Voiko nainen olla

viehättävä jos hänelle on isot munat? :D

Viittaan tosi.typyyn...
9127
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Mul matkamuistona o yks strutsin muna, tyhjä & kuivattu.

Äänestä
  • Onko se isokin mitoiltaan?

Äänestä

• Haha, mulle kävi niinkuin sulle bimbo on varmasti käynyt: Menin tänäaamuna pissille vessaan ja pierasin, joskaan en sitä tiedostanut. Pierasen aina pissillä, kun istun pöntöllä. Sitten jostain syystä mun piti palata takaisin vessaan. Luulin että kissa on paskonut sinne, siis aivan järkyttävä haju että okse meinasi oikeasti lentää. Mutta se oli se mun pieru, ja kun en heti tajunnut hajua omakseni, tuntui se sillon ällöttävältä.

Muuten kyllä haistelen mielelläni omia pieruja ja nautin niistä, mutta autas jos jostain syystä unohdat, että haju tulikin sinusta itsestäsi :)

Äänestä

• Trollit haisee just tuolle. Kuvaile enemmän vielä itseäsi ja ripuliasi! :D
    Kerro miten leikit omilla paskoillasi. Kyl me ymmärretään sua, et aina palaat siihen mikä on lähellä ja lämmintä ;)

Äänestä

• huiibbvittitrol kirjoitti:

Trollit haisee just tuolle. Kuvaile enemmän vielä itseäsi ja ripuliasi! :D
    Kerro miten leikit omilla paskoillasi. Kyl me ymmärretään sua, et aina palaat siihen mikä on lähellä ja lämmintä ;)

Kiitos huomiosta :)

Äänestä

• isokarvainenmies kirjoitti:

Onko se isokin mitoiltaan?

Normi strutsin muna

Äänestä

• määmynkoht.toveri kirjoitti:

Haha, mulle kävi niinkuin sulle bimbo on varmasti käynyt: Menin tänäaamuna pissille vessaan ja pierasin, joskaan en sitä tiedostanut. Pierasen aina pissillä, kun istun pöntöllä. Sitten jostain syystä mun piti palata takaisin vessaan. Luulin että kissa on paskonut sinne, siis aivan järkyttävä haju että okse meinasi oikeasti lentää. Mutta se oli se mun pieru, ja kun en heti tajunnut hajua omakseni, tuntui se sillon ällöttävältä.

Muuten kyllä haistelen mielelläni omia pieruja ja nautin niistä, mutta autas jos jostain syystä unohdat, että haju tulikin sinusta itsestäsi :)

Kandeis sunki ruokavalios tsekkaa & haihtuu ilmavaivat

Äänestä

Et voi. Olet nolo trolli.

Äänestä

Ei voi.. viittaat varmaan tosi..typyyn? Semmoinen olla kauhistus! Hyi, munat sellaisella joka on vuosia uskotellut että on joku nätti nainen, se peli ei vetele :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

isokarvainenmies kirjoitti:

viehättävä jos hänelle on isot munat? :D

Viittaan tosi.typyyn...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu