Suomi24 treffeillä lähetetty viestejä, joita vastaanottaja ei ole lukenut. Jos nyt lähettäjä poistaa profiilinsa kokonaan, niin näkeekö vastaanottaja kirjautuessaan nuo viestit?
S24 profiilin poisto, viestit?
7
168
Vastaukset
- itsenäinenmä
Ei.
- sinkkumä
profiili tyhjennetään, voitre kisteröityä uudestaan , sama nimimerkki ja salasana toimii yhä
sinkkumä kirjoitti:
profiili tyhjennetään, voitre kisteröityä uudestaan , sama nimimerkki ja salasana toimii yhä
opettele kirjoittamaan oikein, kiitos, kuka oletkin !
sinkkumä kirjoitti:
oikein kirjotettuna tämä viesti kuuluu voit rekisteröityä uudestaan alku. Opettelethan siis kirjoittamaan oikein ?
- tiedäänsenvarmasti
kyllä näkee sun viestin VARMASTI
Jos lähetät jollekulle viestin ja tämän jälkeen poistat profiilin, niin vastaanottaja kyllä näkee viestit vielä profiilisi poiston jälkeenkin. Tosin profiilia ei enää pääse katsomaan ko on poistettu ka vastata ei voi.
- eipäkunei
Ei näe ketään eikä mitään koskaan enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647