Vesilahden grilli

Panjotsoi

Ei nyt varmaan vähään aikaan kannata käydä. Paitsi jos haluaa paskataudin.

32

3566

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesilahdenmeininki

Höpö höpö, facessa jo puhuttiin samaa paskaa. Muka yli vuorokauden syömisen jälkeen sekosi maha. paskapuhetta, edesvastuuseen tuollaisesta valehtelusta!

• Vakiasiakasvuosia

Turha mustamaalata paikallista grillikioskia jos ei ole varmaa tietoa. Sitten itketään jos liiketoiminta loppuu ja pitää hakea Lempäälän kebappilasta safkansa.

• paskasormi

Pakkoko sitä on joka lusikallisen välissä kaivaa nenää ja persereikää...
      Vois nää idiootit täällä ja fasessa kirjottelun sijasta keskittyä huolehtimaan omasta hygieniasta. Turha on grilliä syyttää.

• Enhaluatautia

Joko uskaltaa mennä sinne ostoksille,vai tuleeko poski/persepaskaa heti kun on nauttinut kioskin antimia?.

• jokapäiväää

Hyvää ruokaa on ollu ja on edelleen..

• Työmies66

Edelleen mahassa jyllää. Jos haluaa superdieetin, kannattaa käydä syömässä.

• Anonyymi

Lopeta homostelu.

• keulija

Ei mitään vikaa syömään vaan mopopojat nostivat just keulaa😂

• Panjotsoi

"Keula pystyssä, kakka housussa".

• AloittajaNarraa

Kävin toissapäivänä eikä mitään tullut ei oskua eikä paskua, vaikka otin 2 annosta kaikilla mausteilla.

• kakkahousujuu

Varmaan terveystarkastus teki tehtävänsä ja mädäntyneet pöperöt laitettu roskiin.

• KonerikkoOnYllätys

Tosi on jos kylmälaite hajoaa. Turha paskanjauhanta ja mustamaalaus on kateutta joka on Vesiladessa joitain yrittäjiä kohtaan hyvin yleistä. Ruvetkaa köyhät itse yrittämään sitä omaa alaanne ja sitten katsotaan onko rahkeita.

• Eihyvääpäiväämeinaan

Eikö sen nyt järkikin sano, että jos kylmälaite hajoaa, niin ne ruuat kuuluu laittaa ROSKIKSEEN, ei myyntiin!! Eihän tuollaisesta toheloinnista rikastu muut kuin apteekki!

• Voimiayrittäjälle

Just joo...

• Ruma-reetta

Tämä kylä on paska paikka grilliltä saadulla ja ihan muutenkin.

• kshjdv

helppohan se on syyttää heti ruokaa mitä.sinä.päivänä syöny vaikka just tuohon aikaan oli vatsatautia liikkeellä.olin sattumaisin hakemassa ruokaa kun terv tarkastaja kävi ja.mitään huonoa ei ollut sanottavaa.jos kymmenestä asiakkaasta jolle on myyty samana päivänä samat annokset samoilla mausteilla ja yhdellä on tullut maha tauti siitä niin varmasti grillin vikaa.älkaa ihmiset jaksako.itse oon viikossa vähinyään kerran hakenu tuolta ruokaa jo 4 vuotta ei ole mitään valittamista.jos ette pidä niin menkää muualle syömään.

• KylässäGrilliOllaPitää

Jokkut vekkulivattat menee kuralle pelkästä hylamaidostakin ja sitten inistään että muka jostain on saatu tauti. Sanon vaan että helvetin pullamössöt imekää vaan sitä peukkua niin ei mene vatta kuralle. Samaa mieltä edellisen kanssa että joskus meilläkin on grilliruokapäivä eikä olla kipeeksi tultu vuosien mittaan paikallisen grillin ruokaannoksia syötyämme.

• Kebabin

Ihan hyvä kebab oli ja hyvin pysyi vatta kondiksessa.

• Syökääkanaa

Laktoosiimppotenttien masu menee nistä vaan ruikulille.

• sitäsaamitätilaa2

alkuperäinen paskanpuhuja varasti nyt iloinen, eipä ole grilliä.....

• Läskimahat

Syökää läskit porkkanaa!

• Poxjavesilentää

Homevaurio ja kohta vesivahinko jos ei älytä että se vaunu on vesijohdossa . Mistä näitä ähläimiä oikein tulee grillinpyörittäjäksi Vesilahteen?.

• Eituumitäään

Ketään muuta ei enää kiinnosta yrittää. Kun te ette osta mitään paikallisilta yrittäjiltä.

• Veronkiertäjäählämi

Onkos se paikallinen yrittäjä joka tulee jostain kaupungista pitämään sivupiste kioskia tänne tuppukylään eikä sitten taatusti maksa veroa eikä veroja mihinkään valtakuntaan kun ei kertaakaan ole kysytty otatko kuitin,eikä kyseisessä lafkassa ole koskaan käynyt muu kuin kateinen raha.

• Uusavutonton

Yritys on paikallinen. Kun se on paikkaku.nalla. Ei muuta kun kokeileen ja kuitteja tarjoileen.

• Ontäälläviisaita

Ei semmoista Aada kebappia löytynyt kaupparekisteristä,joten ei ole paikallinen ,eikä mistään muualtakaan. Onko uusavutonton mielestä kirpputorimyyyjäkin paikallinen yrittäjä sitten.

• Uusavutonton

On jos se on paikkakunnalla toimiva. Se on silloin paikallinen kirpputorimyyjä. Asu sitten vaikka nokialla. Tyhmyydestä kärsii koko ruumis..

• Iteolethölmöläinen
        Uusavutonton kirjoitti:

On jos se on paikkakunnalla toimiva. Se on silloin paikallinen kirpputorimyyjä. Asu sitten vaikka nokialla. Tyhmyydestä kärsii koko ruumis..

Veronkiertäjiä ne on saakutti.

• Eituumitäään

Kaikkihan ovat. Eikä ne veroja kierrä . Ne eivät maksa niitä. Jokainen yrittää tässä maassa maksaa mahdollisemman vähän veroja. Duunaritkin. Se vaan on niin sellaseen jamaan tämä maailma menny.

• työnvieroksuja

eikö se ole hyvä asia vaan että yrittää ees?moni suomalainen tässäkin kylässä ei ees yritä tehdä töitä.

• Näin_se_on

Olisikohan grillillä vielä paskatauteja jäljellä? Tarvisi saada yksi, kun töissä on tulossa vittumainen keikkahomma.

• Rotanpipanatmausteena

Ykspäivä kun vein lehtiä paperinkeräykseen näin kuika iso rotta pujahti grillivaunun alta ilmeisesti sen sisätiloihin. Näyttäähän se vaunu tosilaholta,ei ihme jos on kylmä ja kostea talvella. Onkohan terveystarkastaja kiinnostunut kopin kunnosta ja siitä onko hygieniaasiat kunnossa. Paskatauti ei tunnu mahdottomalta saada jos touhu vaan saa jatkua ilman valvontaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8407
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3572
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      36
      2325
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe