Voiko nainen olla

isokarvainenmies

viehättävä jos hänelle on isot munat? :D

Viittaan tosi.typyyn...

9

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mul matkamuistona o yks strutsin muna, tyhjä & kuivattu.

      • isokarvainenmies

        Onko se isokin mitoiltaan?


      • määmynkoht.toveri

        Haha, mulle kävi niinkuin sulle bimbo on varmasti käynyt: Menin tänäaamuna pissille vessaan ja pierasin, joskaan en sitä tiedostanut. Pierasen aina pissillä, kun istun pöntöllä. Sitten jostain syystä mun piti palata takaisin vessaan. Luulin että kissa on paskonut sinne, siis aivan järkyttävä haju että okse meinasi oikeasti lentää. Mutta se oli se mun pieru, ja kun en heti tajunnut hajua omakseni, tuntui se sillon ällöttävältä.

        Muuten kyllä haistelen mielelläni omia pieruja ja nautin niistä, mutta autas jos jostain syystä unohdat, että haju tulikin sinusta itsestäsi :)


      • huiibbvittitrol

        Trollit haisee just tuolle. Kuvaile enemmän vielä itseäsi ja ripuliasi! :D
        Kerro miten leikit omilla paskoillasi. Kyl me ymmärretään sua, et aina palaat siihen mikä on lähellä ja lämmintä ;)


      • määmynkoht.toveri
        huiibbvittitrol kirjoitti:

        Trollit haisee just tuolle. Kuvaile enemmän vielä itseäsi ja ripuliasi! :D
        Kerro miten leikit omilla paskoillasi. Kyl me ymmärretään sua, et aina palaat siihen mikä on lähellä ja lämmintä ;)

        Kiitos huomiosta :)


      • isokarvainenmies kirjoitti:

        Onko se isokin mitoiltaan?

        Normi strutsin muna


      • määmynkoht.toveri kirjoitti:

        Haha, mulle kävi niinkuin sulle bimbo on varmasti käynyt: Menin tänäaamuna pissille vessaan ja pierasin, joskaan en sitä tiedostanut. Pierasen aina pissillä, kun istun pöntöllä. Sitten jostain syystä mun piti palata takaisin vessaan. Luulin että kissa on paskonut sinne, siis aivan järkyttävä haju että okse meinasi oikeasti lentää. Mutta se oli se mun pieru, ja kun en heti tajunnut hajua omakseni, tuntui se sillon ällöttävältä.

        Muuten kyllä haistelen mielelläni omia pieruja ja nautin niistä, mutta autas jos jostain syystä unohdat, että haju tulikin sinusta itsestäsi :)

        Kandeis sunki ruokavalios tsekkaa & haihtuu ilmavaivat


    • huubbki

      Et voi. Olet nolo trolli.

    • Jumalallekinkauhistus

      Ei voi.. viittaat varmaan tosi..typyyn? Semmoinen olla kauhistus! Hyi, munat sellaisella joka on vuosia uskotellut että on joku nätti nainen, se peli ei vetele :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe