harmaahaikarat, joko on nokka pystyssä heti aamusta? Ootteko tyhmiä päässeet taas morkkaamaan? Harrastushan se on sekin, jo koulussa opittua.
Mitäs te yliviisaat
23
325
Vastaukset
- kuulunko.minä
Keitä heihin kuuluu?
- flunssanikki
Et kuulu vaan kuulut meihin heittonikkeihin. ;.)
- kesi.vä
Onko heittonikkinä helpompaa? Ei näy nokkimisjälkiä nahassa ei harmaahaikaran kynnenraapaisuja?
flunssanikki kirjoitti:
Et kuulu vaan kuulut meihin heittonikkeihin. ;.)
Kirjoitetaanko joku aivastus: HTZSA?
H.- flunssanikki
kesi.vä kirjoitti:
Onko heittonikkinä helpompaa? Ei näy nokkimisjälkiä nahassa ei harmaahaikaran kynnenraapaisuja?
Riipuu siitä, mitä palstalta haet.
- heittonikkikesi.vä
flunssanikki kirjoitti:
Riipuu siitä, mitä palstalta haet.
Kulutan aikaani etsien mielenkiintoisia keskusteluja. Vast'ikään eläköityneen ei ole vielä aikataulutus astunut arkeen. En siis hae mitään konkreettista.
- kesi.vä
heittonikkikesi.vä kirjoitti:
Kulutan aikaani etsien mielenkiintoisia keskusteluja. Vast'ikään eläköityneen ei ole vielä aikataulutus astunut arkeen. En siis hae mitään konkreettista.
Tarkennan vielä etten ole hyvä keskustelija itse, mutta hyvä lukija olen :)
- flunssanikki
kesi.vä kirjoitti:
Tarkennan vielä etten ole hyvä keskustelija itse, mutta hyvä lukija olen :)
Kuin myös täällä ja siksi on ihan sama millä nikillä täällä olen, kunhan samassa ketjussa käytän samaa nikkiä.
- kesi.vä
flunssanikki kirjoitti:
Kuin myös täällä ja siksi on ihan sama millä nikillä täällä olen, kunhan samassa ketjussa käytän samaa nikkiä.
Aivan. Täytyypä kokeilla :)
- eppu2
flunssanikki kirjoitti:
Tuo on minusta kiva, että samassa ketjussa käyttää yhtä nikkiä.
Jotenkin keskustelun kannalta se on selkeämpää (minun mielestäni).
Mitäköhän tuo aloittaja tarkoittaa tuolla yliviisaallta, se on ihan uudissana minulle, vai olenkohan vaan niin tyhmä, etten ymmärrä :)
- bessie-
Onks nyt aamu?
- bessie-
siilimuori4 kirjoitti:
Onkos sula menny vuorokaudenajat sekasi?
No ei, tiesin kyllä kysyessäni, että päivähän nyt on. Aloittaja tuntui pitävän aamuna, olisikohan se laittanut kellon kiinni arvioinut ajan.
- nöyryyttäpientenedessä
Miksi niin paljon ylimielisyyttä heitoissanne
- käyttäisin edesmenneen anoppini sanontaa
- opeta lasta, kun olet yhden asian saanut oppimaan, jatka opettamalla seuraavat miljoona muuta asiaa - elämä on myös oppimista varten ihmisille annettu."nöyryyttäpientenedessä"
Ilman yli-mielisyyttä oppilas alkaa luulla itsestään liian suuria.
Pitää myös muistaa että ihmiset palstalla ovat 60 .
Ainakin teoriassa.
Nuorentuminen aiheuttaa suuruuden-hulluutta.
Satunnaisesti myös itse-uskoteltu nuorekkuus.
H.
- parempi_myöhään
On se hyvä että yksi tyhmä ilmoittautuu morkattavaksi,heti aamusta.
Pahus kun en ole mikään harmaahaikara, vain tavallinen pyryharakka, tällä hetkellä pyryttä. Nokka ei ole pystyssä, no, pyrstöstä en mene takuuseen.
En osaa morkata, kouluaikanakin olin vain takarivin taavina ja haaveilin ja haahuilin, että enempi sellaista jonninjoutavaa viisautta on matkaan elämän aikana tarttunut.- kenoveeeva
On sulla aika harmaat sulat tossa kuvassa.
kenoveeeva kirjoitti:
On sulla aika harmaat sulat tossa kuvassa.
Voi, että, taas jäin kiinni jekusta,
silti mä vain hullu harakka oon.
- Puolipiste2
Onko tämä nyt luontoilmiön ja jonkun muun ketjun synteesi. Oon palokärki; pääsee joskus pahoja vinkaisuja.
Opit olen saanut paljolti muilta, viisaammilta ja enimmäkseen töiden lomassa. Tykkään, että muut mua ovat kasvattaneet. Kiitos siitä heille. Joskus (jo muutama vuoskymmensitten), ne alkeet sai koulusta ja jotkin eväät, miten oppii oppimaan. Suurinpiirtein meidän sukupolvea ajatellen, ei kaikilla ollut mahdollisuuksia. Peruskoulu tuli sieltä meidän jälkeen. Mutta meidän vanhemmat sen saivat aikaan. Kädentaitoja tässä maassa ei kyllä oikein vieläkään arvostrta riittävästi.
Suutaria olen käynyt haastattelemassa ja he ovatkin mainioita tarinankertojia, siinä korkolappujen lomassa.
P.S. Kesi.vä miten voit?- kesi.vä
Kiitos kysymästä :) Kyyneleet tyrehtyneet. Voimani ovat palaamassa. Ajatukset eivät enää junnaa. Eteenpäin elävän mieli :)
Hyvät sinulle ♡
- tööttt
Jaa vai niin
- eiköhän liene taas sitäkin aikaa että osa immeisistä kekkereissään kaivelee jo jätti-sekssilelunsakin esiin lampaanvillahelmiensä ohella - taivaan talikynttilöistä puhumattakaan. Hyvää syksyä silti kaikille - ilman kakkipyrstojä. En ole täällä maalla haikaraa nähnyt, viihtyvät varmaan city-seuduilla.
Kurkia näkyy, niillä on sitten komea ääni, kun huutonsa ilmoille päästävät.
Tietämättömiä joutuu joskus hyvän tiedon lähteille neuvomaan.
Ei morkaten, vaan lempeästi oikeaan suuntaan ohjaten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh683997Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli833296Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit873077- 962903
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412614Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2232432Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2102335Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö672282Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.912211Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun4022158