolella. Tai siis näin minä ainakin toimin. Jos treffeillä tapaamani mies on kiva ja kaikin puolin sopiva, niin en mä niitä nettiin jääneitä lähde tapaamaan.

        Asia ymmärretty ja tuntuisi aika sopivalta ratkaisulta ihan vaikka muillekkin. Ainakin menetelmä antaisi kohtuullisen mahdollisuuden onnistuakkin jopa.


      • Nai_nen
        minunnäkemys kirjoitti:

        Asia ymmärretty ja tuntuisi aika sopivalta ratkaisulta ihan vaikka muillekkin. Ainakin menetelmä antaisi kohtuullisen mahdollisuuden onnistuakkin jopa.

        En tiedä onko vaistoni oikeassa, mutta luulen että tuollaisessa monen vaihtoehdon tilanteessa mies lähtee vielä tsekkaamaan ne muut, vaikka deiteillä tavattu nainen on jo sopiva. Sitten tule klassinen tilanne eli mies katoo ja nainen suuttuu. Todennäköisesti mies käyt seuraavan kanssa treffeillä ja lopputulos on että mies on edelleen sinkku kun pyörii ympyrää ja suututtaa naiset.
        Voin toki olla väärässä :)


      • minunnäkemys

        Kyllä siinä sellainen riski on aina olemassa. Se on vaan niin että ainoastaan omia tekemisiä voi hallita. Ehkä siinä tilanteessa on parempikin että mies katoo.


      • Nai_nen
        minunnäkemys kirjoitti:

        Kyllä siinä sellainen riski on aina olemassa. Se on vaan niin että ainoastaan omia tekemisiä voi hallita. Ehkä siinä tilanteessa on parempikin että mies katoo.

        Tosi hyvin sanottu! Ja pätee moneen tilanteeseen.


    • tahdon_naiset_kavereiksi

      Tahdon olla sinulle kaveri riippumatta ulkonäöstäsi ja ikästäsi. Vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä. Ujouteni takia en pysty tutustumaan naisiin ulkona ja lähes tuloksetta yritin netissä tutustumaan naisiin. En vaadi sinulta liikaa kunhan voisit puhua sähköpostilla kanssani välillä. Voisit huomauttaa minua, jos sanon jotain väärin. Haluan oppia mitä naiset aidosti haluavat ottaen huomioon minun täydellisen kokemattomuuden naisten kanssa.

      Toivottovasti voimme olla toisilemme tukena elämäntilanteesta riippumatta. Tottakai ei tarvitse luvata toisilemme mitään suhdetta. Toimit näin kun sydämmesi sanoo ja varmasti löydän sen oikean. Tahdon puhua kanssasi, niin tiedät millainen ihminen olen.

      Sähköpostini:
      [email protected]

    • ainayksinkö

      Minä kun yritän mahdollisuuksien mukaan perehtyä jokaiseen todellisena mahdollisuutena ja ihmisenä, niin siitä huolimatta näitä erehdyksiä kummasti sattuu yhden ihmisen kohdalle turhan pitkään. Nettideittailu on siis enimmäkseen pintaliitäjien seksinhakupalsta. Vakavissaan olevat taas ovat jo valmiiksi "maansa myyneitä", epätoivon partaalla, eivät välitä itsestään - no minä olen ollut oman aikani toisen tukija, joten toivon jo tässä ikää karttuneena, että mies jaksaisi seistä ihan omilla jaloillaan.

      • minunnäkemys

        En sanoisi itse että enimmäkseen pintaliitäjien seksinhakupalsta, mutta varmaan aika näkyvässä osassa ovat. Itsetunto on tosiaan monella aika matalalla ja ei kai se sinun vastuulla ole sitä parantaa. Kyllä se on jokaisen omalla vastuulla. Se kai olisi hyvä jos pystyisi päässään tarkasti kuvittelemaan ihmisen jonka haluaa tavata. Huteja tulisi vähemmän ja kohteeseen olisi nopeampi pääsy. Toisilla se jostain syystä onnistuu nopeammin kuin toisilta. Itsetunnon ollessa matalalla on aika vaikea saada mahdollista suhdetta toimimaan vakaalla pohjalla helposti.
        Kirjoituksestasi päätellen sinun silti pitäisi olla haluttua 'ainesta' joten ehkä voi jotain vielä yrittää tehdä.


