Illan huhun mukaan eila hassinen on tehnyt taas puolueen vaihdon ja siirtynyt tälkertaa vasemmistoon lohjalla. Tässä meillä työn sankari tosiaan. Onko muutoksen taru lopussa?
Hassinen vasemmistoliittoon
6
225
Vastaukset
- yksityisetsivä88
Sano juu näin on sano.
- hallituksenjäsen
Muutoksen taru ei ole lopussa, ei lähellekään. Hassinen vain on halunnut tehdä omat valintansa ja ilmeisesti vasemmiston kanta on lähempänä hänen ajatusmaailmaansa kuin Muutoksen kanta.
Muutos jatkaa edelleen, rakentaen vahvaa pohjaa tulevaa ajatellen, keräten kannattajakortteja ja valmistautuen tulevan kevään kuntavaaleihin.
Työtä on paljon, mutta porukan henki on hyvä ja silloinhan sitä parasta tulostakin syntyy! :) - konkkaloikkanen
Onko yhdellä Hassisella edes kovin suurta vaikutusta missään puolueessa? Näyttää saaneen 138 ääntä viime eduskuntavaaleissa Muutoksen listoilla, ja 107 ääntä viime kuntavaaleissa PS:n listoilla. Ei siis mitään järisyttäviä äänisaaliita; Muutoksellakin oli suurempia äänimääriä saaneita melkoinen joukko eduskuntavaaleissa.
On siis ihan sama missä tämä Hassinen "vaikuttaa". Kovin suurta vaikutusmahdollisuutta ei tunnu olevan.- oletoikeassa
Sano juu näin on sano...
- Puoliguu
Tämä on vain taktinen siirto. Sitoutumattomuus ei vaadi menemistä vassareiden linjalle missään ja vaalien jälkeen voi erota niinkuin muistakin. Nämä kaikki on äänestäjien tiedossa ja HasardiHassinen yllättyy äänimääränsä pienuudesta. https://www.facebook.com/suomineito/about/?tab=page_info
- seurannut
Muutoksella ei tule olemaan tulevaisuutta politiikan saralla. Kenttä on hajanainen ja kaikesta toiminnasta puuttuu järjestelmällinen eteneminen päämäärään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003