Onko mielipidevankina vankilassa vai vapaalla jalalla?
Mitä kuuluu Seppo Lehdolle ?
5
228
Vastaukset
- Runkkubunkkeri
Kurun Revarobotti oli Kurussa 1980-luvun alussa vaikuttanut panomies ja ei ole mahdoton väittämä jos sanoo, että Revarobotti polki Kuru- Viljakkala- Ylöjärven ym. seudun vuosina -60-68 syntyneet miehet keskimäärin pariin kertaan. Rumat komuäijät ja heterot Revarobotti tietysti jätti koskematta edes turvakumilla varustettuna. Eräänä kesänä, taisi olla 1981, Aurejärven saaressa Revarobotin perse nousi ja laski kaksi viikkoa yhteen kyytiin bottomkundin vaihtuessa alla.
- Anonyymi
Palstalla vaikuttaa olevan tästä tarinasta useampaa versiota. Mikä niistä pitää paikkaansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla vaikuttaa olevan tästä tarinasta useampaa versiota. Mikä niistä pitää paikkaansa?
Kaikki paitsi heteroversio.
- Anonyymi
Vankilavuosinaan Revarobotti hoiteli kaikki miesvangit. Ihan kaikki. Keneltäkään ei edes kysytty onko hetero vai homo, vaan 23,5cm oikeuden miekka jakoi oikeutta tasapuolisesti ihan kaikille.
Siinä sai jokainen vankilakundi kerrankin ansionsa mukaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491