Onnea Järvenpää sillä saatte 98 matua perheidenyhdistämiset päälle niin se tekee keskiarvolla laskettuna 98 kertaa 4,5 eli n. 450 islaminuskoista elättiä. Järvenpää rikastuu.
J-päähän tulee 98 matua +perheidenyhdistämiset
25
131
Vastaukset
- Jepep
Tervetuloa vaan, kyllä tänne mahtuu uusia asukkaita.
- MaanpetturiJuhadPissilä
Suomen Nuoret...2 Edellistä sukupolvea ovat Tuhonnet kaiken Sen mitä Sodan aikainen Sukopolvi rakensi...Kansallisomaisuus Ryöstetty...Tuhottu Niitten toimesta....Teidän niskaan Ovat pistäneet yli 100 Miljardia Valtionvelkaa ...Joka kasvaa nyt 7 Miljardilla Vuosittain....
Talous on Tuhottu Perustuslakirikoksella...€urolla...
Nyt ollaan Tuhoamassa Teidän Turvallisuutta...Tulevaisuutta....Järjestetyllä Muslimi PakoLois Vyöryllä.....Joka Tulee Tuomaan Teille Elätettäväksi 500 000 ikuista Sossuasiakasta....
TÄMÄN HELVETIN OVAT TEILLE ANTAMASSA MAAN POLIITIKOT (KANSANKUSETTAJAT)....VIRKAMIEHET (VIRKARIKOLLISET)..VALTAMEDIA (VALHEMEDIA)..SPR($HUORAT).....POLIISI (PASKALAKIT)
TÄLLÄISENKÖ TULEVAISUUDEN HALUATTE ITSELLENNE.....??????
- RahaaRiittää
Tuleeko tuo satsi vuosittain, vai onko kertainvestointi
- Tottikantis
No tuleeko niitä yksi satsi vai joka vuosi samanlainen määrä
- Jäkekkeke
Hienoa! Kyllä Järvenpäähän tulijoita mahtuuu. Tervetuloa!
- juhjkj
Toivottavasti ovat naisia :)
- Jampansuvakki
Hienoa, tervetuloa!!
- kantelu
Tervetuloa vaan. Useat lähtee pakoon täältä omien ongelmien aiheuttamineen
Hyvä paikka jos käyttäydyt normaalisti - eikööhö
Ei se sinänsä haittaa....varsinkaan jos niiltä saa helpommin kuin suomalaisnaisilta.
- Allahit
Pelkurijätkiä jotka jättivät oman maansa ja lähtivät pohjolaan elätettäväksi. Niiltä saa vain puukosta.
- OnniOivaO
Otanmäestä ovat kuulemma tulossa Jäkeen
- SanniNeiti
Hienoa tervetuloa! Saadaan hieman vipinää ja säpinää Jäkeen, ja mahdollisesti myös pusikoihin ja vällyjen väliin! Paikat jo ihan kostuu hekuman odotuksesta!
- semmoisiakintekevät
Kaulasuojus kannattaa laittaa, etteivät leikkaa nuppia irti.
- Jensku1988
Varokaa, varsinkin naispuoliset, kuitenkin matujoukkoja nyt pimeänä vuoden aikana, ettei mitään pahaa tapahdu. Kaikki heistä ei ole vielä kotiutunut tänne.
- CarlD
...Ja harva tulee kotiutumaankaan.
- SanniNeitonen
Mitä varomista niissä on ? Kokemukset kuulemma vahvistavat tulevaa elämää varten, kysykää vaikka Jone Nikulalta ja Jari Tervolta. He ovat suvaitsevaisia, yhteiskunnan eliittiä!
- nasuwttuun
Nussima Nasu (sd), afgaaninoita-kansanedustaja, on raiskauksista sanonut, että niihin vaan suomalaisten on totuttava!
- uskookentahtoo
Päättäjien neuvot vaaratilanteisiin: kilistelkää avaimia, älkää antako pelolle valtaa lisäksi käykää dialogia (arkkipiispa Mäkisen,Turun Tuomiokirkolta neuvo).
Mikäli pressaan on uskomista (eräässä puheessaan) niin turvaa vaan ovat hakemassa kauhukokemustensa jälkeen?! - pösilölapista
uskookentahtoo kirjoitti:
Päättäjien neuvot vaaratilanteisiin: kilistelkää avaimia, älkää antako pelolle valtaa lisäksi käykää dialogia (arkkipiispa Mäkisen,Turun Tuomiokirkolta neuvo).
Mikäli pressaan on uskomista (eräässä puheessaan) niin turvaa vaan ovat hakemassa kauhukokemustensa jälkeen?!Kirjailija J. Tervo suuressa lääketieellisessä viisaudessaan nimittelee asioista oikealla,realistisella, tavalla ajattelevia autisteiksi.
Hirvittävä loukkaus ja nimittely vakavasta sairaudesta kärsiviä kohtaan.
Julkisen sanan neuvosto on vaiennut kahdella kotimaisella nimittelysta ja loukkauksesta sairaita kohtaa - nazitma
nasuwttuun kirjoitti:
Nussima Nasu (sd), afgaaninoita-kansanedustaja, on raiskauksista sanonut, että niihin vaan suomalaisten on totuttava!
Naziman "firma" tahkoaa hänelle miljoonaliikevaihtoa, me maksetaan haitasta jokainen
- tulgjjv
Jäken lapsiperheet muuttavat pois ja tilalle tulee päänkatkojia Irakista. Kiitos kokoomus
- Jäkepäke
Jee! Hienoa! Tänne vaan!
- Adf
Joo muistakaa varoa ja pelätä! Joo kauheeta katkovat kaulat ja vie teidän naiset ja elämänkoululaisille tuli kilpailua sossunrahoista ja töistä. Kyllä ne riehujat ja tappajat ovat ihan kotimaisia miehiä olleet. Tervetuloa!
- allahkiittääsinua
Minne päin tsäpänpäätä tämä ensimmäinen erä näitä urhoja tulee?
- lglglgfölödö
Mallia Ruotsista teille suvakkimaanpettureille.
www.paavotajukangas.com
Tämä matupaska valuu 20 vuoden sisällä tänne Suomeenkin. Siinäpähän sitten ihmettelette kun homoja vihataan ja te suvakkihuorat joudutte pukeutumaan kaapuun. Syyttäkää itseänne puupäät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579