Sivarit kans omalle aidatulle alueelle. Sivareille ei lomia vaan 165vuorokauden siivouskoulutusta.Herätykset aamu 5deltä ja päivä kestää 19h.Pelkkää vessan jynssäystä.vitun homot saatana.Vitun vässykkä paskat.Homoja vittu.Sivari apinoita pitää lyödä täysillä naamaan nyrkillä.Jos sivari apina ei tajua niin pesarilla sitten.vitun homot saatana vittu !!! Homot saatana !!!! Sivari homo vittu !
Sivareille myös oma kasarmi
6
157
Vastaukset
- yopelius
Voi voi ja miesten mies täällä, ainoa toive ettet vaan joudu syömään pataljoonasoppaa, se ei ole yhtä hyvää kuin pizz............
- äläProvoudu
selvästi sivarin tekemä provoaloite. niitä täällä riittää
Kuulostaa Hitlerin keskitysleiriltä. Sulle pitäis antaa kaasukammiohoitoa, jotta rauhoittuisit!
- Olet_Paskahoususivari
Suuri pasifistimme kannattaa kaasukammioita. Olet kyllä typerä loinen ja paskahousu.
Olet_Paskahoususivari kirjoitti:
Suuri pasifistimme kannattaa kaasukammioita. Olet kyllä typerä loinen ja paskahousu.
sulle kannatan kaasukammiota. Se saattaa oikeesti jopa tepsiä sun narsistiseen sairauteesi ja käytökseesi?! Loinen ja paskahousu olet itse kun teeskentelet olevasi töissä ja vasta klo 17 kirjoitat tälle palstalla, heh! Trollaat muualla palstalla!
Kaikki nyt tietää sun trollin IP-osoitteen ja trollaat jokaisella vitun keskustelupalstalla samana tyyppinä tai sitten teet etätyötä Suomi24:lla kotonasi!
- ssdggsdgd
Homo vittu hehehe hahahahahe hehehehe ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835968KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3044960Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202628Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442559Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852711748Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991624Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331363seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1161337