viehättävä jos hänelle on isot munat? :D
Viittaan tosi.typyyn...
Voiko nainen olla
9
126
Vastaukset
Mul matkamuistona o yks strutsin muna, tyhjä & kuivattu.
- isokarvainenmies
Onko se isokin mitoiltaan?
- määmynkoht.toveri
Haha, mulle kävi niinkuin sulle bimbo on varmasti käynyt: Menin tänäaamuna pissille vessaan ja pierasin, joskaan en sitä tiedostanut. Pierasen aina pissillä, kun istun pöntöllä. Sitten jostain syystä mun piti palata takaisin vessaan. Luulin että kissa on paskonut sinne, siis aivan järkyttävä haju että okse meinasi oikeasti lentää. Mutta se oli se mun pieru, ja kun en heti tajunnut hajua omakseni, tuntui se sillon ällöttävältä.
Muuten kyllä haistelen mielelläni omia pieruja ja nautin niistä, mutta autas jos jostain syystä unohdat, että haju tulikin sinusta itsestäsi :) - huiibbvittitrol
Trollit haisee just tuolle. Kuvaile enemmän vielä itseäsi ja ripuliasi! :D
Kerro miten leikit omilla paskoillasi. Kyl me ymmärretään sua, et aina palaat siihen mikä on lähellä ja lämmintä ;) - määmynkoht.toveri
huiibbvittitrol kirjoitti:
Trollit haisee just tuolle. Kuvaile enemmän vielä itseäsi ja ripuliasi! :D
Kerro miten leikit omilla paskoillasi. Kyl me ymmärretään sua, et aina palaat siihen mikä on lähellä ja lämmintä ;)Kiitos huomiosta :)
määmynkoht.toveri kirjoitti:
Haha, mulle kävi niinkuin sulle bimbo on varmasti käynyt: Menin tänäaamuna pissille vessaan ja pierasin, joskaan en sitä tiedostanut. Pierasen aina pissillä, kun istun pöntöllä. Sitten jostain syystä mun piti palata takaisin vessaan. Luulin että kissa on paskonut sinne, siis aivan järkyttävä haju että okse meinasi oikeasti lentää. Mutta se oli se mun pieru, ja kun en heti tajunnut hajua omakseni, tuntui se sillon ällöttävältä.
Muuten kyllä haistelen mielelläni omia pieruja ja nautin niistä, mutta autas jos jostain syystä unohdat, että haju tulikin sinusta itsestäsi :)Kandeis sunki ruokavalios tsekkaa & haihtuu ilmavaivat
- huubbki
Et voi. Olet nolo trolli.
- Jumalallekinkauhistus
Ei voi.. viittaat varmaan tosi..typyyn? Semmoinen olla kauhistus! Hyi, munat sellaisella joka on vuosia uskotellut että on joku nätti nainen, se peli ei vetele :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482