    • 40v-sinkkumies

      Olen miehenä kymmeniä kertoja kokeillut löytää netistä (suomi24) naiskumppanin. Tulos on joka kerta, että naiset käy katsomassa kuvaa. Naiset ei kai halua mitään, kirjoitellaan muutama viesti kuvan (jota vain kehuttu) laiton jälkeen ja sitten on hiljaista. Onko siis niin, että naisilla ei ole mitään tarkoitustakaan tutustua miehiin vaan ovat siellä huvikseen. Sitten on tietysti ne tapaukset, että kaikki eivät voi miellyttää kaikkia, hyväksyn toki senkin tiettyyn rajaan saakka. En etsi täydellistä naista, vaan ihan tavista. Kyllä täysin tavallinen, ei niin kaunis nainen on juuri minulle täydellinen ja sopiva. Yleiskuva on jopa tullut, että naiset ovat uskomattoman huonoja itsetunnossaan, varsinkin vähänkin komeamman miehen kohdalla.
      Nykyään kun tuntuu, että naiset eivät tarvitse miehiä enää mihinkään, pelkäävät että mies pettää - Minähän en petä. Naiset ajattelee että komea mies on aina hyvä kumppani eikä ne halua meihin taviksiin tutustua.

      • ainayksinkö

        Ai jaa.... minä taas kaihdan ns. komeita miehiä, koska epäilen heidän "nauttivan" liikaa "komeudestaan" ja olevan pinnallisia. Kyllähän aina ulkonäkökin merkitsee, mutta minulle se on muuta kuin kansikuvakomeutta (enkä pidä bodareista...), siinä on just jotain mikä käy minun omaan silmään mukavasti, yleinen olemus tai joku piirre. Kuvissa sitä ei näy. Tykkään enemmän tavan duunareista, jotka arvostavat naista ja kykenevät heittäytymään suhteeseen ilman luurankoja kaapissa. Ehkä sama on sitten toisinkin päin, vähänkin päälle päin varmempaa naista kuvitellaan miestennielijäksi. No hienoa, tämähän keskustelu valaisi kummasti asiaa.... :)


    • yksinäinenelämä

      Onhan se vaikeeta löytää hyvää naista kun naiset vastaa just niille huijareille koska ne on nii komeita että naisen silmät melkein tippuu päästä ihastuksesta. Ei ole meikäläisillä taviksilla mitään mahdollisuuksia tutustua tavis naisiin, yksinäinen pitkä elämä edessä.

      • xx3

        Älähän nyt. Hyvät naiset eivät juokse minkään komistusten perässä!! Sitä paitsi näitä niin kutsuttuja komistuksia ei riitä kaikille, ja uskoisin, että komistukset etsivät bimboja, joilla et takuulla tee mitään!


      • tavismies37

        Tavis naiset juoksee just niiden komistusten perässä eikä ne halua tutustua meihin taviksiin. Naisille ulkonäkö miehessä on tärkeintä eikä se miten mies kohtelee naista. Monesti naisen kuitenkin pettyy siihen komeaan mieheen mutta naiset ei siitä opi mitään.


      • säästäsanoja

        Ei pidä paikkaansa. Etkö lue näitä kirjoituksia. En ole ihan tavis nainen, mutta silti takuulla yksikään seurustelukumppanini ei ole ollut sillä tavalla yleisesti komea (silti olen joutunut pettymään, yleensäkin itseriittoisesta käytöksestä johtuen...). Että ei pidä haukkua kaikkia yleistämällä.


    • rivienvälistävoilukea

      Nettideittailu on toisille kuin menisi kioskiin ja jos ei löydy-olkoot.

    • SavonSulttaani69

      Kyllä noi kaikenmaailman nettitreffipalstat ovat aivan perseestä, ei niistä mitään kumppania löydy koska niissä kukaan ei ole rehellinen, kaikki feikkaa jollain tavalla. Tällaiset tinderi-tiinat ja timot joilla profiileja on siellä sun täällä tuskin edes haluavat mitään kumppania, kuhan vaan ajankulukseen leikkivät.

      • Sitä vartenha se netti on... Paetaan toiseen maailmaan.


    • ajomieseikiirehdi

      juu jos naisen saa kiinnostumaan niin ekaksi ollaan kysymässä kuvaa vaikka asutaan samassa kaupungissa joka ei ole iso. sen jälkeen lähetetään paluupostissa suttuinen kaukaa otettu kuva jostakin puun tai koiran takaa josta ei voi päätellä paljoko on painoa päällä, ja sitä sitten yleensä on
      itse olen normaalipainoinen bmi mittarin mukaan ja en tarvitse tilavaa naista itselleni.
      pienikin riittää minulle, tosin kerran tunnistin naisen ravintolassa johon olin jo muutaman kerran kirjoittanut, hän ei tunnistanut minua. koska itse esiintyi kuvallaan.
      no iskin pimun aivan normaalisti kuten tapana on ollut ja valomerkin aikoihin taksilla heille kun oli lapsivapaa vkl. profiilissaan muuten kertoi että seksi ei kiinnosta eikä yhden illan jutut.
      no panin ekana sitä olohuoneen lattialla ja työntyessäni hänen ah niin tiukkaan emättimeensä, hän oli erittäin märkä, johtuen luonnollisesti esityöstäni.
      toisen kerran yhdyin häneen sängyssä takaapäin ja puristelin hänen isoja rintojaan samalla kun laskin mälliä synnytyskanavaan.
      kävin parin viikon päästä suorittamassa uusinta operaation mutta en saanut jallitettua anusta häneltä. kiinnostus jotenkin lopahti häneen johtuen myös ruuhkautuneesta ajokirjan täyttymisestä, ja jouduin siirtymään muihin ajotehtäviin kaupungin eri alueille.

      • eiymmärrä

        Ja mitä tuon kertomuksen piti kertoa? Sinusta vai jostain toisesta?


      • huh4

        Miten sinä tunnistit hänet, jos kuvat on aina otettu puun takaa? Kuulut selvästikin juuri siihen kastiin, jotka ovat itseriittoisia ja joista pitää pysyä kaukana. En ihmettele yhtään, jos tyttöä ei toista kertaa jaksanut kiinnostaa....:)


    • Valitsenoista

      REPESIN!

      Miehet ja naiset ovat "samalla viivalla".

      Vittu eivät todellakaan ole.

      Naisilla on valinnanvaraa jos ovat vain suht normaaleja.

      Miehellä siellä on tarjolla läskejä ja yh-äitejä tai 5-10 vuotta vanhempaa kurppaa.

      • Perus...


      • xx3

        Katsotko "naisen silmin" niitä miesehdokkaita? Ei todellakaan ole paljon valinnanvaraa, samanlaisia läskejä ym.... Ja jos haluais näpsäkän näköisen miehen, niin se ei viitsi olla kiinnostunut tai näpäyttää, ettei kelpaa. Sitä paitsi joku saattaa arvostaakin sitä 5-10 vuotta vanhempaa kurppaa!...


    • tavismies37

      Tavis naiset luulee olevansa kauniita ja siksi etsivät niitä komeita kympin miehiä.

      • xx3

        Olen nähnyt netissä kuvan perusteella ns. komeita miehiä kaksi sadasta, joten missä ne on mitä pitäisi etsiä?... Vai luulevat itsestään... toiselle on kaunis ja toiselle ei. Joku ei taas haluakaan nähdä mitään kaunista.


    • 6566555y7

      Jos sun profiili on samanlainen kuten aloitus niin jäisi lukematta koska kappalejako.
      Kukaan tommosta jaksa lukea.

      • Koneistairti

        Olet päässyt nyt hengityskoneesta irti mutta muista ottaa painokkaita hengitysliikkeitä ettei yläpää jää enempää ilman happea.


    • kiltti-ja-kunnollinen
      • 112211

        hänen paikka on pyörätuolissa !!!!!!!!!!!!!!


      • ei-kiitos

        OIkein hyvä että tuo naamansa julki ettei vahingossakaan tietämättä lankeis moisiin. En koskaan alkais olla muita tappaneen kanssa vaikka ois kuinka parantanu tapansa (?), minkäänlainen rikosrekisterikin on turn-off!! Mistä sen tietää millon väkivaltaan taipuvaisella kilahtaa uudestaan!?
        Että lopeta nyt vaan jo toi pskanjauhantas "jännämiehistä" yms. kun VALTAOSA naisista tuskin sellasia haluaa!


    • RedFox76

      Aika moista yleistämistä. Minä miehenä olen kokenut kyllä naisten suunnasta ihan samaa. Mutta taitaa se elämänkumppanin etsiminen olla aika arpapeliä :). Kun löytää jonkun kivan, ei sitten itse miellytä toista tarpeeksi tai, oot tosi kiva, mutta... No sehän on vain elämää. Lujassa uskossa olen että se oikea tulee vielä vastaan! Se missä se tapahtuu on arvoitus! Ja sehän tästä elämästä niin hauskan tekeekin :). Sinullekin se oikea vielä osuu kohdalle! Usko pois!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      631
      22497
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      128
      21921
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      118
      11860
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9867
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      270
      6886
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5841
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      150
      3069
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2295
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1798
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe