Auttakaas nuoret likat vanhempaa insinöörisetää?

Vanhempi-insinööri

Olen 60 ja toimin firmassa erikoisasiantuntijana ja projektipäällikkönä.

Tässä eläkepäiviä odotellessani tehtäviini kuuluu myös osaamisemo ja kokemukseni siirtäminen nuoremmille insinööritieteen harjoittajille. Useat heistä ovat uransa alkupuolella olevia naispuolisia insinöörejä, minun näkökulmastani lapsosia.

Kun toimin mentorina nuorille likoille, joudun usein selittämään heille kahdenkesken kaikenlaista asiaan liittyvää. Esimerkiksi neukkarin pöydän yli kurkotteleva tyttönen saattaa jäädä minun eteeni tutkimaan papereita ja röhnöttää edessäni häpeilemättä kyynärpäidensä varassa, melko avoimessa puserossaan. Kyllä kai tämän lapsosenkin on pakko tajuta, että vanha setä joutuu samalla katselemaan tyttösen tissejä, jotka ovat siinä asennossa melko anteliaasti esillä? Ja niin edelleen, muissa vastaavissa tilaneissa, kurkottelua ja kumartelua.

Herää kysymys?

Eikö tyttönen vain tajua, että vanha setä joutuu tahtomaattaan tarkkailemaan lapsosen intiimejä alueita? Ja jos tajuaa, niin yrittääkö hän vedättää vanhaa setää saadakseen itselleen kaiken sympatian ja hyviä neuvoja?

Entä jos vanhan insinöörimiehen itsehillintä pettäisi ja hän tarraisi kiinni tyttösen tisseihin? Rientääkö lapsonen heti syyttämään työpaikkahäirinnästä tai jostain vielä pahemmasta? Kenen on syy ja vastuu?

Näitä tilanteita riittää. Nauravatko tyttöset kaljatuopin ääressä vanhalle sedälle ja vaihtamaan kokemuksia siitä, kuka on vedättänyt pappaa parhaiten?

Näissä mietteissä. Kertokaa.

22

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempi-insinööri

      Likat, vielä.

      Kertokaa vaan, mitä itse ajattelisitte naisina vastaavassa tilanteessa.

      Kiitos.

    • Ajatus kulje heil e pitkälle.
      Mä ain käsken tulee kurkkii vierelle.

      Paikanvaihto, sä istut pöydän pääs & harkkari istuu oikeel tai vasemmal.

      Syyllinen tietty hää, ken daisareihi tarttuu.

    • oidgosdfkjg

      Nuoren naisen mieleen ei tule, että jollain yli 60-vuotiaalla voisi olla seksuaalisia ajatuksia tai haluja. Näin se on.

    • omanikäsetpojatonjees

      Ne paidat on aikalailla nykymuotia, älä imartele ittees. Kyllä itse ainakin tekisin heti ilmotuksen asiasta jonnekin jos joku vanha äijä rupeis koskettelee.

      • 122112

        Sanoisit lapsille: Koko tyyli sopi ehkä illalla baariin, ei toimistoon


    • 341234123

      Tämän verran on selvää.

      Insinööri-sedän pitäisi tehdä ensitilassa valitus röyhkeästi käyttäytyvistä, hävyttömistä naispuolisista työntekijöistä.

      Mies ei moiseen alentuisi.

    • Entinen-nuori-nainen

      Nuoria naisia on kaikenlaisia. Jotkut ehkä ajattelee sua vain mukavana vanhana setänä, toiset ajattelee että olet perverssi vanha setä. Kai sen jotenkin näkee naisesta, yrittääkö se tahallaan kiusata vai onko tietämätön omasta vaikutuksestaan.

    • hoitsuäijä

      Nuo ajatukset on sun ongelma, ei naisten. Kaikenlaisiin ärsykkeisiin tässä maailmassa pitää tottua. Itse hoitoalalla työskentelevänä miehenä en paljon hätkähdä mistään naisten ruumiinosista. Ehkä te vanhat insinööriukot olette liikaa viettäneet aikaa äijäporukoissa.

      • samaakastia

        Pillu mielessä sullakin vaan siellä naisten keskellä..


      • hoittsuäijä

        Joskus on, joskus ei. Mutta mun himot ei ole naisten ongelma eikä heidän tehtävä ole ennakoida pukeutumisensa vaikutusta mun panetukseeni. Mä olen aikuinen mies, joten osaan hoitaa sen ongelman itse tai jonkun sopivan naisen kanssa. ;)


      • NuotetLikat

        Neuvomme myös setää esittelemään vapautuneesti omaa seksuaalisuuttaan, jotta nuoret likat oppisivat tottumaan kaikenlaisiin ärsykkeitä.


      • hoitsuäijä

        Niin pitkään kun pitää kädet kurissa ja munan piilossa, siitä vaan. Senkun nostaa möhömahan pöydälle ja kumartelee ja keikistelee.


      • InsinööriMyös

        Naisten ruumiinosien tarkkailu kuuluu hoitoäijien toimenkuvaan, eikä insinöörityöhön. Jos insinöörille ei makseta siitä erikseen, ei sen tarvitse sietää työpaikallaan tissinäyttelyä.


      • LällälääVielä
        hoitsuäijä kirjoitti:

        Niin pitkään kun pitää kädet kurissa ja munan piilossa, siitä vaan. Senkun nostaa möhömahan pöydälle ja kumartelee ja keikistelee.

        Niin ja mistä sä päättelit, että vanhemmalla insinöörillä olisi välttämättä möhömaha? Se voi olla vaikka miten timmissä kunnossa, pitää huolta kunnostaan ja liikkua terveellisesti. Taitaa hoitsuäijä olla vaan kateellinen, kun sen omassa työpaikassa ilkeät naiset pompottelee sitä. Insinöörityössä mies on herra ja hidalgo.


      • kfghjlfdkgjh
        InsinööriMyös kirjoitti:

        Naisten ruumiinosien tarkkailu kuuluu hoitoäijien toimenkuvaan, eikä insinöörityöhön. Jos insinöörille ei makseta siitä erikseen, ei sen tarvitse sietää työpaikallaan tissinäyttelyä.

        "Jos insinöörille ei makseta siitä erikseen, ei sen tarvitse sietää työpaikallaan tissinäyttelyä."

        Eikä messuosastoilla. Eiku hetkinen, siellä se tissinäyttely tarvitaan, että insinöörit saa kiinnostumaan myös koneista :D


      • hoitsuäijjä
        InsinööriMyös kirjoitti:

        Naisten ruumiinosien tarkkailu kuuluu hoitoäijien toimenkuvaan, eikä insinöörityöhön. Jos insinöörille ei makseta siitä erikseen, ei sen tarvitse sietää työpaikallaan tissinäyttelyä.

        Potilaiden, ei työkavereiden. Siinä on ero.


      • hoitsuäijjä
        LällälääVielä kirjoitti:

        Niin ja mistä sä päättelit, että vanhemmalla insinöörillä olisi välttämättä möhömaha? Se voi olla vaikka miten timmissä kunnossa, pitää huolta kunnostaan ja liikkua terveellisesti. Taitaa hoitsuäijä olla vaan kateellinen, kun sen omassa työpaikassa ilkeät naiset pompottelee sitä. Insinöörityössä mies on herra ja hidalgo.

        Kun insinööreja katsoo ja sitä, miten pihalla monet on naisista, enemmän herää säälin kuin kateuden tunne. :D

        Mua on vaikeaa pompottaa, kun tunnen naiset ja niiden jutut. Helpompi pompottaa jotain reppanaa, joka on ihan pihalla naisten kuvioista.


      • KakkaEiHaise
        hoitsuäijjä kirjoitti:

        Kun insinööreja katsoo ja sitä, miten pihalla monet on naisista, enemmän herää säälin kuin kateuden tunne. :D

        Mua on vaikeaa pompottaa, kun tunnen naiset ja niiden jutut. Helpompi pompottaa jotain reppanaa, joka on ihan pihalla naisten kuvioista.

        Ihanan katkeraa. Jatka vaan hoitsuäijä samaan tapaan. Oikeat miehet tekee hyvin palkattua, sisäsiistiä toimistotyötä vaikka jotkut luuserit pyyhkiikin potilaiden peppuja yhdessä muiden ladyjen kanssa.


      • hoitsuäijjä
        KakkaEiHaise kirjoitti:

        Ihanan katkeraa. Jatka vaan hoitsuäijä samaan tapaan. Oikeat miehet tekee hyvin palkattua, sisäsiistiä toimistotyötä vaikka jotkut luuserit pyyhkiikin potilaiden peppuja yhdessä muiden ladyjen kanssa.

        Ja naisethan tykkää miehistä, jotka ei arvosta heidän tekemäänsä työtä... tai sitten ei. ;)

        Enkä muuten nykyään enää pyyhi peppuja, vaikka ei sillä, jonkunhan sekin on tehtävä eikä se ihmistä pahenna. Olet varmasti itsekin kiitollinen sitten joskus, jos et joudu kakkavaipoissa makaamaan.


    • ksjdfklsdjflsdkflsdj

      "... tähän sähkökeskukseen tulee sitten vieras ohjausjännite jonka... voi kytkeä pois tästä... mmm... pehmeän ja täydellisen näköiset tissit... öööö, köh, köh.... mihinkäs minä jäinkään... ainiin tänne tuli seksuaalinen jännite... eikun... vieras muna... eikun siis... köhkökköh...."

    • VoisikoOlla

      Nuorissa naisissa on paljon nymfomaaneja ja exhibitionisteja.

    • eieieieieiei

      Vanhempi insinööri, älä alennu nuorten naisten pompoteltavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe