Ei nyt varmaan vähään aikaan kannata käydä. Paitsi jos haluaa paskataudin.
Vesilahden grilli
32
3566
Vastaukset
- Vesilahdenmeininki
Höpö höpö, facessa jo puhuttiin samaa paskaa. Muka yli vuorokauden syömisen jälkeen sekosi maha. paskapuhetta, edesvastuuseen tuollaisesta valehtelusta!
- Vakiasiakasvuosia
Turha mustamaalata paikallista grillikioskia jos ei ole varmaa tietoa. Sitten itketään jos liiketoiminta loppuu ja pitää hakea Lempäälän kebappilasta safkansa.
- paskasormi
Pakkoko sitä on joka lusikallisen välissä kaivaa nenää ja persereikää...
Vois nää idiootit täällä ja fasessa kirjottelun sijasta keskittyä huolehtimaan omasta hygieniasta. Turha on grilliä syyttää. - Enhaluatautia
Joko uskaltaa mennä sinne ostoksille,vai tuleeko poski/persepaskaa heti kun on nauttinut kioskin antimia?.
- jokapäiväää
Hyvää ruokaa on ollu ja on edelleen..
- Työmies66
Edelleen mahassa jyllää. Jos haluaa superdieetin, kannattaa käydä syömässä.
- Anonyymi
Lopeta homostelu.
- keulija
Ei mitään vikaa syömään vaan mopopojat nostivat just keulaa😂
- Panjotsoi
"Keula pystyssä, kakka housussa".
- AloittajaNarraa
Kävin toissapäivänä eikä mitään tullut ei oskua eikä paskua, vaikka otin 2 annosta kaikilla mausteilla.
- kakkahousujuu
Varmaan terveystarkastus teki tehtävänsä ja mädäntyneet pöperöt laitettu roskiin.
- KonerikkoOnYllätys
Tosi on jos kylmälaite hajoaa. Turha paskanjauhanta ja mustamaalaus on kateutta joka on Vesiladessa joitain yrittäjiä kohtaan hyvin yleistä. Ruvetkaa köyhät itse yrittämään sitä omaa alaanne ja sitten katsotaan onko rahkeita.
- Eihyvääpäiväämeinaan
Eikö sen nyt järkikin sano, että jos kylmälaite hajoaa, niin ne ruuat kuuluu laittaa ROSKIKSEEN, ei myyntiin!! Eihän tuollaisesta toheloinnista rikastu muut kuin apteekki!
- Voimiayrittäjälle
Just joo...
- Ruma-reetta
Tämä kylä on paska paikka grilliltä saadulla ja ihan muutenkin.
- kshjdv
helppohan se on syyttää heti ruokaa mitä.sinä.päivänä syöny vaikka just tuohon aikaan oli vatsatautia liikkeellä.olin sattumaisin hakemassa ruokaa kun terv tarkastaja kävi ja.mitään huonoa ei ollut sanottavaa.jos kymmenestä asiakkaasta jolle on myyty samana päivänä samat annokset samoilla mausteilla ja yhdellä on tullut maha tauti siitä niin varmasti grillin vikaa.älkaa ihmiset jaksako.itse oon viikossa vähinyään kerran hakenu tuolta ruokaa jo 4 vuotta ei ole mitään valittamista.jos ette pidä niin menkää muualle syömään.
- KylässäGrilliOllaPitää
Jokkut vekkulivattat menee kuralle pelkästä hylamaidostakin ja sitten inistään että muka jostain on saatu tauti. Sanon vaan että helvetin pullamössöt imekää vaan sitä peukkua niin ei mene vatta kuralle. Samaa mieltä edellisen kanssa että joskus meilläkin on grilliruokapäivä eikä olla kipeeksi tultu vuosien mittaan paikallisen grillin ruokaannoksia syötyämme.
- Kebabin
Ihan hyvä kebab oli ja hyvin pysyi vatta kondiksessa.
- Syökääkanaa
Laktoosiimppotenttien masu menee nistä vaan ruikulille.
- sitäsaamitätilaa2
alkuperäinen paskanpuhuja varasti nyt iloinen, eipä ole grilliä.....
- Läskimahat
Syökää läskit porkkanaa!
- Poxjavesilentää
Homevaurio ja kohta vesivahinko jos ei älytä että se vaunu on vesijohdossa . Mistä näitä ähläimiä oikein tulee grillinpyörittäjäksi Vesilahteen?.
- Eituumitäään
Ketään muuta ei enää kiinnosta yrittää. Kun te ette osta mitään paikallisilta yrittäjiltä.
- Veronkiertäjäählämi
Onkos se paikallinen yrittäjä joka tulee jostain kaupungista pitämään sivupiste kioskia tänne tuppukylään eikä sitten taatusti maksa veroa eikä veroja mihinkään valtakuntaan kun ei kertaakaan ole kysytty otatko kuitin,eikä kyseisessä lafkassa ole koskaan käynyt muu kuin kateinen raha.
- Uusavutonton
Yritys on paikallinen. Kun se on paikkaku.nalla. Ei muuta kun kokeileen ja kuitteja tarjoileen.
- Ontäälläviisaita
Ei semmoista Aada kebappia löytynyt kaupparekisteristä,joten ei ole paikallinen ,eikä mistään muualtakaan. Onko uusavutonton mielestä kirpputorimyyyjäkin paikallinen yrittäjä sitten.
- Uusavutonton
On jos se on paikkakunnalla toimiva. Se on silloin paikallinen kirpputorimyyjä. Asu sitten vaikka nokialla. Tyhmyydestä kärsii koko ruumis..
- Iteolethölmöläinen
Uusavutonton kirjoitti:
On jos se on paikkakunnalla toimiva. Se on silloin paikallinen kirpputorimyyjä. Asu sitten vaikka nokialla. Tyhmyydestä kärsii koko ruumis..
Veronkiertäjiä ne on saakutti.
- Eituumitäään
Kaikkihan ovat. Eikä ne veroja kierrä . Ne eivät maksa niitä. Jokainen yrittää tässä maassa maksaa mahdollisemman vähän veroja. Duunaritkin. Se vaan on niin sellaseen jamaan tämä maailma menny.
- työnvieroksuja
eikö se ole hyvä asia vaan että yrittää ees?moni suomalainen tässäkin kylässä ei ees yritä tehdä töitä.
- Näin_se_on
Olisikohan grillillä vielä paskatauteja jäljellä? Tarvisi saada yksi, kun töissä on tulossa vittumainen keikkahomma.
- Rotanpipanatmausteena
Ykspäivä kun vein lehtiä paperinkeräykseen näin kuika iso rotta pujahti grillivaunun alta ilmeisesti sen sisätiloihin. Näyttäähän se vaunu tosilaholta,ei ihme jos on kylmä ja kostea talvella. Onkohan terveystarkastaja kiinnostunut kopin kunnosta ja siitä onko hygieniaasiat kunnossa. Paskatauti ei tunnu mahdottomalta saada jos touhu vaan saa jatkua ilman valvontaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043